Toimittajat langalla ?

Anonyymi-ap

Tyhjäntoimittajat on egoistisia koiria. Minä, minä, minä. Minulla on oikeus. Minun pitää tietää, minun pitää kertoa kaikille.

6

408

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ehdottomasti uskottomuudesta pitää kertoa pettäjien puolisoille. Todisteiden kera. Jotta salasuhteilu saadaan loppumaan mahdollisimman nopeasti.

• Anonyymi
      UUSI

Mikä teitä lankalaisia kepukoita risoo, kun kävelee josai nii aina joku autoista tai vastaantuleva kyttää ku mikäki taukki, ihan ku ei ois ennen nähny kävelijää.
      Hankkikaa parempaa tekemistä tai pysykää kämpissänne ja älkää kyttäilkö jos toiset haluaa kävellä. Kerranki kävelin nii monet kattoo autoista suu auki, tekis mieli tehä tollasesta valitus. Taitaa Puolanka olla joku vammaisten tyyssija kun tälläistä tehään AIKUSET IHMISET prkl.. hoitoon kaikki keput.

• Anonyymi
        UUSI

Mukava kävellä kun ihmiset katsoo kuinka komeaa on askellus.

• Anonyymi
      UUSI

Minkä ikäinen on ikääntyvä kepu. Vastaus löytyy p. väykyltä jonka on aika jättänyt jo ajat sitten, mutta jaksaa hämmentää kekkostyylillä.

• Anonyymi
      UUSI

Nivakoski 71v (kepukka) olevinaan "viriili" vaikka seisoo ainoastaan silmät päässä.

• Anonyymi
        UUSI

Sinulla seisoo järki päässä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marin myönsi, ei kunnon syytä matkustaa Uutseen-seelantiin ja Australiaan

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/b910963d-bfe4-4e77-9ad9-c501b10596d5 Kukaan muu pääministeri suomessa ei ole koskaan tehnyt vastaavaa matkaa. N
      Maailman menoa
      472
      2181
    2. Vähän välillä tuntuu kuin jos.

Sinullakin on ikävä. Voin kyllä olla väärässä. Mistäpä sen tietää.
      Ikävä
      122
      1499
    3. Sannan "valtiovierailu" nyt

Sanna pitänyt puheen valtiovierailun aluksi. Toimittajat aivan äimänä, kaikki vittuilee Sannalle ja kyselee mitä vittua se siellä tekee. Joku jopa ott
      Maailman menoa
      443
      1472
    4. En kestä enää olla erossa...

Mitä jos mää vaan tuun ja alan suuteleen sua?
      Ikävä
      107
      1217
    5. Mitä oikeasti tuo koronarokote on ?

Minun faijan proidi nyt puolisonsa kera koronassa. Ja 3 rokotetta ottaneena. Ikää noin 75v , Ja tuntuu ettei hengissä pysy . Hyi helvetti mitä tää rok
      Maailman menoa
      255
      1112
    6. Tulen hulluksi

Joka päivä mielessä. Typerä mies ei vaan voi mennä pois päästäni. Mitä enemmän pyristelen vastaan sitä enemmän siellä asuu. Olisipa joku katkaisija, j
      Ikävä
      65
      978
    7. Riittääkö sulle nainen

Seurustelu vai pitäskö jossain kohtaa sitte olla ihan sormuksia sovittelemassa?
      Ikävä
      85
      884
    8. Suomessa on perheiden yhä vaikeampi saada apua - Supernanny Pia Penttala kohtaa nämä ongelmat

Järkyttävää, että Suomessa on yhä vaikeampi saada apua, olipa kyse sitten perheen ongelmista, lapsen haasteista, päihde- tai mielenterveysongelmista.
      Maailman menoa
      23
      841
    Aihe