Miten ihmeessä tuo mahdollinen uusi vero auttaa kuluttajia? Ei mitenkään. Voittoisia yhtiöitä rokotetaan lisäverolla - nehän saattavat kompensoida menetystään nostamalla sähkön hintaa. Ja vaikkei näin kävisikään, kuluttajat tässä pinteessä ovat ja heihin kaikkiin tulisi apu kohdistaa.
Sähköyhtiöille uusi vero
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Yhteiskunta verottaa, ja kuluttaja mutkan kautta.
- Anonyymi
Bisnes, bisnes. Yrityksillä kun ei ole mitään yhteiskunnallisia velvoitteita. Rahaa tehdään ja se ajaa kaiken ohi. Näin se valitettavasti menee.
- Anonyymi
Vasemmiston hörhöily hallituksessa on energiahinnan nostava tekijä .
- Anonyymi
Loistavat perustelut.
- Anonyymi
Kyllä se auttaa, jos ottaa voitosta ylimääräisen yhteiseen kassaan. Ei silloin enää lisä hinnankorotus auta yhtiötä lainkaan, vaan menettää aina sen liian tuoton valtiolla. Valtio sitten jakaa sen kansalaisille, jos jakaa?
- Anonyymi
Miten muka jakaa, jos jakaa? Tuskin saan mitään korvausta nyt jo 7-kertaiseksi nousseesta sähkölaskustani, kun en ole toimeentulotukea tms. tarvitseva. Ne vaan maksaa, jotka jaksaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.32311539- 2174883
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny112598- 1631928
- 1291901
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il131388Tiistaina nähdään.
Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos921238Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2411146Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva
Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon401060- 85954