Kokemuksia Medistaff yrityksestä?

Anonyymi-ap

Onko kenelläkään kokemusta Medistaff Oy. Olen juuri valmistunut Sh ja olen ollut Medistaffilla 2kk töissä ja kokemukset ovat hyvin vaihtelevia ja kokenut tosi valitettavia kokemuksia.

Olen kokenut syrjintää, palkat ovat puutteellisesti maksettu, perehdytys työhön on ollut puutteellista ja yrityksestä ei tavoita ketään vastaamaan näihin puutoksiin. Onko kenelläkään vastaavia kokemuksia. Tuntuu tämä keikkatyö aika villin lännen meiningiltä??

61

10961

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itsellä kanssa samankaltaisia kokemuksia, 2kk myös firmalla ollut. Poissaolojen takia uhkaillaan ettei sopimuksia jatketa vaikka näistä oltiin jo sovittu. Kun yritän asian perään kysellä missä mennään niin vastauksia en saa

      • Anonyymi

        Mä olin viime vuoden lopussa 2,5 kuukauden määräaikaisessa työsuhteessa ja jouduin olemaan 2 x 2 päivän saikulla. Ei ollut mitään ongelmia. Mua pyydettiin jatkamaan töitä myös tän vuoden puolella, mutta en voinut koska muutin toiselle paikkakunnalle opiskelemaan. Näin kyllä meidänkin yksikössä tota motivaatio saikuttelua, ehkä yhtään ihmettele miks sopimusta ei sillon jatketa..


      • Anonyymi

        Olen ollut Medistaffilla töissä jo hetken ja kaikki on sujunut mallikkaasti. Ollut kerran saikulla ja sieltä toivoteltiin pikaiset paranemiset. Lisäksi pari päivää myöhemmin soitettiin perään ja kyseltiin vointia. Saanut aina hyvin vastausta kun soitellut, jos eivät ole ehtineet vastata niin ovat palaneet seuraavana päivänä.


    • Anonyymi

      Itselläni alkoi ongelmat kyseisen MediStaff Oy:n kanssa, kun sairastuin ja jouduin olemaan kuukauden pois. Nyt uhkaillaan jatkosopimuksen purkua, vaikka palaan töihin muutaman päivän päästä.
      Myös sairausajan palkka maksettu väärin.
      Laitoin näistä asioista viestiä myös omaan liittoni.
      Onko tietoa mitä tessiä soveltavat? Työsopimuksessa lukee näin ” Sovellamme sote-sopimusta (sosiaali- ja terveydenhuollon työ- ja virkaehtosopimus)” . Yksityisen?
      Minulle ilmoitettiin kuitenkin, että soveltavat kvtesiä. Mitä v…tua😅

      • Anonyymi

        Ite jäin sairaslomalle kun alaselkä vihelsi pelin poikki ja olin 3 viikkoa sairaslomalla. Itse sain parane pian toivotuksia ja kevennetyn aloituksen saikun jälkeen Medistaffin toimesta. :D


      • Anonyymi

        Minulla on kyllä Medistaffista ihan erilainen kokemus. Olen työskennellyt Medistaffin kautta toukokuusta 2022 asti. Minulla on tällä aikajaksolla yksi pidempi sairasloma jakso, eikä ikinä ole toimittu tilanteessa noin. Päinvastoin, siellä on ymmärretty ja oltu ihmisiä ihmisille.

        Palkka on tullut aina ajallaan ja oikein. Harmi jos sinun palkkasi kanssa on ollut haasteita, mutta täytyy muistaa, että ihmisiä sielläkin ollaan ja varmasti korjaavat tilanteen kun rohkeasti avaat suusi asiasta :).

        Kyllä itse olen viihtynyt kun töitä riittää ja palkkaus on mieleeni :). Toivottavasti töitä riittää mahdollisimman pitkään!!!


      • Anonyymi

        Kyllä mäkin työnantajana olisin vähän vastaan sitä et työntekijä olis pitkään saikulla ja joutuisin ettiin sijaiselle sijaisen:D

        Mää sain Medistaffilta työn kotihoidosta, jossa en viihtynyt, ja ne etti heti sopimuksen loputtua uuden yksikön ja nyt on hyvä


    • Anonyymi

      En suosittele, 0/5. Kyseenalaista toimintaa jokaisella osa-alueella. Johto on epäammatillinen. Tosiaan sairaslomaa ei siedetä ollenkaan jos olet oikeasti kipeä, perästä kuuluu ja kyseenalaistetaan koko työsuhde ja palkat jne. Ajatellaan raha edellä, ei oikeasti työntekijän etua. Kaikista "eduista" ei kerrota rehellisesti ja vaatiiko jotain työntekijältä. Kiertäkää oikeasti kaukaa tämä firma.

      • Anonyymi

        Juuri näin, he haluavat kasvattaa omaa tilipussiaan välittämättä ihmisistä hakemusten takana.


      • Anonyymi

        Miten voikaan olla niin päinvastaiset kokemukset? Meillä perhe oli vatsatautikierteessä kun alotin työt medstaffin kautta, niin siellä ymmärrettiin ihan täysin ja sairausajan palkkakin maksettiin normaalisti ja nyt sitä ollaan jo 5 viikkoa töitä tehty ja kaksi yövuoroa peräkanaa.

        Kyllä suosittelen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten voikaan olla niin päinvastaiset kokemukset? Meillä perhe oli vatsatautikierteessä kun alotin työt medstaffin kautta, niin siellä ymmärrettiin ihan täysin ja sairausajan palkkakin maksettiin normaalisti ja nyt sitä ollaan jo 5 viikkoa töitä tehty ja kaksi yövuoroa peräkanaa.

        Kyllä suosittelen!

        Mietin samaa. Mulla meni polvi paikaltaan harrastuksessa ja jouduin jäämään saikulle. Heti kun olin valmis palaamaan töihin, sain aloittaa kevyemmällä listalla ja se oli ok sekä medistaffille että työpaikalle. Mulle soitettiin ja kyseltiin vointia ja sain yhdeltä työntekijältä vinkin fyssarista ton polven kanssa!
        edut taitaa olla tilanteesta riippuvia, mut mulla ei oo mitään pahaa sanottavaa, päinvastoin.


      • Anonyymi

        Suosittelen 5/5. Firman johto ollut aina ymmärtäväisiä kun minullakin ollut haasteellinen elämäntilanne ja kysellyt miten voin.
        Minulle on ainakin suoraan kerrottu, että tehdään pidempi työsopimus kun sain työsuhdeauton käyttöön! Kyllä kelpaa ajella autolla, josta ei itse maksa juuri mitään.
        Ikinä en ole aikaisemmin törmännyt näin hyvään firmaan jossa huolehditaan työntekijästä ja tarjotaan oikein mukavia etuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suosittelen 5/5. Firman johto ollut aina ymmärtäväisiä kun minullakin ollut haasteellinen elämäntilanne ja kysellyt miten voin.
        Minulle on ainakin suoraan kerrottu, että tehdään pidempi työsopimus kun sain työsuhdeauton käyttöön! Kyllä kelpaa ajella autolla, josta ei itse maksa juuri mitään.
        Ikinä en ole aikaisemmin törmännyt näin hyvään firmaan jossa huolehditaan työntekijästä ja tarjotaan oikein mukavia etuja.

        Oisko firman edustajan palautetta🤔


    • Anonyymi

      Luvattu määräaikaisen jälkeen jatkoa työpaikassa jota ei sitten olekkaan. Jää tyhjän päälle eikä edes pahoitella!

    • Anonyymi

      Jos vain kuulutte liittoon, niin laitttakaa sinne epäkohdista. Mä laitoin oman asiani liittoon.Menevät toiminnassaan laittomuuden puolelelle.

    • Anonyymi

      Tein 3kk sijaisuuden 2022 kesällä, hyvä palkka, asiat sai sovittua, tosin työmatka oli hankala, jatkoin toisessa keikkafirmassa ko jälkeen, lyhyemmän työmatkan takia.

      • Anonyymi

        nyt hain paikkaa, uuteen jo ei, et kelpaa ja suosituksia eivät anna


      • Anonyymi

        sekoitti mun talouden täysin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sekoitti mun talouden täysin

        uusiin paikkoihin kun vahingossa on laittanut että suositukset, haukkuvat pystyyn


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        nyt hain paikkaa, uuteen jo ei, et kelpaa ja suosituksia eivät anna

        Minä sain aivan ihanan työtodistuksen sijaisuuteni jälkeen 🤩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sekoitti mun talouden täysin

        Mä hain heille nimenomaan hyvän palkan takia jonka kerron kyllä haastattelussakin. Alkuun vähän jännitti voiko olla liian hyvä ollakseen totta, mutta nyt kuukaus myöhemmin oon kiitollinen että laitoin hakemuksen. Palkka huomattavasti parempi kun aikasemmassa työpaikassa ja autonkin sain alle heiltä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä sain aivan ihanan työtodistuksen sijaisuuteni jälkeen 🤩

        Jännä juttu sillä mä sain heiltä myös hyvät suositukset nykyiseen työpaikkaani. Kun mun sopimus oli loppumassa pyydettiin mua ihan kahteen kertaan jatkamaan työsopimusta, mutta vaikka olisi ollut kiva jatkaa, niin miehen työt siirty toiselle paikkakunnalle.. ja täällä heillä ei kuulemma ole vielä sopimusta. =( Mut nyt mä täällä jo kovasti odottelen että heidän sopimus laajentuu myös tänne! =)


    • Anonyymi

      Hassua, koska mun omat kokemukset on oikeestaan vaan hyviä. Oon ollut medistaffin kautta töissä kesäkuusta asti, ja aina saanut jatkosopimuksen. Noiden sopimusten jatkumisista taitaa vastaa se työpaikka? Tai ainakin näin oon ymmärtänyt. Mulle on yleensä vastattu hyvin, joskus joutunut soittaan pari kertaa, mut muuten ei valittamista. Mulle viimeks sanoivat, et heille on tullut ihan kauheesti hakemuksia ja pienellä tiimillä tekee töitä.

    • Anonyymi

      Kiertäkää kaukaa

    • Anonyymi

      Itse olen ollut töissä Medistaffilla viime vuoden kesäkuusta. Ei mitään valittamista! Minulle kerrottiin ennen työn alkua, että työ on normaalia kiireisempää. Minun mielestä oli mukavaa, että asioista puhuttiin suoraan ja rehellisesti. Otin työn vastaan hyvän palkan takia enkä ole katunut vaikka kiirettä välillä pitää. Suosittelen! :)

      • Anonyymi

        Itse ollut jo jonkun aikaa Medistaffin listoilla ja vaikka työssä on kiirettä, niin kaikki toimii silti saumattomasti ja saa tukea mihin aikaan tahansa. Ei mitään valitettavaa.


    • Anonyymi

      Silkkaa kusetusta vaikuttaa olevan, kannattaa varoa!!

    • Anonyymi

      Olen tehnyt kyseiselle yritykselle noin vuoden töitä nyt jo muutamassa pisteessä ja aina saanut erinomaista palvelua. Sain sovittua lomat sille ajankohdalle kun halusin sekä työaikoja on voitu sovittaa lapsen päiväkodin kanssa. En voi tehdä mitään muuta kun suositella! ☀️

    • Anonyymi

      Ite olen sh ja nyt vuoden 2022 puolivälistä kahdessa eri kohteessa tehnyt heillä sijaisuuksia ja aina asiat mennyt sovitusti 6/5🙂 voin suositella. Mahtaakohan kaikilla valittajilla olla ihan täysin puhtaat jauhot pussissa itsellään?

      • Anonyymi

        Kyllä täälä on aivan puhtaat jauhot pussissa. Joskus vain asiat ei mene suunnitellusti.Sairastuin vakavasti työsuhteeni alussa. Oli erittäin loukkaavaa, kun MediStaffin puolelta sain todella epäasiallista palautetta.


    • Anonyymi

      Täälläkin hyviä kokemuksia! 2,5kk ollut töissä pohjoisessa, eikä ole ollut mitään pahaa sanottavaa. Työkaverit on aivan ihania ja palkka maksettu aina ajallaan ja oikein, samaa en voi sanoa ikävä kyllä edellisestä työnantajasta.

    • Anonyymi

      Itse olen ollut Medistaffin kautta tammikuun alusta lähtien. Tähän mennessä kaikki on hoitunut erinomaisesti. En voi muuta kun kehua kaikkia kyseisessä firmassa. Erittäin joustavia ja ystävällisiä kaikki. Oli mitä murheita tahansa niin aina on saanut tukea sieltä päästä. Suosittelen kyllä kyseistä firmaa.

    • Anonyymi

      Mulla hyvät kokemukset suosittelen :)

    • Anonyymi

      Kokemusta on kertynyt kokonaisuudessaan 8 kk. Sain hyvän vastaanoton ja oon kyllä tykännyt! Aluksi työskentelin vähän kauempana n. Tunnin ajomatkan päässä. Sekin oli ihan kivaa sillä tykkään ajella. Vuoden vaihteessa mulla loppu soppari ja nyt sain heiltä töitä ihan melkeen mun naapurista :)

      Mun palkassa ei oo onneks ollut ongelmia ja oon tykännyt siitä että palkan saa 2 kertaa kuukaudessa. Eihän Medistaff sua perehdytä vaan yksikkö jossa työskentelit? Mulla ainakin perehdytti tiimin esimies joka ei ollut Medistaffilla töissä. Oon myös saanut tarvittaessa yhteyden. Jos en oo saanut soittamalla niin oon jättänyt viestin jonka jälkeen saanut vastauksen.

    • Anonyymi

      Mulla ainakin ollut hyvät kokemukset, suosittelen :). Palkka on kyllä erittäin hyvä .

    • Anonyymi

      Olen työskennellyt nyt Medistaffin kautta jo jonkun aikaa ja ei ole mitään moitittavaa. Kaikki toimii saumattomasti ja oma yhteyshenkilöni heidän puolelta on aivan ihana. Kiireisiltä vaikuttavat kyllä, mutta aina palaavat kun soittelee heille.

    • Anonyymi

      Älkää erehtykö menemään tuonne!

      • Anonyymi

        Minä erehdyin. Lopputuloksena tili näyttää kivemmalta ja jaksaminen töissä parani, kun vastuu väheni ja työvuorot sain suunnitella itse. Aika paha kieltämättä!


    • Anonyymi

      Täällä myös toinen erehtyjä ja en ole päivääkään katunut, että siirryin Medistaffin kautta töitä tekemään. Kaikki ollut vaivatonta ja asioiminen ollut helppoa heidän kanssaan. Tilikin parempi mitä entisissä töissäni.

      • Anonyymi

        Täällä työntekijät itse kirjoittelee. Aivan kamala paikka tämä Medistaff!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä työntekijät itse kirjoittelee. Aivan kamala paikka tämä Medistaff!

        Mistä tiiät ton? Ja miks on kamala? Meinaaks medistaffin hoitajia vai toimiston väkee?


    • Anonyymi

      Itse olin kyseisessä firmassa noin vuoden työsopimuksella ja ei voi muuta kuin kehua, autonkin sain käyttöön kun bussilla olisi mennyt 1,5h suuntaansa...Muutaman kerran olin sairaslomalla kun flunssa iski kovaa mutta luonnollisesti sain sairastella rauhassa eikä esimies ole valittanut.

    • Anonyymi

      Itsellä kaikki ollut heidän kanssaan asioidessa helppoa ja kommunikointi avointa. Harmi jos kokenut oheista. Toki siellä ollaan ihmisiä ja kiireisiä taitavat olla, mutta mulla ei ole mitään moitittavaa ja heidän kanssansa työt sujuvat hyvin.

    • Anonyymi

      Nii mitä TESiä nää noudattaa? Kuuluuko työterveys etuihin?

    • Anonyymi

      Noudattaa Sote sopimusta vaikka yksityinen firma. Lisäks se että saat sovitun palkan nii joutuis tekeen 140 tuntii kuukaudessa joka tarkottaa jaksotyöaikana 120 tuntia/3 viikossa eli päivät on pidempii. Työterveydestä kysyin niin lakisääteinen mutta tarkoittaa että pitää silti mennä julkiselle eli ei käytännössä oo.

      • Anonyymi

        Siis 160 tuntia kuukaudessa korjaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis 160 tuntia kuukaudessa korjaan

        Ne soveltaa sitä ei noudata. Niinkun yksityiset voi tehdä. Mulle on tullut joka kuukausi lähihoitajana yli 4000euroa kuukausipalkkaa lisien kanssa ja täytyy sanoo et täs vaiheessa mua ei edes kiinnosta et onko se 150 vai 160 tuntia. Vuorot oon saanut ite valita ja pitkiä päiviä on saanut tehdä. Mun yhteyshenkilö on ihana! Hain siltä auton ja höpöteltiin pitkät pätkät ja aina jos oon soittanut sille, asiat on hoitunut ihan superisti


    • Anonyymi

      Olen työskennellyt medistaffin kautta jo hetken aikaa ja kaikki sujuu saumattomasti. Hyvä palkka, joka tulee ajallaan ja hyvät edut. Varsinkin autoetu helpottaa liikkumista. Olen aikaisemmin ollut heidän kilpailijoilla ja samaa ei voi sanoa luotettavuudesta.

    • Anonyymi

      Googlettelin kun olin lähettänyt kyseiselle firmalle työhakemuksen ja sain älyttömän hyvän tarjouksen heiltä. Nyt olen tehnyt jo hetken aikaa Medistaffin kautta töitä ja kaikki on mennyt aivan mahtavasti. Minulla on aivan ihana ja ymmärtävä yhteyshenkilö. Ei voi muuta kun kehua. Paras kun palkka maksetaan 2 viikon välein.

    • Anonyymi

      Mitä kautta palkka maksetaan? Tuleeko verkkopankin kautta palkkalaskelma vai mistä? Tätä olen yrittänyt selvittää…

      • Anonyymi

        Minulle tulee Medisstaffilta verkkopalkkaan palkkalaskelma. On tosi kätevä kyllä!


    • Anonyymi

      Miks täältä häviää kaikki kommentit jotka ei ole positiivisesta päästä?

    • Anonyymi

      Aivan järkyttävä kokemus yrityksestä työnantajana. Todella ala-arvoista käytöstä työntekijää kohtaan. En suosittelisi kyseistä firmaa edes pahimmalle viholliselleni.

    • Anonyymi

      Otin heihin yhteyttä cv:n kera ja olin valmis aloittamaan työt täysillä tunneilla, he mainostivat sivuillaan kahta minulle sopivaa paikkakuntaa joissa töitä olisi tarjolla, ilmaisin että voisin työskennellä toisessa tai sitten vaihdellen molemmissa. Hakemukseeni ei kuitenkaan vastattu, kuukauden kuluttua laitoin sähköpostiviestin kun mainokset pyörivät edelleen somessa sekä heidän nettisivuillaan, siihen he vastasivat ettei töitä ole tarjolla tällä hetkellä. Vaikka mainostivat. Omituista, olen lääkeluvallinen sekä 7v työkokemuksen omaava enkä saanut edes yhteydenottoa.

      • Anonyymi

        Täällä samanlainen kokemus. Luvattu ottaa yhteyttä ja sähköpostia laitettu molemmin puolin. Lopulta ei enää kuulunut sieltä suunnilta mitään, vaikka aktiivisesti hoidin oman osuuteni kommunikaatiosta. Kiitos ja hei, onneksi on muita hommia tarjolla. Ja hoitajillekin työtä niin paljon kuin jaksaa tehdä..


    • Anonyymi

      Multa joskus kysyttiin haastattelussa jo,että onko tapana saikutella ja perusteli sen sillä, että työ on mitoitettua niin pakko saada tietää. Ei oo ennen tälläst tullut vastaan, onkohan ihan laillista edes kysyä moista?? Jäi sellanen outo tunne niin jätin kyllä menemättä.....

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4815
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3056
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1777
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1591
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1451
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      18
      1218
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1189
    9. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1157
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1147
    Aihe