Elikkäs langaton hiiri vanhaan koneeseen jossa com portti ei ps2 ollenkaan. langaton näppis pelaa hienosti (ps2/usb adapteri ja vielä ps2/din). Millä ketulla saan hiiren toimiin vanha rulla hiiri pelasi samassa paikassa adapterilla ps2/d. Win 2000 koneessa.
Hiiri ongelma!!!!
MrRaven
4
549
Vastaukset
- Gosu
vitun daiju ime paskaa. pasko vaik konees ku et osaa sevo imo
- uolevi
Pärnäsen korjaamolle molle molle molle
- Kolsa
Jos välttämättä haluat ketulla (Vulpes vulpes) sen korjata, niin kokeila vaikka näitä:
Vulpes vulpes abietorum
Vulpes vulpes alascensis
Vulpes vulpes cascadensis
Vulpes vulpes fulva
Vulpes vulpes harrimani
Vulpes vulpes kenaiensis
Vulpes vulpes macroura
Vulpes vulpes necator
Vulpes vulpes regalis
Vulpes vulpes rubricosa- ????????????
????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 352236
- 841303
- 561298
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361226- 631171
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39884Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122769- 31731
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi21572Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55565