Mitä mieltä olet käytännöstä ?
https://yle.fi/a/74-20005094
Lapset juhlivat päiväkodissa synttäreitä valjailla tuoliin sidottuna
15
69
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan sama
En seuraa ylesontaa ajantuhlausta
Totta, että on sekin parempi junteille jos ei mitään- Anonyymi
Fiksu seuraa useita eri medioita, jopa ulkomalaisia medioita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
YLE varastaa Suomesta meidän vero rahat ulkomaan uusintoihin. Ulkomaan kanavia voi katsoa muualta YLE on Suomen.
- Anonyymi
Verorahojen tuhlausta ulkomaan TV sarjat tyhmät huonot leffat. Suorastaan tosi tyhmää. Kyllä kehitysvammaiset sidotaan ettei ne putoa ja revi itseään tai pure on oltava joskus pakkopaita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No joo mutta sitten tulee sikaongelma piti kirjoittaa sikaongelma mitta tuli aikaongelma
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
YLE varastaa Suomesta meidän vero rahat ulkomaan uusintoihin. Ulkomaan kanavia voi katsoa muualta YLE on Suomen.
Uutiset on uutisia, koski ne uutiset sitten kotimaata tai ulkomaita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Verorahojen tuhlausta ulkomaan TV sarjat tyhmät huonot leffat. Suorastaan tosi tyhmää. Kyllä kehitysvammaiset sidotaan ettei ne putoa ja revi itseään tai pure on oltava joskus pakkopaita.
Yle varastaa puoli miljardia vuodessa kikattavat akat aamutvssä ulkomailta ostettu sonta pitää Yleltä kieltää viihdeostot
- Anonyymi
Luetun ymmärtäminen on ylivoimaista persuille.
- Anonyymi
Ateriakorvausten verotus on ylivoimaista demareille.
- Anonyymi
Tuollainen metodi Kajaanissa. Tulee kunnalle halvemmaksi kuin palkata 1 - 2 henkilöä.
Törrrkeää.
Voisiko ne hoitajat ja johtajan sitoa päivän päätteeksi päiväkodin pihapuihin...
Beng- Anonyymi
Tai lapset voisivat istua lattialla tyynyjen päällä ,ja vapaana .
Samalla muistuu mieleen kun olin pieni niin oli silloinkin valjaat lapsilla kun kaupungilla kävelivät vanhempiensa kanssa. Sillon ei är päässeet juoksentelemaan minnekään vaan kävelivät vanhempiensa vieressä valjaissa
Niin että ajat ovat muuttuneet siitä kun näin oli. - Anonyymi
"Voisiko ne hoitajat ja johtajan sitoa päivän päätteeksi päiväkodin pihapuihin..."
Just niin !!!
- Anonyymi
Ei paha käytäntö
- Anonyymi
Valtion lespojen kehitys kulkee väärään suuntaan?🐷🐷
- Anonyymi
Hyvä jäivät kiinni.Iskuja myös yllätyksenä Helsingin päiväkodit ,kuin kouluihin miten siellä oikeasti menee? Nimen omaan jokaiseen Itä-Helsingin päiväkotiin ja peruskouluun!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 917432
- 403582
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021836- 241040
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32913Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27901Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53797Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60729Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31722Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26652