Ufologi Jack Ronald kertoo ufoista Barbadoksella 2022

Anonyymi-ap

8

126

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Töö on hyvä

• Anonyymi

Kalibrointimies ollut vauhdissa koko yön. Onko uusi ehtoollisviinierä valmistunut vai mistä moinen aktiivisuus kumpuaa?

• Anonyymi

itse taisit olla asialla, jahve....

• Anonyymi

Varsinainen ufologi joo 😄😄

• Anonyymi

En tiedä kuka on sairain. -Videolla esiintyvä henkilö, tuon videon postittaja vaiko se jonka mielestä tuo on hauska video.

En koskaan voisi olla missään tekemisissä älyllisesti niin vajaan ja sairaan ihmisen kanssa, joka kuuluisi yhteenkään noista kolmesta ryhmästä. Huonosta mausta on vielä matkaa tällaisien postituksiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä kuka on sairain. -Videolla esiintyvä henkilö, tuon videon postittaja vaiko se jonka mielestä tuo on hauska video.

En koskaan voisi olla missään tekemisissä älyllisesti niin vajaan ja sairaan ihmisen kanssa, joka kuuluisi yhteenkään noista kolmesta ryhmästä. Huonosta mausta on vielä matkaa tällaisien postituksiin.

Paras video hetkeem mitä minä olen nähnyt

• Anonyymi

Sen verran hörhöillä kismittää, että tähänkin yritetään kalibrointimiestä sotkea 🤣

• Anonyymi

Tuota.. järkesi ei ilmeisesti sitä vertaa riitä että et voi väittää etteikö kyseessä ole kalibrointimies, jollet ole hän itse, ja koska puhut hänestä ulkopuolisena, et voi olla kalibrointimies, joka paljastaa taas sen että olet kalibrointimies ja aivan totaali-idiootti.

Vai kuvitteletko että joku uskoo kalibrointimiehellä olevan kannattajia ja faneja jotka puhuu hänen puolestaan ja tietää mitä hän trollailee ja mitä ei? Ehei kuules. Sinulla on vain yksi fani ja se on äitisi joka kehuu että "Hyvä poika nyt tuli hieno kakka mutta miksi aina housuun"

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      57
      3185
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      47
      2911
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2729
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      354
      1827
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1104
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1081
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      193
      981
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      44
      829
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      101
      822
    10. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      820
    Aihe