Joskus otettiin toisista kuvia, nykyään itsestä

Anonyymi-ap

Instagrmit täynnä nykypäivänä kuvia omista kasvoista ja sit odotetaan tykkäyksiä ja kehuja. Ennen otettiin lähinnä toisista kuvia.
En oo vieläkään oikein tajunnut tälläistä...

17

200

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sama, ei innosta. Tyhjänpäiväistä ajankuluketta, ellei siihen sisälly muuta.

      • Anonyymi

        Joo eri asia, jos on muutakin asiaa tai annettavaa yleisölle.


    • Anonyymi

      Tämä on se hetki kun sinä olet pudonnut kelkasta. Muistatko omasta nuoruudestasi kun mummot tuhahtelivat, että mikä ihmeen intterneetti, kyllä radio kertoo jo kaiken.

      • Anonyymi

        Järjen käyttö on sallittua. Kaikki uusi ei ole aina edistystä, voi olla myös taaksepäin menoa. Kuten tämäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Järjen käyttö on sallittua. Kaikki uusi ei ole aina edistystä, voi olla myös taaksepäin menoa. Kuten tämäkin.

        Miten perustelet, että on parempi ottaa kuvia muista kuin itsestään, eli mitä hyötyä muiden kuvaamisesta on ja mitä haittaa itsensä kuvaamisesta on?

        Itsestä otettuja kuvia eli "selfieitä" on otettu koko kansan voimin jo pitkälti toistakymmentä vuotta. Ja tiedetysti ensimmäinen selfie on otettu vuonna 1839.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten perustelet, että on parempi ottaa kuvia muista kuin itsestään, eli mitä hyötyä muiden kuvaamisesta on ja mitä haittaa itsensä kuvaamisesta on?

        Itsestä otettuja kuvia eli "selfieitä" on otettu koko kansan voimin jo pitkälti toistakymmentä vuotta. Ja tiedetysti ensimmäinen selfie on otettu vuonna 1839.

        En ole aloittaja, jatkoin keskustelua. Kuvien jatkuva ottaminen ja arvostelu vie huomion ulkonäköön kaiken keskiön muun muassa.


      • Anonyymi

        Mitä väliä vaikka joku putoaisi instakelkasta. Jokainen kuitenkin on tekemisissä pääasiassa saman ikäluokan kanssa, eikä jotkut nuorisojutut välttämättä kosketa tai kiinnosta keski-ikäisiä millään lailla. Ne koetaan tylsinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä väliä vaikka joku putoaisi instakelkasta. Jokainen kuitenkin on tekemisissä pääasiassa saman ikäluokan kanssa, eikä jotkut nuorisojutut välttämättä kosketa tai kiinnosta keski-ikäisiä millään lailla. Ne koetaan tylsinä.

        Kolmasosa Instagramin käyttäjistä on noin 30-vuotiaita. Se, että luulee kyseessä olevan joku nuorisojuttu kertoo vain omasta kelkastaputoamisestaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kolmasosa Instagramin käyttäjistä on noin 30-vuotiaita. Se, että luulee kyseessä olevan joku nuorisojuttu kertoo vain omasta kelkastaputoamisestaan.

        Alle 40v nuorisoa keski-ikäisen kannalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alle 40v nuorisoa keski-ikäisen kannalta.

        Juu ja alle 80v kannalta alle 80v on vielä pien lapsonen, teini telkkarin äärellä kun pitäisi olla Tolstoita lukemassa ja sivistymässä.


    • Anonyymi

      Insta on aika turhake. Facebookista sen sijaan on hyötyä.

      • Anonyymi

        En ole liittynyt instaan, kun en tee sillä mitään. Ei mun kaverit roiku missään instassa.


      • Anonyymi

        Joo samaa mieltä.


    • Anonyymi

      Sanat kiinnostaa kuvia enemmän, mutta kuviakin voi olla joskus. Kuvien tykkäily on toksisuutta luovaa.

      • Anonyymi

        Toksisuus siinä jatkuvassa kuvasaasteessa onkin pahinta.


    • Niinhän se on, että kehitys kulkee eteenpäin.. Joillekkin insta on työväline.

    • Anonyymi

      Aloittajana kerron että olen vähän alle 30 vuotias. 😊
      jotkut jotka ei tee edes työkseen somea on lähes poikkeuksesta pelkästään omista kasvoista kuvia noin 400

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe