Asiakaspalautteet

Anonyymi-ap

K supermarket suosikki kertoi muutama viikko sitten saaneensa todella hyvät arvosanat asiakaskyselystä.
Missä viipyy Lankisen tulokset, eivät tainnut olla hyvät pisteet? Lankisella sittari ja markkiksen sekä karhulähteen pikkukaupat.

37

1498

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nyt nesteelle siellä se tuokin asia selviää hopi hopi

    • Anonyymi

      Eikö kullimartat kokoustakaan enää Shellillä ja r kioskilla?

      • Anonyymi

        Pysy sinä siellä tynnyrissäs erakko


    • Anonyymi

      Äläpä neidittele siellä. Useamman vuoden olen Rouva ollut.

      Ne on nämä, jotka luulevat tietävänsä kenelle kirjoittavat.

    • Anonyymi

      Huom tuotteet ja hinnat väärillä paikoilla.Varmaankin tarkoituksella,että asiakas ottaa kalliimman tuotteen.henkilökunta selittelee käynyt vahinko .Huomioikaa jauheliha ja proileri kylmiössä.

      • Anonyymi

        Tyhmä se joka ostaa ei se joka myy


      • Anonyymi

        Sinä huomioit leipjonosssa reppana


    • Anonyymi

      Nyt on tullut Äänekoskelle vuosien jälkeen leipomo. Ostin S-market:sta. Oli hyvät pullat kun paikanpäältä tehtynä alusta asti Lämpöisenä ja tuoreena kotiin asti.+kotimaista taatusti

      • Anonyymi

        Vaan minäpä tarjoan pullat ja mies tuo kermat uuuhh...


      • Anonyymi

        Leivotaanko kaupassa pullat alusta asti itse? Vai onko siellä valmistaikina mistä leivotaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Leivotaanko kaupassa pullat alusta asti itse? Vai onko siellä valmistaikina mistä leivotaan?

        Alusta asti kun Fazerin omat leipurit. Jauhot suoraan myllystä.. kysyin leipureilta. Ei ole paistopiste vaan leipomo. Ainoa nyt Äänekoskella,kävin tänään ostamassa karjalanpiirakoita


    • Anonyymi

      Suosikissa mukavat myyjät

    • Anonyymi

      Suosikki ihan hyvä,mutta piha kuin kynnöspelto. Auto poloista säälittää.

    • Anonyymi

      suosikki siisti kauppa, kaupan henkilökunta siivosi viime torstaina paikkoja.hienoa.
      palvelutiski siisti ja sen ympäristö.

      • Anonyymi

        Hieman ahdas kauppa ja sekava. Ei saanut Hannulan perunaa kun kerran pyysin valikoimiin


    • Anonyymi

      Palvelutiskillä eräällä myyjällä ei taida olla kaikki muumit jonakin päivinä kotona.
      Hinnat ovat Äänesudun korkeimmat ,mutta siisti kauppa .
      R kioskin juopot pilaavat kaupan edustan taas kun kelit kohta lämpiävät.

    • Anonyymi

      Joo nuo nurkilla seisoskelevat räkivät tyypit pilaavat Suosikin viihtyvyyttä.
      Aikoinaan oli nuorisojoukot ,mutta nykyisin eivät häiritse niinkuin Äänekosken K Cittarissa myös liikkeen sisällä.

    • Anonyymi

      Suosikissa on aina ystävällinen ja hyvä palvelu. kauppa on siisti ja tuotteet tuoreita. Cittari on likainen ja tosi usein tuotteita puuttuu, hyllyssä vaan tyhjä kohta.
      Suosikissa kauppiaspari usein paikalla ja ovat tosi ystävällisiä kaikille, Lankinen harvoin paikalla eikä viitsi edes tervehtiä asiakkaita.

    • Anonyymi

      Äänekosken Cittari saisi puhdistaa tuulikaapin. Sanotaan että sellainen keittiö millainen on eteinen. Kumimatot epämääräistä sontsaa täynnä. Kivempi kääntyä ovelta ja jatkaa matkaa S-markettiin.

      • Anonyymi

        Eikös avera siivoa cittariin. Valitukset sinne


      • Anonyymi

        Luulin, että tarkoitit niitä teinejä, jotka kokoustavat siellä sisäänkäynnillä. Heidät voisi siivota pois.


    • Anonyymi

      Sinnekköhän ne jalkakäytävien hiekat on laittaneet, minä jo vähän olenkin talven aikana ihmetellyt hiekoituksen vähäisyyttä. Jo hupsista vaan.

      • Anonyymi

        Ei tule köyhistä kuin hiekkaa kaupan lattialle.


    • Anonyymi

      Kyllä kauppiaspari ainakin osaa henkilökuntaa kyykyttää, mutta niiden mielipidettähän ei tässä vissiin kyselty.

      • Anonyymi

        On vissiin kovin yleistä keskon kaupoissa


    • Anonyymi

      Tuo kyykytysjuttu kuultu jo moneen kertaan. Suosikissa paras palvelu.

    • Anonyymi

      Sekin kiinnostaa millaisia tuloksia terveystarkastaja saa sittarin lihatiskiltä,

      • Anonyymi

        Varmaan hyviä kun lihahiplaaja, eikäkö ku kalakuiskaaja tekee niin hyvää työtä, onhan hän kuitenkin herra itse täydellisyys .

        Tälläisiä työntekijöitä pitäisi olla joka kaupassa useita.


    • Anonyymi

      Kallis on Suosikki, hinnat sama tuote montakymmentä centtiä kalliimpi kuin Äänekoskella .
      Leivät erikoisen kalliita.

    • Anonyymi

      Lankinen on ahne mies. Saman viikon aikana CM:ssä naudanjauheliha / kg 20€ sekä 9€ / kg. Ei noin paljon voi hinnat heitellä maailmantilanteesta johtuen.

    • Anonyymi

      Suosikkissa olisi mukava käydä.

      Suosikki on viihtyisä,siisti valikoimatkin parantuneet sieltä saa hyvää palvelua.
      Autojen paikoitustilat hyvät. Aukioloajat palvelevat.

      Liikkeen hintataso on kuitenkinÄäneseudun kallein.

      Olen varma että jos hinnat tulisivat toisten tasolle tulisi asiakkaita roimasti lisää ja olisi useamman Suosikki kauppa.

      Paikallislehdet eivät tee hintakori vertailuja kun liikkeet ovat mainostajia.

      Suolahdessa on kolme hyvää asiaa Suosikki ,jäähalli ja CaffMöljä joita ei ole Äänekoskella.

    • Anonyymi

      Suosikki on hyvä kauppa hinnat tosiaan keskitason yläpuolella,mutta palvelusta pitää maksaa myös kaupassa.

    • Anonyymi

      Botti nostanut taas vanhan ketjun esiin. Niin kommentoidaan nykytilannetta.
      Nykyisin K -cittarissa ei ole tarjoustuotteita vaikka mobilissa tulevat omat edut niin eihän niitä Äänekoskella kuitenkaan ole. Kun kysyt niin on loppuneet,se on asiakkaiden juoksuttamista ,en käy enää cittarissa, käyn Suosikissa siellä kyllä on hinnat yläkantissa.

    • Anonyymi

      Cittarissa ei käy kuin Kokoomuksen raharikkaat. Persaukiset rullailee neuvosto-sokkarille tai lidliin

      • Anonyymi

        Pesettäkää ne räkämälliset ikkunat, hyi helvetti pitäisi siivoojien olla vähän omatoimisempia.


      • Anonyymi

        Tuo on kovinkin valitettavaa että Suolahden kaupat joutuu pitämään hintoja turhankin korkealla.Kun tuotteessa on 30 prosentin Suolahtilisä niin pääostokset tehdään muualla.


    • Anonyymi
      UUSI

      Suosikin sivulla näytettiin vain plus-paperi...kai palautteeseen kuului myös miinus-osio. Miksei sitä näytetty???

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1582
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1349
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1192
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1169
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      38
      1020
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      67
      818
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      805
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      89
      686
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      182
      676
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      634
    Aihe