Osaakohan palstalaisista näitä kukaan ja miten eroavat toisistaan esim. Chiang Maissa ja Buriramissa?
Suomessahan karjan kutsumahuudot ovat osa suomalaista kansanperinnettä. Karja noudettiin laitumilta navettaan, juomapaikalle tai uudelle laitumelle kutsuhuutojen avulla, jotka olivat erilaisia paikkakunnasta riippuen.
Tästä linkistä https://yle.fi/aihe/artikkeli/2010/08/13/karjan-kutsumahuudot voi kuunnella muutaman esimerkin suomalaisista karjan kutsumahuudoista.
Vesipuhvelin kutsumahuudoista Thaimaassa.
95
903
Vastaukset
- Anonyymi
Pattayalla se on .... HEYY SEXY MÄÄN
- Anonyymi
"Tule pois Punikki, tule pois kotias, Senssuu, huu!
Tuo oli hauska.- Anonyymi
Landepaukku päässyt mieleiseensä kotoisaan ja tuttuun aiheeseensa junttilassa.
Meillä on neljä buhvelia täällä kuopiossa. Potato, Rekku, Kisu ja Kyösti. Oli aiemmin myös Pentti Kouri niminen naaras sonni, mutta aimo ampui sen vahingossa kun luuli sitä naapurista karanneeksi ravi hevoseksi. Äitee sanoi meille että jättäkää se Kisu rauhaan. Aimo toikin sitten keittiö jakkaran takaisin tupaan navetasta.
Ei me muuten oltaisi jääty kiinni, mutta aimo teki Kisun kaulaan fritsun josta näki selvästi että tekijällä on vain yksi etuhammas.- Anonyymi
Ai jumankekka että mä repesin, on kyllä niin aitoa senssua kun olla ja voi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai jumankekka että mä repesin, on kyllä niin aitoa senssua kun olla ja voi.
Bönde on revennyt? Hyvä että maalaisilla on tämä palsta jossa voivat revetä.
Miten mahtaa repeillä ryppynen maatalouslomittaja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten mahtaa repeillä ryppynen maatalouslomittaja.Kommentistasi ja palstalla vietetystä ajastasi päätellen palsta on tärkeä myös mielenterveyspotilaille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kommentistasi ja palstalla vietetystä ajastasi päätellen palsta on tärkeä myös mielenterveyspotilaille.
On, tämä on tärkeää, erittäin tärkeää, tätä lukiessa oppii ymmärtämään paljon sellaista, mitä ei opi toisaalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten mahtaa repeillä ryppynen maatalouslomittaja.Se on saaripörhö pönde kovalla peellä.
Miten on mahdollista ettet ikinä onnistu korjaamaan kirjoitustapojasi? Aikoinaan pöpötit kuinka pattajaboisseilla on "diapetes" ja melkein aina sinulla on myös g ja k sekaisin kuten myös d sekä c väärissä paikoissa.
Se oli myös valloittavan upeaa stadin slangia kun kerroit pattajaboissien "sgruudaavan skeidaa" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on saaripörhö pönde kovalla peellä.
Miten on mahdollista ettet ikinä onnistu korjaamaan kirjoitustapojasi? Aikoinaan pöpötit kuinka pattajaboisseilla on "diapetes" ja melkein aina sinulla on myös g ja k sekaisin kuten myös d sekä c väärissä paikoissa.
Se oli myös valloittavan upeaa stadin slangia kun kerroit pattajaboissien "sgruudaavan skeidaa"Moi Dille. Landepaukku, maalainen, juntti, dille. Yksinkertainen maalainen, joka ei tiedä mistä mitään. Perustuu ruotsinkieliseen bonde (maanviljelijä) -sanaan.
- Anonyymi
Myöskään bablaamista ei ole olemassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Bablaa seuraavaa ... https://fi.wiktionary.org/wiki/bönde
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli siis
https://fi.wiktionary.org/wiki/bönde
Bablaa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli siis
BablaaNo johan on Bönde vaikea saada siniseksi kokonaan, joten jos juntti osaa kopsata koko osoitteen niin valaistuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No johan on Bönde vaikea saada siniseksi kokonaan, joten jos juntti osaa kopsata koko osoitteen niin valaistuu.
"Täällä chiang maissa" kello 02.09
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moi Dille. Landepaukku, maalainen, juntti, dille. Yksinkertainen maalainen, joka ei tiedä mistä mitään. Perustuu ruotsinkieliseen bonde (maanviljelijä) -sanaan.
Mikä näistä sanoista:
landepaukku, maalainen, juntti, dille
- ei mielestäsi kuulu joukkoon?
Perustuuko ko. epäkurantti sana ruotsinkieliseen bonde (maanviljelijä) -sanaan? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli siis
BablaaSiis eli
https://fi.wiktionary.org/wiki/bonde
Baplaa
- Anonyymi
Aikanaan Liisa Kulhia oli kaverinsa kanssa lapissa retkeilemässä ja eksyivät toisistaan.
Naispuoleinen kaveri alkoi huutelemaan Kulhia, Kulhia niin viimein vastaus tuli römeällä miehen äänellä, tulhaan ,tulhaan, tulhaan. - Anonyymi
Olenkin huomannut, että suurin osa Pattiksen kävijöistä on Suomessa karjanhoidon ja muun agrikulttuurin tuntijoita.
- Anonyymi
Pattayalla on kaksi ammattiryhmää ylitse muiden maaseudun poikamiehet ja taxirengit, unohtamatta kuitenkaan lattialiippareita, muita" rakennusalan" ja viemärialan asiantuntijoita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pattayalla on kaksi ammattiryhmää ylitse muiden maaseudun poikamiehet ja taxirengit, unohtamatta kuitenkaan lattialiippareita, muita" rakennusalan" ja viemärialan asiantuntijoita.
Mainitse yksi maaseudun poikamies jonka olet havainnut kirjoittelevan tänne? Sairas pääsi tuottaa kaikenlaisia kummallisia ajatuksia.
Narsismikäsityksesi laajenee joka päivä. Terveydestään huolehtiminen ja säännöllinen liikunta on siis narsismia, mutta nyt alkoholismi ja osakaslaina ovat myös narsismia.
Alkoholismi ei helli sairastajansa kehoa eikä mieltä, joten siitä ei kyllä saa millään narsismia vaan se on itsetuhoista. Osakaslaina ei liity narsismiin sen enempää kuin pankkilaina tai pikavippi. Niitä käytetään nopeaan rahantarpeeseen.
Se kertoo kaiken Saaripasasen elämästä että hänellä ei ole luottokortteja ja että hänellä ei ole koskaan ollut lainaa.
Se on suora viesti siitä että hän ei koskaan ole omistanut mitään, sillä millään nuoriso-ohjaajan palkalla ei taloja ostella eikä perheitä perustella.
Kukaan nuori Suomessa ei koskaan ole ensiasuntoaan hankkinut ilman lainaa, ellei ole kultalusikka suussa syntynyt. Minun kaikilla aikuisilla lapsillani on asuntolainat. Autolainoja heillä ei ole eikä moottoripyörälainoja.
2010 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mainitse yksi maaseudun poikamies jonka olet havainnut kirjoittelevan tänne? Sairas pääsi tuottaa kaikenlaisia kummallisia ajatuksia.
Narsismikäsityksesi laajenee joka päivä. Terveydestään huolehtiminen ja säännöllinen liikunta on siis narsismia, mutta nyt alkoholismi ja osakaslaina ovat myös narsismia.
Alkoholismi ei helli sairastajansa kehoa eikä mieltä, joten siitä ei kyllä saa millään narsismia vaan se on itsetuhoista. Osakaslaina ei liity narsismiin sen enempää kuin pankkilaina tai pikavippi. Niitä käytetään nopeaan rahantarpeeseen.
Se kertoo kaiken Saaripasasen elämästä että hänellä ei ole luottokortteja ja että hänellä ei ole koskaan ollut lainaa.
Se on suora viesti siitä että hän ei koskaan ole omistanut mitään, sillä millään nuoriso-ohjaajan palkalla ei taloja ostella eikä perheitä perustella.
Kukaan nuori Suomessa ei koskaan ole ensiasuntoaan hankkinut ilman lainaa, ellei ole kultalusikka suussa syntynyt. Minun kaikilla aikuisilla lapsillani on asuntolainat. Autolainoja heillä ei ole eikä moottoripyörälainoja.
2010No enpä ole tähänkään avaukseen mitään kirjoittanut, mutta kyllä poju osakaslainaa käytetään vain ulosotonpakoiluun, varsinkin kun kertomasi mukaan se oli jatkunut liki 10 vuotta, ja maksella veroja kun jakselee. Milloin muuten ajattelit ryhtyä mieheksi, ja vastata teostasi, meinaatko jatkaa vielä vuosia tuota akkamaista puska huutelua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No enpä ole tähänkään avaukseen mitään kirjoittanut, mutta kyllä poju osakaslainaa käytetään vain ulosotonpakoiluun, varsinkin kun kertomasi mukaan se oli jatkunut liki 10 vuotta, ja maksella veroja kun jakselee. Milloin muuten ajattelit ryhtyä mieheksi, ja vastata teostasi, meinaatko jatkaa vielä vuosia tuota akkamaista puska huutelua.
Mistä teoista pitäis vastata ? Pitäisikö laittaa passinnumero ja sotu tänne palstalle ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä teoista pitäis vastata ? Pitäisikö laittaa passinnumero ja sotu tänne palstalle ?
No niin sekin auttaisi, mutta et sinä uskalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joten voimme olettaa että puskahuutelu senkun jatkuu, vielä vuosia.
Olet todella outo lintu uskalsit minun nimeni paljastaa mutta et omaasi, - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No enpä ole tähänkään avaukseen mitään kirjoittanut, mutta kyllä poju osakaslainaa käytetään vain ulosotonpakoiluun, varsinkin kun kertomasi mukaan se oli jatkunut liki 10 vuotta, ja maksella veroja kun jakselee. Milloin muuten ajattelit ryhtyä mieheksi, ja vastata teostasi, meinaatko jatkaa vielä vuosia tuota akkamaista puska huutelua.
No etpä tietenkään tähänkään avaukseen ole mitään omana itsenäsi kirjoittanut, mutta mielikuvitusystäväsi senssu on... räps räps...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No etpä tietenkään tähänkään avaukseen ole mitään omana itsenäsi kirjoittanut, mutta mielikuvitusystäväsi senssu on... räps räps...
Edelleenkään mietin mikä mielenhäiriö laittaa kirjoittamaan että minä olen senssu, voin vakuuttaa että en ole, mutta toisiaan noin se puskahuutelu jatkuu, jatkuu, jatkuu... lieneekö vaikuttaja pattayan savossa, kun kukaan ei tunne sinua buriramissa, ei ainakaan sellaista "miestä" joka kertoo että ajelee avomersulla lahjoittelee naapureille roskapönttöjä, eikä sellaista minkä talon olohuoneeseen mahtuu minun taloni, ja jolla on pari korealaisen näköistä pentua aina auton takapenkillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joten voimme olettaa että puskahuutelu senkun jatkuu, vielä vuosia.
Olet todella outo lintu uskalsit minun nimeni paljastaa mutta et omaasi,Puskahuutelusta huutelee puska senssu, mutta eipä ole uskaltanut aijata kuvaa kuksasta Chiang Maissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edelleenkään mietin mikä mielenhäiriö laittaa kirjoittamaan että minä olen senssu, voin vakuuttaa että en ole, mutta toisiaan noin se puskahuutelu jatkuu, jatkuu, jatkuu... lieneekö vaikuttaja pattayan savossa, kun kukaan ei tunne sinua buriramissa, ei ainakaan sellaista "miestä" joka kertoo että ajelee avomersulla lahjoittelee naapureille roskapönttöjä, eikä sellaista minkä talon olohuoneeseen mahtuu minun taloni, ja jolla on pari korealaisen näköistä pentua aina auton takapenkillä.
Voit vakuuttaa vain sen että senssusi asuu pääsi sisällä. Eilen tiesit jo senssun isänkin syntymäpäivän. Tässä se on kuvassa kanssasi se senssusi https://ibb.co/5R70SHy
Minäs vuonna tuo veljesi oikein poistuikaan keskuudestamme? Oliko sama vuosi 2015 kun muutitte hänen vuokrakämppäänsä ja sinulle jäi hänen paperinsa? Kahta noin hölmöä miestä ei ole elleivät he ole sukua keskenään. Olit tunnettu mielenterveyskuntoutujana jo Jyväskylässä. Tilanteesi ei ole parantunut yhtään Hua Hinissä. Otapas tuore valokuva Hua Hinistä siten että näyt kuvassa, koska kuunvaihde lähestyy ja kerroit matkustavasi hesaan sairaalaan kuunvaihteessa. Viimeisin kuvasi Thaimaasta kirpputorilta on kesäkuulta.
Vai onko kamera taas tiltissä kuten se oli Loy Krathongin aikaan? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
PS: Sinulla ei ole taloa. Kympillä on talo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
PS: Sinulla ei ole taloa. Kympillä on talo.
Minulla on kuksa. Kympillä ei ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voit vakuuttaa vain sen että senssusi asuu pääsi sisällä. Eilen tiesit jo senssun isänkin syntymäpäivän. Tässä se on kuvassa kanssasi se senssusi https://ibb.co/5R70SHy
Minäs vuonna tuo veljesi oikein poistuikaan keskuudestamme? Oliko sama vuosi 2015 kun muutitte hänen vuokrakämppäänsä ja sinulle jäi hänen paperinsa? Kahta noin hölmöä miestä ei ole elleivät he ole sukua keskenään. Olit tunnettu mielenterveyskuntoutujana jo Jyväskylässä. Tilanteesi ei ole parantunut yhtään Hua Hinissä. Otapas tuore valokuva Hua Hinistä siten että näyt kuvassa, koska kuunvaihde lähestyy ja kerroit matkustavasi hesaan sairaalaan kuunvaihteessa. Viimeisin kuvasi Thaimaasta kirpputorilta on kesäkuulta.
Vai onko kamera taas tiltissä kuten se oli Loy Krathongin aikaan?Oletko nyt peukaloinen vai kuka tällä kertaa totuuspelle nämä keskustelut alkavat olevan hyvinkin yksipuolisia, minä en ole Senssu, on tämä merkillistä aikuisilta ihmisiltä.
Veljeni on elossa eikä ole koskaan edes käynyt Thaimaassa, hän voi hyvin kotkassa,
en ole puhunut Senssun isästä sanaakaan, suosittelen sinua menemään pää asiantuntijalle että olosi helpottaa... sinulla on selviä mielenterveysongelmia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko nyt peukaloinen vai kuka tällä kertaa totuuspelle nämä keskustelut alkavat olevan hyvinkin yksipuolisia, minä en ole Senssu, on tämä merkillistä aikuisilta ihmisiltä.
Veljeni on elossa eikä ole koskaan edes käynyt Thaimaassa, hän voi hyvin kotkassa,
en ole puhunut Senssun isästä sanaakaan, suosittelen sinua menemään pää asiantuntijalle että olosi helpottaa... sinulla on selviä mielenterveysongelmia.Ja sama puskahuutelu jatkuu, jatkuu, jatkuu...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko nyt peukaloinen vai kuka tällä kertaa totuuspelle nämä keskustelut alkavat olevan hyvinkin yksipuolisia, minä en ole Senssu, on tämä merkillistä aikuisilta ihmisiltä.
en ole puhunut Senssun isästä sanaakaan, suosittelen sinua menemään pää asiantuntijalle että olosi helpottaa... sinulla on selviä mielenterveysongelmia.Muutenkin tämä pattayaan rakastuneiden looginen päättely kyky on hyvin omalaatuinen, tunnetko monta veljestä jotka ovat syntyneet tarkalleen samana päivänä mutta eri vuonna, se ei liene mahdotonta, mutta erittäin erittäin epätodennäköistä, vielä epätodennäköisemmäksi tilanne muuttuu jos heillä on eri sukunimi...
Senssu on selvästi suomen länsipuolelta minä itäpuolelta, joten sekin on hyvin epätodennäköistä, en kauheasti ihmettelisi jos Senssu puhuisi ruotsia, minä en taas puhu ihan periaatteesta, vastustan mm. pakkoruotsia...
nämä Jokke pappa jutut on varsin lapsellisia, toisaalta johonkin pitää panostaa, kun tietoa ei ole juurikaan pitää keksiä päästä loput, pattayaan rakastuneen päästä, ja sillä on vain tyhjää täynnä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka on niin jurpo että tietojaan tänne laittaa ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muutenkin tämä pattayaan rakastuneiden looginen päättely kyky on hyvin omalaatuinen, tunnetko monta veljestä jotka ovat syntyneet tarkalleen samana päivänä mutta eri vuonna, se ei liene mahdotonta, mutta erittäin erittäin epätodennäköistä, vielä epätodennäköisemmäksi tilanne muuttuu jos heillä on eri sukunimi...
Senssu on selvästi suomen länsipuolelta minä itäpuolelta, joten sekin on hyvin epätodennäköistä, en kauheasti ihmettelisi jos Senssu puhuisi ruotsia, minä en taas puhu ihan periaatteesta, vastustan mm. pakkoruotsia...
nämä Jokke pappa jutut on varsin lapsellisia, toisaalta johonkin pitää panostaa, kun tietoa ei ole juurikaan pitää keksiä päästä loput, pattayaan rakastuneen päästä, ja sillä on vain tyhjää täynnä.Mistä sinä tiedät senssun sukunimen?
- Anonyymi
Sinun Senssusi sanoi, tai itseasiassa huusi: "Selvitä, selvitä, julkaise apina julkaise"
Voit kiittää siis häntä selvityspyynnöstä. Ei siinä mennyt kuin vartti. Sitten julkaisit vielä passinumerosi ja sosiaaliturvatunnuksesi loppuosan, toisen nimesi ja avioliittotodistuksen.
Kahta noin tyhmää ei vaan ole olemassa.
2010 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun Senssusi sanoi, tai itseasiassa huusi: "Selvitä, selvitä, julkaise apina julkaise"
Voit kiittää siis häntä selvityspyynnöstä. Ei siinä mennyt kuin vartti. Sitten julkaisit vielä passinumerosi ja sosiaaliturvatunnuksesi loppuosan, toisen nimesi ja avioliittotodistuksen.
Kahta noin tyhmää ei vaan ole olemassa.
2010Kaiketi sinunkin pitäisi ymmärtää että tuo saa sinut huonoon valoon, en ole Senssu enkä ole koskaan hänenä kirjoittanut sanaakaan, sinä julkaisit nimeni, valokuvani, saatanan typerää, selvää maalittamista, lisäksi oletko vielä yllytyshullukin, jos olisit mies julkaisisit tietosi välittömästi, mutta kun et ole turvaudut vain anona puskista huuteluun, minusta se on raukkamaista, siis todella. se kertoo paljon sinun toimintatavoista, siksi en usko sanaakaan mitä täällä kirjoitat...
- Anonyymi
Kuka laittoi passinnumeronsa ja sotun julkiselle palstalle ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaiketi sinunkin pitäisi ymmärtää että tuo saa sinut huonoon valoon, en ole Senssu enkä ole koskaan hänenä kirjoittanut sanaakaan, sinä julkaisit nimeni, valokuvani, saatanan typerää, selvää maalittamista, lisäksi oletko vielä yllytyshullukin, jos olisit mies julkaisisit tietosi välittömästi, mutta kun et ole turvaudut vain anona puskista huuteluun, minusta se on raukkamaista, siis todella. se kertoo paljon sinun toimintatavoista, siksi en usko sanaakaan mitä täällä kirjoitat...
Et sinä edes voi Senssua syyttää, sinä laitoit nimeni tänne, valokuvani sinä teit päätöksen että ei Senssu, ole mies vastaa teostasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et sinä edes voi Senssua syyttää, sinä laitoit nimeni tänne, valokuvani sinä teit päätöksen että ei Senssu, ole mies vastaa teostasi.
Miksi laitoit tietojasi julkiselle palstalle tampio ?
- Anonyymi
Et sinäkään kovin terveelle vaikuta, kattiloinesi... ole mies vastaa teoistasi....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et sinäkään kovin terveelle vaikuta, kattiloinesi... ole mies vastaa teoistasi....
Pelitauko.
Kuvaile omin sanoin miten vastataan teoista tässä tapauksessa? Jos tarkoitat että pääset minun henkilötiedoillani terrorisoimaan elämääni ja perhettäni niin se johtaisi välittömästi sinun kuolemaasi.
Minä en katselisi sellaista päivääkään, sillä minulla on valtaisa suojeluvietti. Se on täysin yliampuva ja sitä saa luonnehtia hulluksikin, mutta sellainen se vaan on.
Toivotko siis kuolemaa itsellesi, vai mitä haet takaa? Tiedän tasan tarkkaan että omistaisit koko loppuelämäsi minun ja perheeni härnäämiseen. Et vaan ymmärrä että se loppuelämäsi olisi erittäin, erittäin, erittäin lyhyt.
2010 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelitauko.
Kuvaile omin sanoin miten vastataan teoista tässä tapauksessa? Jos tarkoitat että pääset minun henkilötiedoillani terrorisoimaan elämääni ja perhettäni niin se johtaisi välittömästi sinun kuolemaasi.
Minä en katselisi sellaista päivääkään, sillä minulla on valtaisa suojeluvietti. Se on täysin yliampuva ja sitä saa luonnehtia hulluksikin, mutta sellainen se vaan on.
Toivotko siis kuolemaa itsellesi, vai mitä haet takaa? Tiedän tasan tarkkaan että omistaisit koko loppuelämäsi minun ja perheeni härnäämiseen. Et vaan ymmärrä että se loppuelämäsi olisi erittäin, erittäin, erittäin lyhyt.
2010Reppana ei minua kiinnosta sinun terrorisointi paskan vertaakaan, sinä julkaisit nimeni, valokuvan, tiedot vaimoni pojasta, sekä mittavan joukon valheitasi, pääsi tuotteita joilla ei ole mitään tekemistä minun, perheeni eikä minkään muunkaan kanssa, ja erittäin kaukana totuudesta.
Olen vain kiinnostunut kuka kahden ala-ikäisen lapsen isä, käyttää paljon aikaansa tuollaiseen, minusta tekosi on helvetin säälittävä, miehen pitää ymmärtää tekojensa seuraukset ja kantaa niistä vastuu, sinä et selkeästi sitä ymmärrä, pakenet vastuutasi piiloon puskiin.
Kyllä sinulta selityksiä löytyy, ja uhkailuja... se on huomattu... mutta ne ovat kokeneet rajun inflaation jo aikoja sitten...
Olet melkoinen pelle, julkaisemalla kuvani ja tietoni altistat minut juuri siihen mitä minun pelkäät sinulle tekevän, tuota poika sanotaan maalittamiseksi, ja se on vakava netissä tehty rikos, ja sinä olet siihen syyllistynyt.
Niin kauan kun pakenet vastuuta, en luota olet minulle totaali looseri, ja paskahousu.
Oikea "mies" vastaa aina teoistaan, aina sinä pakenet.
By NumBall HHN 61v. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Reppana ei minua kiinnosta sinun terrorisointi paskan vertaakaan, sinä julkaisit nimeni, valokuvan, tiedot vaimoni pojasta, sekä mittavan joukon valheitasi, pääsi tuotteita joilla ei ole mitään tekemistä minun, perheeni eikä minkään muunkaan kanssa, ja erittäin kaukana totuudesta.
Olen vain kiinnostunut kuka kahden ala-ikäisen lapsen isä, käyttää paljon aikaansa tuollaiseen, minusta tekosi on helvetin säälittävä, miehen pitää ymmärtää tekojensa seuraukset ja kantaa niistä vastuu, sinä et selkeästi sitä ymmärrä, pakenet vastuutasi piiloon puskiin.
Kyllä sinulta selityksiä löytyy, ja uhkailuja... se on huomattu... mutta ne ovat kokeneet rajun inflaation jo aikoja sitten...
Olet melkoinen pelle, julkaisemalla kuvani ja tietoni altistat minut juuri siihen mitä minun pelkäät sinulle tekevän, tuota poika sanotaan maalittamiseksi, ja se on vakava netissä tehty rikos, ja sinä olet siihen syyllistynyt.
Niin kauan kun pakenet vastuuta, en luota olet minulle totaali looseri, ja paskahousu.
Oikea "mies" vastaa aina teoistaan, aina sinä pakenet.
By NumBall HHN 61v."Maalittaminen on ilmiö, jossa yksi tai useampi toimija kehottaa ja yllyttää suurta joukkoa hyökkäämään yhden ihmisen kimppuun eri tavoin, esimerkiksi lähettämällä vihaviestejä sähköpostilla tai sosiaalisessa mediassa.
Maalittaminen voi ilmetä esimerkiksi suorana tai epäsuorana uhkailuna, tai yksityiselämän tietojen esiin kaivamisena ja niiden vääristelemisenä."
https://intermin.fi/poliisiasiat/viharikollisuus/maalittaminen
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -- - - - - - - - - - - -- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -- - - - -
Moi Numpa.
Laitappa framille muutama esimerkki sähköpostiisi saamistasi vihaviesteistä.
S - Anonyymi
No koska ryhdyt mieheksi, puskajussi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No koska ryhdyt mieheksi, puskajussi.
Yhyyy, yhyyy... ja sama invahåmon puskahuutelu jatkuu, jatkuu, jatkuu...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhyyy, yhyyy... ja sama invahåmon puskahuutelu jatkuu, jatkuu, jatkuu...
Koska ryhdyt mieheksi...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska ryhdyt mieheksi...
Miksi päivystät tätä palstaa vuorokaudet ympäriinsä vuodesta toiseen? Oletko yksinäinen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"minun taloni" - sinähän asut vuokralla.
- Anonyymi
Italialaiset carpaccio leivät, raakaa naudan sisäfilettä, pestoa, smetanaa, neitsytöljyä ja sitruunaa voiteluun, italialaista viikunaa, omatekoinen soosi tuorekurkusta, wasabista ja neitsytöljystä. https://ibb.co/Q9vDG8G
Italiassa tehdään maailman parhaat sandwichit, siellä ei käytetä hilloja, makkaraa eikä margariineja, vaan kunnon lihaa ja tuoreita kasviksia sekä öljyjä.
Kylkeen nachoja guacamolella ja omatekoisella tomaatti-sipulimurskalla.
2010- Anonyymi
Unohtui avokado mainita. Nyt alkaa Japani kurittaa Kroatiaa!
2010 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Unohtui avokado mainita. Nyt alkaa Japani kurittaa Kroatiaa!
2010Croatia ja Costa Rica ovat eri valtioita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Croatia ja Costa Rica ovat eri valtioita.
Sorry, huomasin, meni lyhenteet sekaisin.
2010 - Anonyymi
Näinhän se on tämäkin asia.
https://anita-italia.blogspot.com/2013/01/insaccati-italialaisia-makkaroita-ja.html
- Anonyymi
Moi numeromies! Sinä siis et tunne senssua,? Et vastaa hänen sanomisistaan.
Kolme kysymystä sinulle, ei hänelle.
-Miksi senssu vastailee sinun puolestasi?
-Anna yksi todiste joka todistaa senssun olevan olemassa ja Chiang Maissa?
-Miksi senssu elää sinun elämääsi palstalla mutta ei omaansa?
Koska täytyyhän sinulla olla jokin syy siihen että uskot hänen olevan olemassa. Kukaan muu ei usko kuin sinä.- Anonyymi
Hei rakas.
Huomaan aiheuttaneeni Kuksani kanssa voimakkaita tunteita pienessä sielussasi ja ehkä 10.000 sanaa.
En vastaile kenenkään puolesta, tosin annan silloin tällöin sinulle hieman tehtävää koska itse esiinnyt anonyyminä, eikös se ole silloin sallittua muillekin.
Kyllä minä ihan omaa elämääni elän.
Minulle on yhdentekevää mitä sinä tai joku muu uskotte.
Pa-vedonlyöjä tietää miten minut voi tavata ja paremminkin tutustua.
Räps.
$ - Anonyymi
Mistä helvetistä minä tiedän, miksi totuuspelle ja lukuisa joukko muita pellejä vastailee 2010 puolesta, miksi minun pitäisi antaa jokin todiste Senssun olemassa olosta en ole edelleenkään Senssu en ole koskaan edes käynyt Chaing maissa.
Mistä sinä tiedät miten Senssu elää elämäänsä, en minä ainakaan tiedä.
Totta kai hän on olemassa ei hän muuten tänne kirjoittaisi, joten todella typerä kysymys, olenko jossain sanonut että uskon hänen juttujaan muuten kuin hänen juttunsa on huomattavasti loogisempia kuin 2010 jutut, olen sanonut että en ota kantaa Senssun juttuihin on ne satuja tai totta sillä ei ole mitään merkitystä, palstalla.
By NumBall HHN 62v.
' - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä helvetistä minä tiedän, miksi totuuspelle ja lukuisa joukko muita pellejä vastailee 2010 puolesta, miksi minun pitäisi antaa jokin todiste Senssun olemassa olosta en ole edelleenkään Senssu en ole koskaan edes käynyt Chaing maissa.
Totta kai hän on olemassa ei hän muuten tänne kirjoittaisi, joten todella typerä kysymys, olenko jossain sanonut että uskon hänen juttujaan muuten kuin hänen juttunsa on huomattavasti loogisempia kuin 2010 jutut, olen sanonut että en ota kantaa Senssun juttuihin on ne satuja tai totta sillä ei ole mitään merkitystä, palstalla.
By NumBall HHN 62v.
'Hei. onneksi olkoon että olet nyt päässyt miehen ikään. LOL.
Vastaus on yksinkertainen ... Korkoa korolle ja aivopesu.
Onkos tuottanut tulosta ? No vielä ei ole oppinut kirjoittamaan Kuksaa isolla Koolla.
$ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
By NumBall HHN 62v.
'Loogisiapa hyvinkin nuo Pippe Pippelisen seikkailut.
Otat kantaa reippaasti kuitenkin muiden juttuihin ja haukut kaikki muut paitsi senssun. Mistä tämä johtuu ettet vihaa häntäkin?
Sinä olet käynyt kaikissa Thaimaan kaupungeissa joten olet käynyt Chiang Maissakin, näin olet itse kertonut.
Loogisuudesta yksi kysymys että kuinka loogisena pidät sitä että senssu rahoitti vaimon veljien ravintolakonsernia ja työskenteli siellä juomakaappien täyttäjänä, osti 15 tarjoilijalle omakotitalot ja kun konserni myytiin, hän maksoi silti palkkaa tarjoilijoille ja otti heidät itselleen töihin yhtiöön joka purkaa jalopuisia taloja ja valmistaa niistä soppakauhoja? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Loogisiapa hyvinkin nuo Pippe Pippelisen seikkailut.
Otat kantaa reippaasti kuitenkin muiden juttuihin ja haukut kaikki muut paitsi senssun. Mistä tämä johtuu ettet vihaa häntäkin?
Sinä olet käynyt kaikissa Thaimaan kaupungeissa joten olet käynyt Chiang Maissakin, näin olet itse kertonut.
Loogisuudesta yksi kysymys että kuinka loogisena pidät sitä että senssu rahoitti vaimon veljien ravintolakonsernia ja työskenteli siellä juomakaappien täyttäjänä, osti 15 tarjoilijalle omakotitalot ja kun konserni myytiin, hän maksoi silti palkkaa tarjoilijoille ja otti heidät itselleen töihin yhtiöön joka purkaa jalopuisia taloja ja valmistaa niistä soppakauhoja?onko siillä väliä, nostihan peukaloinen liki 10 vuotta osakaslainaa, ja maksaa veroja kun jaksaa-
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Loogisuudesta yksi kysymys että kuinka loogisena pidät sitä että senssu rahoitti vaimon veljien ravintolakonsernia ja työskenteli siellä juomakaappien täyttäjänä, osti 15 tarjoilijalle omakotitalot ja kun konserni myytiin, hän maksoi silti palkkaa tarjoilijoille ja otti heidät itselleen töihin yhtiöön joka purkaa jalopuisia taloja ja valmistaa niistä soppakauhoja?Muuten en ole sanonut että olen käynyt jokaisessa thaimaalaisessa kaupungissa sanoin että niissä kaupungeissa missä olen käynyt ei ole ollut gogo paikkoja, muutakuin bangkokissa ja pattayalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muuten en ole sanonut että olen käynyt jokaisessa thaimaalaisessa kaupungissa sanoin että niissä kaupungeissa missä olen käynyt ei ole ollut gogo paikkoja, muutakuin bangkokissa ja pattayalla.
Etkös sinä tavannut kauniin vaimosi Phukessa ?
$ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Loogisuudesta yksi kysymys että kuinka loogisena pidät sitä että senssu rahoitti vaimon veljien ravintolakonsernia ja työskenteli siellä juomakaappien täyttäjänä, osti 15 tarjoilijalle omakotitalot ja kun konserni myytiin, hän maksoi silti palkkaa tarjoilijoille ja otti heidät itselleen töihin yhtiöön joka purkaa jalopuisia taloja ja valmistaa niistä soppakauhoja?Heips logistiikka-anonyymi.
Olen lainannut pienen summan rahaa, joka sittemmin muuttui kauppahinnaksi vaimolleni osakkuuteen yhtiössä.
Olen toiminut eri asioissa mielnkiinnostani kuten eräs esimerkiksi vaimon perheen pellolla.
En ole ostanut kenellekään omakotitaloja vaan olemme erinäisin rahoituskuvioin järjestänyt työntekjäperheille kodit keskeneräisistä omakotitaloista konkurssipesältä.
Yhtiö joka ei ole konserni sen enmpää kuin mikroyrittäjän toimintakaan ei ole myynyt liiketoimintoja ym. työntekijöineen, vaan työsuhteet jatkui työtehtävien muuttuessa.
Soppakauhat on sinun irvailuasi.
$ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heips logistiikka-anonyymi.
Olen lainannut pienen summan rahaa, joka sittemmin muuttui kauppahinnaksi vaimolleni osakkuuteen yhtiössä.
Olen toiminut eri asioissa mielnkiinnostani kuten eräs esimerkiksi vaimon perheen pellolla.
En ole ostanut kenellekään omakotitaloja vaan olemme erinäisin rahoituskuvioin järjestänyt työntekjäperheille kodit keskeneräisistä omakotitaloista konkurssipesältä.
Yhtiö joka ei ole konserni sen enmpää kuin mikroyrittäjän toimintakaan ei ole myynyt liiketoimintoja ym. työntekijöineen, vaan työsuhteet jatkui työtehtävien muuttuessa.
Soppakauhat on sinun irvailuasi.
$Hyvin järjestetty Senssu! Eikös niitä viisi ravintolaa ollut siinä korsetissa?
Minun idionettiini on aina liittyneet kattilat enemmän tai vähemmän. Lapsena pidin kattilaa kun pojat kivitti ja sanoi tytön tylleröksi. Marjassa pidin marjakattilaa, illemmalla mehu kattilaa. Isäni oli perheen paha poliisi joka pakotti pitämään rumia ja liian pieniä kattiloita koulussa ja sitten minua kiusattiin lisää.
Talvisin aivoni jäätyi kattilassa ja pääni ei päässyt rauhassa turpoamaan, kattila putosi silmillen ja ajoin polgu byörällä bylwääseen.
Veljeni Jorma soitti metalli lusikoilla öisin rumpuja kattilalla joka oli päässäni. Meinasin tulla hulluksi. Armeijasta sain vapautuksen jo varustevarastolla, kun toikkaroin siellä soppakattila päässäni sovittelemassa mantelia. Isä ei ollut ehtinyt lähteä parkki paikalta kun jo pummasin kyytiä takaisin uunin pankolle. Sen talven vietin kellarissa.
Löysin Jyväs kylästä kuntoutuksessa thaimaalaisen naisen, joka oli kiinnostunut omaishoitajan eläkkeestä. Hänen avullaan saatiin hommattua molemmille eläkkeet, mulle passi ja lento liput thaimaaseen. Passi kuvasta laitoinkin jo aiemmin kuvan https://aijaa.com/9dpCqB Mukana sotu tunnus.
By NumBaII, 62 kattilaa narikassa - Anonyymi
Onko sulla kaikki hyvin siellä ja olet kaikin puolin tyytyväinen olotilaasi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopeta tuo sivupersooniesi ruokkiminen. Ei tee hyvää mielenterveydellesi, joka on muutenkin niin hatara. Tee päivisin jotakin järkevää ja liiku, niin sitten nukut paremmin öisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sulla Pupen se siellä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkös sinä tavannut kauniin vaimosi Phukessa ?
$Phuketissa ei ole gogo paikkoja, apian.
- Anonyymi
Yksikkökaksikko päässyt Jorviin ja kun Bumba on poissa on Zumbakin poissa. Voin vakuuttaa.
- Anonyymi
Koska kannat vastuusi, puskajussi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska kannat vastuusi, puskajussi.
Älä kiihdy. Muista verenpaine ennen operaatiota ja jaksuhalit vastuumiehen hoitajille Jorviin! Onko thai Aimo laittanut Terkkuja vai himoitseeko hän vain omaisuuttasi eli karttapöytäliinaa, jippo kaukoputkea ja Yömahan kaukosäätimen varapattereita?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä kiihdy. Muista verenpaine ennen operaatiota ja jaksuhalit vastuumiehen hoitajille Jorviin! Onko thai Aimo laittanut Terkkuja vai himoitseeko hän vain omaisuuttasi eli karttapöytäliinaa, jippo kaukoputkea ja Yömahan kaukosäätimen varapattereita?
Oletko mies lainkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko mies lainkaan.
Kuka kysyy? Tämä Majuri Mikki Hiirikö? https://aijaa.com/9dpCqB
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis jatkat pelkäämistä, ethän sinä mies ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluatko että aijaan lisää kuvia että saat kuntouttavaan laadukasta toimintaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis jatkat pelkäämistä, ethän sinä mies ole.
Majuri Rohkea, 8000 tunnin kokemus kaikista koneista, jotka vain pysyvät ilmassa.
Sinua harmittaa vain se, kun et enää voi jatkaa noita tarinoitasi sotilasilmailun saralla uljaassa univormussa. Kattila on ihan paras päähine sinulle eikä suinkaan kapteeninlakki. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Majuri Rohkea, 8000 tunnin kokemus kaikista koneista, jotka vain pysyvät ilmassa.
Sinua harmittaa vain se, kun et enää voi jatkaa noita tarinoitasi sotilasilmailun saralla uljaassa univormussa. Kattila on ihan paras päähine sinulle eikä suinkaan kapteeninlakki.Voin toki muutaman kuvan laittaa, harrastuksesi pohjaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko mies lainkaan.
Oletko sinä sika-amalia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voin toki muutaman kuvan laittaa, harrastuksesi pohjaksi.
Aijaa kuva missä sensei ajokouluttaja vastaohjailee laatumoottoripyörällään kattila päässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aijaa kuva missä sensei ajokouluttaja vastaohjailee laatumoottoripyörällään kattila päässä.
Huomaa aina milloin Pasanen on kännissä. Silloin tulee aina näitä "mies" vetoomuksia, luikittuja vedonlyöntejä ja hankintoja, kuten nyt hän keksi hankkineensa tuktukin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomaa aina milloin Pasanen on kännissä. Silloin tulee aina näitä "mies" vetoomuksia, luikittuja vedonlyöntejä ja hankintoja, kuten nyt hän keksi hankkineensa tuktukin.
Esitin neidolle ehdotuksen valokuvavaihdosta, voin toki aijata lupaamani inkkarikuvan niin että tuktuk on myös kuvassa.
$ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Esitin neidolle ehdotuksen valokuvavaihdosta, voin toki aijata lupaamani inkkarikuvan niin että tuktuk on myös kuvassa.
$Wau! Joko siis nyt nähdään sensukan ensimmäinen valokuva Chiang Maista vai joko kamera on tullut seitsemän vuoden huollon jälkeen korjaamolta? Odottelen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Wau! Joko siis nyt nähdään sensukan ensimmäinen valokuva Chiang Maista vai joko kamera on tullut seitsemän vuoden huollon jälkeen korjaamolta? Odottelen!
Ei nähdä mikäli Tyttö jatkaa Neiteilyään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olenko reppana jorvissa vai kännissä päätä nyt, vaiko molemmissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olenko reppana jorvissa vai kännissä päätä nyt, vaiko molemmissa.
Pasasen "molemmat" kattilapäät on Suomessa. Huomaa älykäs katse https://aijaa.com/9dpCqB
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei nähdä mikäli Tyttö jatkaa Neiteilyään.
Sulla on menossa seitsemän vuoden mikäli. Ensi vuonna se on kahdeksan vuoden mikäli, sikäli mikäli terveys kestää sinne saakka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pasasen "molemmat" kattilapäät on Suomessa. Huomaa älykäs katse https://aijaa.com/9dpCqB
Kyllä tuo kuitti ja omena leijuu upeasti. Kehitystä on tapahtunut kuitenkin saarikyrvån kuvamuokkauksissa, ei ole enää niin useasti puhelin tiltissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tuo kuitti ja omena leijuu upeasti. Kehitystä on tapahtunut kuitenkin saarikyrvån kuvamuokkauksissa, ei ole enää niin useasti puhelin tiltissä.
Se on reppana miettinyt että miten saa kuvaan vielä Thaimaa-uskottavuutta ja päätti liittää toisesta kuvasta hedelmän. Tuossa askartelussa on mennyt monta tuntia, mutta onhan tuokin parempi kuin se missä sensukka oli ottanut valokopioita jonkun vanhoista passeista, leikannut niistä päät pois ja sutannut loput ja sitten vielä päräyttänyt koko komeuden karttapöytäliinalle (sama kuin numballa) ja ottanut kuvan Nokian 3210 kameralla jonka linssiin oli sivelty vaseliinia. Melkoinen todistemies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on reppana miettinyt että miten saa kuvaan vielä Thaimaa-uskottavuutta ja päätti liittää toisesta kuvasta hedelmän. Tuossa askartelussa on mennyt monta tuntia, mutta onhan tuokin parempi kuin se missä sensukka oli ottanut valokopioita jonkun vanhoista passeista, leikannut niistä päät pois ja sutannut loput ja sitten vielä päräyttänyt koko komeuden karttapöytäliinalle (sama kuin numballa) ja ottanut kuvan Nokian 3210 kameralla jonka linssiin oli sivelty vaseliinia. Melkoinen todistemies.
Putkinäytöltä otetut kuvat oli myös upeita, "meidän perhe uimassa" kuva.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Putkinäytöltä otetut kuvat oli myös upeita, "meidän perhe uimassa" kuva.
Jep, oli varmasti surkein esitys tällä palstalla koskaan.
- Anonyymi
Kannahan vastuusi resupeppu.
- Anonyymi
Onko joku saattanut sinut raskaaksi?
- Anonyymi
Tästä kuvasta https://aijaa.com/dcfhMB tulee mieleen Halosen Tarja.
- Anonyymi
Minullapa on omat munat jalkojeni välissä. Mites sinulla?
Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2725983Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill651949- 1801740
- 1191221
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä131171Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181561077Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71046Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j41971RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j49941Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288932