Elikkäs langaton hiiri vanhaan koneeseen jossa com portti ei ps2 ollenkaan. langaton näppis pelaa hienosti (ps2/usb adapteri ja vielä ps2/din). Millä ketulla saan hiiren toimiin vanha rulla hiiri pelasi samassa paikassa adapterilla ps2/d. Win 2000 koneessa.
Hiiri ongelma!!!!
MrRaven
4
547
Vastaukset
- Gosu
vitun daiju ime paskaa. pasko vaik konees ku et osaa sevo imo
- uolevi
Pärnäsen korjaamolle molle molle molle
- Kolsa
Jos välttämättä haluat ketulla (Vulpes vulpes) sen korjata, niin kokeila vaikka näitä:
Vulpes vulpes abietorum
Vulpes vulpes alascensis
Vulpes vulpes cascadensis
Vulpes vulpes fulva
Vulpes vulpes harrimani
Vulpes vulpes kenaiensis
Vulpes vulpes macroura
Vulpes vulpes necator
Vulpes vulpes regalis
Vulpes vulpes rubricosa- ????????????
????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512