K supermarket suosikki kertoi muutama viikko sitten saaneensa todella hyvät arvosanat asiakaskyselystä.
Missä viipyy Lankisen tulokset, eivät tainnut olla hyvät pisteet? Lankisella sittari ja markkiksen sekä karhulähteen pikkukaupat.
Asiakaspalautteet
52
2093
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt nesteelle siellä se tuokin asia selviää hopi hopi
- Anonyymi
Eikö kullimartat kokoustakaan enää Shellillä ja r kioskilla?
- Anonyymi
Pysy sinä siellä tynnyrissäs erakko
- Anonyymi
Äläpä neidittele siellä. Useamman vuoden olen Rouva ollut.
Ne on nämä, jotka luulevat tietävänsä kenelle kirjoittavat. - Anonyymi
Huom tuotteet ja hinnat väärillä paikoilla.Varmaankin tarkoituksella,että asiakas ottaa kalliimman tuotteen.henkilökunta selittelee käynyt vahinko .Huomioikaa jauheliha ja proileri kylmiössä.
- Anonyymi
Tyhmä se joka ostaa ei se joka myy
- Anonyymi
Sinä huomioit leipjonosssa reppana
- Anonyymi
Nyt on tullut Äänekoskelle vuosien jälkeen leipomo. Ostin S-market:sta. Oli hyvät pullat kun paikanpäältä tehtynä alusta asti Lämpöisenä ja tuoreena kotiin asti.+kotimaista taatusti
- Anonyymi
Vaan minäpä tarjoan pullat ja mies tuo kermat uuuhh...
- Anonyymi
Leivotaanko kaupassa pullat alusta asti itse? Vai onko siellä valmistaikina mistä leivotaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Leivotaanko kaupassa pullat alusta asti itse? Vai onko siellä valmistaikina mistä leivotaan?
Alusta asti kun Fazerin omat leipurit. Jauhot suoraan myllystä.. kysyin leipureilta. Ei ole paistopiste vaan leipomo. Ainoa nyt Äänekoskella,kävin tänään ostamassa karjalanpiirakoita
- Anonyymi
Suosikissa mukavat myyjät
- Anonyymi
Suosikki ihan hyvä,mutta piha kuin kynnöspelto. Auto poloista säälittää.
- Anonyymi
suosikki siisti kauppa, kaupan henkilökunta siivosi viime torstaina paikkoja.hienoa.
palvelutiski siisti ja sen ympäristö.- Anonyymi
Hieman ahdas kauppa ja sekava. Ei saanut Hannulan perunaa kun kerran pyysin valikoimiin
- Anonyymi
Palvelutiskillä eräällä myyjällä ei taida olla kaikki muumit jonakin päivinä kotona.
Hinnat ovat Äänesudun korkeimmat ,mutta siisti kauppa .
R kioskin juopot pilaavat kaupan edustan taas kun kelit kohta lämpiävät. - Anonyymi
Joo nuo nurkilla seisoskelevat räkivät tyypit pilaavat Suosikin viihtyvyyttä.
Aikoinaan oli nuorisojoukot ,mutta nykyisin eivät häiritse niinkuin Äänekosken K Cittarissa myös liikkeen sisällä. - Anonyymi
Suosikissa on aina ystävällinen ja hyvä palvelu. kauppa on siisti ja tuotteet tuoreita. Cittari on likainen ja tosi usein tuotteita puuttuu, hyllyssä vaan tyhjä kohta.
Suosikissa kauppiaspari usein paikalla ja ovat tosi ystävällisiä kaikille, Lankinen harvoin paikalla eikä viitsi edes tervehtiä asiakkaita. - Anonyymi
Äänekosken Cittari saisi puhdistaa tuulikaapin. Sanotaan että sellainen keittiö millainen on eteinen. Kumimatot epämääräistä sontsaa täynnä. Kivempi kääntyä ovelta ja jatkaa matkaa S-markettiin.
- Anonyymi
Eikös avera siivoa cittariin. Valitukset sinne
- Anonyymi
Luulin, että tarkoitit niitä teinejä, jotka kokoustavat siellä sisäänkäynnillä. Heidät voisi siivota pois.
- Anonyymi
Sinnekköhän ne jalkakäytävien hiekat on laittaneet, minä jo vähän olenkin talven aikana ihmetellyt hiekoituksen vähäisyyttä. Jo hupsista vaan.
- Anonyymi
Ei tule köyhistä kuin hiekkaa kaupan lattialle.
- Anonyymi
Kyllä kauppiaspari ainakin osaa henkilökuntaa kyykyttää, mutta niiden mielipidettähän ei tässä vissiin kyselty.
- Anonyymi
On vissiin kovin yleistä keskon kaupoissa
- Anonyymi
Tuo kyykytysjuttu kuultu jo moneen kertaan. Suosikissa paras palvelu.
- Anonyymi
Sekin kiinnostaa millaisia tuloksia terveystarkastaja saa sittarin lihatiskiltä,
- Anonyymi
Varmaan hyviä kun lihahiplaaja, eikäkö ku kalakuiskaaja tekee niin hyvää työtä, onhan hän kuitenkin herra itse täydellisyys .
Tälläisiä työntekijöitä pitäisi olla joka kaupassa useita.
- Anonyymi
Kallis on Suosikki, hinnat sama tuote montakymmentä centtiä kalliimpi kuin Äänekoskella .
Leivät erikoisen kalliita. - Anonyymi
Lankinen on ahne mies. Saman viikon aikana CM:ssä naudanjauheliha / kg 20€ sekä 9€ / kg. Ei noin paljon voi hinnat heitellä maailmantilanteesta johtuen.
- Anonyymi
Suosikkissa olisi mukava käydä.
Suosikki on viihtyisä,siisti valikoimatkin parantuneet sieltä saa hyvää palvelua.
Autojen paikoitustilat hyvät. Aukioloajat palvelevat.
Liikkeen hintataso on kuitenkinÄäneseudun kallein.
Olen varma että jos hinnat tulisivat toisten tasolle tulisi asiakkaita roimasti lisää ja olisi useamman Suosikki kauppa.
Paikallislehdet eivät tee hintakori vertailuja kun liikkeet ovat mainostajia.
Suolahdessa on kolme hyvää asiaa Suosikki ,jäähalli ja CaffMöljä joita ei ole Äänekoskella. - Anonyymi
Suosikki on hyvä kauppa hinnat tosiaan keskitason yläpuolella,mutta palvelusta pitää maksaa myös kaupassa.
- Anonyymi
Botti nostanut taas vanhan ketjun esiin. Niin kommentoidaan nykytilannetta.
Nykyisin K -cittarissa ei ole tarjoustuotteita vaikka mobilissa tulevat omat edut niin eihän niitä Äänekoskella kuitenkaan ole. Kun kysyt niin on loppuneet,se on asiakkaiden juoksuttamista ,en käy enää cittarissa, käyn Suosikissa siellä kyllä on hinnat yläkantissa. - Anonyymi
Cittarissa ei käy kuin Kokoomuksen raharikkaat. Persaukiset rullailee neuvosto-sokkarille tai lidliin
- Anonyymi
Pesettäkää ne räkämälliset ikkunat, hyi helvetti pitäisi siivoojien olla vähän omatoimisempia.
- Anonyymi
Tuo on kovinkin valitettavaa että Suolahden kaupat joutuu pitämään hintoja turhankin korkealla.Kun tuotteessa on 30 prosentin Suolahtilisä niin pääostokset tehdään muualla.
- Anonyymi
Suosikin sivulla näytettiin vain plus-paperi...kai palautteeseen kuului myös miinus-osio. Miksei sitä näytetty???
- Anonyymi
Onhan Suolahdessa S-Market.
Hinnat sielläkin samalla tuotteella enemmän kuin Äänekoskella ,Äänekoskella enemmän kuin kuin Jyväskylässä.
On asiakasomistajien kauppa ,mutta asiakas on eri-arvoinen missä asuu tai käy kaupassa.
Suolahti muuten niin epämiellyttävä paikka,että kauppakin on epämiellyttävä
,poikkeuksen tekee tästä Suosikki.- Anonyymi
Suolahden S-market on remontista huolimatta niin ankea, että sinne ei kyllä viitsi mennä. Suosikki on kallis, sieltä tulee haettua jotain satunnaisesti, mutta meidän huushollin ruokaostokset ajellaan tekemään Jyväskylään, joko Palokkaan tai Seppälään. Äänekoski ihan turha kylä, cittarissa huono valikoima ja paska palvelu, itsepalvelukassatkin lähes aina poissa käytöstä.
- Anonyymi
Tuo pitää paikkansa että hinnoittelut eivät ole oikein onnistuneet. Ei siellä mielellään palvella jos jotain kysyy tai pyytää apua ostoksissa.
Valituksista ei apua että mikä siinä oikein mättää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suolahden S-market on remontista huolimatta niin ankea, että sinne ei kyllä viitsi mennä. Suosikki on kallis, sieltä tulee haettua jotain satunnaisesti, mutta meidän huushollin ruokaostokset ajellaan tekemään Jyväskylään, joko Palokkaan tai Seppälään. Äänekoski ihan turha kylä, cittarissa huono valikoima ja paska palvelu, itsepalvelukassatkin lähes aina poissa käytöstä.
Minä haen Helsingistä. Siellä on kaikkea
- Anonyymi
Kyllä samaa mieltä. K -Cittari on onnoten kauppa.
Huonot valikoimat,kallis ja palvelutiskin palvelusta ei voi puhua eikä tarjonnasta siinä.
Lähinnä tulee mieleen elokuva Turhapuro rautakaupassa. - Anonyymi
Äänekosken cittari on kyllä surkea ihan kaikilta osin!
Kauppias tuijottaa kuin idiootti sen sijaan, että voisi tervehtiä ystävällisesti. Postipalvelut on huonot, aina joutuu jonottaa. Itsepalvelukassoja ei pysty lähes koskaan käyttämään, miksi ne ylipäätään on olemassa jos ne on aina suljettu??
Tavarat on aina loppu ja kysyessä saa vaan v ttuuntuneita katseita että mitä kysyt. Jos sanot väärästä hinnasta niin sekin on asiakkaan vika. - Anonyymi
K-Cittarin palvelutiskin palvelu ,tuotevalikoima ja hinnat ovat todella heikot oikeastaan järkyttävän kehnot.
Tuotevalikoima muutenkin koko kaupassa huono ja jatkuvasti puutteita valikoimissa.
Osa myyjistä todella tympeitä erikoisesti yksi ei ihan suomalaista alkuperää oleva nainen on todella töykeä ei ole sopiva asiakaspalveluun.
Nyt on tulossa kesä,mutta talvella parkkihallin lattia on hengenvaarallisesti liukas.
Oletteko koskaan katsoneet K- Citimarketin tiloja jotka siivoamatta ja pölyn peitossa.- Anonyymi
Mutta kannut on mahtavat. Kelpaa käydä ikämiesten katsomassa ja unelmoimassa.
- Anonyymi
Myyjät kyllä on mukavia ja asiallisia. Mutta sitten on yks einespuolen henkilö, joka ei kyllä tervehdi, samoiten sellainen löytyy myös edelleen sieltä lihatiskin takaa.
Ite kyllä antaisin kauppiaana tälläisille potkut, ei mutta eihän perseennuolijoita voi potkia pois
- Anonyymi
Äänekosken K Citymarket on ryhmänsä heikoin yritys koko Suomessa kaikilla osa-alueilla.
Mitä muuta Äänekoskella voisikaan olla.Korkeat verot ja demarit ja kepu yhdessä määräävät miten kaupunki näivettyy.Kaupunginjohtajakin on demari. - Anonyymi
Näkyy olevankin kaupunginjohtajan kauppa.
Varmasti saa hyvät alennukset kun hänen ylhäisyytensä suvaitsee käydä näyttäytymässä raskaan työpäivän jälkeen. - Anonyymi
Eihän tavallisella ihmisellä ole vara käydä kaupassa ei ainakaan tuollaisessa.
No onhan Ääänekoskella hyvin toimeentulevia.Johtajat ja tehtaan duunarit. - Anonyymi
Tavalliset ihmiset käy sitten muissa kaupoissa vähän niinkuin ennen Helsingissä rikkaat kävivät Stockmannilla .Kuinkas sitten kävikään ylpeys käy ….
- Anonyymi
Me ei käydä Lankisen cittarissa. Siellä on yksinkertaisesti niin ankee valikoima ja huono palvelu. Ja tosiaan likaista.
Lisänä ne tuulikaappimaleksijat. On se kumma ettei niitä saada pihalle. 😬 - Anonyymi
Samaa mieltä. Kaikin puolin Suomen huonoin ja tympein K Citymarket.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1125825Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta323927- 823332
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182946Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2501997Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?871963- 1411758
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui391685Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881529