Olin liftannut matkailua-auton kyytii ja pariskunta pyysi minua jäämään yöksi, koska kello oli jo paljon ja minulla oli matkaa kotiin vielä 300 km.ä. Isossa matkailuautossa oli leveä takavuode, siihen mahtui hyvin kolmekin ihmistä rinnakkain nukkumaan. Aluksi parin mies nukkui keskellä ja minä ja nainen eripuolilla. Yöllä nainen kuitenkin heräsi ja kävi vessassa. Sillä aikaa mies oli kääntänyt kylkeä ja siirtynyt toiselle reunalle. Nainen tönäisi miestä, mutta kuorsaus vain lisääntyi. Sitten nainen tuli keskelle vuodetta nukkumaan. En saanut unta, kun mies kuorsasi. Nainen ei myöskään nukkunut. Hän kääntyi kylelleen minuun päin ja kokeili etumustani. Sitten hän nosti toisen säärensä läälleni ja hivuttautui hitaasti päälleni. " Ole hiljaa, ettei mieheni herää". Makasin liikkumatta selälläni. Nainen riisui yöpaitansa ja tunsin hänen rintansa rintaani vasten. Hitaasti hän liutti itseään alaspäin ja tunsin miten hän lantiota liikuttamalla etsi kaluni sisäänsä pikkarin puntista. Vain muutama kerta hitaasti sisään ja ulos ja minulta tuli. Aamulla joimme kahvia ja nainen oli ihan, kuin mitään ei oli yöllä tapahtunutkaan.
Hiljaa, ettei mieheni herää
Anonyymi-ap
1
7925
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.4385145Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1262113- 1461740
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko761415Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?
The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass181387Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"
Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise191314Perjantaita!
Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔821275Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua
Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään701168- 711167
- 381090