Siemenentäyteinen syyskuu

Anonyymi-ap

Tänä syksynä annoin kolmen vieraan miehen heittää siemenensä sisääni. Nuorena sinkkunaisena yksinhuoltajaksi joutuminen olisi pahin painajaiseni, mutta riskinotto on aina kiihottanut minua ja vuosien fantasioinnin jälkeen päätin viimein antautua fantasialleni.

Ensimmäisen miehen löysin deittipalstalta syyskuussa, hän oli minua vanhempi, perheellinen mies ja nai spermat sisääni kuin kokenut siitossonni. Toisen tapasin vielä samalla viikolla, hän oli nuori ja kiimainen eikä puhunut liikoja, vaan työnsi heti sisään päästessään kalun suuhuni, roiski spermat pilluuni ja pani lopuksi peppuunkin ennen kuin lähti kertomatta edes nimeään. Kolmannen miehen kanssa naitiin vain pikaisesti eräänä aamuna syyskuun loppupuolella, ennen kuin lähdin töihin hänen spermansa sisälläni.

Vietin muutaman hekumallisen viikon yhtä aikaa peläten ja toivoen, että joku näistä kolmesta ventovieraasta olisi pannut minut paksuksi ja jättänyt lapsensa minun kasvatettavakseni, ilman että minulla olisi mitään tietoa isän henkilöllisyydestä tai mitään keinoa tavoittaa tuota jos olisinkin halunnut. Heille se oli vain hetken nautinto ja ovesta poistuminen suomatta ajatustakaan sille, että saattoivat juuri pilata nuoren kehoni ja elämäni tekemällä minusta yh-äidin.

Hyväilin vatsaani ja tunnustelin joka päivä alkoivatko rintani käymään araksi. Stressasin miten pärjäisin yksin lapsen kanssa ja lievitin stressiä masturboimalla ajatukselle siitä, että olin antanut tehdä itsestäni vieraiden miesten siitosnartun. En ole koskaan ennen saanut niin kovia orgasmeja. Viimein tein raskaustestin, joka osoittautui negatiiviseksi. Olin yhtä aikaa pettynyt mutta myös huojentunut. Tällä kertaa riski ei realisoitunut, enkä tiedä aionko enää antautua tälle fantasialle uudelleen, mutta tämän syksyn muistot ovat kuitenkin aina mielessäni kun kosketan itseäni…

6

13441

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mieheni oli sellainen marka-asentaja ja kesäisin olin usein hänne mukanaan työmatkoilla. Mieni ollessa töissä, minä vietin aikaa asuntovaunussamme ja usein päivisin löysin miskavarin sänkyyni. Monissa fimoissa tekivät orotöitä ja minä sain näin aikaa rakasteluun vieraiuden miesten kanssa. nautin ihan suunnattomasti niistä ajoista. Myöhrmmin mieheni sai tiettä hommistan, mutta sen sijaan eyyää olisi suuttunut, tai heittänyt mionut ulos, tulikin hän usein mukaan sessioihin jolloin saimme miest molemmat. Ihanaa, todella ihanaa..

• Anonyymi

Aika tarinaa.No tarinaa nää onkin.

• Anonyymi

Kyllähän sinulle siementä antaa

• Anonyymi

Reipas tarina...

• Anonyymi

Vappuillan bileet, selätän Sut hotellihuoneen sängylle. Kiedon serpentiinillä ranteesi yhteen. Kiskon nahkahousut ja pikkarit jalastasi, otan Sut ihanan rajusti. Haluat vieraan spermat sisääsi, olet kiimassa. Pistät parastasi, nautit.

• Anonyymi

Kukaan ei nauti tuollaisen kokemattoman luuserin käsittelyssä 😂🤷‍♂️
        Sinä varmaan oletkin niin vässykkä että et saisi itse itseäsi vapaaksi jos olet sidottu serpentiinillä😂😂

Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      630
      2408
    2. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      29
      1187
    3. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      109
      1138
    4. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      10
      1036
    5. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      93
      935
    6. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      885
    7. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      93
      795
    8. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      759
    9. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      64
      741
    10. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      29
      673
    Aihe