on tainnut kalja maistua enempi kuin liikunta viimevuosina ,to kotiin.
reeo yrittää pyörittää vannetta ison mahansa ympärillä
26
78
Vastaukset
- Anonyymi
Sentään yrittää. Tyhmää yleensäkin laittaa tuohon kisaan joku hulavanne, joka on monellekkin hankala. Nuoret tietty hallitsee paremmin tuollaiset..
Ei ole kisa tasapuolinen.- Anonyymi
Kilpailut on mitä on typeriä.
- Anonyymi
hulavanne on helppo jos ei ole isoa mahaa,eikä,ole kyseiästä vaan harjoittelu tekee mestarin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kilpailut on mitä on typeriä.
Nämä BB kilpailut on lasten leikkejä ,ei kuulu tuonne on kyllä ,niin köyhä BB ollu tänä vuonna luulis tuottajien jo hävetä moisia juttuja
- Anonyymi
Mikä ihmeen katkeruus sulla on Reeoa kohtaan. Tehtailet näitä samoja kökköaloituksia jatkuvasti tänne.
- Anonyymi
Haluaisin enemmän Reeon tyylisiä miehiä tuttavapiiriini!
- Anonyymi
Minunkin mielestä se on vastenmielinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minunkin mielestä se on vastenmielinen.
Reeo on mahtava tyyppi.
- Anonyymi
Reeo on paras mies mitä olen vuosikausiin nähnyt.
- Anonyymi
ei kaikki tykkää vanhasta hipistä.miiaa voittaa bbn
- Anonyymi
Hipeissä ei ole mitään vikaa ja heitä on moneen junaan. Reeo on yks parhaista tyypeistä.
- Anonyymi
Millu on vittu sitä ja vittu tätä ja voi vittu jne. Ei toista viyunhokijaa enää todellakaan voittoon.
- Anonyymi
Reeo on eräjorma joka viihtyy vesillä ja maastossa, ja niissä olosuhteissa ei ole varaa kupitella.
Kaikilla asukkaillahan tuolla on painoa kertynyt, eikä ihme noilla pöperöillä.
Vanhemmilla miehillä ja naisilla kilot kertyy vatsaan joipa kaljaa tai ei, ja nuoremmilla naisilla leviää takapuoli (kattokaa vaikka Lauran paksuuntunutta berberiä).- Anonyymi
Reeo on miehekäs, eikä mikään kakanjauhaja räkättäjä. Reeo voittakoon!
- Anonyymi
Lauralla on reenattu kroppa,on sen näköset reisilihakset että
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lauralla on reenattu kroppa,on sen näköset reisilihakset että
Et tainnut katsoa kun olivat saunassa. Neideille tullut kiitettävästi laardia.
- Anonyymi
Naisille paljon helpompaa kun on iso perse, ämmälauralla suorastaan valtava.
- Anonyymi
Reijo on ikäisekseen ihan hyvässä kuosissa. Ja luonne mitä avuliain ja lempein.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Reijo on ikäisekseen ihan hyvässä kuosissa. Ja luonne mitä avuliain ja lempein.
Totta kai on avulias ja mukava kun kamerat on päällä. Ei se sitä muuta, että on kiusaajan asenne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta kai on avulias ja mukava kun kamerat on päällä. Ei se sitä muuta, että on kiusaajan asenne.
On muuten kiva ja avulias siviilissäkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On muuten kiva ja avulias siviilissäkin.
Niin, varmaan, oletko hänen äitinsä 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, varmaan, oletko hänen äitinsä 🤣
Kalamies Pohjois-Pohjanmaalta.
- Anonyymi
No pakko sanoa mitä sitä katteli ni kyl sitä nauratti jokaisen kohalla. Vaikka osaan kyl samaistua et mahtais olla koomisen näköstä omaki meno .
- Anonyymi
Lauantai-illaksi nukkekodin sisustaminen.
- Anonyymi
Reeo voittoon!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821339Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä651115Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021108Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1691061Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121019Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103973Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68886Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍125830Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123758- 77745