Älä muuta ikinä, tuli pattereihin rajoite juuri, makuuhuoneen lämpötila 17,3, nukun villapaita päällä ja maksan vuokraa 844 kk, aika kallis iqlu
En saa tukia niin kuin moni täällä.
M2asunnot säätö
Anonyymi-ap
2
185
Vastaukset
- Anonyymi
Onko tuosta rajoitteesta kerrottu? Itse asun myös m2 kodissa ja käytävällä on lappu, että yleisten tilojen lämpötilaa lasketaan. Mutta ei omaa asuntoa. Mutta olen huomannut myös, ettei esim. tälläkään hetkellä patterit lämmitä!! Oon huomannut että alkavat lämmittää vasta siten kun pakkasta on enemmän.
- Anonyymi
Mutta ajatteles;voit tehdä aloituksia mielinmäärin !!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos venäjällä olisi kansan valitsema presidentti, olisiko Ukrainan sotaa?
Ei varmasti olisi. Sehän on tiedossa, että raskaalla vaalivilpillä putin jatkaa pressana.3144171Riikka jytkytti naftan hinnan jo yli 2,3 euroon
Sannan aikaan esimerkiksi dieseliä selvästi kalliimpaa bensaakin sai 1,3 eurolla. https://www.is.fi/autot/art-2000011881343818Vasemmiston feministinaiset puolustavat islamia
mikä on täysin järjenvastaista, mutta eihän femakoilla paljon järkeä olekkaan, leijuvat siellä omassa kuplassaan. Myös2192802Päivän Sanna: Suomi maailman onnellisin maa
Sanna muutti Suomen maailman onnellisimmaksi maaksi. Hänen pyyteetön työnsä maailmalla tuottaa edelleen tulosta.582789- 612398
- 1541992
- 341757
Onko jo liian "vanha" vai mitä mieltä olet? 57-v. saa raakaa tekstiä tv:ssä
The Summit Suomi tv-ohjelmassa 57-vuotiaan Maritan jaksamista kyseenalaistettiin iän takia. Onko tässä iässä jo liian "v351408- 431403
- 451275