Varokaa tätä yrittäjää. Mustamaalaa asiakkaita ja työntekijöitä. Jättää palkat maksamatta ja ei tee sopimuksia. Jos asiat eivät mene hänen mielen mukaan niin helvetti on irti. Lisäksi laittaa asiakkaille Palautekyselyitä joissa mollaa kouluttajan ja kertoo että kouluttajalla ei ole yritystä kohtaan puhtaat jauhot pussissa ja kieltää asiakkaita käyttämästä hänen palveluitaan jatkossa.Valehtelee kouluttajalle tämän saaneen huonoa palautetta vaikka olisi tullut hyvää palautetta. Koittaa maksaa pimeänä kuluja ja kiristää palaverilla ja sitten on valmis vasta maksamaan loput. Lisäksi hoitokoirilla ei ole luksusolot. Turvallisuutta ei ole mietitty ja sohvat lähtee huoneista jos koira on tuhonnut niitä. Raha on kaiken edellä. Ei osaa johtaa ja on epäreilu eri työntekijöiden kohdalla. Uimaan ei kannata viedä on saanut koirille kammoja. Nakkaa koirat veteen vaikka koira uisi ekan kerran. Ihan 4kk ikäiset pennutkin. Puhuu asiakkaille ilkeästi ja niistä selän takana. Sekä mustamaalaa muita saman alan yrittäjiä. Itse on aina oikeassa ja omasta mielestä tietää kaiken.
Koirahoitola Loiskis iisalmi
8
3325
Vastaukset
- Anonyymi
Voi harmi kuulla tälläistä, ollaan käytetty hänen palveluitaan ja ollaan oltu kyllä aina tyytyväisiä. Koirauimala on todella siisti ja ollaan saatu aina asiakaslähtöistä palvelua ja koiratkin ovat tykänneet.
- Anonyymi
Ehkä tällaisia kirjoituksia ei kannata uskoa ennenkuin on itse kokeillut.
- Anonyymi
En tule koskaan käyttämään loiskiksen palveluita. Kullanmurua kun piti, potki asiakkaiden koiria ja riuhtoi lenkillä niitä. Aloittajan viesti on siis täysin totta. Facebook sivuilla ottaa negatiivisen palautteen huonosti vastaan ja poistaa huonot palautteet ja jättää vain positiiviset palautteet näkyviin. On myös todella tökerö asiakaspalvelija.
- Anonyymi
Asiaa
- Anonyymi
Itselle sama kuva jäänyt ikävä kyllä
- Anonyymi
Valitettavasti voin samaistua tähän kuvaukseen henkilöstä. Ei mitään välittämistä hoidettavistaan tai varsinkaan muista ihmisistä. Luulee tietävänsä kaiken ja että maailma pyörii hänen ehdoillaan. Vähän ihmeellinen tapa toimia... Rahasta kun puhuu niin menee johonkin selviytymismoodiin ja kieltämiseen saman tien.
- Anonyymi
Suosittelen myös seuraamaan hänen omia sivujaan. Sieltä näkee todellisuuden.
- Anonyymi
Puhuu pahaa asiakkaista selän takana. Raha edellä ja hän on tottakai aina oikeassa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005378817Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo8376224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102252Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1751332Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17996Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.41817- 51797
Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57772Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72764En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.37672