Toyota melkein mitaleille

Anonyymi-ap

Toyota menestyi mahtavasti TM:n vertailussa. Toyota CHR sijoittui neljän vertalussa melkein mitaleille. Tämä on todella mahtava saavutus.

33

75

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      TM:ltä normisuoritus vertailussa. Autojen hintaerot 12400 e ja Toyota oli halvin. Toyotalta olisi saanut 40k hintaluokkaan 2.0 hybridin. Kulutus sama kuin pienemmällä, mutta ei olisi tarvinnut moittia kiihtyvyyttä.

      • Anonyymi

        Tuossa vertailussa arvosteltiin toisarvoisia asioita. Siinä ei verrattu kestävyyttä, viattomuutta ja pitkäikäisyyttä. Niissä Toyota C-HR olisi ollut täysin ylivoimainen.


      • Anonyymi

        Kiihtyvyys ei ratkaissut vertailumenestystä voittajan eikä C-HR:n kohdalla. Vertailun pistetaulukosta löytyy kouluarvosanoin jokaisen arvostelukohteen pisteet sekä käytetyt painoarvot.
        Laske pisteet itse. Voit vaikka jättää kiihtyvyyden kokonaan pois arvostelusta, eikä järjestys muutu miksikään. Kia olisi silloin vieläkin selvempi voittaja ja Toyota viimeinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiihtyvyys ei ratkaissut vertailumenestystä voittajan eikä C-HR:n kohdalla. Vertailun pistetaulukosta löytyy kouluarvosanoin jokaisen arvostelukohteen pisteet sekä käytetyt painoarvot.
        Laske pisteet itse. Voit vaikka jättää kiihtyvyyden kokonaan pois arvostelusta, eikä järjestys muutu miksikään. Kia olisi silloin vieläkin selvempi voittaja ja Toyota viimeinen.

        Kukin tulkitkoot vertailun tuloksia siten kuin itselle parhaiten sopii. Lähipiirin ja tuttavien kokemuksiin tukeutuen minulle Kia ei olisi mikään vaihtoehto. Kaksoiskytkinlaatikko ja kaikki. Kioissa on paljon vikoja ja heti uudesta lähtien. Kian korjaamo-osaaminen on matalaa eri puolilla maata. Nopeasti vaihtuvat mallit takaavat sen että osaamista ei ehdi kertyä.
        Nissan kelpaisi, mutta ei tuolla hinnalla jolla autoa kauppivat. Valintani vertailun autoista kohdistuisi Hondaan. CHR on minulle liian ahdas. Vertailussa hämmästyttää Toyotan hybridijärjestelmän vanha-aikaisuuteen kohdistettu arvostelu. Olen ajanut kyseisellä 1,8 hybridillä corollan kopassa muutaman tuhatta km ja minusta moottori-vaihteisto toimi moitteettomasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa vertailussa arvosteltiin toisarvoisia asioita. Siinä ei verrattu kestävyyttä, viattomuutta ja pitkäikäisyyttä. Niissä Toyota C-HR olisi ollut täysin ylivoimainen.

        Mikä se on auton tärkein tehtävä? Seisoa tallissa ja vielä omistaja pari kertaa viikossa markettiin tai terkkariin jäämättä matkalle ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukin tulkitkoot vertailun tuloksia siten kuin itselle parhaiten sopii. Lähipiirin ja tuttavien kokemuksiin tukeutuen minulle Kia ei olisi mikään vaihtoehto. Kaksoiskytkinlaatikko ja kaikki. Kioissa on paljon vikoja ja heti uudesta lähtien. Kian korjaamo-osaaminen on matalaa eri puolilla maata. Nopeasti vaihtuvat mallit takaavat sen että osaamista ei ehdi kertyä.
        Nissan kelpaisi, mutta ei tuolla hinnalla jolla autoa kauppivat. Valintani vertailun autoista kohdistuisi Hondaan. CHR on minulle liian ahdas. Vertailussa hämmästyttää Toyotan hybridijärjestelmän vanha-aikaisuuteen kohdistettu arvostelu. Olen ajanut kyseisellä 1,8 hybridillä corollan kopassa muutaman tuhatta km ja minusta moottori-vaihteisto toimi moitteettomasti.

        En ole testiä lukenut, mutta kyllä tekniikkaa tunteva jättää Kian kauppaan. Tuo on ainoa vertailun autoista, jossa on vaihdelaatikko. Toyotassakin on sen oma eCVT jolla ei ole mitään tekemistä Kian ratkaisun kanssa. Toyotan puolustukseksi voi sanoa, että se on vanha malli, muut on uusia. Siksi on ihme, miksi ihmiset sitä ostaa.

        Honda on varmasti hyvä vaihtoehto. Hyvä hybridijärjestelmä, uusi malli joka todella monikäyttöinen ja suht suorituskykyinen myöskin. Epäilenpä vaan, että tavaratilan koosta on saanut noottia. Muutenhan se on varsin passeli hyvine sisätiloineen, kiva ulkonäkö ja laadukas sisustus mukavine kiertonuppeineen. Eikä se toyotaa kalliimpi ole hinnat alkaen mallillaan, koska se on hyvin varusteltu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä se on auton tärkein tehtävä? Seisoa tallissa ja vielä omistaja pari kertaa viikossa markettiin tai terkkariin jäämättä matkalle ?

        Suomessa korjausosaaminen on heikkoa ja hinnat aivan tapissa. Näistä syistä aina uusi Toyota. Takuuajan huollot merkkiliikkeessä, kolmen vuoden takuun päätyttyä öljynvaihdot omin käsin tai nyrkkipajassa 40 eurolla kun vie omat öljyt ja suodattimen. Hybridijärjestelmän takuun voi heivata pois kalliina ( 100 e huoltolisää) tarpeettomana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa vertailussa arvosteltiin toisarvoisia asioita. Siinä ei verrattu kestävyyttä, viattomuutta ja pitkäikäisyyttä. Niissä Toyota C-HR olisi ollut täysin ylivoimainen.

        Tuskin siinäkään pärjäisi jos kilometrit otetaan huomioon.


    • Anonyymi

      Mutta myynnissä edellä kaikkia muita testeissä olleita, joten ei voi kuin hymyillä vaan! 😄

      • Anonyymi

        Miten se liittyy tähän vertailuun autojen paremmuudesta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten se liittyy tähän vertailuun autojen paremmuudesta?

        Siten, että miksi nuo "paremmat" eivät sitten myy enemmän, kuin "jumbo" Toyota?
        Kerro se.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siten, että miksi nuo "paremmat" eivät sitten myy enemmän, kuin "jumbo" Toyota?
        Kerro se.

        Halvempi myy paremmin, vaikka on huonompi. Näithän tuon vertailustakin. Mieluummin maksan testivoittajasta muutaman tonnin enemmän kuin huonoksi testatusta vähän vähemmän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Halvempi myy paremmin, vaikka on huonompi. Näithän tuon vertailustakin. Mieluummin maksan testivoittajasta muutaman tonnin enemmän kuin huonoksi testatusta vähän vähemmän.

        No maksele sinä vaan niitä lisähintoja, vaikkei sille olekkaan mitään katetta. Ei ole minun lompakosta pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siten, että miksi nuo "paremmat" eivät sitten myy enemmän, kuin "jumbo" Toyota?
        Kerro se.

        Ihmiset ovat laumaeläimiä. Kun joku myy hyvin, se saa muutkin ostamaan saman. Silloin ei erotu laumasta ja samanmielisten kanssa on helppo olla.


    • Anonyymi

      Ei kukaan jolla on rajattomasti pätäkkää osta Toyotaa. Ostaisitko itse?

      • Anonyymi

        Onko sinulla rajattomasti pätäkkää? Minulla on muutamia Patacoita.


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Väärin testattu. Aina ja joka lehdessä. Tohjo ei menesty.

      • Anonyymi

        Toyotat kuitenkin myy, toisin kuin kia, honda ja nissen. Autoja ostavat suomalaiset ovat siis väärässä. Hondien myynti- ja huoltoverkosto on hyvin harva. Hurraamista ei ole kiallakaan. Mikäs siinä jo tykkää ajaa satoja kilometriä huoltoon, korjaamolle ja takaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyotat kuitenkin myy, toisin kuin kia, honda ja nissen. Autoja ostavat suomalaiset ovat siis väärässä. Hondien myynti- ja huoltoverkosto on hyvin harva. Hurraamista ei ole kiallakaan. Mikäs siinä jo tykkää ajaa satoja kilometriä huoltoon, korjaamolle ja takaisin.

        Asut siis jossain pienellä paikkakunnalla kaukana maakuntakeskuksista. Kenties Pihtipudas, Nurmes, Sodankylä, Suomussalmi jne. Kaikille noille merkeille löytyy merkkihuolto jokaisesta Suomalaisesta yli 30 tuhannen asukkaan kaupungista. En itse osta uutta autoa sen vuoksi, että sitä pitää korjata vaan päin vastoin. Vain Toyota mies epätoivoissaan keksii jotain tällaista ja jättää jääräpäisesti asioita vertailematta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asut siis jossain pienellä paikkakunnalla kaukana maakuntakeskuksista. Kenties Pihtipudas, Nurmes, Sodankylä, Suomussalmi jne. Kaikille noille merkeille löytyy merkkihuolto jokaisesta Suomalaisesta yli 30 tuhannen asukkaan kaupungista. En itse osta uutta autoa sen vuoksi, että sitä pitää korjata vaan päin vastoin. Vain Toyota mies epätoivoissaan keksii jotain tällaista ja jättää jääräpäisesti asioita vertailematta.

        Toyotan yleisin huoltoväli on käytännössä 10 tkm luokkaa.


    • Anonyymi

      Jos Toyota menestyy jossain testissä, on testi luotettava ja hyvin tehty. Jos Toyota ei menesty testissä, ei testillä ole mitään virkaa.

    • Anonyymi

      Muut testit Toyotasta pitäisi laittaa julkaisukieltoon, paitsi Toyotan itsensä tekemät puolueettomat testit, joissa on todettu kiistattomasti Toyotan ylivertaisuus verrattuna kaikkiin muihin merkkeihin kaikilla osa-alueilla.

    • Anonyymi

      Katselen tanskalaista poliisisarjaa Majakkamurha, ihmetyttää vain ettei poliiseilla näy koskaan Toyotaa, vaikka senhän pitäisi olla luotettavin ja myydyin ja jne. , mutta missään muissa maissa kuin vinkuintioissa sitä eivät viranomaiset käytä.

    • Anonyymi

      Voiko ihanammin päivän enää alkaa, kun pihalla ei loju Toyota, eikä mikään muukaan auto, vaan puolen tunnin kuluttua otan jalat alleni ja painun baariin muutamalle selventävälle.

      • Anonyymi

        Aamu ilman krapulaa on paljon patempi. Illalla kannattaa loiventaa niin ajoissa, että on aamulla terve ja pirteä. Moni kaverini ei tätä oivaltanut, ja kuoppa alkoi kutsua jo alle viisikymppisenä. Vahvat selviävät heikkoja pidemmälle.


    • Anonyymi

      Miä oon 64, enkä aikeissakaan kuolla. Nyt tarttui kaupungilta mukaan puteli viskilikööriä, jota alan naukkailemaan totien muodossa. Eikä edelleenkään ole aasialaista, eikä eurooppalaista autoa pihallani. Jos olisi, niin ei koskaan aasialainen.

      • Anonyymi

        Alat olla siinä riski-iässä. Eläke kutsuu ja vapaa-aika lisääntyy. Minulle maistuu kyllä viski, mutta sokerilitkut jätän väliin. Eikä viskiäkän enempää kuin lasi illassa, omalla mitalla. Olenhan jo paljon vanhempikin sinua.


    • Anonyymi

      Toyota oli 5-10ke halvempi muita. Se siis oli luokkaa alemman luokan auto. Muiden kanssa samaan hintaluokkaan olisi mahtunut RAV4 mikä on hiukan eri vekotin kuin C-HR. C-HR kärsii muotoilun vuoksi huonosta takanäkyvyydestä, Poistuvasta voimalinjasta mitä ei enää Corollaankaan saa ym.

      Kukin tietysti valitsee itse autonsa mutta niin kauan kun autot maksetaan rahalla, myös hinta ratkaisee. 10ke on todella iso ero tuossa hintaluokassa. Jos ei ole niin Toyotalta tai miltä tahansa muulta olisi voinut ottaa mukaan 50ke auton.

    • Anonyymi

      Onko Toyota suomalaisomisteinen, vai miksi sitä puolustetaan henkeen ja vereen?

      • Anonyymi

        Toyota on kiistatta kestävin auto. Toyotat on suunniteltu kestämään vähintään 30 vuottaja miljoona kilometriä. Sen ne myös kestävät. Ne eivät ruostu lainkaan ja niissä ei koskaan ole mitään vikoja. Siinä syitä miksi TOYOTA.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyota on kiistatta kestävin auto. Toyotat on suunniteltu kestämään vähintään 30 vuottaja miljoona kilometriä. Sen ne myös kestävät. Ne eivät ruostu lainkaan ja niissä ei koskaan ole mitään vikoja. Siinä syitä miksi TOYOTA.

        Kaikissa vertailu testeissä toyota viimeinen mitä muuta omapoju kuvitelee. Toyota kestää viisi vuotta ja sitten paalataan TOYOTA ON JO UMPI RUOSTEESA ENSIMÄISEN VUODEN JÄLKEEN.AIRBAGIT RÄJÄHTÄÄ AJOSSA,KAASUHIRTÄÄ KIINNI,AUKAISET SIVU IKKUNAN AUTO SYTTYY PALAMAAN AIKA viaton auto.HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATURKKILAISTA PASKAA..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyota on kiistatta kestävin auto. Toyotat on suunniteltu kestämään vähintään 30 vuottaja miljoona kilometriä. Sen ne myös kestävät. Ne eivät ruostu lainkaan ja niissä ei koskaan ole mitään vikoja. Siinä syitä miksi TOYOTA.

        Japanissa riittää, kun pysyy 5 vuotta kasassa, ja sitten paaliin. Samalla menttaliteetilla ne japsit on muuallakin kasattu. Niiillä ajetaan vain Suomessa paljon pidempään, johtuen täkäläisestä verotuksesta.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      154
      2696
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2001
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1996
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1796
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1540
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe