Nämä ovat tietysti hiihtäjä Anne Kyllönen ja mäkihyppääjä Jarkko Määttä.
Varmat voittajat Rukan maailmancupissa
18
88
Vastaukset
- Anonyymi
Elä v..tu sotkeennu sinä selkärankaisten IHMISTEN urheiluun, pysy vain valehtelijoiden klubissasi siellä teerisuolla ja metsissä sen toisen alan harrastajan kanssa
- Anonyymi
🤣😀👌
- Anonyymi
Ja keväällä Perussuomalaiset
- Anonyymi
Mikko Polvinen PS-on hyvä valinta.
- Anonyymi
Nousiko kuspiähän, elä pölvästi unelmoi
- Anonyymi
Saahan sitä unelmoida, kyllä Mikolla on mahdollisuuksia kahdesta vaihtoehdosta. Jäsenäänestyksessäkin voitti yli 40%, joten nyt voivat muutkin äänestää-hyvä niin.
- Anonyymi
Lihakuntaan!!!!
Siitähän ne ajaa ihan Kuusiaidan vierestä- Anonyymi
Ei sillä ole ennää kuusiaitaa eikä puita kaadettu helvetin rumaksi
- Anonyymi
Pennanen ja jock jock junkkaa vintillä niin hiljaa ettei se häijitse ketään!
- Anonyymi
Naapurin koirat siitä vain käijsii.....
- Anonyymi
Anne Kyllösellä ikää 35 vuotta....
- Anonyymi
Ei näytä Annea ikä vielä painavan. Roponenkin otti olympiapronssia viestissä 42 tai 43 vuotiaana ja oli 10 km:n 10:s, voitti Taivalkosken kisassa Kyllösenkin pari viikkoa sitten
- Anonyymi
Ja on ihan hot ❤️
- Anonyymi
Ja se lähemnäs 70
- Anonyymi
Onks mittää heppa vetoi ?
- Anonyymi
Eläkkeelle se Kyllös Anne joutas. Turhaa roikkuu mukana, ku mitään tuloksia se ei koskaan saa aikaseksi. Valitusta vaan, ku sukset muka huonot. Pää ei taija kestää.
- Anonyymi
Schroderuksella taas jutut vähissä, säälittävyyden perikuva ihmishirviöstä tämä ns "pennanen"
- Anonyymi
Olet muuta kuullutkaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375106- 823636
- 353026
- 612995
- 102916
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562353- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1391698