Riihimäellä lapset ovat niin Fiksuja, että ymmärtävät 7 vuotiaana ettei voi mennä koulun joulukirkkoon muiden mukana.
Syynä lasten mielestä on se, että se eriarvoistaa hänen valinnan mahdollisuuden.
Mutta se, että lapsen äiti tekee valinnan joko joulukirkko tai tilalla kirjasto toteuttaa lapsen äänen kuulumisen.
Itse olen aina nuoruudessani käynyt joulukirkossa ja koin sen hyvin jouluun sopivana asiana.
Minulle ei tullut isompana oppilaana mieleen, että minusta yritetään tehdä vääräoppinut uskovainen.
Mitenkä nämä äidit pystyvät lasten ollessa isompia enää toteuttaa nämä omat halunsa kun lapsille tulee oma tahto.
On esimerkkejä vaikka vanhemmat ovat kasvattaneet lapsistaan omiensa näköisiä on heistä tullut aikuisena aivan muunlaisia mitä he toivoivat.
Jos vanhemmat haluavat toteuttaa omia fantasioitaan koulussa pitää heidän laittaa lapsensa yksityiskouluihin.
Näitä kouluja kyllä suomesta löytyy, missä vanhemmat päättävät hyvin pitkälle mitä koulussa opetetaan jne.
Äiti miksi en saa mennä koulun joulukirkkoon vaan viet minut siksi aikaa kirjastoon?
8
170
Vastaukset
- Anonyymi
Opetuksen pitää olla kaikille tasapuolista, eikä ketään saa syrjiä.
Miksi koululaisten pitäisi mennä joulukirkkoon, kun Suomessakin on kymmeniä eri uskontoja. Jos toimittaisiin oikeudenmukaisesti, niin pitää käydä kaikkien uskontokuntien joulukirkossa tai ei käydä missään kirkossa.- Anonyymi
Missä on islamilainen joulukirkko?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä on islamilainen joulukirkko?
voi, voi
- Anonyymi
Kotonasynyttäjillä on ongelmia
- Anonyymi
Rahapula? 1500€ sai äiti Pohjanmaalla vastaavasta.
- Anonyymi
Yhteiskunta olisi paljon terveempi, jos ei olisi yhtään uskontoa ihmisiä riivaamassa.
- Anonyymi
Olipa wanhanaikainen ja suvaitsematon mielipide.
- Anonyymi
Lasten ja vanhusten hyväksikäyttöä, epämääräisiä testamentteja seurakuntien hyväksi, törkeää painostamista, aborttien kieltämistä ym.
Kaikkee se uskonto teettää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä181016Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071010Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk299908- 42899
- 72875