Tapailu versus seurustelu

Anonyymi-ap

Kauanko olette tapailleet/treffailleet miten ikinä nimittääkään ennen seurustelupäätöstä?

35

1123

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kymmenen vuotta, ei mihinkään kiire.

      • Anonyymi

        Miten pääset ikinä kunnolla suhteeseen tolla menolla? Vai eikö se ole tavoitteenakaan?


    • Anonyymi

      Mä en ilmeisesti tajua tapailun ideaa, mitkään deittailut ei ole ikinä johtaneet mihinkään. Suhteet on alkaneet suoraan seurustelulla.

      • Anonyymi

        Mullakin on kaksi parisuhdetta alkanut heti seurustelulla. Muut alkoi tapailulla, mutta nekin kyllä meni seurusteluksi parissa kuukaudessa tai ennenkin. Sitten on ollut tapailuja, joista ei tullut sen enempää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mullakin on kaksi parisuhdetta alkanut heti seurustelulla. Muut alkoi tapailulla, mutta nekin kyllä meni seurusteluksi parissa kuukaudessa tai ennenkin. Sitten on ollut tapailuja, joista ei tullut sen enempää.

        Mikä siinä onkin, ettei tapailun ota tulta alleen. Niissä ei synny yhteyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä siinä onkin, ettei tapailun ota tulta alleen. Niissä ei synny yhteyttä.

        Juttu taitaa lopahtaa siihen kun ei voi sopia kunnolla mistään yhteisestä ja kaikki roikkuu auki. Se vie motivaation koko treffeihin ja vähitellen ne jää sopimatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä siinä onkin, ettei tapailun ota tulta alleen. Niissä ei synny yhteyttä.

        Samaa mietin monesti. Treffit ei ikinä saa jatkoa, viimeistään muutaman tapaamisen jälkeen tyssää.


    • Anonyymi

      Törmännyt siihenkin, että joku puhuu seurustelusta vaikka ei olla sovittu mitään.

      • Anonyymi

        Tapailu on siinä mielessä älyvapaa konsepti, ettei siinä olla selvästi pari muttei kavereitakaan. Se tekee tilanteen sekavaksi ja helposti koko homma latistuu siihen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tapailu on siinä mielessä älyvapaa konsepti, ettei siinä olla selvästi pari muttei kavereitakaan. Se tekee tilanteen sekavaksi ja helposti koko homma latistuu siihen.

        Tämä. Motivaatio loppuu.


      • Anonyymi

        Hyökkäävää, mutta onhan näitä jotka mielestään suhteessa vaikka toinen ei tiedä mitään. Paristi käyty kahvilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyökkäävää, mutta onhan näitä jotka mielestään suhteessa vaikka toinen ei tiedä mitään. Paristi käyty kahvilla.

        On kokemusta, aika paineinen tilanne. Pahimmassa tapauksessa se vetää kilarit kun "katkaiset suhteen"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tapailu on siinä mielessä älyvapaa konsepti, ettei siinä olla selvästi pari muttei kavereitakaan. Se tekee tilanteen sekavaksi ja helposti koko homma latistuu siihen.

        Tapailu on aikaa kun ei vielä sitouduta toiseen, ja tapailun aikana voi periaatteessa halutessaan tapailla muitakin "hyvällä omallatunnolla".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tapailu on aikaa kun ei vielä sitouduta toiseen, ja tapailun aikana voi periaatteessa halutessaan tapailla muitakin "hyvällä omallatunnolla".

        Tapailuun ei myöskään kuulu vielä seksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tapailuun ei myöskään kuulu vielä seksi.

        Mulla kuluu yleensä, mutta sen jälkeen aletaan äkkiä seurustella😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla kuluu yleensä, mutta sen jälkeen aletaan äkkiä seurustella😁

        Mä haluan seksiä vasta kun ihastun ja silloin haluan saman tien seurustella, koska olen jo tehnyt päätöksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä haluan seksiä vasta kun ihastun ja silloin haluan saman tien seurustella, koska olen jo tehnyt päätöksen.

        Eli mulle tapailu on vain vaihtoehtojen katsastamista, eikä sinä aikana vielä tapahdu mitään konkreettista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On kokemusta, aika paineinen tilanne. Pahimmassa tapauksessa se vetää kilarit kun "katkaiset suhteen"

        Nää on kauheita tilanteita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä haluan seksiä vasta kun ihastun ja silloin haluan saman tien seurustella, koska olen jo tehnyt päätöksen.

        Sama juttu, heti kun tunteet tulee peliin. Mitä siinä enää odottelee ja jahkailee. Mitä mieltä tapailla ikuisuuksia, seurustelua kehiin. Sitoumiskammoisten selityksiä, ettei muka voi sopia mitään. Kyllä voi jos halua löytyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On kokemusta, aika paineinen tilanne. Pahimmassa tapauksessa se vetää kilarit kun "katkaiset suhteen"

        Tämän voi välttää olemalla alusti asti avoin ja puhumalla miltä itsestä tuntuu. Onko tutustumista, kaveruutta vai mistä kyse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämän voi välttää olemalla alusti asti avoin ja puhumalla miltä itsestä tuntuu. Onko tutustumista, kaveruutta vai mistä kyse.

        Ekoilla treffeillä uuden naisen kanssa ei voi olla mistään muusta kuin tutustumisesta kyse, jos täysin pystymettästä lähdetään.


    • Anonyymi

      Aina seurustellut alusta asti. Tai yhden kohdalla hieman kysymysmerkki, että saattoi jäädä tapailuasteelle, varmaan siksi ettei halunnut seurustella kanssani.

      • Anonyymi

        Kyllä se aika äkkiä seurusteluksi menee, jos on mennäkseen.


      • Anonyymi

        Mun kohdalla suhdejutut on aina menneet niin, että ollaan oltu jo valmiiksi ihastuneita treffeille lähtiessä ja siitä sitten oikeastaan heti aloitettu seurustelu. Se on tuntunut itsestään selvältä molemmille. On jo treffeille mentäessä tiedetty, että aletaan seurustella. Ne treffit on ikäänkuin seurustelusuhteen aloitus. Kun olen mennyt treffeille muuten vain, en ole kertaakaan kiinnostunut siinä mielessä vaikka olen yrittänyt olla avoimin mielin ja oikealla vireellä mukana jutussa. Aina ne katkeaa siihen, ettei synny mitään vaikka yritettäisiin tapailla jonkin aikaa. Nämä kokemukset ei ainakaan innosta deittailuun ja tapailuun, se vaikuttaa ajan haaskaukselta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun kohdalla suhdejutut on aina menneet niin, että ollaan oltu jo valmiiksi ihastuneita treffeille lähtiessä ja siitä sitten oikeastaan heti aloitettu seurustelu. Se on tuntunut itsestään selvältä molemmille. On jo treffeille mentäessä tiedetty, että aletaan seurustella. Ne treffit on ikäänkuin seurustelusuhteen aloitus. Kun olen mennyt treffeille muuten vain, en ole kertaakaan kiinnostunut siinä mielessä vaikka olen yrittänyt olla avoimin mielin ja oikealla vireellä mukana jutussa. Aina ne katkeaa siihen, ettei synny mitään vaikka yritettäisiin tapailla jonkin aikaa. Nämä kokemukset ei ainakaan innosta deittailuun ja tapailuun, se vaikuttaa ajan haaskaukselta.

        Mä tunsin kanssa nykyisen tuttavana jo ennen treffejä. Törmättiin usein tietyissä paikoissa ja juteltiin paljon. Kerran yksissä bileissä lähennyttiin enemmän ja siitä seuraavana päivänä soiteltiin ja sovittiin treffit. Siitä asiaa sen kummemmin puimatta jatkettiin seurustelulla, mistään tapailusta ei puhuttukaan. Aika samoin meni edellisten kanssa siinä mielessä. ettei tapailusta puhuttu mitään. Joitakin lyhyitä tapailujakin on ollut, mutta niissä ei suhdetta aiottukaan. Yleensä heti alussa on selvillä aiotaanko suhteeseen vai ei. Eka suhde alkoi kaverin bileistä, eikä treffeillä käytykään eikä puhuttu mistään kunhan oltiin pari. Se oli silloin nuorena aikoja sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä tunsin kanssa nykyisen tuttavana jo ennen treffejä. Törmättiin usein tietyissä paikoissa ja juteltiin paljon. Kerran yksissä bileissä lähennyttiin enemmän ja siitä seuraavana päivänä soiteltiin ja sovittiin treffit. Siitä asiaa sen kummemmin puimatta jatkettiin seurustelulla, mistään tapailusta ei puhuttukaan. Aika samoin meni edellisten kanssa siinä mielessä. ettei tapailusta puhuttu mitään. Joitakin lyhyitä tapailujakin on ollut, mutta niissä ei suhdetta aiottukaan. Yleensä heti alussa on selvillä aiotaanko suhteeseen vai ei. Eka suhde alkoi kaverin bileistä, eikä treffeillä käytykään eikä puhuttu mistään kunhan oltiin pari. Se oli silloin nuorena aikoja sitten.

        Mua ei edes kiinnosta mikään epäselvä tapailu itsessään. Se tapailu palvelee tutustumista ja jos tunnetaan jo, niin ei ole mitään mieltä tapailla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mua ei edes kiinnosta mikään epäselvä tapailu itsessään. Se tapailu palvelee tutustumista ja jos tunnetaan jo, niin ei ole mitään mieltä tapailla.

        Tästä samaa mieltä, tapailu tapailun vuoksi on tyhjäkäyntiä.


    • Anonyymi

      Itse tapailen vain yhtä ihmistä kerrallaan. En näe mitään syytä deittailla useita.

      • Anonyymi

        Mä saatoin tapailla montakin joskus, ei ollut mitään erityistä niin samahan se oli tutustua moneen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä saatoin tapailla montakin joskus, ei ollut mitään erityistä niin samahan se oli tutustua moneen.

        Sama mulla, miksi tapailu pitäisi rajoittaa yhteen kun ei vielä tiedä kiinnostaakokaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama mulla, miksi tapailu pitäisi rajoittaa yhteen kun ei vielä tiedä kiinnostaakokaan.

        Mä näen sen niin, että tapailuvaiheessa ollaan tuttavan asemassa toisilleen eikä tilivelvollisia millään lailla. Ei ole aihetta kertoa muista tapailuista, ellei sitä erikseen sovita. Sit kun jonkun kanssa menee seurustelusuhteeksi, muut katkaistaan ellei muutu kaveruudeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä näen sen niin, että tapailuvaiheessa ollaan tuttavan asemassa toisilleen eikä tilivelvollisia millään lailla. Ei ole aihetta kertoa muista tapailuista, ellei sitä erikseen sovita. Sit kun jonkun kanssa menee seurustelusuhteeksi, muut katkaistaan ellei muutu kaveruudeksi.

        Joo, tapailu ei ole ihmissuhde vaan välivaihe johonkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, tapailu ei ole ihmissuhde vaan välivaihe johonkin.

        Tapaillessa tapailet toista ihmistä. Jos ymmärrät lukemaasi ja olet myös vastuussa siitä, miten toista ihmistä kohtelet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tapaillessa tapailet toista ihmistä. Jos ymmärrät lukemaasi ja olet myös vastuussa siitä, miten toista ihmistä kohtelet.

        Mä en ainakaan odota tapailuvaiheessa muuta kuin normaaleja käytöstapoja ja avoimuutta missä vaiheessa mennään. Oletan ilman muuta, että jokainen treffaa muitakin ellei ole sovittu seurustelusta.


    • Anonyymi

      Mä en jaksa taas tällaisia tapailijoita, jotka eivät ole rehellisiä, etsivät jatkuvasti parempaa ja lopulta jättävät löytäessään. Todella törkeää käytöstä toista kohtaan. Mieluummin yksin kuin tuollaisten vittumaisten ämmien kanssa missään tekemisissä. Ootte hyvä syy olla luottamatta yhtään kenenkään tässä elämässä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      139
      1412
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      901
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      553
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe