Hei! Onko täällä ketään kuka olisi vieraillut lähiaikoina khao lakissa, ja osaisi kertoa onko paikka herännyt koronan jälkeen takaisin eloon? Meillä suunnitteilla reissu thaimaahan helmi-maaliskuulle ja kohde mietinnässä. Khao Lakissa kävimme muutama vuosi ennen koronaa, 2019 lomailimme phuketissa ja sen jälkeen ei koronan takia ole thaimaassa tullut käytyä. Ystäväni vieraili khao lakissa viime jouluna, sanoi että paikka oli kuollut ja ravintolat ei olleet auki. Onko kellään kokemuksia? Saa myös ehdottaa muita matkakohteita! Khao Lakissa, Phuketissa ja Krabilla jo vierailtu eri rannoilla! Kaikista eniten miellyttää rauhallisempi sijainti esim. bangtao beachin tai klong muang beachin kaltaiset rannat. Ei patongin tai ao nangin kaltainen hälinä.
Kiitos kaikille vastaajille!
Thaimaa koronan jäljiltä
Anonyymi-ap
0
1139
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3571106- 71748
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 49590
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19481- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459