📺🕢🐕 uutiset, puoli seiska, ulkoilu. Mites teillä illat kuluvat? (naiselta)
Iltarutiinit alkaa muodostua
23
63
Vastaukset
- Anonyymi
Oops! Kahvinhaku ennen uutisia unohtui listalta 😄
- Anonyymi
Lasta leikittäen ja sen mentyä nukkumaan tyttöystävää naiden ja häitä suunnitellen
- Anonyymi
Ei tässä intiimiasioita ollut tarkoitus kysellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tässä intiimiasioita ollut tarkoitus kysellä.
Lukihärö. Minkä sille mahtaa. Siihen ei kai ole vielä keksitty lääkettä.
- Anonyymi
Liikuntaa, välipala, siivoamista, iltapala, pesulle ja jokin rauhoittumiskasetti pyörimään.
- Anonyymi
Kiva iltaohjelma!
Päikkärit, treeni, sauna. rauhoittuminen ja nukkumaan.
- Anonyymi
Treenin ei pitäisi kasvattaa mahaa. Kunhan totesin.
Anonyymi kirjoitti:
Treenin ei pitäisi kasvattaa mahaa. Kunhan totesin.
No maha ei ole kylläkään kasvanut vaan pienentynyt. Mutta ethän sinä minua ole missään nähnyt etkä tunne. Joten ihan sama.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
No maha ei ole kylläkään kasvanut vaan pienentynyt. Mutta ethän sinä minua ole missään nähnyt etkä tunne. Joten ihan sama.
Aloittajalta ei ole tuollaiset negatiiviset kommentit! Saunakin on tutkitusti miehille sydänterveyttä lisäävä treenin lisäksi.
Anonyymi kirjoitti:
Aloittajalta ei ole tuollaiset negatiiviset kommentit! Saunakin on tutkitusti miehille sydänterveyttä lisäävä treenin lisäksi.
Onneksi onkin. On verenpaine laskenut paljon reilun vuoden aikana mitä olen nyt reeniä kovemmin tehnyt ja laihtunut 20 kg.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Onneksi onkin. On verenpaine laskenut paljon reilun vuoden aikana mitä olen nyt reeniä kovemmin tehnyt ja laihtunut 20 kg.
Onneksi olkoon. Verenpaine ja kolesteroli pitäisikin pysyä suosituksissa. Liikunta on tosi hyödyllistä. Nykyisin sanotaan sen jopa siirtävän muistiin liittyviä vaivojakin myöhemmäksi.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Pliis! Lopeta jo tuo naurattaminen! 😂😂😂 Kuolen kohta nauruun 🤣
Anonyymi kirjoitti:
Onhan se hyvä että naurattaa, mutta totta puhun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tee oma aloituksesi, äläkä tule tähän kommentoimaan. Fiksummat kirjoittaa kommenttinsa eteen "sivusta" niin, että kirjoitus erottuu aloittajan kommentista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tee oma aloituksesi, äläkä tule tähän kommentoimaan. Fiksummat kirjoittaa kommenttinsa eteen "sivusta" niin, että kirjoitus erottuu aloittajan kommentista.
Täällä saa ihan vapaasti keskustella.
Ikävää on jos et erota omia kommenttejasi omassa aloituksessasi muiden kommenteista ilman sivusta mainintaa.
Sivusta.
- Anonyymi
Sauna talvipakkasella ihana 👸 kun niin kylmää muuten ulkona on 🥶⛄
- Anonyymi
Totta tuo. Kivasti siellä lämpenee sormet ja varpaat jos vain malttaa olla lauteilla.
- Anonyymi
Mulla on verenpaineet siinä 118-125/75-80 vähän alhaalla alipaineet joskus. Siitäköhän se johtuu kun pakkautuu tuonne?🤔
- Anonyymi
Ihan hyvät lukemat. Liikunta auttaa verenkiertoa, kun lihakset työtä tehdessään myös pumppaavat verta eteenpäin. Kun ihmettelin kardiologille mielestäni alhaista painetta niin hän sanoi että on ihan hyvät jos ei pyörrytä.
- Anonyymi
Minä pelailen illat Xboxia kun ei ole muutakaan tekemistä.
- Anonyymi
Ei ulos pimeällä
Rikolliset liikkuu silloin - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ulos pimeällä
Rikolliset liikkuu silloinMinäkään en enää liiku iltaisin klo 20 jälkeen ulkona, kun monikulttuurisuus on tuonut uusia piirteitä katuelämään täällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1162118Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1751679Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j551394- 551178
Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1661165Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä75996Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62892Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36877- 52874
- 56821