Onkq luotetavaa tietoa onko Trensin päästä saaru tietoa miten hyödynety ufotukimuksrssa? Fbi rooli?

Anonyymi-ap

Jos tarkaan piiretään ihan ursan oman tätikartadton mukaan saa,samat tähtikuvio kun kerrittu ja ne kaiki nauhitettiin!! Paiksll7s serifi vei fbillr asti pöytä kirjat ja se tieto on varmasti heill

7

188

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuka tai mikä on Trens?

En ymmärrä mihin aloitusviesti viittaa.

• Anonyymi

Trenr sriepattiin alukseen hänen informaatio on varmasti ainurlaatuista koska paikalliset serifi lähetti pöyt kuulustelukirjan fbille asti,trendin hypnodi istunnot saata antaa suurta dataa!!
        Muta onko pää kuvattu alusta asti?
        Sama tätikartta jojon boi tusdilla merkata ne paikat mitä näki,misdä ajatellasn olevan avaruurrotuja!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Trenr sriepattiin alukseen hänen informaatio on varmasti ainurlaatuista koska paikalliset serifi lähetti pöyt kuulustelukirjan fbille asti,trendin hypnodi istunnot saata antaa suurta dataa!!
        Muta onko pää kuvattu alusta asti?
        Sama tätikartta jojon boi tusdilla merkata ne paikat mitä näki,misdä ajatellasn olevan avaruurrotuja!

En ole koskaan kuullutkaan trensistä.

Mistä sait tietosi trensistä?

Oletko nähnyt tämän jutun tv:stä, lukenut kirjoista, tai nähnyt videon netistä vai kuullut kavereiltasi
        ...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole koskaan kuullutkaan trensistä.

Mistä sait tietosi trensistä?

Oletko nähnyt tämän jutun tv:stä, lukenut kirjoista, tai nähnyt videon netistä vai kuullut kavereiltasi
        ...

Trensi oli ilinoisesa chicagossa,t paikattinen serifi nauhotti kuulutelut kun nämä kokemus oli tapahtunut.fbille lähetettiin samana iltana,
        Pikku pojat näki sen myös metssä ,sama alust väitettiin että musta pukainrn hahmo olento leijui slueella myös pojat,juoksi kotiin pelästy .
        Trensi hybnoosissa näky samslka tavalla kun barnye ja berry hillin ja samantyypoien!!
        Mulla on tätikartta ursalta ja minä olen piitänyt jo kauan ne samst tähtikuvio linjat Trensi näk7 ja kertoo! Ei pelkästään zreta zeticulariuksen suunnassa on monia muita mistä saattanut tulla!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Trensi oli ilinoisesa chicagossa,t paikattinen serifi nauhotti kuulutelut kun nämä kokemus oli tapahtunut.fbille lähetettiin samana iltana,
        Pikku pojat näki sen myös metssä ,sama alust väitettiin että musta pukainrn hahmo olento leijui slueella myös pojat,juoksi kotiin pelästy .
        Trensi hybnoosissa näky samslka tavalla kun barnye ja berry hillin ja samantyypoien!!
        Mulla on tätikartta ursalta ja minä olen piitänyt jo kauan ne samst tähtikuvio linjat Trensi näk7 ja kertoo! Ei pelkästään zreta zeticulariuksen suunnassa on monia muita mistä saattanut tulla!!

Minulla ei ole mitään varmaa tietoa.

Mutta Orion mainitaan usein lähtöpaikkana.

Ja usein mainitaan, että olioita asuu toisissa ulottuvuuksissa.

• Anonyymi

Suottaa jop ollarkii, vuo taasd sittehi eignii....

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      86
      1819
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      145
      1278
    3. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      62
      1100
    4. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      62
      966
    5. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      78
      902
    6. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      84
      840
    7. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      29
      826
    8. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      819
    9. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      47
      817
    10. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      810
    Aihe