Tojota TAAS testin viimeinen

Anonyymi-ap

"KORKEAT PERHEAUTOT"
1. Kia Niro
2. Nissan Qashqai
3. Honda HR-V
4. Toyota C-HR

Vaan miksei testissä ollut ollenkaan eurooppalaisia autoja? Olisivat päivittäneet kaikki nämä.

62

100

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Missä testissä?

      • Anonyymi

        Tuo vertailu on TM 21/2022 eli uusimmassa Tekniikan Maailmassa. Toyota C-HR jäi siinä viimeiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo vertailu on TM 21/2022 eli uusimmassa Tekniikan Maailmassa. Toyota C-HR jäi siinä viimeiseksi.

        Mitenkäs myynnissä? Oliko sielläkin C-HR viimeinen, vai noiden muiden yläpuolella?...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitenkäs myynnissä? Oliko sielläkin C-HR viimeinen, vai noiden muiden yläpuolella?...

        On se epistä ettei HK:n Sinistä arvosteta parhaaksi liharuoaksi vaikka on eniten myyty! Miksiköhän?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se epistä ettei HK:n Sinistä arvosteta parhaaksi liharuoaksi vaikka on eniten myyty! Miksiköhän?

        Keräkaaleista Skoda-lajike aiheuttaa eniten ripulia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se epistä ettei HK:n Sinistä arvosteta parhaaksi liharuoaksi vaikka on eniten myyty! Miksiköhän?

        Koska HK:n sininen EI ole liharuoka, siksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska HK:n sininen EI ole liharuoka, siksi.

        Voiko Toyotaa autoksi kutsua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska HK:n sininen EI ole liharuoka, siksi.

        Lenkkimakkaran rinnastus Toyotaan ja kokolihan parempiin automerkkeihin on kuitenkin osuvaa. Lihaa on käytetty lenkkimakkaraankin ja Toyota on olevinaan laatuauto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voiko Toyotaa autoksi kutsua?

        Voiko sinunlaistasi trollia ihmiseksi kutsua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lenkkimakkaran rinnastus Toyotaan ja kokolihan parempiin automerkkeihin on kuitenkin osuvaa. Lihaa on käytetty lenkkimakkaraankin ja Toyota on olevinaan laatuauto.

        Itse asiassa Toyota on laadukkain automerkki.
        VW AG:n kyhäelmistä ei sellaiseen ole koskaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lenkkimakkaran rinnastus Toyotaan ja kokolihan parempiin automerkkeihin on kuitenkin osuvaa. Lihaa on käytetty lenkkimakkaraankin ja Toyota on olevinaan laatuauto.

        Hyvä vertaus. Liharuoat palaa pohjaan aika useasti, kuten nuo mainitsemasi "paremmat" automerkit siellä korjaamoilla seistessä. Sen sijaan Lenkkimakkara toimii aina, kuten Toyotakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse asiassa Toyota on laadukkain automerkki.
        VW AG:n kyhäelmistä ei sellaiseen ole koskaan.

        Hauskaa kun poika jaksaa yrittää ja puolustella surkeaa Toyotaa joka ei pärjää missään testissä ja vertailussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä vertaus. Liharuoat palaa pohjaan aika useasti, kuten nuo mainitsemasi "paremmat" automerkit siellä korjaamoilla seistessä. Sen sijaan Lenkkimakkara toimii aina, kuten Toyotakin.

        Miten liharuoka palaa pohjaa useammin kuin esim, lemnkkimakkara? Ei se rasva makkarassa sitä pelasta, tosin lihaa niissä on todella vähän. Vähän sama Toyotan kanssa, se näyttää joskus ihan autolta ja pääsee usein liikkeelle, mutta tuska ja vitutus on aina läsnä ja pidemmillä matkoilla selkä paskoo. Kun syöt lenkkimakkaraa liikaa, niin lihot ja sairastut, kuten käy Toyotan ostajalle kun jatkuva pettymys syö mieltä ja lompakkoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten liharuoka palaa pohjaa useammin kuin esim, lemnkkimakkara? Ei se rasva makkarassa sitä pelasta, tosin lihaa niissä on todella vähän. Vähän sama Toyotan kanssa, se näyttää joskus ihan autolta ja pääsee usein liikkeelle, mutta tuska ja vitutus on aina läsnä ja pidemmillä matkoilla selkä paskoo. Kun syöt lenkkimakkaraa liikaa, niin lihot ja sairastut, kuten käy Toyotan ostajalle kun jatkuva pettymys syö mieltä ja lompakkoa.

        Pohjaan palanut pihvi ei ainakaan minulle maistu, joten ei kiitos. Sinulle varmaankin maistuu, joten pidä vaan hyvänäsi. Itse pitäydyn aina maukkaassa HK:n sinisessä. Menee sekä kylmänä, että lämmitettynä, ja laatuoluen kera NAM!!


    • Anonyymi

      Näkeehän tuosta Tojon tekeleestä jo kaukaa, ettei sitä ole tosissaan ajamiseen tarkoitettu.

      • Anonyymi

        Näkeehän sinustakin jo kaukaa, että olet vain nolo poika, ja sellaiseksi jäät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näkeehän sinustakin jo kaukaa, että olet vain nolo poika, ja sellaiseksi jäät.

        Perustele ja kerro kenestä puhut ja koska tapasitte?
        Vai menikö totuus taas kerran omapojan ihon alle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perustele ja kerro kenestä puhut ja koska tapasitte?
        Vai menikö totuus taas kerran omapojan ihon alle?

        Sinusta kirjoitin. Näkeehän sen jo sopertelustasikin, että olet vain nolo poika, ja sellaiseksi myös jäät.


    • Anonyymi

      Ei se tojo muille räksyttämällä parane yhtään.
      Taas jumbona ja turha syyttää TM:aa kuksmannien suosimisesta. Kaikki Tojon piesseet autot olivat tällä kertaa aasialaisia.
      Surkeaa konttaamista.

      • Anonyymi

        Mitä merkitystä on jonkun toimittelijan tekemästä mielipidekirjoituksesta, kun todellinen osaaminen mitataan joka päivä miljoonien tyytyväisten asiakkaiden todellisessa vertailutestissä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä merkitystä on jonkun toimittelijan tekemästä mielipidekirjoituksesta, kun todellinen osaaminen mitataan joka päivä miljoonien tyytyväisten asiakkaiden todellisessa vertailutestissä?

        Testeihin takertuville provotrolleille on turha puhua järkeä. Ei ne sellaista ymmärrä.
        Tunteet määrittelee liikaa sellaisien käyttäytymistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Testeihin takertuville provotrolleille on turha puhua järkeä. Ei ne sellaista ymmärrä.
        Tunteet määrittelee liikaa sellaisien käyttäytymistä.

        Parempi on olla lukematta testejä ja ostaa silmät ummessa vaikkapa Tohjoloora.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Testeihin takertuville provotrolleille on turha puhua järkeä. Ei ne sellaista ymmärrä.
        Tunteet määrittelee liikaa sellaisien käyttäytymistä.

        Testeissä mitataan tärkeitä asioita ja niistä kannattaa huomioida itselleen tärkeitä asioita.
        Esim. valot, melu, jarrut, mukavuus, ajo-ominaisuudet jne.... isoja eroja noissa ominaisuuksissa kuitenkin on. Kyllä minua ainakin harmittaisi jos ostaisin auton joka on juuri testattu ja todettu, että se ollaan mitattu kovin meluisaksi, hitaaksi ja valot todella surkeiksi ja toisessa saman hintaisessa autossa kaikki nuo on hyvät ja muutkin ominaisuudet kohdillaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Testeissä mitataan tärkeitä asioita ja niistä kannattaa huomioida itselleen tärkeitä asioita.
        Esim. valot, melu, jarrut, mukavuus, ajo-ominaisuudet jne.... isoja eroja noissa ominaisuuksissa kuitenkin on. Kyllä minua ainakin harmittaisi jos ostaisin auton joka on juuri testattu ja todettu, että se ollaan mitattu kovin meluisaksi, hitaaksi ja valot todella surkeiksi ja toisessa saman hintaisessa autossa kaikki nuo on hyvät ja muutkin ominaisuudet kohdillaan.

        Noin surkeita autoja kuin kuvailit, ei taida valmistaa enää kuin VAG AG.

        TM kertoo vertailussa näin:
        "Yksikään vertailuautoista ei ole huono, eikä toisaalta yksikään ole ylivoimainen."

        Autojen väliset erot olivat siis hyvin pieniä, joten ihme olisi ollut, jos jo vuonna 2016 esitelty Toyota CH-R olisi julistettu vertailun voittajaksi. Jos uusi Corolla Cross olisi ehtinyt testiin, Corolla olisi voittanut.


    • Anonyymi

      C-HR perheauto? Kaksi isää, kaksi lasta.

      • Anonyymi

        Jos kuvailemasi oma perheesi ei mahdu CHR:ään, suosittelen teille Corolla Cross- tai Rav4 -malleja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos kuvailemasi oma perheesi ei mahdu CHR:ään, suosittelen teille Corolla Cross- tai Rav4 -malleja.

        Miksei GR eli Gay Racing.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksei GR eli Gay Racing.

        Osta sitten vaikka sellainen poikaystävällesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos kuvailemasi oma perheesi ei mahdu CHR:ään, suosittelen teille Corolla Cross- tai Rav4 -malleja.

        Vain hölmö ostaa auton jossa on liikaa huonoja ominaisuuksia, kuten Toyotassa ihan testatusti on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain hölmö ostaa auton jossa on liikaa huonoja ominaisuuksia, kuten Toyotassa ihan testatusti on.

        Ainoa huono ominaisuus taitaa kohdallasi olla liian korkea ostohinta.
        Happamia sanoi....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain hölmö ostaa auton jossa on liikaa huonoja ominaisuuksia, kuten Toyotassa ihan testatusti on.

        Viisas ostaa auton jossa ei ole vikoja, on tekniikaltaan kestävä, pienikulutuksellinen ja pitkäikäinen. Tällöin jää ainoaksi automerkiksi Toyota.


    • Anonyymi

      Taas maksettu valetesti.

      • Anonyymi

        Toyotan omapojan viimeinen oljenkorsi, hihii!


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Toyotan omistaja ei pahemmin testejä lue tai koeaja autoja, ei niitä ostaisi jos lukisi tai testasi muita.

      • Anonyymi

        Vai sellainen älynväläys tällä kertaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai sellainen älynväläys tällä kertaa.

        Ei tuo mitään älyä sen normaalia enempää tarvitse, kunhan vaan tajuaa asioista jotain mitä jokaisen pitäisi tietää.


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Silti valitsisin noista Toyota C-HR:n 1,8 hybridin, koska se on lujin kestämään ja oikeaoppisella (pulse and glide) ajotavalla pihein. Ulkonäkö modernein ja vakuuttavin. Takuu ja huolto pelaa ja arvo säilyy.

      • Anonyymi

        Miksi valita se huonompi eli 1.8 jos se 2.0 on uudempaa tekniikkaa ja parempi?

        Testin oleellinen sanoma on se et Kia tulee kasvattamaan myyntiä runsaasti.
        7v takuu ei ole pikkujuttu kun Toyota antaa vain 3v takuun.
        Jos pitää autoa vain 3-4v jää takuuta jäljelle vielä seuraavalle omistajalle aiika mukavasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi valita se huonompi eli 1.8 jos se 2.0 on uudempaa tekniikkaa ja parempi?

        Testin oleellinen sanoma on se et Kia tulee kasvattamaan myyntiä runsaasti.
        7v takuu ei ole pikkujuttu kun Toyota antaa vain 3v takuun.
        Jos pitää autoa vain 3-4v jää takuuta jäljelle vielä seuraavalle omistajalle aiika mukavasti.

        Muut ovat menneet hybrideissä jo Toyotan ohi. Muissa on käyttöominaisuudet paremmat sekä suorituskyky kunnossa. 1.8 hybridiä ei voi suositella kenellekkään.

        Pitkällä takuulla ei ole mitään virkaa. En minä pidä autoa ainakaan 7-vuotta ja puhumattakaan siitä, että rupeaisin maksamaan merkkihuollon hintaa siltä ajalta. Kiassa 7-vuoden takuu ei edes koske kaikkia auton laitteita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muut ovat menneet hybrideissä jo Toyotan ohi. Muissa on käyttöominaisuudet paremmat sekä suorituskyky kunnossa. 1.8 hybridiä ei voi suositella kenellekkään.

        Pitkällä takuulla ei ole mitään virkaa. En minä pidä autoa ainakaan 7-vuotta ja puhumattakaan siitä, että rupeaisin maksamaan merkkihuollon hintaa siltä ajalta. Kiassa 7-vuoden takuu ei edes koske kaikkia auton laitteita.

        C-hr:n nykyinen1.8 on väistyvää tekniikkaa, 2023 Corollassa on jo uusi, suorituskykyisempi ja taloudellisempi moottori.

        Total power from the 1.8-litre system is 138bhp, bringing a 1.7-second reduction in the 0-62mph time to 9.2 seconds. Despite this performance increase, CO2 emissions are expected to be unchanged at 102g/km.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muut ovat menneet hybrideissä jo Toyotan ohi. Muissa on käyttöominaisuudet paremmat sekä suorituskyky kunnossa. 1.8 hybridiä ei voi suositella kenellekkään.

        Pitkällä takuulla ei ole mitään virkaa. En minä pidä autoa ainakaan 7-vuotta ja puhumattakaan siitä, että rupeaisin maksamaan merkkihuollon hintaa siltä ajalta. Kiassa 7-vuoden takuu ei edes koske kaikkia auton laitteita.

        "Pitkällä takuulla ei ole mitään virkaa."
        Takuunalaisessa autossa on aina parempi jälleenmyyntiarvo.
        Siksi 2 vuoden minitakuun tarjoavat automerkit menettävät arvonsa niin nopeasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi valita se huonompi eli 1.8 jos se 2.0 on uudempaa tekniikkaa ja parempi?

        Testin oleellinen sanoma on se et Kia tulee kasvattamaan myyntiä runsaasti.
        7v takuu ei ole pikkujuttu kun Toyota antaa vain 3v takuun.
        Jos pitää autoa vain 3-4v jää takuuta jäljelle vielä seuraavalle omistajalle aiika mukavasti.

        "7v takuu ei ole pikkujuttu kun Toyota antaa vain 3v takuun."
        Toyotan Relax-turva, joka vastaa monin osin muiden tehdastakuuta, on kymmenen vuoden mittainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        C-hr:n nykyinen1.8 on väistyvää tekniikkaa, 2023 Corollassa on jo uusi, suorituskykyisempi ja taloudellisempi moottori.

        Total power from the 1.8-litre system is 138bhp, bringing a 1.7-second reduction in the 0-62mph time to 9.2 seconds. Despite this performance increase, CO2 emissions are expected to be unchanged at 102g/km.

        Säikähdän, jos alle kymmeneen sekuntiin kiihtyy kun mitataan. Sellainen on Toyotan hybridi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Pitkällä takuulla ei ole mitään virkaa."
        Takuunalaisessa autossa on aina parempi jälleenmyyntiarvo.
        Siksi 2 vuoden minitakuun tarjoavat automerkit menettävät arvonsa niin nopeasti.

        Ei näytä siltä kun premiumien hintoja kattelee...


    • Anonyymi

      Ihme jutu et Tojomiehet vaa vinkuu vaikka testit todistaa et toyota on surkea esitys.

      • Anonyymi

        35ke Toyota vs. 40-45ke muut. Jep jep. Hiukan eri luokasta nuo autot.
        Ainakaan itselle ei ole 10ke kalliimpi auto vaihtoehtona kun vaihtoa pohdin.

        Mutta sikäli ihan sama että en noista kyllä kelpuuttaisi yhtäkään ja tuo C-HR on kyllä oikeasti hirveä kikotin. Testin lähtökohta vaan on outo hintojen suhteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        35ke Toyota vs. 40-45ke muut. Jep jep. Hiukan eri luokasta nuo autot.
        Ainakaan itselle ei ole 10ke kalliimpi auto vaihtoehtona kun vaihtoa pohdin.

        Mutta sikäli ihan sama että en noista kyllä kelpuuttaisi yhtäkään ja tuo C-HR on kyllä oikeasti hirveä kikotin. Testin lähtökohta vaan on outo hintojen suhteen.

        Sen C-HR:n saa myöskin yli 40k€ hintaan kuten HR-V:n saa 35 k€ hintaan. Varustelu nyt vaikuttaa hintaan, joskaan tämmöisessä testissä se ei saa vaikuttaa pisteisiin merkittävästi. Nissan noista on sellainen, joka ei hintansa ja kokonsakkaan puolesta kuuluisi tähän.


    • Anonyymi

      Kunnioitettava neljäs sija. Paras pistesija ilman mitalia siis.

      • Anonyymi

        Kuusivuotiaille automallille oiva saavutus, kun muut vertailtavat ovat juuri markkinoille tulleita.


    • Anonyymi

      TM olisi voinut ottaa vertailuun mukaan vaikka Audi Q8, koska autojen väliset hintaerot eivät merkitse mitään. Audi olisi ollut ylivoimainen tiloissa, etenemisessä, kiihtyvyydessä, huippunopeudessa.

      • Anonyymi

        Ei noin kovasti kannata asiasta harmistua. Tietysti jos olet TM-osakkeenomistaja, niin sitten sen toisen TM:n epäreilu testiasetelma saattaa harmittaa. Osake onkin tänään markkinaa kovemmassa laskussa klo 17.00 TM =-0,96%


      • Anonyymi

        Metallikantaan, hieno suoritus.


      • Anonyymi

        Tulee mieleen päiväkodin urheilukisat. Tosin siellä kaikki saa kultamitalin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulee mieleen päiväkodin urheilukisat. Tosin siellä kaikki saa kultamitalin.

        Voisiko Skodan alituiselle kehujalle myöntää Työn sankarin arvomerkin?


      • Anonyymi

        Tiesi lukematta, että Civic voittaa. Luokan kärkeä ja paras hybridi tekniikka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiesi lukematta, että Civic voittaa. Luokan kärkeä ja paras hybridi tekniikka.

        Toyotamiehelle vaikea paikka, kun Hondan hybridi on parempi. Civic on suorituskykyisempi, isompi ja kuluttaa vähemmän. Lisäksi siitä puuttuu "CVT ominaisuudet".


    • Anonyymi

      Kyykky-Toyota, olisi hyvä lempinimi.

    • Anonyymi

      Ei ne vaan opi, Toyota on kuraa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2520
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1940
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1469
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1018
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      66
      883
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      871
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      850
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      51
      826
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      755
    Aihe