Eli mitenhän minä tän sanoisin, ettei hulluksi kuviteltaisi? Mulle joku tekee sellasta häirintää, menin poliisille valittamaan asiasta, joka sitten ohjasi minut psykiatriselle osastolle. Asiaa ei tutkittu. Semmosta meteliä tuulettimen ja pattereiden kautta. En tiedä mitään näistä asioista.
Häirintä, mitä se on?
6
210
Vastaukset
- Anonyymi
Pattereitten ilmaus.Ota huoltoyhtiöön ja kysy milloin tehty pattereitten ilmaaminen.
- Anonyymi
Alitajuinen stressi ja unettomuus esim. Huoli vaikka milloin asunto lähtee alta. Sellainen on hieman häiritsevää.
- Anonyymi
Vuodenvaihdekin muutti resilienssitasoa.
Huoltovarmuus on suuresti ajankohtainen- Anonyymi
Lämmityspattereista hyväkuuloinen kuulee kyllä monenmoista ääntä.
Harvoin niitä tahallaan koputellaan.
- Anonyymi
Tässä JTT- koulutettujen tarinointia ja delekoitua toimintaa...
Eli siis näin yhdessä Valtion asialla, jolla rahaa rittää, Syyttäjien kautta uhreille toimitettujen syyttämättäjättämis päätösten lisäksi. - Anonyymi
Tallenna ääniä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712973
- 462574
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322235- 792138
- 951956
- 321712
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil201222