Moi!
En tiedä, mihin aihealueeseen kuuluisi, mutta yritetään tässä.
Olisiko täällä joku soitonopettaja tai joku muu, joka osaisi vastata tähän? Voin kysyä itsekin tunnilla asiaa, mutta tunti on vasta ensi viikolla. Haluaisin tietää tän viikon aikana vastauksen (että saan sanottua perheelle).
Olen siis musiikkiopistossa opiskelemassa instrumentin soittoa ja olen juuri saamassa parin viikon päästä (12.12) läpi viimeisen tutkinnon (3/3), joka siis tarkoittaa, että lopetan musaopistossa. Entä jos haluan jatkaa? Minne sitten menen? Kansalaisopisto joo, mut miten siinä menee se, kun asun eri kaupungissa ja kirjat on toisessa? (välimatkaa kaupunkien välillä 60km).
Soiton jatko?
4
262
Vastaukset
Osaisko joku auttaa?
- Anonyymi
Kysy tunnilla?
Niin ajattelin, mutta jos joku ennen sitä osaisi vastata, että osaisin sanoa mummolle, joka kyselee, miten jatko menee....
- Anonyymi
Hei!
Toivottavasti asia selvisi.
3/3 jälkeen tulee vanha D-taso joka mielestäni pitäisi olla mahdollista joka musiikkiopistossa. Nykyisin puhutaan syventävistä opinnoista joka vastaa entistä opistotasoa. 3/3 päättää vanhan musiikkikoulutason.
Opettajan olisi ainakin pitänyt tietää asioista jos kysyit häneltä.
Mukavaa kevättä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S618170- 1334634
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.353976- 213288
- 232862
- 292787
- 532557
- 252240
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3992194- 322139