Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Suomen Avustajapalvelut kokemuksia

Anonyymi-ap

Onko joku ollut henkilökohtaisena avustajana tämän firman kautta? Olen tehnyt aiemmin toiselle firmalla keikkatöitä avustajana ja se ei ollut kovin hyvä kokemus, melko amatöörimäistä toimintaa oli sillä firmalla ja samaa mieltä oli myös useampi avustettava. Millainenkohan tämä Suomen Avustajapalvelut on?

8

1442

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mä oon ollut pari vuotta ja toiminut kyllä moitteetta. Ei mitään vaaleanpunaisia ylisanoja, mutta hommat hoituu ammattimaisesti ja sovitun mukaisesti aina.

      • Anonyymi
        UUSI

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        ❤️ ­­­N­­y­­m­­f­o­­­m­­­a­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17646154h

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Laitoin joskus hakemuksen tuonne. Pitkään aikaan ei kuulunut mitään. Sitten sieltä soitti joku nainen ja oikein tuputti minulle avustettavaa, joka asui aika kaukana, ei edes samassa kaupungissa kuin minä. En innostunut tuosta työmahdollisuudesta. Sieltä soitettiin toisenkin kerran joskus vielä myöhemmin, lienee ollut yhtä vähän kiinnostava vaihtoehto silloinkin kyseessä.

    • Anonyymi

      Olen toiminut firmalla avustajana noin 2 vuotta samalla asiakkaalla, jonka sain heiltä heti alun alkujaan. En voisi olla tyytyväisempi miten kaikki on toiminut eikä mitään ylimääräistä säätöä.

    • Anonyymi

      Haluan kertoa mielipiteeni tästä.
      Toimin avustajan roolissa sekä turvallisuusalalla. Tuntuu aikamoiselta kusetukselta opettaa terapeuttien toimesta puhumaan , syömään tai liikkumaan ihmisille joilla ei ikinä tule olemaan sellaista taitoa enää! Pitäs keskittyä siihen ajanviettoon potilaan kanssa, eikä ravata joissain terapioissa. Lääkärit kun ovat sanoneet, että aivot on esim. infarktissa mennyt niin ne on mennyt. Ne ei parane ikinä, sen tietää kaikki. Olen todella varma, että aika moni höpöhöpö firma älähtää tästä koka se on heille ja heidän rahastukseen vitun iso lovi meidän veronmaksajien kukkarosta. Tarkoitan tällä sitä, että pitäisi keskittyä tekemään sitä mitä vielä voi asiakkaan kanssa tehdä. Laki-aloite on vetämässä ja veikkaan että näitä diiba daaba firmoja alkaa kaatumaan kuin pikavippifirmoja konsanaan.

      Kunnioitan potilaitani, mutta väkisin kun raahaat jonkun tekemään jotain mistä hän ei IKINÄ voi toipua tuntuu rahastukselta ( terapeutit jne..). Keskittyisin asioihin mitä hän vielä voi tai osaa tehdä. Haastan suomen kunnat tekemään kilpailutuslain mukaisen arvioinnin ja kytkökset heidän tarjoamiin palveluihin.

      • Anonyymi

        Nämä firmat ovat yhtä sirkusta,ite oon lopettamassa nämä hommat. Ihan mitä tahansa muuta työtä kiitos.


    • Anonyymi

      Älkää tehkö mitään ylimääräistä,koska aletaan sanoa,että liikaa tunteja. Olen itse esim avustettavan kirjallisia töitä hoitanut ja laittanut myös ne tunnit ylös listaan. Eli lukujörjestyksiä, sovelluksia ym mitä näkövammainen tarvitsee opinnoissa eikä itse pysty niitä selvittämään.

    • Anonyymi

      no ei varmaan kannata tehdä enemmän tunteja kuin asiakkaalle on myönnetty, ei ole firman tehtävä maksaa sinun ylitöitä tai tunteja mitä asiakkaalle ei ole myönnetty :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      91
      2384
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      60
      2114
    3. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      100
      1951
    4. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1868
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      11
      1682
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1602
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      27
      1466
    8. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1440
    9. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1412
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      73
      1400
    Aihe