Välittämisen päivä 25.11.2022

Huomenna on taas Välittämisen päivä. Pitäisikö muistutella mieliin miten toisista välitetään?

23

63

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No johan on päiviä minkä takia milloinkin. Eisunkaan mahda liputuspäivä olla. Jos sellainen on niin tulee sattumoisin välitettyä. Menemme tervehdyskäynnille henkilöiden luo jotka ovat juuri menettäneet rakkaansa.
      Sen jälkeen olen ajatellut välittää itsestäni saunomalla.

      • Itsestä välittämisestähän kaikki lähtee. Jos välittää itsestään, jaksaa välittää myös toisista.


      • Anonyymi
        Siili2 kirjoitti:

        Itsestä välittämisestähän kaikki lähtee. Jos välittää itsestään, jaksaa välittää myös toisista.

        Entä jos välittää itsestään, omasta maasta ja omasta kansasta, eikä muut maat ja kansat kiinnosta tippaakaan? Silloin välittää itsestään ja omasta maasta ja kansasta, mutta ei ihan kaikista muista kuitenkaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Entä jos välittää itsestään, omasta maasta ja omasta kansasta, eikä muut maat ja kansat kiinnosta tippaakaan? Silloin välittää itsestään ja omasta maasta ja kansasta, mutta ei ihan kaikista muista kuitenkaan.

        No ei kai mikään laki velvoita välittämään. Minimi kuitenkin olisi jotta itsestään


    • Anonyymi

      Huomenna näyttää myös olevan ostovapaa päivä teemana. Ei oikein käy yhteen Black Fridayn kanssa. Onneksi ei ole mitään mitä välttämättä tarvis ostaa huomenna.

      • Juu onneksi ei minullakaan muuta kuin seuraavan viikon ruokaostokset. Black friday ei oikein innosta. Just uutisissa sanottiin jotta hintoja nostetaan, jotta alennukset näyttäisinät sitten suuremmilta.


      • Siili2 kirjoitti:

        Juu onneksi ei minullakaan muuta kuin seuraavan viikon ruokaostokset. Black friday ei oikein innosta. Just uutisissa sanottiin jotta hintoja nostetaan, jotta alennukset näyttäisinät sitten suuremmilta.

        Perun puheeni. Ostin sittenkin black fridaysta itselleni uuden sähköhammasharjan, tuli tarpeeseen.


    • Anonyymi

      Minä ostaisin, tarvitsisin valkoiset korvaläpät ja valkoista Baby drops merinolankaa. Netistä en tilaa, eikä yhdestäkään kaupasta ole vielä löytynyt.

    • Anonyymi

      Joku kirjoittikin välitäkää itsestänne eli pitäkää hulta itsestääme .Usein välitämme muista ,muden tarpeet ja hyvin vointi.Sinä unohtuu täysin me eli unohdamme aina itsemme.Itse tein 4 vuotta sitten vakaan päätöksen sano Ei.Koko mailmaa ei pidä autta,jokaisen pytyön ei pakko suostua. Ihmiset etsi epatisia yksilöitä,joita surutta käytää omin tarpeisiin.Niitä juuri jotka ei tekemisiään lue ja ei palkaa ota.pelkkä kitos riitää.Selainen olin koko aikuis- ikäni.Se ei olut koskaan kun minä tarvitsin apua että olisin saanut edes pienen avun.Ei!Mutta itse salein sen.Pyryn nykyisin sanoo selittelemäätä ei,Ja Palattaa oman isekunniotukseni takaisin.tuossa jonkun verran ulkoilin erän henkilön kanssa.Lipsuin annoin halita omaa aikani.Hän antoi ymärtää on kovasti yksin,varsinkin kun oli 3k sitten menty.Ei ole.Jokaisen lähesvastan tulijan tunsi ja selkeisi se ja se samasta kerrostalosta osake talo jossa asuu. Joku liikunta,käy henkilö jota en enää notera,Koska hänellä ei toisen ihmisen kunioitusta,ei käytöstapoja, tämä nostaa aina henkilön puheksi jopa halveksien.En ymmärrä,Minua ei kiinosta ,en halua kuula mitään ihmisitä negativista.En yhtän mitään.Jaksa jauha. Juuri päätin jätän henkilön taakseni.Ja tuollasta päivää en tienyt..Mutta kenestä pitää välitää? Ihminen joka valitaa yksinäisyys,jota ei ole,Ihminen joka valitaa köyhyys mmutta saman hengenvetoon puhuu loma matkasta joka on toisella tilillä olevien rahojen mahdolisistama.Tuntu muoti sana köyhuus,yksinäisyys.Joita todelisuudessa ei ole.hyvää aikka välitentän nyt ensin itsestämme.Helsinki lähiö.24.11.22.

    • Anonyymi

      25.11
      Kansainvälkinen päivä naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamiseksi.

    • Anonyymi

      En välitä mistään tai kenestäkään. Eniten vi#tuttaa kaikki.

    • Anonyymi

      Suomalaiset viettävät 364 päivää vuodessa valittamisen päivää.

      • Näkyykö se näillä saiteillakin🤣.


      • Anonyymi

        Suomalaiset taitavat olla valittamisen epävirallisia maailmanmestareita.


    • Anonyymi

      Mix tuuraa?

      EIKU

      Mix turhaan?

      • Siis mitä?


      • Anonyymi

        Etkö ymmärrä lukemaasi?


      • Anonyymi
        Siili2 kirjoitti:

        Siis mitä?

        Wtkö todellakaan ymmärrä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Wtkö todellakaan ymmärrä?

        Tuuraa wtkö?


    • Anonyymi

      Et.

    • Anonyymi

      Suomen kulttuuri on kalsa ja kylmä. Jokainen on oman onnensa seppä (sanonta). Yksin oot sinä ihminen, kaiken keskellä yksin jne.. (runoutta).

      • Voi se siltä näyttääkkin. Itselleni suomen kulttuuri on rakas.


    • Vain elämää-Pelastakaa lapset -ilta menossa. Välittämistä parhaimmillaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      1955
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1650
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1158
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe