Hej kaikki,
olisin Erittäin kiitollinen erilaisista jonkkausvinkeistä. Olen ajatellut ostaa Devil stickit, alkaisin harjottelemaan vähän enemmän.. onko kellään siis mitään vinkkejä alottelijalle, temppuja, ym..? ehkä jopa hyviä paikkoja joista ostaa? Tosin T:reelta kait nuo hajen..
Kiitos!
Devil Stickit
17
7857
Vastaukset
- artti
devilsticki on ihan kiva mut flowerstick hauskempi
ainakin minulle aloitteilijalle : )- ottomies22
mulla on myös flower stick onko sul mitää temppu vinkkejä mulle alottelijalle
- devilstickien omistaja myös
mitä on jonkkaus?Mistä lisää vinkkejä niille jotka treena devilstickeillä ?
Itse harjoittelen poiden pyöritystä,devilstickeillä,bo kepeillä ja diabolotkin ois kivat.
Hitsi jos ei ois näin vanha niin liityisin johonkin sirkus porukkaan.- sori sori sori
sori mut oon kauan jo miettinyt mikä on tua devil stick ja miten se muka liittyy diaboloihin?
- niin_sanottu
sori sori sori kirjoitti:
sori mut oon kauan jo miettinyt mikä on tua devil stick ja miten se muka liittyy diaboloihin?
Devil stick on sellainen tiimalasin muotoinen "tikku", jota ohjaillaan kahdella muulla tikulla, eli siis temppuiluväline.
Devil stickin läheinen serkku, ellei jopa veli, on Flowwer stick.
Diaboloihin se ei liity muuten, mutta kumpiakin tapaa sirkuksissa ja katuartisteilla.
- jong
No voisin tähän vähän pistää faktaa. Itse pyöritän diaboloa, heittelen palloja ja uusimpana myös devil stickiä.
Diabolo pyörityksessä siis on kyse "tiimalasista" jota pyöritetään kahden kepin ja narun avulla. Helpoimpia temppuja ovat perus heitot. Sitten trapetsit, kiinalaiset, grindit, ja kaikki toimii myös inversenä eli takaperin.
Hinnat: pienet diabolot n.7e (älä edes harkitse muutakuin koristeeksi kirjahyllyyn)
Norm kokoiset 14-35e (paras harjoitteluun ja ovat myös näyttävän näköisiä)
Isot 30-> (finensse ja finesse II ovat legendoja)
Palavat 70-80e (osta vasta kun osaat, nämä metalliset vääntyvät jos sen pudottaa kuumana maahan)
kepit, Puiset 1.50-6e
alumiini ja lasikuitu 15-30e
Pallot. Perus jonkan osaa monet, mutta sitten lisää palloja mukaan. 4 tai 5 neljällä pallolla rytmi on aivan eri kuin kolmella eli tässä pallot eivät enää mene ristiin vaan heität kahta palloa kummassakin kädessä. Viidellä taas tämä toimii lähes samalla tavalla kuin kolmella, mutta rinkiin tulee kaksi palloa lisää.
Hinnat: perus pallot n.4-5e/kpl (hyvät harjoitella, suht pehmeät, yleensä nahkaa)
Pimeässä hohtavat 6.90e/kpl (toimii loistavasti pimeässä ja erittäin hyvät muutekin, valkoiset pallot likaantuvat vain kovin helposti, kangas pinta)
Mocca 7-8e/kpl (todella loistava tatsi, hyvät heittää. suosittelen. yleensä aika kovat)
painavat 450 grammaiset 14-15e (aika mielenkiintoinen kokemus. Haba kasvaa. Saa myös yli 800grammaisia)
Palvat (Tietääkseni näitä ei vielä kukaan ole kehittänyt. tälläiset pitää saada. kevlar hanskat käteen ja heitteleen)
Devil stick. Älä ny perkele tätä hommaa.. harjoittele ensiksi pallot, vanteet ja keilat, sitten diabolot ja kahden diabolon setit. sitten sinulla "ehkä" riittää kärsivällisyys deviliin.
Hanki aluksi kepit ja devil mahdollisimman pitävää materiaalia esim grippi pintaiset. sitten vain alat heittää deviliä kepiltä toiselle. Hyvä osumakohta on noin 1/3 devilin pituudesta keskikohdasta ylöspäin.
sitten kun perus heitot menee niin heitä devil kerran ympäri yms.
Hinnat: devil perus 16-21e (aloittele tälläisella)
palavat 16e (aika HC)
--kokeile myös flower stickiä joka on lähes devilin veli, ehkä hieman helpompi)
Linkkejä:
www.diabolotricks.com
www.pilailupuoti.fi (osta täältä et varmasti saa paskaa, hirveintä mitä voit tehdä on aloittaa huonoilla välineillä)- ottomies22
mulla on flower stick mitä temppuja kannattaa opetella ku osaan heitot propellin helicopterin yms pieniä tempuja?mä en harjottele mitään mutta sirkus juttuja ja mulla riittää iha hyvin hermot.ostatko kaikki kamat pilailupuodista kandee myös käydä www.markkupurho.fi sielt saa kaikee laatua ostettuu.www.devilstick.de sielt voi kattoo temppuja.ps monel pallolla osaat jonglööraa
- Pallojakin
tulisia...
Siis niitä palloja on palavia, kevlar-kenno sukka pallon päälllä ja kevlar hansikkaat kädessä... että näin. - ottomies22
Pallojakin kirjoitti:
tulisia...
Siis niitä palloja on palavia, kevlar-kenno sukka pallon päälllä ja kevlar hansikkaat kädessä... että näin.osaatko hyviin devilstickeillä?mitä temppuja osaat kauan oot harjotellu ootko koskaa kokeillu kahella vähä se on vaikee! ps ootko missää sirkus koulussa tai jossain
- Oswattu
ottomies22 kirjoitti:
mulla on flower stick mitä temppuja kannattaa opetella ku osaan heitot propellin helicopterin yms pieniä tempuja?mä en harjottele mitään mutta sirkus juttuja ja mulla riittää iha hyvin hermot.ostatko kaikki kamat pilailupuodista kandee myös käydä www.markkupurho.fi sielt saa kaikee laatua ostettuu.www.devilstick.de sielt voi kattoo temppuja.ps monel pallolla osaat jonglööraa
no ainaskin comboja(monia temppuja peräkkäin)ja body movesit(esim. helicopter selän takana)ja en ite tiiä mut vois varmaa olla sellasesta ohjevihkosesta apua ?
- Nimetön
Kummalla kannattaisi aloittaa, Flower stick:illä vai Devilillä? En osaa mitään ja oikeastaan en ole vain kuin nähnyt välineet, olen siis ihan aloittelija. Mutta haluisin tietää kummat on paremmat.
Ja sitten. Minkä hintasta? Eikös ollut jotain 15-40€? Kattelin vaan netistä. Aijon mennä helsinkiin ihan omin silmin niitä pilailupuodista kattelee. Mutta, onko laatueroja? Isojakin? Mikä siis kannattaaa ostaa? Entä mikä materiaali aloittelijalle joka olisi myös kestävä? Niitähän oli kumia ja silikoonia ja muita. Olen yrittänyt pyöriä ympäri kaikki sivut mutta en oikein löydä. Ainakaan suoraa vastausta että kumpi, Kukka vai Devil ja laatu ja mikä materiaali.
Kaikki faktat mulle nyt! :) Tempuistakin ois hyvä tietää et mistä saisin vinkkejä ja mistä TE ootte saanu vinkit?
;) - flower stick.
Hanki ensin flower stick, sen jälkeen devil. ;) Kukkakeppiä on helppo käsitellä, sitten kun osaa sillä perustemput - propellit ja helikopterit, normi-pyörityksen jalan alta - voi siirtyä deviliin. :D
- pursuit
käyppä katsomassa tikku-ukko.com, saattaapi jotain löytyä ja siltä saa kepitkin :)
- selmarainen
jep
jos haluat stikit niin sieltä kannattaa ne hankkia.
tehty suomessa ja laatu on hyvä
http://www.tikku-ukko.com
- tikkumies
tee ite, juts itekki väsäilen tässä jo kolmansia versioita mun stickeisxtä ja hyvin on toiminu
- Kirrahvi
Mä otin ulkoa rakettikeppejä kolme. Päällystin kaikki maalarinteipillä. Lyhyempiin eli ohjauskeppeihin pujottelin paksuja kumilenksuja. Pitkään eli varsinaiseen temppusauvaan laitoin päihin tyhjät lankarullat että keppi pysyy paremmin hallinassa. Onko teillä tällasista kokemusta, onko tullut hyvä kitka? Siis kumilenksuja ei ole siinä pitkässä kepissä.
- mika0029
itelläki on flower stick. se o paljo parempi ku devili. oon aloittelija ja haluaisin tietää mite yhellä tikulla pyöritetään floweria???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212267- 701146
- 1151036
- 491015
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72999Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57957KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.13918Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31900Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55898Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(50856