Stereotypiat

Anonyymi-ap

Mitä näitä nimityksiä on olemassa? Mihin itse koette kuuluvanne? Mulle on sanottu että olisin golden retriever ×D. En kyllä allekirjoita itse. Ite en perusta stereotypioista ylipäätään, mutta jotkut nimitykset on niin luovia ja jotkut nyös ihan paikkansa pitäviä.

25

293

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mulle aivan vieras aihe.

    • Anonyymi

      Mullekin vieras aihe.

      Jasu

    • Anonyymi

      Tuntematon juttu mullekin.

    • Anonyymi

      En ollut kuullutkaan, mutta googlasin golden retriever. Helppohoitoinen hyväntuulinen kumppani. Sopisi mulle, en jaksa vaikeita naisia.

      • Anonyymi

        Jos löydän hyväluontoisen ja kiltin golden retriever -naisen, niin ehkä mun ei tarvi hankkia koiratarhaa😏😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos löydän hyväluontoisen ja kiltin golden retriever -naisen, niin ehkä mun ei tarvi hankkia koiratarhaa😏😂

        Hyvältä kuulostaa...


    • Anonyymi

      Masc, femme, andro, tomboy, stem, tomboy femme, boi, butch, high femme, hard femme, stone butch etc.
      Kyllähän näitä identiteetti/tyyli/habituspalikoita riittää.

      En käytä mitään termiä itsestäni, muuta kuin lesbo ja queer tietyissä yhteyksissä.

      • Anonyymi

        Lisään. Ehkä stereotyyppisyys/kaavamaisuus liittyy myös johonkin dynamiikkaan mitä haetaan ja halutaan suhteessa. Tuttuja vaatimuksia, mitä tullut vastaan, että joku haluaa olla "se naisellinen/sempi osapuoli" jostain syystä. Nämä voivat sisältää myös seksirooliodotuksia. Tavallinen odotus voi olla, että se toinen on "top" joka vie hommia eteenpäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisään. Ehkä stereotyyppisyys/kaavamaisuus liittyy myös johonkin dynamiikkaan mitä haetaan ja halutaan suhteessa. Tuttuja vaatimuksia, mitä tullut vastaan, että joku haluaa olla "se naisellinen/sempi osapuoli" jostain syystä. Nämä voivat sisältää myös seksirooliodotuksia. Tavallinen odotus voi olla, että se toinen on "top" joka vie hommia eteenpäin.

        Mä en tunne ketään paria, joilla olisi seksissä roolit ja aika monta paria tunnen. Ehkä se on nuorempien juttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en tunne ketään paria, joilla olisi seksissä roolit ja aika monta paria tunnen. Ehkä se on nuorempien juttu.

        Selkeästi on nykytrendi. Näin yli nelikymppisenä ei ole tullut vastaan kenenkään kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selkeästi on nykytrendi. Näin yli nelikymppisenä ei ole tullut vastaan kenenkään kanssa.

        Mullakin on ollut ihan vapaamuotoista seksiä jokaisen kanssa. Mistään rooleista ei ole puhuttukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en tunne ketään paria, joilla olisi seksissä roolit ja aika monta paria tunnen. Ehkä se on nuorempien juttu.

        Mm Jodelissa ja deittisovelluksissa löytyy ko. porukkaa jolla on hyvin tarkat vaatimukset tai toiveet kumppanin habituksesta. Nuorissa erityisesti, mutta onhan noita muillakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mullakin on ollut ihan vapaamuotoista seksiä jokaisen kanssa. Mistään rooleista ei ole puhuttukaan.

        Mä luin jostain somesta, että nykyään on jotain jääprinsessoja sun muita hahmoja seksiin liittyen. Se on varmaan tätä samaa rooliajattelua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mm Jodelissa ja deittisovelluksissa löytyy ko. porukkaa jolla on hyvin tarkat vaatimukset tai toiveet kumppanin habituksesta. Nuorissa erityisesti, mutta onhan noita muillakin.

        Joo, mulle ei sopisi noin kaavamainen touhu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä luin jostain somesta, että nykyään on jotain jääprinsessoja sun muita hahmoja seksiin liittyen. Se on varmaan tätä samaa rooliajattelua.

        Tyynyprinsessa on ihan käsite lesbo/queerkulttuurissa. Itse en halua sellaista:p


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyynyprinsessa on ihan käsite lesbo/queerkulttuurissa. Itse en halua sellaista:p

        Ei sellaisista ennen puhuttu, joku uusi villitys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sellaisista ennen puhuttu, joku uusi villitys.

        Nykyään nuorilla on hirveä tarve lokeroida itsensä ja muut ahtaasti, on kaikenlaista demiromanttista polyseksuaalia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykyään nuorilla on hirveä tarve lokeroida itsensä ja muut ahtaasti, on kaikenlaista demiromanttista polyseksuaalia.

        Joo ennen oltiin vain lesboja ja biitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykyään nuorilla on hirveä tarve lokeroida itsensä ja muut ahtaasti, on kaikenlaista demiromanttista polyseksuaalia.

        Ihan ok jos itse haluaa identifioida itsensä hyvin tarkasti. Mä en saa siitä irti mitään. Ongelmia tulee siinä kohtaa kun ihmiset vaativat/haluavat/odottavat samanlaista toimintaa muiltakin.


    • Anonyymi

      Sori sivupolku. Onko kukaan törmännyt siihen että queeriksi deittisovellukses seksuaalisuutensa merkannut voisi tarkoittaa lesboa? Onko kuitenkin bi/panosaston suosima käytäntö kirjoittaa että on queer?🤔

      • Anonyymi

        Voi tarkoittaa mitä tahansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi tarkoittaa mitä tahansa.

        Yhdessä välissä oli trendinä käyttää queer, taisi olla 2000-luvun alkua. Hiipui vähitellen ja monet palasi entisiin nimityksiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhdessä välissä oli trendinä käyttää queer, taisi olla 2000-luvun alkua. Hiipui vähitellen ja monet palasi entisiin nimityksiin.

        Okei, täytynee vaan kysyä suoraan kiinnostavan naisen kohdalla.


    • Anonyymi

      Sillä saa äkkiä älämölön aikaiseksi sateenkaariporukoissa, jos luokittelee itsensä turhan tarkkaan. Huomattu.

      Itelleni on ihan sama miksikä kukin itsensä luokittelee, mulle riittä että tiiän itse itseni ja toinen itsensä. Ei vaadi toimenpiteitä.

      Jasu

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1478
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      115
      1225
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1043
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      722
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe