Hämeen Kokoomus siirtyy uuteen aikaan, kun Mika Järvinen valittiin viikonloppuna sen puheejohtajaksi.
Toivottavasti vaikutukset näkyvät vaalien jälkeen tulevan pääministeripuolueen linjassa sekä myöskin porvarihallituksen hallitusohjelmassa.
Onnea Hämeen Kokoomus
6
1059
Vastaukset
- Anonyymi
Palkansaajat äänestämään porvareita! Taas myydään valtion tuottavimmat osakkeet kavereille. Ja kilpailukyky pitää säilyttää jotta herrat saavat osinkonsa. Jos olet palkansaaja mieti tarkkaan miten äänestät. Kiky tulee ja vie lomat ja lomarahat.
- Anonyymi
Antaa tulla vaan. Sanoin jo ketkujen hallituskaudella, ettei alemmaksi voi päästä. Valitettavasti on päästy. Orjuus on nyt virallisesti laillestettu Suomessa vai pitäiskö sanoa osavaltio suomessa? Jokaisella maanosalla on oma slumminsa. Euroopassa se on Suomi.
- Anonyymi
Hienoa! Häsläri saa koko Hämeen sekaisin.
- Anonyymi
Ennen ajattelin että ei se niitten toiminta voi siitä enää huonommaksi muuttua…
- Anonyymi
Aivan sairasta.Miten tää tyyppi hyypiö vuodesta toiseen hilluu siellä lettinsä kanssa jaksamassa hyväveliverkostolle mammonaa?Eikö näillä ihmisillä ole mitään itsesuojeluvaistoa?
- Anonyymi
Jaahas, mitäs tämä sitten tarkoittaa että vaan jatkuu
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa833014Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3052657Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1891486Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621182Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2391078Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281001- 70948
- 117940
- 76920
- 72904