Sysmän lounaspaikat,ei ole kun kolmenapäivänä auki,Grilli on alkuviikon kiinni,älkää valittako kun ette pärjää,kuppila pitää olia auki että asiakkaat pääsee syömään....
miten voitte pärjätä
18
1139
Vastaukset
- Anonyymi
Ei pidä paikkaansa!
- Anonyymi
Jaa, ymmärsin että Uotissa olisi lounasta joka päivä.
- Anonyymi
Uotissa lounas joka päivä ja SEOn baarissa ma-pe.
- Anonyymi
Fantsu on auki joka päivä.
- Anonyymi
Joo kun grilli oli kiinni,ajattelin mennä keittolounaalle oli kiinni,ei ollut muuta kun Uoti jonka lounas hintaans nähden oli erinomaista paskaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo kun grilli oli kiinni,ajattelin mennä keittolounaalle oli kiinni,ei ollut muuta kun Uoti jonka lounas hintaans nähden oli erinomaista paskaa
Pitäskö sun kokeilla joskus ottaa omat eväät töihin?
- Anonyymi
Fantsussa pitsatkin köytynny tai sitten on liian rasvaista jauhelihaa , että on paistaessa sulanut !
- Anonyymi
En käy töissä
- Anonyymi
Työnteko on yksinkertaisille, minä olen vätystellyt viimeisen 22 vuotta tuilla, näistä 22 tukivuodesta olen 16saanut opintotukea, olen diplomi-insinööri sähköteniikasta, sitten olen väitellyt kandiksi itseni havupuuvyöhykkeen siirtymisestä, 4.5 vuoden ornitologian opinnot, ja nyt uusimpana opiskelen yliopistossa sosiaalityöntekijäksi.Täytän kohta 47 niin voisin mennä vaikka sossun luukulle jakamaan rahaa somaleille, suomalaiset roikkukoon ruokajonoissa, heistä minä en niin välitä.Olen tehnyt elämäni aikana 3vuotta ja 4kuukautta työtä, ja nekin oli kesätöitä.Pidän lukemisesta, löytyykö minulle täältä kylältä kaveri?Minä tykkään lukemisesta ja radion kuuntelusta, ne on minun lempiharrastukset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Työnteko on yksinkertaisille, minä olen vätystellyt viimeisen 22 vuotta tuilla, näistä 22 tukivuodesta olen 16saanut opintotukea, olen diplomi-insinööri sähköteniikasta, sitten olen väitellyt kandiksi itseni havupuuvyöhykkeen siirtymisestä, 4.5 vuoden ornitologian opinnot, ja nyt uusimpana opiskelen yliopistossa sosiaalityöntekijäksi.Täytän kohta 47 niin voisin mennä vaikka sossun luukulle jakamaan rahaa somaleille, suomalaiset roikkukoon ruokajonoissa, heistä minä en niin välitä.Olen tehnyt elämäni aikana 3vuotta ja 4kuukautta työtä, ja nekin oli kesätöitä.Pidän lukemisesta, löytyykö minulle täältä kylältä kaveri?Minä tykkään lukemisesta ja radion kuuntelusta, ne on minun lempiharrastukset.
Unohdin että pyykipesu ja ruuanlaitto kuuluu myös harrastuksiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä on jo tarpeeksi näitä hölmölän " insinöörejä " ja kaikenlaisia hippaheikkejä !
- Anonyymi
Uotin lounas on erinomaista PASKAA
- Anonyymi
Uotissa on riskiä porukkaa , joka viikonloppu tappelut pystyssä ! Olen vissiin ymmärtänyt väärin mielestäni ravintolaan mennään pitämään hauskaa , tanssimaan ja syömään !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uotissa on riskiä porukkaa , joka viikonloppu tappelut pystyssä ! Olen vissiin ymmärtänyt väärin mielestäni ravintolaan mennään pitämään hauskaa , tanssimaan ja syömään !
Kyllä näille nyrkkisankareille pitää laittaa porttikielto kyseiseen paikkaan !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä näille nyrkkisankareille pitää laittaa porttikielto kyseiseen paikkaan !
Mitä helvettiä te selitätte?Uotissa on viimeks ollu tappelu kun siellä oli se liikolan pikkumies portsarina purkamassa pahaa oloansa, liekö nostojoukkoihin joutunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä helvettiä te selitätte?Uotissa on viimeks ollu tappelu kun siellä oli se liikolan pikkumies portsarina purkamassa pahaa oloansa, liekö nostojoukkoihin joutunut.
Oli viimeviikoloppuna joku nyrkkisankari siellä kunnostautunut kun oikein virkavaltakin siellä kävi !
- Anonyymi
Uoti on taas myynnissä,kuka hullu ostaa homehtuneen kiinteistön,ravintolan pito ei taatusti kannata tuollaisessa peräkylässä .
- Anonyymi
Toukokuusta syyskuuhun karaoke/kaljaravintolana. Talvi kiinni.
Lounaasta en osaa sanoa kun en tiedä missä määrissä päivisin porukka käy syömässä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1364245Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3272145Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik31994Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2481861- 1061780
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4531754Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4771594MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar561395Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun4671310Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat441306