Mitä tehdä, kun omaiselleni tulee kaupungilta laskuja vaikka maksukatto on ylittynyt jo ajat sitten? Verkkopankkiin tulee vahvistettavia maksuja vaikka olemme olleet yhteydessä sairaalaan.
Vastaukset 4
- Anonyymi
Asia on oikaistava. Ota yhteys laskuttajaan.
- Anonyymi
HUS ainakin kehoittaa itse seuraamaan katon täyttymistä ja sitten ottamaan yhteyttä laskutukseen jotta loppuvuosi olisi (lähes) maksuton. Joitakin maksuja joutuu sittenkin vielä maksamaan.
- Anonyymi
vaikka maksukatto on täynnä, esim sairaalasta tulee silti joku parinkympin lasku päivästä.
AINA kannatat kirjoittaa sp. kun lasku tulee, kyllä oikaisevat ja selvittävät 1-2 päivässä asian.
itsekin anoin kelalta 12 e matkakorvausta, sitten vasta tajusin että raja on 25 e. - Anonyymi
HUS-alueella onkin aika hölmösti suunniteltu tuo maksukatto-asia.
On itse seurattava, milloin se täyttyy, ja ratkaisevaa on se, missä on ollut hoito tai käynti sillä kertaa, kun katto täyttyy.
Jos katto tulee täyteen HUS:ssa tapahtuneen hoidon aikana, on oltava yhteydessä HUS-laskutukseen.
Jos taas katto tulee täyteen esim. kaupungin palveluissa, on oltava yhteydessä kaupungin laskutukseen.
Näin on ainakin itselleni käynyt muutamia vuosia sitten.
Ja onhan maksuasiat oikaistavissa, jos on maksanut liikaa, ne saa kyllä takaisin.
Pitää olla yhteydessä siihen laskutukseen, josta laskut on tulleet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1491215Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1191038Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset214780En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58765- 63725
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä25716- 135696
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57622- 44621
Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan
Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss58554