Siemenentäyteinen syyskuu

Anonyymi-ap

Tänä syksynä annoin kolmen vieraan miehen heittää siemenensä sisääni. Nuorena sinkkunaisena yksinhuoltajaksi joutuminen olisi pahin painajaiseni, mutta riskinotto on aina kiihottanut minua ja vuosien fantasioinnin jälkeen päätin viimein antautua fantasialleni.

Ensimmäisen miehen löysin deittipalstalta syyskuussa, hän oli minua vanhempi, perheellinen mies ja nai spermat sisääni kuin kokenut siitossonni. Toisen tapasin vielä samalla viikolla, hän oli nuori ja kiimainen eikä puhunut liikoja, vaan työnsi heti sisään päästessään kalun suuhuni, roiski spermat pilluuni ja pani lopuksi peppuunkin ennen kuin lähti kertomatta edes nimeään. Kolmannen miehen kanssa naitiin vain pikaisesti eräänä aamuna syyskuun loppupuolella, ennen kuin lähdin töihin hänen spermansa sisälläni.

Vietin muutaman hekumallisen viikon yhtä aikaa peläten ja toivoen, että joku näistä kolmesta ventovieraasta olisi pannut minut paksuksi ja jättänyt lapsensa minun kasvatettavakseni, ilman että minulla olisi mitään tietoa isän henkilöllisyydestä tai mitään keinoa tavoittaa tuota jos olisinkin halunnut. Heille se oli vain hetken nautinto ja ovesta poistuminen suomatta ajatustakaan sille, että saattoivat juuri pilata nuoren kehoni ja elämäni tekemällä minusta yh-äidin.

Hyväilin vatsaani ja tunnustelin joka päivä alkoivatko rintani käymään araksi. Stressasin miten pärjäisin yksin lapsen kanssa ja lievitin stressiä masturboimalla ajatukselle siitä, että olin antanut tehdä itsestäni vieraiden miesten siitosnartun. En ole koskaan ennen saanut niin kovia orgasmeja. Viimein tein raskaustestin, joka osoittautui negatiiviseksi. Olin yhtä aikaa pettynyt mutta myös huojentunut. Tällä kertaa riski ei realisoitunut, enkä tiedä aionko enää antautua tälle fantasialle uudelleen, mutta tämän syksyn muistot ovat kuitenkin aina mielessäni kun kosketan itseäni…

9

8340

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mieheni oli sellainen marka-asentaja ja kesäisin olin usein hänne mukanaan työmatkoilla. Mieni ollessa töissä, minä vietin aikaa asuntovaunussamme ja usein päivisin löysin miskavarin sänkyyni. Monissa fimoissa tekivät orotöitä ja minä sain näin aikaa rakasteluun vieraiuden miesten kanssa. nautin ihan suunnattomasti niistä ajoista. Myöhrmmin mieheni sai tiettä hommistan, mutta sen sijaan eyyää olisi suuttunut, tai heittänyt mionut ulos, tulikin hän usein mukaan sessioihin jolloin saimme miest molemmat. Ihanaa, todella ihanaa..

    • Anonyymi

      Aika tarinaa.No tarinaa nää onkin.

    • Anonyymi

      Kyllähän sinulle siementä antaa

    • Anonyymi

      Reipas tarina...

      • Anonyymi

        Spedellä taas sekottaa buaahaa


    • Anonyymi

      Vappuillan bileet, selätän Sut hotellihuoneen sängylle. Kiedon serpentiinillä ranteesi yhteen. Kiskon nahkahousut ja pikkarit jalastasi, otan Sut ihanan rajusti. Haluat vieraan spermat sisääsi, olet kiimassa. Pistät parastasi, nautit.

      • Anonyymi

        Buaahaa spede Buaahaa


      • Anonyymi

        Kukaan ei nauti tuollaisen kokemattoman luuserin käsittelyssä 😂🤷‍♂️
        Sinä varmaan oletkin niin vässykkä että et saisi itse itseäsi vapaaksi jos olet sidottu serpentiinillä😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan ei nauti tuollaisen kokemattoman luuserin käsittelyssä 😂🤷‍♂️
        Sinä varmaan oletkin niin vässykkä että et saisi itse itseäsi vapaaksi jos olet sidottu serpentiinillä😂😂

        Jestas spedellä taas sekottaa buaahaa


    Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      26
      1346
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1282
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1196
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1194
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1173
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1171
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1167
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe