Olemme tilanneet ja ennakkoon maksaneet sängyn Sisuste-Peltoniemeltä jo kesällä 2021 mutta eivät toimita sitä, aina joku selitys, ja reklamaatioon ei vastaa. En enää edes halua koko sänkyä kun tämä on ollut niin stressavaa, ja iso raha meille!!! Siksi kysynkin, oletteko onnistuneet saamaan rahoja tuolta takaisin, ja miten? Kiitos paljon avusta!
Sisuste-Peltoniemi, oletko onnistunut saamaan rahasi takaisin?
6
221
Vastaukset
- Anonyymi
En tykkää musta-valko-harmaa tyylistä... mun koti on vanhoilla huonekaluilla sisustettu, värikäs, kaunis... vanhat kattolamput, löytyi vintiltä... puulattiat, keittiössä puuhella, olohuoneessa takkauuni... upeeta... erillinen vc, iso kylppäri ja iso eteinen, niin iso että se on kuin huone... silti kämpän nimi on yksiö, neliöitä 60...
- Anonyymi
Aloitin juuri toisen saman sisältöisen kyselyn, kun meillekävi samoin kuin monelle muulle, eli ei tullut mitään rahat vain meni. Kyselin ryhmäkanteen tekemistä, miten pitäisi toimia?
- Anonyymi
Meni kommenttini väärään viestiin, en vielä osaa tätä viesteilyä.
- Anonyymi
Aloitin juuri samansisältöisen viestiketjun, meiltäkin rahat meni, mutta mitään ei tullut. Kyselin mahdollisesta ryhmäkanteesta, että miten sellainen tehdään?
- Anonyymi
Emme ole saaneet rahoja, mutta teimme vasta Kuluttaja-asiamiehen ohjeilla reklamaation ja kaupanpurkuilmoituksen heille. Siitä teidänkin kannattaa aloittaa, sen jälkeen voi ottaa yhteyttä kuluttajanturvaan. Tähän minä ajattelin sitä ryhmäkannetta kysellä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pitkään kestänyt ihastuminen
Oot niin kaunis🩷 Vaikutat tosi itsevarmalta, iloiselta ja puheliaalta. Voisi sanoa, että näen sinut jopa tietynlaisen1281801Torniolainen Tiiliä lukemaan
Torniosta kotoisin oleva Matti Heis. Kala ui nyt syvissä vesissä. Kolme vuotta tiilien lukua.31506Charlie Kirk murha
Erikoista. Valtamedian neutraalilta vaikuttava juttu tästä murhasta, jossa ei esiinny lainkaan sanoja "äärioikeisto" tai2521504Venäjän lennokkileikit ja provokaatiot tulee jatkumaan.
Yrittää härnätä Natoa vastaiskuun,koska sillä olisi halua ratkaista nopeasti sota käyttämällä taktista ydinasetta Ukrain2541295Kumpa kaikkeen vois palata
Askelia taaksepäin. Siihen hetkeen kun olit aitiopaikalla mielestäsi. Kaiken oli kuitenkin tarkoitus mennä näin261185- 53846
- 56781
Yrittäjien ahdinko
Onko seuraava paikallinen yritys kaatumassa? Ensimmäinen protesti ja merkittäviä maksuviiveitä. Terveet firmat ei protes16727Huvittaa tää
Välillä mä olen aivan varma, et säkin mies oot muhun ihastunut. Välillä mä mietin, et mitäköhän mä oikein kuvittelin. 😅39683Koska me sitten tavattaisiin?
Kerrothan, koska me sitten tavattaisiin? Vai meneekö liian vaikeaksi?44678