Tarviin oikeasti apua

Anonyymi-ap

Tiedän jo että tää kuulostaa provolta mutta tää ei ole ja asiallisia vastauksia vain, kiitos

Olen siis ysillä oleva tyttö jonka ongelmana on yksi opettaja. Se on mun lempiopettaja ja oon tavallaan sen lempioppilas. Oon ollu tän opettajan kanssa aika läheinen koko yläasteen ja uskoisin että kumpikin on nauttinut toistensa seurasta. Läheisellä tarkotan sitä että ollaan puhuttu tosi paljon kaikesta muustakin kuin koulusta, hän tuntee mut tosi hyvin (varmaan paremmin kuin mun kaverit), vietän usein aikaa hänen luokassa tuntien ulkopuolella jne jne jne. Hän on sanonut että välillä unohtaa että mä oon hänen oppilas eli tota joo.

Nyt ysin syksyllä toi on mennyt vähän pidemmälle että hän tulee tunneillakin ihan mun viereen ja välillä koskee mua käsivarresta. Nyt ollaan myös alettu menemään samaa matkaa koulun jälkeen ja hän on alkanut puhua että voitaisiin nähdä jonain viikonloppuna. En nyt viitsi kertoa syytä tolle viikonloppujutulle koska oisin muuten tunnistettava mut siihen on kuitenkin jonkinlainen syy. Alan kuitenkin pelätä että tästä tulee joku seksuaalinen juttu kuitenkin. Oon nähnyt hänestä vasten tahtoani myös sellasia unia viime aikoina. Hän ei siis ole sanonut mitään erityistä, mutta toi käytös on nyt muuttunu vähän lähentelevämmäksi (en oikein osannu kuvailla sitä tässä mutta se siis on silleen isä/paras kaverimaista mut vähän läheisemmällä tavalla).

En todellakaan voi ottaa asiaa puheeksi hänen tai kenenkään muun kanssa niin mitäs ihmettä mä nyt teen?

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos oot rohkee niin sano sille että älä lähentele mua tai sano et voitko mennä pois ja jos se kysyy niin sano suoraan et sul on epämukava olo sen läheisyydessä. Ei oo ton vaikeempaa

    • Anonyymi

      En tarkottanut pahalla tota vikaa lausetta

    • Anonyymi

      Kiitos vastauksesta. Ongelmana tosiaan se, että hän opettaa mua aika paljonkin, jolloin tunneista tulisi hyvinkin kiusallisia

    • Anonyymi

      Ota ihan luonnollisesti etäisyyttä ja ole jatkossa tekemisissä open kanssa vaan oppitunneilla. Pyri olemaan kaveriporukassa mahdollisimman paljon, ettei tule sellaisia hetkiä, että jäisitte kahdestaan. Jos ope ehdottaa yhteistä kotimatkaa, sano että pitää hoitaa asioita/ soittaa tärkeä puhelu/ menet kaverin kanssa tms.

      Yleensä aikuinen ihminen osaa jo tämän perusteella lukea tilanteen ja ottaa etäisyyttä. Jos ei, niin sitten pitää suoraan sanoa, että tilanne tuntuu ikävältä ja tarvitset etäisyyttä/ omaa tilaa ja et halua, että kukaan esim. koskettaa sua.

      Opettaja toimii todella epäasiallisesti...

    • Anonyymi

      Toivottavasti osaat torjua hänen lähestymisensä ja olla siinä todella päättävä ja luja, sillä kaiken kertomasi lukien pelkään pahinta, että hän vanhempana osaa käyttää sellaisia taitoja, joihin nuoren on helppo tarttua ja suostua jos mihin. Nuorena kokee toiselta imartelevan huomion saamisen todella syvästi ja jos se alkaa olla tuon tyylistä, mitä opettajasi tekee sinulle, se laittaa hälyytyskellot soimaan. Hyvä tyttö, vaikka sanominen hänelle on/olisi varmasti hyvin vaikeaa, tee se ja suoraan ja kehoita häntä olemaan opettajan asemassa tarkempi käytöksellään. Olet vielä alaikäinen ja uskon opettajasi olevan jo täysikäinen, seuraukset hänelle ja ennen kaikkea sinulle tulevaisuuttasi ajatellen, tulisi olemaan karvaat. Ole viisas ja luja. Houkutuksia tulee koko elämäsi ajan, ja sinun on opittava torjumaan niitä. Tee se valinta jo nyt, se taito kantaa koko elämäsi ajan. Lukiessani kirjoitustasi ajattelen sinun olevan ihanan reipas tyttö. Näytä se myös lujuudellasi ja päättäväisyydelläsi torjua sellaist asiat, jotka koittuvat sinulle turmiollisesti. Pää pystyyn, ja ei kun eteenpäin, vaikka ope suuttuisikkin sinulle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1701
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1361
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1327
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      10
      1313
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1284
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1264
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe