Sysmän lounaspaikat,ei ole kun kolmenapäivänä auki,Grilli on alkuviikon kiinni,älkää valittako kun ette pärjää,kuppila pitää olia auki että asiakkaat pääsee syömään....
miten voitte pärjätä
18
1230
Vastaukset
- Anonyymi
Ei pidä paikkaansa!
- Anonyymi
Jaa, ymmärsin että Uotissa olisi lounasta joka päivä.
- Anonyymi
Uotissa lounas joka päivä ja SEOn baarissa ma-pe.
- Anonyymi
Fantsu on auki joka päivä.
- Anonyymi
Joo kun grilli oli kiinni,ajattelin mennä keittolounaalle oli kiinni,ei ollut muuta kun Uoti jonka lounas hintaans nähden oli erinomaista paskaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo kun grilli oli kiinni,ajattelin mennä keittolounaalle oli kiinni,ei ollut muuta kun Uoti jonka lounas hintaans nähden oli erinomaista paskaa
Pitäskö sun kokeilla joskus ottaa omat eväät töihin?
- Anonyymi
Fantsussa pitsatkin köytynny tai sitten on liian rasvaista jauhelihaa , että on paistaessa sulanut !
- Anonyymi
En käy töissä
- Anonyymi
Työnteko on yksinkertaisille, minä olen vätystellyt viimeisen 22 vuotta tuilla, näistä 22 tukivuodesta olen 16saanut opintotukea, olen diplomi-insinööri sähköteniikasta, sitten olen väitellyt kandiksi itseni havupuuvyöhykkeen siirtymisestä, 4.5 vuoden ornitologian opinnot, ja nyt uusimpana opiskelen yliopistossa sosiaalityöntekijäksi.Täytän kohta 47 niin voisin mennä vaikka sossun luukulle jakamaan rahaa somaleille, suomalaiset roikkukoon ruokajonoissa, heistä minä en niin välitä.Olen tehnyt elämäni aikana 3vuotta ja 4kuukautta työtä, ja nekin oli kesätöitä.Pidän lukemisesta, löytyykö minulle täältä kylältä kaveri?Minä tykkään lukemisesta ja radion kuuntelusta, ne on minun lempiharrastukset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Työnteko on yksinkertaisille, minä olen vätystellyt viimeisen 22 vuotta tuilla, näistä 22 tukivuodesta olen 16saanut opintotukea, olen diplomi-insinööri sähköteniikasta, sitten olen väitellyt kandiksi itseni havupuuvyöhykkeen siirtymisestä, 4.5 vuoden ornitologian opinnot, ja nyt uusimpana opiskelen yliopistossa sosiaalityöntekijäksi.Täytän kohta 47 niin voisin mennä vaikka sossun luukulle jakamaan rahaa somaleille, suomalaiset roikkukoon ruokajonoissa, heistä minä en niin välitä.Olen tehnyt elämäni aikana 3vuotta ja 4kuukautta työtä, ja nekin oli kesätöitä.Pidän lukemisesta, löytyykö minulle täältä kylältä kaveri?Minä tykkään lukemisesta ja radion kuuntelusta, ne on minun lempiharrastukset.
Unohdin että pyykipesu ja ruuanlaitto kuuluu myös harrastuksiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä on jo tarpeeksi näitä hölmölän " insinöörejä " ja kaikenlaisia hippaheikkejä !
- Anonyymi
Uotin lounas on erinomaista PASKAA
- Anonyymi
Uotissa on riskiä porukkaa , joka viikonloppu tappelut pystyssä ! Olen vissiin ymmärtänyt väärin mielestäni ravintolaan mennään pitämään hauskaa , tanssimaan ja syömään !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uotissa on riskiä porukkaa , joka viikonloppu tappelut pystyssä ! Olen vissiin ymmärtänyt väärin mielestäni ravintolaan mennään pitämään hauskaa , tanssimaan ja syömään !
Kyllä näille nyrkkisankareille pitää laittaa porttikielto kyseiseen paikkaan !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä näille nyrkkisankareille pitää laittaa porttikielto kyseiseen paikkaan !
Mitä helvettiä te selitätte?Uotissa on viimeks ollu tappelu kun siellä oli se liikolan pikkumies portsarina purkamassa pahaa oloansa, liekö nostojoukkoihin joutunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä helvettiä te selitätte?Uotissa on viimeks ollu tappelu kun siellä oli se liikolan pikkumies portsarina purkamassa pahaa oloansa, liekö nostojoukkoihin joutunut.
Oli viimeviikoloppuna joku nyrkkisankari siellä kunnostautunut kun oikein virkavaltakin siellä kävi !
- Anonyymi
Uoti on taas myynnissä,kuka hullu ostaa homehtuneen kiinteistön,ravintolan pito ei taatusti kannata tuollaisessa peräkylässä .
- Anonyymi
Toukokuusta syyskuuhun karaoke/kaljaravintolana. Talvi kiinni.
Lounaasta en osaa sanoa kun en tiedä missä määrissä päivisin porukka käy syömässä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT3223744Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1283530Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku42210- 1061584
Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja181488Typeryyttä
Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik1211251Martina mukana erikoisjoukossa
Huippurankka Erikoisjoukot-ohjelma jatkuu, Martina mukana. Kerrankin Martinalle hyvä ohjelma, hänellä on voimaa, sisua j136907Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!
Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit99850Häneen rakastuminen oli sellaista
että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta77777- 85713