Hoivakodin joulu

2lesken

Hoivakodissa on omaisille ja asukkaille järjestetty yhteinen joulujuhla.
Toivomus on, että kaikki asukkaat saisivat ainakin yhden joulupaketin.
Joulupukki on ne jakamassa.
Siellä on asukkaita, joilla ei ole omaisia.
Virikeohjaajat ovat kaikkia muistaneet paketilla.
Sinne tulee yksi Suomen parhaista laulajista viihdyttämään vanhuksia joululauluillaan ja kitaransoitollaan.

Nämä juhlat ovat tosi tärkeät hoivakodin väelle.
Talo on koristeltu kauniisti ja joulukahvit tarjotaan.
Korona sotki joulunviettoja mutta nyt on juhlan aika.

Joulu juhlista jaloin.

15

345

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voi kun ihanaa!

      Toivon niin, että kaikki nämä mummelit ja papparaiset saisivat lämpimän joulun!

      Olen itse eläkkeellä oleva muusikko, tarjoudunpa soittelemaan ilmaiseksi eri hoitokodeissa ja siten tuomaan iloa.

      • Anonyymi

        Hienoa että muusikkona huomioit vanhuksemme .Jokainen osaa myös joukortteja tehdä.Joka vuosi on ollut keräys Helsinki alueet joulukorttien kirjastoissa. Jotka jaetaan eri paikoihin tavoittakseen yksinäiset ihmiset Jouluna. Itse aina joulua kävin yksin asuvana 3 eri vanhuksen luona viemässä 24.12. joulua. Ovat pois nukkuneet alxer tautiin. Kun itsellä ikää on ja tehnyt tuota palkatonta lähimäisen työtä ikäni.Olen yllätys ykin unohdettuna Aika Joulun.


      • Ano 18:43
        Olet hieno persoona kun soitat hoitokodissa.
        Se on vanhukselle suuri elämys.
        Viimeksi soittaja soitti Kotkan ruusun ja moni vanhus ulkomuistista lauloi mukana.

        Hoivakodissa ovat opiskelijat käyneet askartelemassa vanhusten kanssa jouluun liittyviä asioita.
        Samoin virikeohjaajat pitävät kaikenlaisia virkistäviä tuokioita.


      • Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

        Ano 18:43
        Olet hieno persoona kun soitat hoitokodissa.
        Se on vanhukselle suuri elämys.
        Viimeksi soittaja soitti Kotkan ruusun ja moni vanhus ulkomuistista lauloi mukana.

        Hoivakodissa ovat opiskelijat käyneet askartelemassa vanhusten kanssa jouluun liittyviä asioita.
        Samoin virikeohjaajat pitävät kaikenlaisia virkistäviä tuokioita.

        "Samoin virikeohjaajat pitävät kaikenlaisia virkistäviä tuokioita."

        Käykö ne samat ohjaajat kanaloissakin ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Samoin virikeohjaajat pitävät kaikenlaisia virkistäviä tuokioita."

        Käykö ne samat ohjaajat kanaloissakin ?

        Katsoin myös ”kodinomaiseksi” hehkutettua vanhuslaitosohjelmaa ja ajattelin, että tulisko ne kanat ja lampaat tänne mun himaan ”kodinomaisesti”🐑🐓😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Samoin virikeohjaajat pitävät kaikenlaisia virkistäviä tuokioita."

        Käykö ne samat ohjaajat kanaloissakin ?

        Ano 09:30
        Virikeohjaajat ovat määräaikaisissa työsuhteissa.
        Heillähän voi seuraava työ olla vaikka kanalassa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Katsoin myös ”kodinomaiseksi” hehkutettua vanhuslaitosohjelmaa ja ajattelin, että tulisko ne kanat ja lampaat tänne mun himaan ”kodinomaisesti”🐑🐓😂

        Ano 09:48
        En tiedä mikä on vanhuslaitos?
        Kirjoitan Ympärivuorokautisesta tehostetusta palvelukodista.
        Sijainti on lähellä keskustaa.
        Siellä käyvät kaverikoirat.


      • Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

        Ano 09:48
        En tiedä mikä on vanhuslaitos?
        Kirjoitan Ympärivuorokautisesta tehostetusta palvelukodista.
        Sijainti on lähellä keskustaa.
        Siellä käyvät kaverikoirat.

        =Laitos missä vanhukset asuvat ”kodinomaisesti”😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        =Laitos missä vanhukset asuvat ”kodinomaisesti”😂

        Ano 10:57
        Tarkoitat ilmeisesti Vantaan vankilaa.
        Kirjoitan ihan eri paikasta.


      • Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

        Ano 10:57
        Tarkoitat ilmeisesti Vantaan vankilaa.
        Kirjoitan ihan eri paikasta.

        Saman tyyppisestä kuitenkin! ”Kodinomaisesta!” Missä kanat ja lampaat vanhusten kanssa karkeloivat, että vierailijatkin viihtyvät!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Saman tyyppisestä kuitenkin! ”Kodinomaisesta!” Missä kanat ja lampaat vanhusten kanssa karkeloivat, että vierailijatkin viihtyvät!

        Ano 13:19
        On jotain itäsuomen juttuja.
        Ei koske länsisuomalaisia viidentähden hoivakoteja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        =Laitos missä vanhukset asuvat ”kodinomaisesti”😂

        Miksi pistit tuon emoijin? Ruman näköinen.
        Ihan turhaa, pilaa tunnelman.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi pistit tuon emoijin? Ruman näköinen.
        Ihan turhaa, pilaa tunnelman.

        Jollakin taukilla on joka kommentissa tuo sama typerä emoji.
        Se on verbaalisesti lahjattomien tyyli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsoin myös ”kodinomaiseksi” hehkutettua vanhuslaitosohjelmaa ja ajattelin, että tulisko ne kanat ja lampaat tänne mun himaan ”kodinomaisesti”🐑🐓😂

        Tiedoksi:
        Tosi tyhmä kommentti, luulitko olevasi "vitsikäs", et ole.
        Samoin typerää että aikuinen käyttää emoijia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedoksi:
        Tosi tyhmä kommentti, luulitko olevasi "vitsikäs", et ole.
        Samoin typerää että aikuinen käyttää emoijia.

        Nonni! Siinä tulikin ne tärkeimmät aikuismaiset ”tiedot”🤪


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      66
      548
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe