Siemenentäyteinen syyskuu

Anonyymi-ap

Tänä syksynä annoin kolmen vieraan miehen heittää siemenensä sisääni. Nuorena sinkkunaisena yksinhuoltajaksi joutuminen olisi pahin painajaiseni, mutta riskinotto on aina kiihottanut minua ja vuosien fantasioinnin jälkeen päätin viimein antautua fantasialleni.

Ensimmäisen miehen löysin deittipalstalta syyskuussa, hän oli minua vanhempi, perheellinen mies ja nai spermat sisääni kuin kokenut siitossonni. Toisen tapasin vielä samalla viikolla, hän oli nuori ja kiimainen eikä puhunut liikoja, vaan työnsi heti sisään päästessään kalun suuhuni, roiski spermat pilluuni ja pani lopuksi peppuunkin ennen kuin lähti kertomatta edes nimeään. Kolmannen miehen kanssa naitiin vain pikaisesti eräänä aamuna syyskuun loppupuolella, ennen kuin lähdin töihin hänen spermansa sisälläni.

Vietin muutaman hekumallisen viikon yhtä aikaa peläten ja toivoen, että joku näistä kolmesta ventovieraasta olisi pannut minut paksuksi ja jättänyt lapsensa minun kasvatettavakseni, ilman että minulla olisi mitään tietoa isän henkilöllisyydestä tai mitään keinoa tavoittaa tuota jos olisinkin halunnut. Heille se oli vain hetken nautinto ja ovesta poistuminen suomatta ajatustakaan sille, että saattoivat juuri pilata nuoren kehoni ja elämäni tekemällä minusta yh-äidin.

Hyväilin vatsaani ja tunnustelin joka päivä alkoivatko rintani käymään araksi. Stressasin miten pärjäisin yksin lapsen kanssa ja lievitin stressiä masturboimalla ajatukselle siitä, että olin antanut tehdä itsestäni vieraiden miesten siitosnartun. En ole koskaan ennen saanut niin kovia orgasmeja. Viimein tein raskaustestin, joka osoittautui negatiiviseksi. Olin yhtä aikaa pettynyt mutta myös huojentunut. Tällä kertaa riski ei realisoitunut, enkä tiedä aionko enää antautua tälle fantasialle uudelleen, mutta tämän syksyn muistot ovat kuitenkin aina mielessäni kun kosketan itseäni…

6

12388

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mieheni oli sellainen marka-asentaja ja kesäisin olin usein hänne mukanaan työmatkoilla. Mieni ollessa töissä, minä vietin aikaa asuntovaunussamme ja usein päivisin löysin miskavarin sänkyyni. Monissa fimoissa tekivät orotöitä ja minä sain näin aikaa rakasteluun vieraiuden miesten kanssa. nautin ihan suunnattomasti niistä ajoista. Myöhrmmin mieheni sai tiettä hommistan, mutta sen sijaan eyyää olisi suuttunut, tai heittänyt mionut ulos, tulikin hän usein mukaan sessioihin jolloin saimme miest molemmat. Ihanaa, todella ihanaa..

• Anonyymi

Aika tarinaa.No tarinaa nää onkin.

• Anonyymi

Kyllähän sinulle siementä antaa

• Anonyymi

Reipas tarina...

• Anonyymi

Vappuillan bileet, selätän Sut hotellihuoneen sängylle. Kiedon serpentiinillä ranteesi yhteen. Kiskon nahkahousut ja pikkarit jalastasi, otan Sut ihanan rajusti. Haluat vieraan spermat sisääsi, olet kiimassa. Pistät parastasi, nautit.

• Anonyymi

Kukaan ei nauti tuollaisen kokemattoman luuserin käsittelyssä 😂🤷‍♂️
        Sinä varmaan oletkin niin vässykkä että et saisi itse itseäsi vapaaksi jos olet sidottu serpentiinillä😂😂

Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      48
      5978
    2. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      62
      3649
    3. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      16
      2800
    4. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      186
      2779
    5. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
      Ikävä
      13
      2329
    6. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      36
      2315
    7. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      18
      2117
    8. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      21
      2049
    9. Mitähän ne katseet merkitsee

Kun et saa sanaa suustasi.
      Ikävä
      149
      1418
    10. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      284
      1366
    Aihe