Riihimäellä lapset ovat niin Fiksuja, että ymmärtävät 7 vuotiaana ettei voi mennä koulun joulukirkkoon muiden mukana.
Syynä lasten mielestä on se, että se eriarvoistaa hänen valinnan mahdollisuuden.
Mutta se, että lapsen äiti tekee valinnan joko joulukirkko tai tilalla kirjasto toteuttaa lapsen äänen kuulumisen.
Itse olen aina nuoruudessani käynyt joulukirkossa ja koin sen hyvin jouluun sopivana asiana.
Minulle ei tullut isompana oppilaana mieleen, että minusta yritetään tehdä vääräoppinut uskovainen.
Mitenkä nämä äidit pystyvät lasten ollessa isompia enää toteuttaa nämä omat halunsa kun lapsille tulee oma tahto.
On esimerkkejä vaikka vanhemmat ovat kasvattaneet lapsistaan omiensa näköisiä on heistä tullut aikuisena aivan muunlaisia mitä he toivoivat.
Jos vanhemmat haluavat toteuttaa omia fantasioitaan koulussa pitää heidän laittaa lapsensa yksityiskouluihin.
Näitä kouluja kyllä suomesta löytyy, missä vanhemmat päättävät hyvin pitkälle mitä koulussa opetetaan jne.
Äiti miksi en saa mennä koulun joulukirkkoon vaan viet minut siksi aikaa kirjastoon?
8
53
Vastaukset
- Anonyymi
Opetuksen pitää olla kaikille tasapuolista, eikä ketään saa syrjiä.
Miksi koululaisten pitäisi mennä joulukirkkoon, kun Suomessakin on kymmeniä eri uskontoja. Jos toimittaisiin oikeudenmukaisesti, niin pitää käydä kaikkien uskontokuntien joulukirkossa tai ei käydä missään kirkossa.- Anonyymi
Missä on islamilainen joulukirkko?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä on islamilainen joulukirkko?
voi, voi
- Anonyymi
Kotonasynyttäjillä on ongelmia
- Anonyymi
Rahapula? 1500€ sai äiti Pohjanmaalla vastaavasta.
- Anonyymi
Yhteiskunta olisi paljon terveempi, jos ei olisi yhtään uskontoa ihmisiä riivaamassa.
- Anonyymi
Olipa wanhanaikainen ja suvaitsematon mielipide.
- Anonyymi
Lasten ja vanhusten hyväksikäyttöä, epämääräisiä testamentteja seurakuntien hyväksi, törkeää painostamista, aborttien kieltämistä ym.
Kaikkee se uskonto teettää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Onko Pajari gerontofiili?
Poliitikko Harry ”Hjallis” Harkimo, 70, kertoi itsenäisyyspäivänä seurustelevansa Jasmine Pajarin, 35, kanssa. Fuengiro16711254Netta pelkäsi Maisan nappaavan kauramiljanäärin
Samanlaisia naisia tuntuvat muutenkin olevan. Tietää kertoa: https://www.seiska.fi/rikos/kauramiljonaari-jp-kukkosen-ne1143358Netta Kukkonen perustelee varkauksiaan sillä että
hän on nuorenpana syyllistynyt rikoksii, viimeisimmät rikokset ovat vuodelta 2022. Onko hän vuodessa vanhentunut 20 vuot111399Voi kun uskaltasin
Sulta suoraa kysyä onko kaikki hyvin? 🫤 Poistit kaikki kuvatkin ja muuta... Tietäsipä et pahan olon susta pois halata901335Nainen, mitä tahdot ja odotat tulevaisuudelta
Itse olen jo kaiken sanottavan sanonut ja haudannut ne unelmat. Ei ole oikeastaan juurikaan mitään enää mitä tavoittelis1121175Sanna Marinin kaunis keltainen asu sai tuulipuvut haukkomaan henkeä ihastuksesta!
Syrjäseuduilla huokailtiin Sannan upeaa pukuvalintaa, kaunis keltainen asu sopi hienosti Sannalle ja erottui hyvin jouko3431036Tietäisinpä mitä sinä haluat
Annat vihjeitä, että haluaisit kenties lähentyä, mutta jos otan askeleen lähemmäs, saan osakseni vain torjuntaa. En tied491021Jokim vigelius tanssi miehensä kanssa linnan juhlis
Joo, alkaa tuntumaan siltä että lähes kaikki persumiehet on "niitä miehiä".118962Harvinaiset kuvat: Iskelmäkuningatar Eini ja Lars-rakas yhdessä juhlimassa "Jotain suurta pienen..."
Iskelmäkuningatar Eini oli tänä vuonna Linnan juhlissa puolisonsa Lars Pajumäen kanssa. Lars-puolisoa ei ole paljon julk11946Oliko linnaan lähetetty Kakkos-Hassinen yksi Venäjän hybridivaikuttajista?
Jälkikäteen on TV-kameroiden ja Linnan turvakameroiden tallenteilta selvinnyt että nimellä 'Mikko Hassinen' esiintynyt m48886