Ja viikon alkua miehelle kivoimmalle haaveisiin. :)
Hyvää iltaa
107
843
Vastaukset
- Anonyymi
Jatkan. Miten viikonloppu meni ja miten viikko alkanut? Jmieheltä kysyn vain. :)
- Anonyymi
Vallan hyvin
- Anonyymi
Hyvää iltaa ja hyvää viiikkoa sullekin :). Viikonloppu meni nopeasti ja tämäkin päivä. Ihan mukava päivä, entä sulla? Kiva alotus, tuli hyvä mieli. Kiitos :).
- Anonyymi
Kiva jos tykkäsit. :) minullakin aika nopeasti meni, ei täällä paljoa kerinnyt huhuilemaan ketään tai kaipailemaan miestä. Jotkut kirjoittelijat täällä jääneet mieleen mutta tuskin olet kirjoittanut muualle? :) mietin vain kommentoitko ylipäätään muihin ketjuihin miten paljon tai selailet täällä? :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva jos tykkäsit. :) minullakin aika nopeasti meni, ei täällä paljoa kerinnyt huhuilemaan ketään tai kaipailemaan miestä. Jotkut kirjoittelijat täällä jääneet mieleen mutta tuskin olet kirjoittanut muualle? :) mietin vain kommentoitko ylipäätään muihin ketjuihin miten paljon tai selailet täällä? :)
En kommentoi muihin ketjuihin, selailen aikani kuluksi kyllä. :) Onko mies ollu vielä mielessä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kommentoi muihin ketjuihin, selailen aikani kuluksi kyllä. :) Onko mies ollu vielä mielessä?
Hyvä tietää. Kun mietin olisiko se mies kommentoinut minulle jossain muualla kun yhdessä sanottiin että minä sopisin sen kanssa yhteen tai jotain sitä luokkaa. Puhuin siellä kyllä sinusta mutta joku toinen näköjään sitten iski siihen kiinni. :D jotain ehdotteli että aletaanko olee. Puistattaa jo tuo ilmaisutapa. :
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten pystyt vaan selailemaan eikö tee mieli kommentoida johonkin väliin? Minun on pakko jos tulee joku aloitus mikä voisi olla minulle. Ja onhan tuo vieläkin. :( entä sinulla se nainen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä tietää. Kun mietin olisiko se mies kommentoinut minulle jossain muualla kun yhdessä sanottiin että minä sopisin sen kanssa yhteen tai jotain sitä luokkaa. Puhuin siellä kyllä sinusta mutta joku toinen näköjään sitten iski siihen kiinni. :D jotain ehdotteli että aletaanko olee. Puistattaa jo tuo ilmaisutapa. :
En ole ehdottelut mihinkään :). Kommentoin näihin vaan mitkä tunnistan olevan sulta. En tiedä ei se musta vaikeeta oo olla kommentoimatta ku tietää et se hoo ei täällä varmasti ole. Ei oo ollu mielessä siis hän sen jälkeen kun selvisi että on jo varattu varmuudella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole ehdottelut mihinkään :). Kommentoin näihin vaan mitkä tunnistan olevan sulta. En tiedä ei se musta vaikeeta oo olla kommentoimatta ku tietää et se hoo ei täällä varmasti ole. Ei oo ollu mielessä siis hän sen jälkeen kun selvisi että on jo varattu varmuudella.
Entä jos se hoo sinua täällä kaipaa? Eihän sitä voi tietää vaikka olisikin varattu. Kaikki kun on mahdollista. Ja hyvä tietää. :) pitäisi itsekin opetella tuo mutta kun ei siitä yhdestä miehestä tiedä mitään. En tiedä kaipaako edes minua ja niin edelleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä jos se hoo sinua täällä kaipaa? Eihän sitä voi tietää vaikka olisikin varattu. Kaikki kun on mahdollista. Ja hyvä tietää. :) pitäisi itsekin opetella tuo mutta kun ei siitä yhdestä miehestä tiedä mitään. En tiedä kaipaako edes minua ja niin edelleen.
Juu mäkin kyllä selasin ja kommentoin sillon kun vielä ajattelin et mun ja hänen välillä oiskin jotain. En tiedä oikeen, vaikea ajatella jos kaipaisi mua ja olisi jo suhteessa. En kyllä halua kenenkään väliin mennä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu mäkin kyllä selasin ja kommentoin sillon kun vielä ajattelin et mun ja hänen välillä oiskin jotain. En tiedä oikeen, vaikea ajatella jos kaipaisi mua ja olisi jo suhteessa. En kyllä halua kenenkään väliin mennä.
Niin ymmärrän kyllä. Mutta ainahan nuo suhteet ei sitä kerro ettetkö olisi jäänyt sen hoon mieleen ja se voisi kaivata sinua. Suhteessakin missä itsekin ollut niin usein ei se ole niin yksinkertaista. Tottakai se oma kumppani on se rakkain mutta tietysti kaikkia kiinnostaa voisiko ruoho olla vihreämpää aidan toisella puolella. Ja suhteissakin saattaa mennä huonosti mutta jonkun takia ollaan sitten yhdessä silti onko sitten tottumus tai ei vain halua olla yksin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ymmärrän kyllä. Mutta ainahan nuo suhteet ei sitä kerro ettetkö olisi jäänyt sen hoon mieleen ja se voisi kaivata sinua. Suhteessakin missä itsekin ollut niin usein ei se ole niin yksinkertaista. Tottakai se oma kumppani on se rakkain mutta tietysti kaikkia kiinnostaa voisiko ruoho olla vihreämpää aidan toisella puolella. Ja suhteissakin saattaa mennä huonosti mutta jonkun takia ollaan sitten yhdessä silti onko sitten tottumus tai ei vain halua olla yksin.
Onhan se joo noinkin. Toivottavasti hän on onnellinen, en mä muuta toivo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan se joo noinkin. Toivottavasti hän on onnellinen, en mä muuta toivo.
Niin toivottavasti on. Eipä sitä voi aina nähdä suhteista kuinka ne voi päällepäin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin toivottavasti on. Eipä sitä voi aina nähdä suhteista kuinka ne voi päällepäin.
Mutta sun jii ei välttämättä ole suhteessa :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta sun jii ei välttämättä ole suhteessa :)
No ei välttämättä. :) en minä hänestä tiedä oikein mitään. Onko onnellinen ja terve. Miten hänellä muuten menee elämässään. Kaikkea hyvää hänelle vaan toivoisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei välttämättä. :) en minä hänestä tiedä oikein mitään. Onko onnellinen ja terve. Miten hänellä muuten menee elämässään. Kaikkea hyvää hänelle vaan toivoisin.
Välität hänestä :) Harmi kun sulla ei oo mitään mistä saisit tehtyä tikusta asian ja päästä jutulle sen kanssa :).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Välität hänestä :) Harmi kun sulla ei oo mitään mistä saisit tehtyä tikusta asian ja päästä jutulle sen kanssa :).
Ei me enää nähdä joten ei se oikein onnistu. No elämä jatkuu. :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei me enää nähdä joten ei se oikein onnistu. No elämä jatkuu. :(
Miten voit olla varma että ette nää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä en oikein usko että enää törmättäisiin missään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja vaikka nähtäisiin niin tuskin kävisi mitään. :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikeasti hei, miettikää vähän
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossahan minä juuri mietinkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko teillä mitään yhteistä? Mistä saisi juttua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko teillä mitään yhteistä? Mistä saisi juttua?
On meillä mutta ei nähdä enää. Ja ei halunnut tulla puhumaan minulle viime vuonna.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On meillä mutta ei nähdä enää. Ja ei halunnut tulla puhumaan minulle viime vuonna.
Niin kyllä tiedän jo sen :). Mutta jos sä menisit kuitenkin puhumaan jostakin hänelle? Olen joo sanon ennenkin samaa mutta ainakin jotain selviäisi. Siis jos näkisitte.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin kyllä tiedän jo sen :). Mutta jos sä menisit kuitenkin puhumaan jostakin hänelle? Olen joo sanon ennenkin samaa mutta ainakin jotain selviäisi. Siis jos näkisitte.
Jos nähdään ja tilanne olisi hyvä ilman häiriötekijöitä voisinkin mennä puhumaan. Mutta jos ei kuten niin luulen niin en mene.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää ei ollut mun kommentti sitten
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos nähdään ja tilanne olisi hyvä ilman häiriötekijöitä voisinkin mennä puhumaan. Mutta jos ei kuten niin luulen niin en mene.
Ajatteletko et miehen pitää tehdä aloite
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää ei ollut mun kommentti sitten
Ajattelinkin niin. Joku tuossa välissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajatteletko et miehen pitää tehdä aloite
En ajattele niin. Hänen kohdallaan tein poikkeuksen. Ei saatu viime vuonna hyviä tilaisuuksia lähestyä ja minä taas juoksin karkuun minkä kerkesin. Sitten halusin ehdottaa haluaisiko hän lähestyä kun kuitenkin katseli ja ei sitten lähestynyt hänkään. Sitten ei enää nähty ollenkaan. :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ajattele niin. Hänen kohdallaan tein poikkeuksen. Ei saatu viime vuonna hyviä tilaisuuksia lähestyä ja minä taas juoksin karkuun minkä kerkesin. Sitten halusin ehdottaa haluaisiko hän lähestyä kun kuitenkin katseli ja ei sitten lähestynyt hänkään. Sitten ei enää nähty ollenkaan. :(
Niin joo :(. Kuulostaan siltä että voisi hyvinkin olla niin että hän pitää sinusta. Jos ei tosiaan ollut hyvää tilaisuutta lähestyä vaa :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin joo :(. Kuulostaan siltä että voisi hyvinkin olla niin että hän pitää sinusta. Jos ei tosiaan ollut hyvää tilaisuutta lähestyä vaa :)
Enhän minä sitä tiedä. Olisi hän voinut kyllä missä vaan tilanteessa lähestyä jos olisi halunnut. Tai tulla sanankin sanomaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enhän minä sitä tiedä. Olisi hän voinut kyllä missä vaan tilanteessa lähestyä jos olisi halunnut. Tai tulla sanankin sanomaan.
Oliko jompi kumpi töissä vaikka kun näitte?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tavallaan joo. Mutta eipä voi sille enää mitään. Ei nähdä enää ja sillä mennään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä kun ei koskaan olla juteltu toisillemme kasvokkain. Vain palstalla pidetty yhteyttä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä kun ei koskaan olla juteltu toisillemme kasvokkain. Vain palstalla pidetty yhteyttä.
Kivat teille. Mepä ollaan nähty irl ja siellä yhteys ollut. Eipä mikään erikoinen mutta jonkunlainen kuitenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tavallaan joo. Mutta eipä voi sille enää mitään. Ei nähdä enää ja sillä mennään.
Tää on varmaan sulta ja toi alempi ei? Ei voi ei joo mut mitäs jos vaikka työn puolesta hän ei saanut lähestyä ketään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää on varmaan sulta ja toi alempi ei? Ei voi ei joo mut mitäs jos vaikka työn puolesta hän ei saanut lähestyä ketään?
Näin se on. Ei ollut alempi. En usko että ei olisi saanut lähestyä ketään. Oli hänellä ihan mahdollisuudet siihen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos jmies vaan olisi tullut puhumaan. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kivat teille. Mepä ollaan nähty irl ja siellä yhteys ollut. Eipä mikään erikoinen mutta jonkunlainen kuitenkin.
Olette nähnyt mutta olet 100 kertaa kirjoittanut, että ette ole koskaan jutellut kasvokkain. Sano se, koska johdat uusia harhaan täällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole fbi agentti kyseessä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olette nähnyt mutta olet 100 kertaa kirjoittanut, että ette ole koskaan jutellut kasvokkain. Sano se, koska johdat uusia harhaan täällä.
Se on totta ja olen sen kirjoittanut. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin se on. Ei ollut alempi. En usko että ei olisi saanut lähestyä ketään. Oli hänellä ihan mahdollisuudet siihen.
No pöh :(. Harmillinen on tilanne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olisi. Eipä tullut. :( joidenkin toisten naisten kanssa vain oli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kasvokkain olla juteltu muuten kyllä vähäisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se j mies on varattu, jätä rauhaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se j mies on varattu, jätä rauhaan!
Eipä ollut vielä kun katseltiin. Nykytilanteesta ei tietoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää on nyt liian hankalaa kun jotkut sotkee väliin. Hyvää yötä ja tsemppiä sulle haaveilija nainen :).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää on nyt liian hankalaa kun jotkut sotkee väliin. Hyvää yötä ja tsemppiä sulle haaveilija nainen :).
Niin on. :/ hyvää yötä sinnekin. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin on. :/ hyvää yötä sinnekin. :)
Tuleva palstapari :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole kun tuolla naisella on pakkomielle ja se haluaa jauhaa tuota samaa tauotta. Tuo mies on sille vaan väline tuohon jankutukseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole kun tuolla naisella on pakkomielle ja se haluaa jauhaa tuota samaa tauotta. Tuo mies on sille vaan väline tuohon jankutukseen.
Voi sen kai noinkin ajatella pakkomielelle. En kuitenkaan tuota miestä ajattelisi vain välineenä ihan juttukaverina on ollut. Tukemassa ylä ja alamäessä. Mukavakin mitä harvoin täällä näkee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me kaipaillaan eri ihmisiä. Ei ole mistään pariutumisesta kyse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Öööööö... jos kaks ihmistä on samassa työpaikassa nii.... ööööö.... miten voi... öööö... olla puhumatta sanaakaan.... öööö...
ja sitten jos tuntee jostain muualta kuin töistä... nii... ööö.... miten hitossa silloin ei oo voinu puhua?...
ööööö... ei mutta.
Jatka vain pohtimista :)
Ehkä se tunnissa selviää... tai sitten kahdessa.... tai kahdessa vuosikymmenessä 😂 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi sen kai noinkin ajatella pakkomielelle. En kuitenkaan tuota miestä ajattelisi vain välineenä ihan juttukaverina on ollut. Tukemassa ylä ja alamäessä. Mukavakin mitä harvoin täällä näkee.
Kiitos kun sanoit mukavaksi :). Niin säkin oot, kivaa tiistaita :).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos kun sanoit mukavaksi :). Niin säkin oot, kivaa tiistaita :).
Mukavaa tiistaita sinne. :) kyllä kaikki järjestyy minullakin. Näin unta siitä miehestä. Jotenkin hänen kanssaan unet tuntuvat niin todelta. Kysyin siinä onko tämä vain kuvitelmaa ja hän sanoi ettei ole. Mutta se yhteys oli edelleen ja tuntui. Jopa pussattiin siinä. En tiedä kuvittelinko kaiken vai mitä siinä oli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mukavaa tiistaita sinne. :) kyllä kaikki järjestyy minullakin. Näin unta siitä miehestä. Jotenkin hänen kanssaan unet tuntuvat niin todelta. Kysyin siinä onko tämä vain kuvitelmaa ja hän sanoi ettei ole. Mutta se yhteys oli edelleen ja tuntui. Jopa pussattiin siinä. En tiedä kuvittelinko kaiken vai mitä siinä oli.
Voitaisiinko puhua muustakin kuin hänestä välillä :).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivotaan että se oli enneuni :).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voitaisiinko puhua muustakin kuin hänestä välillä :).
Keneltä tämä kommentti on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivotaan että se oli enneuni :).
Toivotaan niin. En osaa yhtään sanoa. Enemmänkin mietin oliko se minun mielikuvitusta. Mutta nähtäväksi jää. Mitä sinun päivään kuului? :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivotaan niin. En osaa yhtään sanoa. Enemmänkin mietin oliko se minun mielikuvitusta. Mutta nähtäväksi jää. Mitä sinun päivään kuului? :)
Työtä ja sitä kuntosalia :). Mitäs sulle? Varmaan jokin yhteys teillä on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Työtä ja sitä kuntosalia :). Mitäs sulle? Varmaan jokin yhteys teillä on
Tiedän ettet sano minulle ilkeästi. Jotkut ärsyyntyy kirjoituksistani. Ei näitä niiden tarvitse lukea. Minulla työtä ilman kuntosalia. :) jokin yhteys voi olla mutta kun en tiedä. Saisinpa vastauksen jostain. :-/
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän ettet sano minulle ilkeästi. Jotkut ärsyyntyy kirjoituksistani. Ei näitä niiden tarvitse lukea. Minulla työtä ilman kuntosalia. :) jokin yhteys voi olla mutta kun en tiedä. Saisinpa vastauksen jostain. :-/
Ompa kivaa ku tiedät :). Onko se mies siis ollut täällä joskus?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ompa kivaa ku tiedät :). Onko se mies siis ollut täällä joskus?
Ei mitään tietoa onko ollut. Onhan täällä ollut vastauksia mitkä voisi olla häneltä mutta ei koskaan sellaista mistä olisi täysin varma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mitään tietoa onko ollut. Onhan täällä ollut vastauksia mitkä voisi olla häneltä mutta ei koskaan sellaista mistä olisi täysin varma.
Sehän se on, ei voi millään olla varma :/
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän se on, ei voi millään olla varma :/
Niinpä. :/ mistään elämässä kun ei voi olla varma. :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä. :/ mistään elämässä kun ei voi olla varma. :(
Paitsi siitä voi olla et olet mukava :).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paitsi siitä voi olla et olet mukava :).
Se tuli sinustakin mieleen. :) jos jostain voi olla varma niin tuosta. :) olen itse tämmöinen yliajattelija joten olen käynyt kaikki skenaariot läpi siitäkin jos joskus sattuisin sinut jossain kohtaamaan. Ethän sinä voi tietää kuka olen tai en minäkään sinusta ja harvemmin siellä etelässä päin pyörin. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se tuli sinustakin mieleen. :) jos jostain voi olla varma niin tuosta. :) olen itse tämmöinen yliajattelija joten olen käynyt kaikki skenaariot läpi siitäkin jos joskus sattuisin sinut jossain kohtaamaan. Ethän sinä voi tietää kuka olen tai en minäkään sinusta ja harvemmin siellä etelässä päin pyörin. :)
No sä todella olet miettinyt :). Mahdotonta olisi tietää kuka olet :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sä todella olet miettinyt :). Mahdotonta olisi tietää kuka olet :D
Näin sattuu käymään kun aivot käy ylikierroksilla välillä. Kuten sen miehenkin kanssa kaikki on jo käyty läpi. Hyvä ettei alttarille vielä askellettu kuvitelmissa. :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin sattuu käymään kun aivot käy ylikierroksilla välillä. Kuten sen miehenkin kanssa kaikki on jo käyty läpi. Hyvä ettei alttarille vielä askellettu kuvitelmissa. :D
Kyl mä tiedän hyvin mistä puhut. :) Saanko mielenkiinnosta kysyä että mitä sä mietit siitä että kohtaisit mut :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyl mä tiedän hyvin mistä puhut. :) Saanko mielenkiinnosta kysyä että mitä sä mietit siitä että kohtaisit mut :)
Jotenkin liittyi tähän palstaan ja sitä että tiedetään mitä täällä puhutaan. Tutustumiseen. Ja joku mielikuva mille ehkä voisit näyttää? Samaan aikaan minun nolot hetket. :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotenkin liittyi tähän palstaan ja sitä että tiedetään mitä täällä puhutaan. Tutustumiseen. Ja joku mielikuva mille ehkä voisit näyttää? Samaan aikaan minun nolot hetket. :D
En mä oo mitään noloja juttuja nähny sult :). Oonhan mäkin kerton siitä sairaudestani ja se on nolo mun mielestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En mä oo mitään noloja juttuja nähny sult :). Oonhan mäkin kerton siitä sairaudestani ja se on nolo mun mielestä.
No eihän sinulla mitään noloa siinä ole. Minä taas koen jo nolona jos joku tietäisi että täällä kirjoitan. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eihän sinulla mitään noloa siinä ole. Minä taas koen jo nolona jos joku tietäisi että täällä kirjoitan. :)
Nii :) Ei kai siinä mitää noloo ole kaivata täällä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistakaa ehkäisy sitten :d
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ei siinä mitään noloa ole. Mutta hyvää yötä. Rupean nukkumaan. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ei siinä mitään noloa ole. Mutta hyvää yötä. Rupean nukkumaan. :)
Hyvät yöt sulle :). Palataan taas
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvät yöt sulle :). Palataan taas
Palataan. :) teen uuden ketjun kun sille tuntuu. :)
- Anonyymi
J
0
0 - Anonyymi
Alright
- Anonyymi
Näin on
- Anonyymi
Näin on
Täällähän alkaa lämmetä. ;)
- Anonyymi
Ai kävitkö saunassa vai?
Anonyymi kirjoitti:
Ai kävitkö saunassa vai?
En vaan seurasin tuota ketjun keskustelua. Älä koita olla näsäviisas. Ketjussa tunnelma lämpenee. Sehän on vaan hyvä. :) juu poistun taas sivummalle.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
En vaan seurasin tuota ketjun keskustelua. Älä koita olla näsäviisas. Ketjussa tunnelma lämpenee. Sehän on vaan hyvä. :) juu poistun taas sivummalle.
Niin niin :D muistakaan lapset ehkäsy sitten :d
Anonyymi kirjoitti:
Niin niin :D muistakaan lapset ehkäsy sitten :d
Älä minua ohjeista vaan tuota pariskuntaa ylempänä.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Älä minua ohjeista vaan tuota pariskuntaa ylempänä.
No muista säkin ettei tulee vahinkoja sen nuoren äpäräs kanssa
- Anonyymi
Kuvittelin miehen kanssa alttaria sitäkä tarkoitat? Siis sen oman kaivatun miehen viime vuodelta en tuon toisen kanssa.
Anonyymi kirjoitti:
Kuvittelin miehen kanssa alttaria sitäkä tarkoitat? Siis sen oman kaivatun miehen viime vuodelta en tuon toisen kanssa.
Ai, minä erehdyin tuossa kohtaa. Sori taas. Nyt en enää puutu tähän ollenkaan, lupaan sen.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Ai, minä erehdyin tuossa kohtaa. Sori taas. Nyt en enää puutu tähän ollenkaan, lupaan sen.
Voitko jättää jatkossa kommentoimatta ketjuihin? Et ymmärrä yhtään mitään näistä.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Minä kaipaan vain ja ainoastaan minun kaivattua miestä viime vuodelta. Hän on komein ja ihanin. Siitä haluan puhua ja puhun jatkossa aina. Näen uniakin hänestä. Haluatko kuulla lisää niistä?
Anonyymi kirjoitti:
Minä kaipaan vain ja ainoastaan minun kaivattua miestä viime vuodelta. Hän on komein ja ihanin. Siitä haluan puhua ja puhun jatkossa aina. Näen uniakin hänestä. Haluatko kuulla lisää niistä?
Lupasin jo olla sotkeutumatta enempää. Minä olin ihan vilpittömästi iloinen jos teillä kahdella on jotain menossa.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Lupasin jo olla sotkeutumatta enempää. Minä olin ihan vilpittömästi iloinen jos teillä kahdella on jotain menossa.
No minulla ja kaivatulla miehelläni ei ole mitään menossa vielä. Tuon toisen kanssa vain jutellaan minun miehestä suurimmaksi osaksi.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Minä näin sen kaivattuni unessa. Siinä pussailtiinkin. Oletko iloinen meidän puolesta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No minulla ja kaivatulla miehelläni ei ole mitään menossa vielä. Tuon toisen kanssa vain jutellaan minun miehestä suurimmaksi osaksi.
Toivottavasti tuo toinen ei kuvittele mitään muuta...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti tuo toinen ei kuvittele mitään muuta...
Ei se kuvittele. Ollaan käyty keskustelut siitä. Sillä on oma kaivattu.
Anonyymi kirjoitti:
Minä näin sen kaivattuni unessa. Siinä pussailtiinkin. Oletko iloinen meidän puolesta?
Totta kai olen iloinen siitä.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Totta kai olen iloinen siitä.
Kiva. :) minä ja se mies sovittaisi niin hyvin yhteen. Näin hänet viimeksi kerran ohimennen tänä vuonna mutta viime vuonna katseltiin useasti. :)
Anonyymi kirjoitti:
Kiva. :) minä ja se mies sovittaisi niin hyvin yhteen. Näin hänet viimeksi kerran ohimennen tänä vuonna mutta viime vuonna katseltiin useasti. :)
Aivan. Toivottavasti näet häntä useammin vielä, jos tuntuu siltä että yhteen sovitte. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se kuvittele. Ollaan käyty keskustelut siitä. Sillä on oma kaivattu.
Hyvä niin. Vois mutten olla aiks pettymys nämä viestisi.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Aivan. Toivottavasti näet häntä useammin vielä, jos tuntuu siltä että yhteen sovitte. :)
Ei me nähdä enää. Haluaisin kyllä vaikka pelkäänkin ja ahdistun siitä näkemisestä. Hän on niin komea ja menestynytkin mutta uskoisin että voisin olla hänelle riittävä silti. Hän täydentäisi minua hyvin. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä niin. Vois mutten olla aiks pettymys nämä viestisi.
Joo no ei hän minua täältä ole hakemassa koskaan ollutkaan enkä minä häntä.
Anonyymi kirjoitti:
Ei me nähdä enää. Haluaisin kyllä vaikka pelkäänkin ja ahdistun siitä näkemisestä. Hän on niin komea ja menestynytkin mutta uskoisin että voisin olla hänelle riittävä silti. Hän täydentäisi minua hyvin. :)
Eihän sitä koskaan tiedä, missä näette seuraavan kerran ja jos sillä kertaa pääsettekin puhumaan. Elämä voi yllättää. Toivottavasti niin käy sinulle. Koska olisihan se mukava jos jokaiselle kävisi hyvin. :)
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Eihän sitä koskaan tiedä, missä näette seuraavan kerran ja jos sillä kertaa pääsettekin puhumaan. Elämä voi yllättää. Toivottavasti niin käy sinulle. Koska olisihan se mukava jos jokaiselle kävisi hyvin. :)
Sitä toivonkin. Toivottavasti tekin naisen kanssa pääsette puhumaan. :)
Anonyymi kirjoitti:
Sitä toivonkin. Toivottavasti tekin naisen kanssa pääsette puhumaan. :)
Se riippuu ihan kokonaan hänestä ja siitä mitä hän haluaa tehdä. Minut löytäisi helposti jos tahtoisi vaan. Minulla on vain toiveita, ei odotuksia hänen suhteen. Jos hän ei halua minua nähdä tai ottaa yhteyttä, niin kunnioitan sitäkin päätöstä. :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1322929Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2552570Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j641688Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1911595- 591542
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa831209- 431185
Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä771181Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M2961012Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi391012