Ufologi Jack Ronald kertoo ufoista Barbadoksella 2022
8
116
Vastaukset
- Anonyymi
Töö on hyvä
- Anonyymi
Kalibrointimies ollut vauhdissa koko yön. Onko uusi ehtoollisviinierä valmistunut vai mistä moinen aktiivisuus kumpuaa?
- Anonyymi
itse taisit olla asialla, jahve....
- Anonyymi
Varsinainen ufologi joo 😄😄
- Anonyymi
En tiedä kuka on sairain. -Videolla esiintyvä henkilö, tuon videon postittaja vaiko se jonka mielestä tuo on hauska video.
En koskaan voisi olla missään tekemisissä älyllisesti niin vajaan ja sairaan ihmisen kanssa, joka kuuluisi yhteenkään noista kolmesta ryhmästä. Huonosta mausta on vielä matkaa tällaisien postituksiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä kuka on sairain. -Videolla esiintyvä henkilö, tuon videon postittaja vaiko se jonka mielestä tuo on hauska video.
En koskaan voisi olla missään tekemisissä älyllisesti niin vajaan ja sairaan ihmisen kanssa, joka kuuluisi yhteenkään noista kolmesta ryhmästä. Huonosta mausta on vielä matkaa tällaisien postituksiin.Paras video hetkeem mitä minä olen nähnyt
- Anonyymi
Sen verran hörhöillä kismittää, että tähänkin yritetään kalibrointimiestä sotkea 🤣
- Anonyymi
Tuota.. järkesi ei ilmeisesti sitä vertaa riitä että et voi väittää etteikö kyseessä ole kalibrointimies, jollet ole hän itse, ja koska puhut hänestä ulkopuolisena, et voi olla kalibrointimies, joka paljastaa taas sen että olet kalibrointimies ja aivan totaali-idiootti.
Vai kuvitteletko että joku uskoo kalibrointimiehellä olevan kannattajia ja faneja jotka puhuu hänen puolestaan ja tietää mitä hän trollailee ja mitä ei? Ehei kuules. Sinulla on vain yksi fani ja se on äitisi joka kehuu että "Hyvä poika nyt tuli hieno kakka mutta miksi aina housuun"
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 202229
Mahtava huomata
Sinusta nainen että pystyt suodattamaan palstalla paljon asioita. Olet täysin minun tyyppiä. Kahdestaan unohdettaisiin k311635Pettymys faneille? Lisätietoa Katri Helena vierailusta Vain elämää -ohjelmassa: "Nytten..."
Katri Helena - tuo sinivalkoinen suomalainen ääni ja laulajalegenda - on tällä kaudella mukana yllätysvieraana Vain eläm101580Trump ei aio enää osallistua vaaliväittelyyn Kamala Harrisia vastaan
Trump ei aio enää osallistua vaaliväittelyyn Kamala Harrisia vastaan Jopa konservatiivisen uutiskanava Fox Newsin kommen1721522- 331276
Mä koin helpompana
Kun emme nähneet. Vaikka ensimmäinen ero repi sydäntä. Pakotat mut tuntemaan tunteita joita en saisi ja tiedät miten syv71086Luovutitko jo nainen?
En ole itse päässyt vielä kunnolla edes alkuun. Oikeasti sä oot hyvä nainen ja hyvällä asenteella varustettu. Tykkään ja55958Parkanolainen tappoi Tampereella Hämeenkadulla
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ampumiskahakasta-ruovedella-vuosien-vankeustuomio-rivitalon-pihalle-ilmestyi-hauliko17865Kysytään nyt sitten vielä
Mitä ajattelisit siitä jos ottaisin yhteyttä sinuun? Yrittäisin jälleen saada sinuun yhteyden ja kertoa edelleen tuntei38835Olin koko ajan
Mukanasi tässä. Halusin että tunnet tunteita ja olet tärkeä. Sä ansaitsit tämän kaiken. Päästän sinut nyt lentoon ja to72753