Menkkamokia

Anonyymi-ap

Moooi. Oon siis 11v tyttö ja mul alko menkat nyt TOS viimekesänä. Meni varmaa 2kk välissä ja sit tuli taas. Eli en oo vielä kovin ammattilainen tässä hommassa. Nosiiis. Mulla on käynyt yksi menkkamoka. Eli meidän luokassa on sellanen kahden ihmisen paikka ja sit siinä on "tattituolit" eli ne Tatin Muotoset jotka pyörii. Nooh meil on luokassa harmaat sellaiset eli se missä istutaan nii on vaaleenharmaa. Mulla oli menkat ja istuin siinä tuolilla. Mulla oli mustat iciw housut joten ei näkynyt. Silloin mulla ei ollu sidettä päällä koska menkat alko koulussa. No siis istuin siinä ihan chillisti ja tein matikkaa kunnes tunsin... Ei vittu, mulla tuli menkat. Nousin tuolista ja sanoin opelle et käyn vessassa. No kyllähän ne menkat oli. Pöksyissä ei jälkeä. Menin alakerran vessaan koska siellä on siteitä ja laitoin sellasen. Ku tulin takas luokkaa nii olin sillee voi jumalauta ku näin sellasen punaisen läntin siinä. Oli jo kuulkaas imeytyny. No mä istuin takas ja jatkoin matikkaa koska kukaan ei vissii ollu huomannut sitä kunnes kuulin ku se poika joka istu mun vieressä kysyi et "mikä sulla kesti vessassa" mä olin sillee et otin särkylääkettä ku särki päähän ja kävin vessas. Sit oli sillee ok. Seuraavan päivänö näin vaa sen pojan ku se istu siihen mun menkkatuoliin. Onneks kukaa ei oo kyseenalaistanut sitä jälkeä joka on siinä tuolissa vielä tänäkin päivänä.

3

216

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oota vaan kun sulle tulee ohivuotoja ja istut kangaspintaiselle tuolille tai sohvalle kylässä.Itellä käynyt näin kirjastossa ja siinä ei naurattanut yhtään kun henkilökunta näki veriset tuolin.Joten helppo sun on vielä nauraa kun et tiedä ohivuodoista mitään.

      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        😋 ­­­N­­y­­m­f­­­o­­­m­­a­­­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#176460751

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Mun kamu kirjoitti tän ja ne tuolit ei ollu tatti tuolei vaa semmosii palikoita jotka oli harmaamustii lol

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2580
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1950
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1499
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1028
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      913
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      881
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      854
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      765
    Aihe