Mitä tehdä, kun omaiselleni tulee kaupungilta laskuja vaikka maksukatto on ylittynyt jo ajat sitten? Verkkopankkiin tulee vahvistettavia maksuja vaikka olemme olleet yhteydessä sairaalaan.
maksukatto
4
955
Vastaukset
- Anonyymi
Asia on oikaistava. Ota yhteys laskuttajaan.
- Anonyymi
HUS ainakin kehoittaa itse seuraamaan katon täyttymistä ja sitten ottamaan yhteyttä laskutukseen jotta loppuvuosi olisi (lähes) maksuton. Joitakin maksuja joutuu sittenkin vielä maksamaan.
- Anonyymi
vaikka maksukatto on täynnä, esim sairaalasta tulee silti joku parinkympin lasku päivästä.
AINA kannatat kirjoittaa sp. kun lasku tulee, kyllä oikaisevat ja selvittävät 1-2 päivässä asian.
itsekin anoin kelalta 12 e matkakorvausta, sitten vasta tajusin että raja on 25 e. - Anonyymi
HUS-alueella onkin aika hölmösti suunniteltu tuo maksukatto-asia.
On itse seurattava, milloin se täyttyy, ja ratkaisevaa on se, missä on ollut hoito tai käynti sillä kertaa, kun katto täyttyy.
Jos katto tulee täyteen HUS:ssa tapahtuneen hoidon aikana, on oltava yhteydessä HUS-laskutukseen.
Jos taas katto tulee täyteen esim. kaupungin palveluissa, on oltava yhteydessä kaupungin laskutukseen.
Näin on ainakin itselleni käynyt muutamia vuosia sitten.
Ja onhan maksuasiat oikaistavissa, jos on maksanut liikaa, ne saa kyllä takaisin.
Pitää olla yhteydessä siihen laskutukseen, josta laskut on tulleet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään13712904Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen793590Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta
Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,952874Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?351350Martinalta vahva viesti
"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J2681328Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup1441279Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1121226Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista
Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S121137- 801021
Nautitko riidan haastamisesta?
Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin184923