Perintätoimisto Justitus ja Kasbono

Anonyymi-ap

Moh,

Aattelin kysyä vain tässä, että onko kukaan muu ollut samassa tilanteessa missä minä olen nyt, eli yritän tiivistää:

Sain perintätoimisto Justitus - yritykseltä kaksi laskua 04:00 aamuyöstä postiluukusta, joissa vaadittiin minua maksamaan pikavipit, jotka olin ottanut jotain 10v~ sitten.
Olen ollut velkasaneerauksessa/velkajärjestelyssä , ja uskoakseni olen puhdistanut nyt nimeni ja luottotietoni.

Siltikin minulle yhä tulee näitä laskuja, vaikka näillä perintätoimistoilla ei ole oikeutte enään periä näitä saatavia. Justitus lähetti nämä 2 laskua, ja soitin heidän asiakaspalveluun, ja vastaaja vastasi, että 'yritit soittaa Kasbonon asiakaspalveluun...'
No helekutti, minä lähetin kasbonolle aikasemmin valitusta, että heillä ei ole oikeutta periä näitä laskuja. Nyt he yrittävät eri toiminimellä samaa?? Aikovatko he tehdä tätä niin kauan kunnes minä kuolen, että aina muutaman vuoden välein yrittää periä eri toiminimillä vanhoja laskuja?
Eikö tätä voisi jo luokitella häirinnäksi? Onko minulla oikeus vaatia jotain korvauksia tästä jatkuvasta tietoisesta laskujen lähettelemisestä, koska he vilpillisesti yrittävät periä minulta rahoja joihin heillä ei ole oikeutta?

Pahoittelen, etten paremmin osannut tiivistää tätä, mutta toivottavasti joku ymmärtää mistä puhun ja mahdollisesti on samassa pisteessä kuin minä ja myös kokee näiden viestien olevan häirintää. Miten minun tulisi toimia tässä tilanteessa?

Ja joo, olin tyhmä ja nuori kun otin nämä laskut, ja sain uuden mahdollisuuden elämään velkasaneerauksen kautta.

21

2218

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tee ilmoitus poliisille,toi on rikollista toimintaa.Itse sain kanssa jonkun ikivanhan laskun ja tein ilmon siitä!Tärkeä ilmoittaa noi kaikki!!!!

      • Anonyymi

        Kiitoksia vastauksesta! Enköhän minä saa kerättyä rohkeutta tehdä ilmoituksen asiasta jos saa kuulla muittenkin kokemuksista!

        Nämä perintätoimistot on niin kieroja kuin vain voi olla.
        Ymmärrän idean, että ne haluaa omat rahansa takaisin, mutta siis kahta 100€ vippiä on yrittänyt nyt monta monta vuotta periä 450€~ hintaan, vaikka tietävät että olen velkasaneerauksessa ja että heillä ei siihen ole oikeutta enään, ja että olen valittanut jo asiasta samalla firmalle kertaalleen.


    • Anonyymi

      Kyllä näihin kiristyskirjeisiin pitää aina reagoida. Koko bisnis idea perustuu siihen, ettei vastaanottaja viitsi puolustaa oikeuksiaan, ehkä maksaa peloissaan laskun tai viimekädessä antaa mennä summaarisena läpi, kun ei vaivaudu haastehakemusta riitauttamaan. Googlaamalla löytyy kyllä ohjeita jne.

    • Anonyymi

      Tee rikosilmoitus.ja ota yhteyttä Kuluttajasuojaan ja Aviin.sieltä saat ohjeet.jos velkasi ovat velkasaneeraukseessa,nämä huijari yritykset eivät saa periä mitään.
      Laita myös sähköpostia sinne Kasbonoon eli nyt Justitus internationalin.älä soita.
      Voivat jopa luovuttaa jos rohkeasti kerrot että heidän toiminta on rikollista.

      • Anonyymi

        Ilmoitin heille reilu kuukausi sitten että toiminta on rikollista, sanoivat että heille aivan sama maksanko ulosoton kautta. No nyt on sitten ulosotossa, ei näköjään ollutkaan rikollista.


    • Anonyymi

      Jos saatte näitä turhia perintäkirjeitä ja uhkauksia ilmoittakaa kaikki Aviin.
      Ja rikosilmoitus
      Kasbonolla ei ole perintä oikeutta ollut vuosiin .
      Niillä on joulurahat vissiin loppu kun yrittävät periä 10 vuotta vanhoja velkoja.

    • Anonyymi

      Tuttua juttua .monet ovat saaneet nyt näitä aiheettomia perintäkirjeitä.
      Älkää vaan maksako mitään .
      Rikosilmoitus ja kantelu Aviin .

    • Anonyymi

      Mohmoh, näähä kuuluu Motitus&Warnistolle nää jutut.

    • Anonyymi

      Pekka Seppäsiä on useita Suomessa luultavasti.
      Minua ahdistelee kaksi Pekka Seppästä, eli että miten minä voisin erottaa heidät!

    • Anonyymi

      Kiva kun kuuntelin teitä tietäjiä, nyt meni luottotiedot.

      • Anonyymi

        Tulee ihan myötähäpeä kun pikavippivelalliset haukkuvat lainottajaansa, ei apua!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulee ihan myötähäpeä kun pikavippivelalliset haukkuvat lainottajaansa, ei apua!

        Pirkanmaan käräjäoikeuteen tiistaina 27.12.2022 toimitetusta konkurssihakemuksesta selviää, että Justitus International Oy EI OLE maksanut konkurssiuhkaista maksukehotusta lakiasiantoimisto Olli-Matti Korhoselle.

        Miksi maksaa rikolliselle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulee ihan myötähäpeä kun pikavippivelalliset haukkuvat lainottajaansa, ei apua!

        Pirkanmaan käräjäoikeuteen tiistaina 27.12.2022 toimitetusta konkurssihakemuksesta selviää, että Justitus International Oy ei ole maksanut konkurssiuhkaista maksukehotusta lakiasiantoimisto Olli-Matti Korhoselle.

        Oivoi onni Makseleppa velat pois.


      • Anonyymi

        Aika kova oot varmaan! Onko lakanasi 70
        Luvulta vai ikeasta?


    • Anonyymi

      Kait sä muistit ilmoottaa su kaikki velat velkasaneeraukseen? Itse kun olin, niin omalla vastuulla se oli ja pari jäi ilmoittamatta, kun en kaikkia muistanut ja löytänyt. Yhtä sähkölaskua alkoi sit Intrum periä, kun olin unohtanut koko laskun. Maksoin pois ja sillä sepeli ol se. Oma virhe. Muuten en arvosta pikavippejä ottavia ihmisiä ollenkaan. Idioottia porukkaa.

    • Anonyymi

      Vettä myllyn eli jos olette vaatineet Kasbono/Justitukselta tietopyyntöjä niin lue alta:

      Perintäyhtiölle 750 000 euron seuraamusmaksu – ei vastannut tietopyyntöihin
      JA
      Lain mukaan henkilötietoja käsittelevällä organisaatiolla on velvollisuus vastata tietopyyntöihin kuukauden kuluessa. Jos pyyntöjä on monta tai ne ovat monimutkaisia, voi organisaatio ilmoittaa tarvitsevansa lisäaikaa korkeintaan kahden kuukauden ajan.

      • Anonyymi

        minä pyysin sillon ku mulle tuli ekat laskut sieltä enkä koskaan saanu mitään vastausta.


    • Anonyymi

      Jos sulla on todisteet, että olet vaatinut niitä esim. spostin kautta ja näkyy lähetetty pvämäärä sekä lähettetty oikeaan osoiteeseen, niin kanstii kyllä ottaa yhteyttä eteenpäin virallisiin tahoihin ja vaatia Kasbonoa/Justitusta vastuuseen.

      • Anonyymi

        Kyllä ne on vielä tallessa ja sitte on avin viestit tallessa kans mihin oon ilmottanu tästä kans ja sanoin heillekkin saman että ikinä en mitään vastausta saanut, sen takia pidän kaikki niitten lähetätmät lippulaput tallessa niin saan käyttetyä niitä todisteena jos päätän vetää juttua etiä päin.


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5540
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3537
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1662
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      206
      1636
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      78
      1092
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1088
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      809
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      808
    Aihe