Sen nimi voisi olla "Jyväskylän hönöille morsian".
Formaatti noudattaisi samantapaista kaavaa kuten maajussille morsian.
Maikkarilla uusi ohjelma.
7
78
Vastaukset
- Anonyymi
No sinulle ei löydy vaikka mustasta aukosta ettis
- Anonyymi
Hähäää jopas yksi hönö tarttui syöttiin🤣🤣
- Anonyymi
Minä voin tulla juontamaan ohjelmaa.
Olen aiemminkin ohjeistanut hönöjä.
T. Jyväskylän virallinen hönöjen ohjeistaja, KeljoMan.- Anonyymi
Sytytysjärjelstelmään kuuluu bensiiniä käyttävässä perinteisessä ottomoottorissa mekaaninen, moottorin tahtia pyörivän akselin ohjaama katkoja, sytyspuola, virranjakaja ja sytytystulpat sekä näiden väliset johtimet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sytytysjärjelstelmään kuuluu bensiiniä käyttävässä perinteisessä ottomoottorissa mekaaninen, moottorin tahtia pyörivän akselin ohjaama katkoja, sytyspuola, virranjakaja ja sytytystulpat sekä näiden väliset johtimet.
Puolan johdossa ei nykyisellään ole havaittavissa vikaa.
- Anonyymi
Mulla on tulpaton mopo.
- Anonyymi
tolkuton töpö
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427362
Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka533662Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi
Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu473546- 623298
- 512974
Tulipalossa henkilövahinkoja, itsenäisyyspäivä alkoi huonosti, poliisi tiedottaa lisää
Savonlinna https://www.como.fi/uutiset/savonlinna-henkilovahinkoja-tulipalossa-poliisi-tiedottaa-lisaa/512832Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod342799Antifasismi - mitä se on?
Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint302464IL- KELA:n pääjohtaja, lääke- ja oikeustieteen tohtori Lasse Lehtonen sekavassa tilassa Brysselissä!
"Iltalehden tietojen mukaan Lehtosen käytös Brysselin lentokentällä on herättänyt huomiota, ja hänen olemuksensa on tulk1851820- 471541