Kyylämäki koko Riihimäki

Anonyymi-ap

Mitä täällä voi tehdä ettei jollekki tule paha mieli?

13

918

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

kuolla pois.

• Anonyymi

Niinkuin tää kylä tekee? 😂😂😂

• Anonyymi

Tilanteesi riippuu siitä, kuulutko alkuperäisväestön tiiviiseen verkostoon. Siellä tiedetään toisistaan kaikki ja määrätään, mitä saa tehdä, mitä ei. - Siihen ei auta muu kuin muuttaa pois. On vaan sitten opettelu itsenäiseen elämään.

Jos ole muualta muuttanut, mitään ei hyväksytä. Jos toimit samalla tavoin kuin alkuperäiset, olet kilpailija. lyttyyn vaan. Jos toimit erilainen, olet omituinen

Muuta vaikka Tampereelle. Ei ole liian iso, mutta tarjoaa jo anonymiteetin mahdollisuuden ( eli kaikki eivät tunne/tiedä sinua).

• Anonyymi

Huh, tulin neuvoneeksi, muuta Tampereelle. Sen jälkeen olen paikkakunnan palstalta lukenut, että katuryöstely on noussut ongelmaksi siellä. Myöhemmin uutisissa oli, että on vähentymään päin.

Kun tulen keskusteluihin, siinä keskellä näkyy otsikoita sellaisilta palstoilta en tavallisesti käy. Joskus klikkaan jotakin uteliaisuutta herättävää.
        Kun menen paikkakuntapalstoille, tulee näkyviin muita paikkakuntia. Sielläkin näkyy sellaista, mitä huvikseni tarkistelen. Esim. kyttääminen/kyylääminen on tullut usein näkyville.MUTTA kylläkin rmäkeä pienemmiltä paikkakunnilta.

• Anonyymi

nostelen tämän saman aiheisen viereen

• Anonyymi

vielä toisenkin kerran

• Anonyymi

On ollut suosittu aihe, nimittäin katseltuna. Kirjoittakaa nyt lisää.

• Anonyymi

Jospa Anonyymi-ap muuttaisi Forssaan tai Keravalle, niin ihmisille tulisi hyvä mieli.

Siitä en kyllä ole ihan varma, että forssalaiset tai keravalaiset olisivat siitä mielissään.

• Anonyymi

En tykkää asua tässä talossa enkä Riihimäellä. Olen yrittänyt, mutta minua ei ole päästetty muuttamaan Riksun sisällä, ei muualle Suomeen eikä Espanjaakaan, mitä yritin. Tämä on minun loppusijoituspaikkani.

MUTTA minähän olen kertonut tavoitteestani: päästä pois itsarin kautta. Mutta kun sekin on estetty jo lapsuudesta alkaen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tykkää asua tässä talossa enkä Riihimäellä. Olen yrittänyt, mutta minua ei ole päästetty muuttamaan Riksun sisällä, ei muualle Suomeen eikä Espanjaakaan, mitä yritin. Tämä on minun loppusijoituspaikkani.

MUTTA minähän olen kertonut tavoitteestani: päästä pois itsarin kautta. Mutta kun sekin on estetty jo lapsuudesta alkaen.

Persketti, jäin jäin kiinni. Näköjään luulen aina, että minusta on kyse. Siis olen Riksunvainottu ja luulin, että minun pitäisi muuttaa Forssaan tai Keravalle. Sorry sinä tämän kertainen kohde.

• Anonyymi

Riihimäellä asuvalla ei ole yksityisyyttä. Kaikki asiasi tiedetään jo ennen kuin olet edes kerennyt tekemään mitään.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen kannatusromahduksen syynä bensan ja kaljan hinnan nostot

Marinin aikaan bensalitra 1,3e ja laatikon Sandelsia sai Lidlistaä 22 eurolla. Nyt hinnat ovat nousseet noin 50 prosent
      Maailman menoa
      34
      2578
    2. Juhana Vartiainen(ex-sd): Köyhien pitää tehdä jotain elämälleen säilyttääkseen tukensa

Juhana Vartiainen ehdottaa Suomeen ”Tanskan mallia”, jossa sosiaaliturvaa saadakseen pitäisi hakea ensisijaisesti etuuks
      Maailman menoa
      169
      2559
    3. Miksi tunnustukselliset muslimit saapuvat länteen?

Onko koskaan kysytty, että miksi islamilaisesta maailmasta tuleva tunnustuksellinen muslimi tarvitsisi turvapaikkaa väär
      Maailman menoa
      56
      1813
    4. En ymmärrä näitä SDP:n ja muun vasemmiston kannattajia

Eivätkö ihmiset tiedä, että Suomen ongelmat johtuvat vasemmistolaisesta yhteiskuntamallista? Suomessa on ollut vasemmis
      Maailman menoa
      104
      1487
    5. Kuka tekee näitä aloituksia

jotka aina ovat tällaisia.... Nämä on jonkun saman ihmisen käsialaa, joka paukuttaa tänne loputtomasti ketjuja, joissa
      Ikävä
      28
      1255
    6. Mikä on mielestäsi paras miestyyppi?

Esimerkit kärjistettyinä: a) perustavallinen/tasainen b) himourheilija c) varakas, turvallinen elättäjä d) puolikrimina
      Ikävä
      183
      1169
    7. viikonloppu lähestyy

ja tiiän sen jo valmiiks et en pysty olee selvinpäin. oisitpa kieltämässä ja rauhoittamassa minua. en tiedä olisiko sinu
      Ikävä
      12
      880
    8. Rippituoli

Kerro joku synkkä tai outo salaisuus, joka liittyy ikävääsi kaivattuasi kohtaan. Tee tunnustus anonyyminä. Se helpottaa
      Ikävä
      61
      862
    9. Ei rakennuslupaa

Eihän hyvinvointitalon työmaalla tehdä luvattomia ja keskeytettyjä töitä pimeyden turvin?
      Pyhäjärvi
      83
      831
    10. Kyllä se on mukavoo kahtoa kun tämä Pipe Hannele tekköö terveellistä

suolapalloo (siis savolaisittain terveellistä) itelleen. Ihan tullee itellekin vesi kilelle.
      Tuusniemi
      54
      757
    Aihe