Pitäisi yhden hirsiaitan alahirsi vaihtaa, mutta ajattelin ensin kysyä täältä neuvoa. Miten se uuden alahirren sovitus seinässä olevaan ylempään hirteen tehdään? Seinä pitää ensin tietysti tunkata ylös niinpaljon että hirren saa sinne väliin. Sitten piirretään harpilla/varalla hirren väli. Mutta yleensä se tehdään eri järjestyksessä ja ylähirteen tehdään se varaus. Nyt on vaan aika hankalaa sitä seinässä olevaa hirttä veistää .
Pitääkö se vaan silmällä katsoa että mistä kantaa ja veistää sen mukaan alahirttä noinmitalla?
Kokemusta on itsellä hirrenveistosta kyllä mutta ei kengityksestä.
Kiitos jos etukäteen jos joku viitsii vähän neuvoa minua.
Hirsitalon kengitys
Anonyymi-ap
0
338
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 551216
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.911209Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171050- 18905
Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45803Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne112778Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n64732- 13723
- 38619
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..72613