miten voitte pärjätä

Anonyymi-ap

Sysmän lounaspaikat,ei ole kun kolmenapäivänä auki,Grilli on alkuviikon kiinni,älkää valittako kun ette pärjää,kuppila pitää olia auki että asiakkaat pääsee syömään....

18

1170

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei pidä paikkaansa!

• Anonyymi

Jaa, ymmärsin että Uotissa olisi lounasta joka päivä.

• Anonyymi

Uotissa lounas joka päivä ja SEOn baarissa ma-pe.

• Anonyymi

Fantsu on auki joka päivä.

• Anonyymi

Joo kun grilli oli kiinni,ajattelin mennä keittolounaalle oli kiinni,ei ollut muuta kun Uoti jonka lounas hintaans nähden oli erinomaista paskaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo kun grilli oli kiinni,ajattelin mennä keittolounaalle oli kiinni,ei ollut muuta kun Uoti jonka lounas hintaans nähden oli erinomaista paskaa

Pitäskö sun kokeilla joskus ottaa omat eväät töihin?

• Anonyymi

Fantsussa pitsatkin köytynny tai sitten on liian rasvaista jauhelihaa , että on paistaessa sulanut !

• Anonyymi

En käy töissä

• Anonyymi

Työnteko on yksinkertaisille, minä olen vätystellyt viimeisen 22 vuotta tuilla, näistä 22 tukivuodesta olen 16saanut opintotukea, olen diplomi-insinööri sähköteniikasta, sitten olen väitellyt kandiksi itseni havupuuvyöhykkeen siirtymisestä, 4.5 vuoden ornitologian opinnot, ja nyt uusimpana opiskelen yliopistossa sosiaalityöntekijäksi.Täytän kohta 47 niin voisin mennä vaikka sossun luukulle jakamaan rahaa somaleille, suomalaiset roikkukoon ruokajonoissa, heistä minä en niin välitä.Olen tehnyt elämäni aikana 3vuotta ja 4kuukautta työtä, ja nekin oli kesätöitä.Pidän lukemisesta, löytyykö minulle täältä kylältä kaveri?Minä tykkään lukemisesta ja radion kuuntelusta, ne on minun lempiharrastukset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Työnteko on yksinkertaisille, minä olen vätystellyt viimeisen 22 vuotta tuilla, näistä 22 tukivuodesta olen 16saanut opintotukea, olen diplomi-insinööri sähköteniikasta, sitten olen väitellyt kandiksi itseni havupuuvyöhykkeen siirtymisestä, 4.5 vuoden ornitologian opinnot, ja nyt uusimpana opiskelen yliopistossa sosiaalityöntekijäksi.Täytän kohta 47 niin voisin mennä vaikka sossun luukulle jakamaan rahaa somaleille, suomalaiset roikkukoon ruokajonoissa, heistä minä en niin välitä.Olen tehnyt elämäni aikana 3vuotta ja 4kuukautta työtä, ja nekin oli kesätöitä.Pidän lukemisesta, löytyykö minulle täältä kylältä kaveri?Minä tykkään lukemisesta ja radion kuuntelusta, ne on minun lempiharrastukset.

Unohdin että pyykipesu ja ruuanlaitto kuuluu myös harrastuksiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä on jo tarpeeksi näitä hölmölän " insinöörejä " ja kaikenlaisia hippaheikkejä !

• Anonyymi

Uotin lounas on erinomaista PASKAA

• Anonyymi

Uotissa on riskiä porukkaa , joka viikonloppu tappelut pystyssä ! Olen vissiin ymmärtänyt väärin mielestäni ravintolaan mennään pitämään hauskaa , tanssimaan ja syömään !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uotissa on riskiä porukkaa , joka viikonloppu tappelut pystyssä ! Olen vissiin ymmärtänyt väärin mielestäni ravintolaan mennään pitämään hauskaa , tanssimaan ja syömään !

Kyllä näille nyrkkisankareille pitää laittaa porttikielto kyseiseen paikkaan !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä näille nyrkkisankareille pitää laittaa porttikielto kyseiseen paikkaan !

Mitä helvettiä te selitätte?Uotissa on viimeks ollu tappelu kun siellä oli se liikolan pikkumies portsarina purkamassa pahaa oloansa, liekö nostojoukkoihin joutunut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä helvettiä te selitätte?Uotissa on viimeks ollu tappelu kun siellä oli se liikolan pikkumies portsarina purkamassa pahaa oloansa, liekö nostojoukkoihin joutunut.

Oli viimeviikoloppuna joku nyrkkisankari siellä kunnostautunut kun oikein virkavaltakin siellä kävi !

• Anonyymi

Uoti on taas myynnissä,kuka hullu ostaa homehtuneen kiinteistön,ravintolan pito ei taatusti kannata tuollaisessa peräkylässä .

• Anonyymi

Toukokuusta syyskuuhun karaoke/kaljaravintolana. Talvi kiinni.
        Lounaasta en osaa sanoa kun en tiedä missä määrissä päivisin porukka käy syömässä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      82
      2982
    2. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      301
      2642
    3. Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken

ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi
      Maailman menoa
      189
      1476
    4. Voi kulta rakas

Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �
      Ikävä
      62
      1182
    5. Martinan firma haastettiin käräjille

Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      239
      1064
    6. Miksi haluat satuttaa

Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano
      Ikävä
      28
      1001
    7. Miksi ette halua kaivattuanne

Yksi syy tai tekosyy.
      Ikävä
      70
      948
    8. Ketä sinä

Odotat oikeasti. Miksen sulle totta olla saa.
      Ikävä
      117
      940
    9. Toivotko vielä et

Päätyisimme yhteen?
      Ikävä
      76
      920
    10. Sano nyt mitä

Sinä oikein haluat?
      Ikävä
      72