Kenestähän vuoden yrittäjä leivottiin kosteissa pikkujouluissa?
Vuoden yrittäjä?
8
169
Vastaukset
- Anonyymi
Tai sitten kaikki jäsenmaksun maksaneet on jo kertaalleen valittu.
- Anonyymi
Ei kai siinä jäsen tarvi olla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kai siinä jäsen tarvi olla?
Tarvii....
- Anonyymi
Jollet ole maksanut kuhmoisten yrittäjät ry.n jäsenmaksua, et ole yrittäjä.
- Anonyymi
Katsoppa kuhmoinen palvelee lehteä, Montako on yksittäis tai muuta yrittäjää? Kysyppä sitten kuhmoisten yrittäjiltä, montako heidän mielestään on? Vertaa lukua jäsenmaksun maksaneisiin. Kysyppä samalla vaikkapa yrittäjien puh joht, montako yrittäjää on valittu, mitkä ei ole kuuluneet järjestöön. Yllätyt, tasan 0.
- Anonyymi
Näkyy olevan taiteilija Eino Viikilä.....
https://kuhmoistensanomat.fi/taiteilija-eino-viikila-on-kuhmoisten-vuoden-yrittaja/- Anonyymi
Hyvä Eino ! Lämpimät onnittelut !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä Eino ! Lämpimät onnittelut !
Hyvä hyvä, yrittäjien 10 vuoden jäsenmaksu-pankkisiirto on jo postissa tulossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1049314
- 474509
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021966Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html421841- 241600
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131341Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,371270Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54907Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31892Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v30883