1986 Monkey kilpiin

Anonyymi-ap

1986 vuosimallin aito Honda Monkey pitäisi saada kilpiin ja rekisteröintikatsastuksenhan se vaatii. Mitä hilppeitä pitää olla kiinni ja toimia, että menee läpi? Vakio pitää olla ja valot ainakin etu ja taka, jarrujen pitää toimia, vilkkuja ei tarvii, mutta pitääkö olla töötti vaikkei vielä -86 tööttiä alunperin ollutkaan vaan tuli vasta -87?

8

448

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Milestäni jos ei sitä silloin vaadittu niin ei vaadita nytkään.

• Anonyymi

Kyllä vanhoissakin mopoissa piti jokin äänimerkki olla. Vaikka fillarin kilikello. En muista koska tuli vaatimus sähköisestä äänimerkistä.

• Anonyymi

Mikähän se on tässä alunperin ollut se äänimerkinantolaite? Minkäänlainen sähköinen tööti se ei ainakaan ole ja tuskin pyöränkellonkaan kanssa on tehtaalta tullut ulos.

Nyt jos töötin laitan, niin se on laitettava akkukin kun töötti ei vaihtovirralla toimi, kuten valot tässä. -87 tuli akku, joka on vain tööttiä ja vapaavaloa varten.

• Anonyymi

On niitä vaihtovirtatööttejä ollut mopoissa jo 50-luvulta lähtien.

• Anonyymi

Niin se pappa-Tunturi -tyyppinen vauvanrääkäisy"töötti" :D kuuluu ja varoittaa todella hyvin

• Anonyymi

Laita siihet töötti!
      https://www.biltema.fi/polkupyorat/pyorailyvarusteet/lasten-pyorailytarvikkeet/aanitorvi-2000018628

• Anonyymi

Mulla on 83 vuoden manki ja meni katsastuksesta läpi kun katsoi vain runkonumeron

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      61
      3418
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      63
      3197
    3. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      59
      2993
    4. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      54
      2512
    5. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      70
      2314
    6. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      56
      2111
    7. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      1055
    8. Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?

Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.
      Maailman menoa
      38
      1039
    9. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      117
      1032
    10. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      1008
    Aihe