Heikki Kulju ja Helläkoukku

Anonyymi-ap

Onko veljeksiä ? Ovat kuulemma aivan samannäköisiä. Näin kerrotaan, että jopa kaksoset ! Molempia myös kiinnostaa ufot joten voi olla tottakin.

18

903

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kun oikeen tarkkaan katsot, näet että meissä on pieniä eroja https://aijaa.com/gIRvls

Kuljua en ole ikinä livenä nähnyt ja olisinko yhden luennon katsellut tubesta liittyen Roswelliin ja siinäkin hän meni asioiden edelle minun makuuni.

• Anonyymi

Kulju ja helläkoukku yksi ja sama . Näin taas minä kuullut.

• Kun muutin Kirkkonummelle vuonna 2008 vuonna, kuulin olevani Ruotsissa vankilassa ja että olen vaihtanut nimeni. Joku oli laittanut huhun liikkeelle.

Kun hommasin talon Thaimaasta, kuulin että perässäni on verottaja ja Interpol, ja että minut aiotaan palauttaa Suomeen. Joku oli keksinyt senkin että minulla on Thaimaassa liuta lapsia.

Täytyy tuottaa pettymys, mutta en ole koskaan ollut vankilassa missään maassa, minua ei ole tuomittu koskaan mistään, perässäni ei ole verottaja eikä Interpol koskaan ollut ja kaikki lapseni ovat Suomessa ja heillä kaikilla on sama äiti.

Kiitän toki mielenkiinnosta vaatimatonta persoonaani kohtaan, mutta elelen ihan tavallista elämää. En ole erityisen varakas enkä kuuluisa missään asiassa enkä piireissä. Varhaisia eläkepäiviä tässä suunnittelen.

Minusta ei olisi ufoyhdistyksen nokkamieheksi. Vierailla voisin vaan tuskin siitä kukaan sen viisaammaksi tulisi. Minulla ei ole minkäänlaisia tutkintoja eikä akateemista taustaa.

Tämä ufostelu on minulle vain yksi monista kiinnostuksen kohteista ja se tapahtuu 100% netissä. En ole koskaan kuulunut mihinkään ufoyhdistykseen, en ole käynyt yhdelläkään liveluoennolla tai konferenssissa. Minulla ei ikinä ole ollut yhtäkään ufokirjaa paitsi kirjastosta joskus kauan kauan sitten.

Kuuluin nuorempana URSAaan ja tiirailin tähtiä. Sekin harrastus on jäänyt. Uutisia, tiedeuutisia ja dokkareita katselen joka päivä. Siinä se on minun osalta tämä ufostelu.
        Yritän kuitenkin elää siten että otan asioista selvää, ennenkuin avaan suuni.

Aina ei voi onnistua eikä tämä mikään kisa olekaan, jossa voittajat kukitetaan.

• Anonyymi
        HeIIäkoukku kirjoitti:

Kun muutin Kirkkonummelle vuonna 2008 vuonna, kuulin olevani Ruotsissa vankilassa ja että olen vaihtanut nimeni. Joku oli laittanut huhun liikkeelle.

Kun hommasin talon Thaimaasta, kuulin että perässäni on verottaja ja Interpol, ja että minut aiotaan palauttaa Suomeen. Joku oli keksinyt senkin että minulla on Thaimaassa liuta lapsia.

Täytyy tuottaa pettymys, mutta en ole koskaan ollut vankilassa missään maassa, minua ei ole tuomittu koskaan mistään, perässäni ei ole verottaja eikä Interpol koskaan ollut ja kaikki lapseni ovat Suomessa ja heillä kaikilla on sama äiti.

Kiitän toki mielenkiinnosta vaatimatonta persoonaani kohtaan, mutta elelen ihan tavallista elämää. En ole erityisen varakas enkä kuuluisa missään asiassa enkä piireissä. Varhaisia eläkepäiviä tässä suunnittelen.

Minusta ei olisi ufoyhdistyksen nokkamieheksi. Vierailla voisin vaan tuskin siitä kukaan sen viisaammaksi tulisi. Minulla ei ole minkäänlaisia tutkintoja eikä akateemista taustaa.

Tämä ufostelu on minulle vain yksi monista kiinnostuksen kohteista ja se tapahtuu 100% netissä. En ole koskaan kuulunut mihinkään ufoyhdistykseen, en ole käynyt yhdelläkään liveluoennolla tai konferenssissa. Minulla ei ikinä ole ollut yhtäkään ufokirjaa paitsi kirjastosta joskus kauan kauan sitten.

Kuuluin nuorempana URSAaan ja tiirailin tähtiä. Sekin harrastus on jäänyt. Uutisia, tiedeuutisia ja dokkareita katselen joka päivä. Siinä se on minun osalta tämä ufostelu.
        Yritän kuitenkin elää siten että otan asioista selvää, ennenkuin avaan suuni.

Aina ei voi onnistua eikä tämä mikään kisa olekaan, jossa voittajat kukitetaan.

Tuo URSA-satu on naurettava, ethän sinä edes tiiennyt tulipallokameraverkoston olemassaolosta. Tähtiä ja ufoja olet nähnyt tinneriä impattuasi.

• Anonyymi kirjoitti:

Tuo URSA-satu on naurettava, ethän sinä edes tiiennyt tulipallokameraverkoston olemassaolosta. Tähtiä ja ufoja olet nähnyt tinneriä impattuasi.

En usko että sitä oli vielä 80-luvun alussa, jolloin lopetin jäsenyyden. URSAlaisuus ei tarkoita olisi joku astronomi tai mikään tähtitieteen asiantuntija.

Riitti että tilasi lehden. Jos en väärin muista niin jäsenmaksu lehden kanssa oli 40 markkaa vuodessa. Kaksi kertaa käytiin tähtitornissa, molemmilla kerroilla oli pilvistä, joten se siitä.

Tähdet ja avaruus- lehden kestotilaaja olin vuosia myöhemmin, mutta sekään ei tehnyt minusta astronomia, oi rakas katkera perskärpäseni. 8)

• Anonyymi
        HeIIäkoukku kirjoitti:

En usko että sitä oli vielä 80-luvun alussa, jolloin lopetin jäsenyyden. URSAlaisuus ei tarkoita olisi joku astronomi tai mikään tähtitieteen asiantuntija.

Riitti että tilasi lehden. Jos en väärin muista niin jäsenmaksu lehden kanssa oli 40 markkaa vuodessa. Kaksi kertaa käytiin tähtitornissa, molemmilla kerroilla oli pilvistä, joten se siitä.

Tähdet ja avaruus- lehden kestotilaaja olin vuosia myöhemmin, mutta sekään ei tehnyt minusta astronomia, oi rakas katkera perskärpäseni. 8)

Nuo lesset ei tiedä maailmanmenosta mitään ja heistä ei pidä välittää. Kadotettua kansaa.

• Anonyymi

eli sää oot kulju

• Anonyymi

No nyt se henkilöllisyys paljastui. Kuljukoukku....

• Anonyymi

Kalibrointivajakki yrittää ärsyttää ja provosoida hellistä, kun ei mitään muuta voi. Sulla on aktiivinen trollikausi menossa kun postittelet noita vajakkivideoitasi. Kertoo ihan kaiken sinusta tuo jo pelkästään. Eiköhön ole parasta että menet raamattupiiriisi mumisemaan jotakin mantraa ja jätät ufot rauhaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kalibrointivajakki yrittää ärsyttää ja provosoida hellistä, kun ei mitään muuta voi. Sulla on aktiivinen trollikausi menossa kun postittelet noita vajakkivideoitasi. Kertoo ihan kaiken sinusta tuo jo pelkästään. Eiköhön ole parasta että menet raamattupiiriisi mumisemaan jotakin mantraa ja jätät ufot rauhaan.

Kuljukoukun toyboykin ihan tuohtui ja otti kalibrointimiehen taas syvälliseen sanomaansa. Täysin pihalla jälleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuljukoukun toyboykin ihan tuohtui ja otti kalibrointimiehen taas syvälliseen sanomaansa. Täysin pihalla jälleen.

Kerrataanko vielä että onko tällä kalibrointimiehellä mahdollisesti sihteeri tällä palstalla, vai puhutko itsestäsi kolmannessa persoonassa taas?

• Anonyymi kirjoitti:

Kerrataanko vielä että onko tällä kalibrointimiehellä mahdollisesti sihteeri tällä palstalla, vai puhutko itsestäsi kolmannessa persoonassa taas?

Minua ei haittaa laisinkaan. On mukavaa vain olla piikkinä leikkiskeptikon lihassa, tai itseasiassa se on velvollisuus, jos tässä kollektiivisesti totuutta tavoitellaan.

Höpinät jääköön tälle pilailuvideoiden postittajalle kanabroilerille. Ei muuta kommentoitaavaa.

• Anonyymi
        HeIIäkoukku kirjoitti:

Minua ei haittaa laisinkaan. On mukavaa vain olla piikkinä leikkiskeptikon lihassa, tai itseasiassa se on velvollisuus, jos tässä kollektiivisesti totuutta tavoitellaan.

Höpinät jääköön tälle pilailuvideoiden postittajalle kanabroilerille. Ei muuta kommentoitaavaa.

älä esitä, kyllä varmaan haittaa, päiden katkoja....🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puudelikin puhuu ihan sekoja.

• Anonyymi

Kuinka sattuikaan että molemmat kertovat olevansa Thaimaassa samaan aikaan.

• Anonyymi

No niin, sama äijä kyseessä. Tuo "implanttimies" on siis hörhökoukku, helppo uskoa.

• Anonyymi

Siis oikeesti?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      57
      3195
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      47
      2911
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2729
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      354
      1827
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1104
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1091
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      193
      991
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      830
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      44
      829
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      101
      822
    Aihe