Ja valitettavasti mopoili viimeisen kerran Pattayalla.
https://www.iltalehti.fi/musiikki/a/9e898d06-b863-45ab-a3a6-4aa359266a03
Kaupasta saa 400 bahtilla hyvän kypärän, joka kulkee lomilla mukana. Se on puhdas ja helppo laittaa päähän. Nuori mies lähti aivan liian varhain mokoman hölmöilyn vuoksi. Kännissä ei kannata ajella enää Pattayalla monestakaan syystä.
Rasmuksen ex rumpali mopoilee
64
752
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä mahtaa tarkoittaa "enää"?
Onko ollut aiheesta sananvaihtoa siitä lukien kun palstan pääartisti elvisteli känniajelujaan sopperillaan ja kertoi vahingossa hoksanneensa miten moottoripyörää ohjataan ajettuaan parisataatuhatta kilometriä sitä ennen ollen jopa 300 kerholainen?
Opetelkaa mopoilemaan juntit ennen mobedin vuokraamista ja Herra Elämä voi jo ryhtyä opettamaan pikavanhenevaa tytärtään ohjaamaan mobedia, että kakaran ei tarvitse vahingossa hoksata.- Anonyymi
Niin että onko sitten aiemmin kannattanut ajaa kännissä Pattayalla, kun ei enää kannata?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin että onko sitten aiemmin kannattanut ajaa kännissä Pattayalla, kun ei enää kannata?
Saarilla Thaimaassa ajellaan edelleen kännissä ja maaseudulla myös ilman pelkoa poliisista. Maaseudulla paikalliset enimmäkseen. Pelkästään brittituristeja kuoli satoja mopo-onnettomuuksissa Taolla ja Samuilla muutamassa vuodessa. Mene Pasanen suorittamaan tuota ajo-opetustasi Thaimaahan äläkä hössötä siellä paraisten palvelutalolla omiasi.
Aiemmin Pattayalla selvisi 500 patin sakoilla. Nykyään saattaa olla 30 tuhatta viiva vankeutta ja jos tulee onnettomuus, maksat kaiken ennekuin pääset maasta.
Sikäli kännissä ajaminen ei enää kannata missään mielessä. Liian isot riskit. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saarilla Thaimaassa ajellaan edelleen kännissä ja maaseudulla myös ilman pelkoa poliisista. Maaseudulla paikalliset enimmäkseen. Pelkästään brittituristeja kuoli satoja mopo-onnettomuuksissa Taolla ja Samuilla muutamassa vuodessa. Mene Pasanen suorittamaan tuota ajo-opetustasi Thaimaahan äläkä hössötä siellä paraisten palvelutalolla omiasi.
Aiemmin Pattayalla selvisi 500 patin sakoilla. Nykyään saattaa olla 30 tuhatta viiva vankeutta ja jos tulee onnettomuus, maksat kaiken ennekuin pääset maasta.
Sikäli kännissä ajaminen ei enää kannata missään mielessä. Liian isot riskit.Uudistan kysymyksen, millä perusteella ennen on KANNATTANUT ajaa kännissä?
Jätä selittelysi äidillesi asian sivusta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uudistan kysymyksen, millä perusteella ennen on KANNATTANUT ajaa kännissä?
Jätä selittelysi äidillesi asian sivusta.Sinulla kun on tuo lukihäiriö ja luetun ymmärtämishäiriö, etkä kykene muodostamaan kokonaisuuksia vaan takerrut yksittäisiin sanoihin ja lasuseisiin niin kaikki on väännettävä sinulle rautalangasta. Siinä on aikanaan ollut huoltajasi pulassa kun mikään viesti ei mene perille millään.
"Kannattaminen" ei ole tuon tekstin pointti, vaan se että ennen vanhaan Pattayalla ajeltiin yleisesti kännissä ja ilman kypärää. Siitä kännissäajamisesta ei saanut tuomioita etkä joutunut korvaamaan kolarissa sen enempää kuin selvinpäinkään. Nykyään asia on aivan toisin. Vaikka et kolaroisikaan, sakko voi olla aivan mitä vaan ja putkasta et pääse ennenkuin se on maksettu. Kolarissa mopon vakuutus ei korvaa kumpaakaan kulkuneuvoa vaan joudut maksamaan ne omasta kukkarosta. Tonnin sakot ja kahden tonnin peltivahingot euroissa, niin siinä on monen lomabudetti mennyt.
Vielä pahempi jos telot jonkun ja itsesi siinä samalla. Vakuutukset ei korvaa vahinkoa vaan maksat molempien sairaalareissut tai mikä vielä pahempaa, niin maksat toisen invaliditeetistä 30 tuhannen euron korvaukset, tai kuolemantapauksesta saman verran.
Aika harvalla lomailijalla on kymmeniä tuhansia tilillään tai luottokortillaan. Se on sitten soitettava Suomeen ja yritettävä saada jostakin rahaa lainaan ja kaikki sen takia että päätit lähteä mopolla baariin vaikka olisit päässyt lavataksilla hintaan 27 senttiä ja herännyt aamulla oman huoneesi sängystä terveenä lompakko taskussasi.
Siksi se on nykyään vähemmän kannattavaa, mutta koskaan se ei ole ollut järkevää vaan se on ollut aina tyhmää. Sellaisen ihmisen joka kännissä ottaa riskejä, kannattaa jättää se mopo kämpille jo baariin lähtiessä, koska kiusaus ajaa se takaisin on tiedossa.
Olen ajanut itse hirveässäkin kännissä Pattayalla ja kaatunutkin kännissä pari kertaa. Kerran olin niin kännissä ettei ajamisesta tullut mitään vaan olin viiden metrin välein kyljellään. Kiitettävä Luojaa ettei pahempaa tapahtunut. Lopetin sen kännissä ajelun kerralla 2015 vuonna. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla kun on tuo lukihäiriö ja luetun ymmärtämishäiriö, etkä kykene muodostamaan kokonaisuuksia vaan takerrut yksittäisiin sanoihin ja lasuseisiin niin kaikki on väännettävä sinulle rautalangasta. Siinä on aikanaan ollut huoltajasi pulassa kun mikään viesti ei mene perille millään.
"Kannattaminen" ei ole tuon tekstin pointti, vaan se että ennen vanhaan Pattayalla ajeltiin yleisesti kännissä ja ilman kypärää. Siitä kännissäajamisesta ei saanut tuomioita etkä joutunut korvaamaan kolarissa sen enempää kuin selvinpäinkään. Nykyään asia on aivan toisin. Vaikka et kolaroisikaan, sakko voi olla aivan mitä vaan ja putkasta et pääse ennenkuin se on maksettu. Kolarissa mopon vakuutus ei korvaa kumpaakaan kulkuneuvoa vaan joudut maksamaan ne omasta kukkarosta. Tonnin sakot ja kahden tonnin peltivahingot euroissa, niin siinä on monen lomabudetti mennyt.
Vielä pahempi jos telot jonkun ja itsesi siinä samalla. Vakuutukset ei korvaa vahinkoa vaan maksat molempien sairaalareissut tai mikä vielä pahempaa, niin maksat toisen invaliditeetistä 30 tuhannen euron korvaukset, tai kuolemantapauksesta saman verran.
Aika harvalla lomailijalla on kymmeniä tuhansia tilillään tai luottokortillaan. Se on sitten soitettava Suomeen ja yritettävä saada jostakin rahaa lainaan ja kaikki sen takia että päätit lähteä mopolla baariin vaikka olisit päässyt lavataksilla hintaan 27 senttiä ja herännyt aamulla oman huoneesi sängystä terveenä lompakko taskussasi.
Siksi se on nykyään vähemmän kannattavaa, mutta koskaan se ei ole ollut järkevää vaan se on ollut aina tyhmää. Sellaisen ihmisen joka kännissä ottaa riskejä, kannattaa jättää se mopo kämpille jo baariin lähtiessä, koska kiusaus ajaa se takaisin on tiedossa.
Olen ajanut itse hirveässäkin kännissä Pattayalla ja kaatunutkin kännissä pari kertaa. Kerran olin niin kännissä ettei ajamisesta tullut mitään vaan olin viiden metrin välein kyljellään. Kiitettävä Luojaa ettei pahempaa tapahtunut. Lopetin sen kännissä ajelun kerralla 2015 vuonna.Hienoa kun taas näet minut siellä missä en edes ole ollut, en ole ottanut mitään kantaa avauksen juttuihin, pidän ihmistä hyvin pitkälle alkoholisoituneena jos hän lähtee edes kerran ajamaan humalassa autoa tai mitä tahansa ajoneuvoa jossa on moottori, en ole koskaan ajanut enkä aja, minulla on aina varoja sen verran että otan taxin tai tuktukin jos olen ollut liikenteessä ja juonut enemmänkin kuin yhden oluen.
Otan hieman kantaa sinun ns. ammattitaitoosi, jos olisit mies olisit laittanut minulle kaveripyynnön faceen, mutta kun sinä selvästi pelkäät, olisit huomannut että minulla siellä kaverina suomen kovimmat talousrikolliset sekä ainakin kolmen suuren rakennusliikkeen korkeinta johtoa, ihan sisäpiirissä, mutta kuin pelkäät minkä voin.
Tiedän tarkalleen minkälaisen riskin otat dokaamalla ja ajamalla täällä thaimaassa, viime vuonna sakemanni ajoin kaksi pentua hengiltä autollaan huomattavalla ylinopeudella, todella paljon promilleja veressä, uskon että kun olen vieraalla maalla ulkomaalaisena, minun on syytä noudatta kaikkia määräyksiä pilkulleen.
Joudun lähteä viemään vaimolle jotain romppeita, joten palataan asiaan.
By NumBall HHN 62v.
ps. olin eilen kavereiden ja vaimoni kanssa juhlimassa täällä synttäreitäni, 62v. - Anonyymi
Eiköhän se oikeaan osoitteeseen mene joka tapauksessa, en minä ole täällä tietojani kertonut, peukaloinen on, kertonut oli sillä "munaa" kertoa tietoni mutta ei omiaan, aivan tyypillistä toimintaa ei niin luotettavalle henkilölle, siksi en usko sanaakaan mitä täällä kirjoittaa, en sanaakaan, vastuunsa tunteva luotettava "mies" ei toimi noin, arvostan peukaloista kuin pentuja, oli ne sitten vaikkapa koiran sellaisia, looseri mikä looseri.
Enkä viitsi edes kommentoida enää hänen uhkailujaan, ne ovat kokeneet täyden inflaation kaikkinensa. - Anonyymi
Kuules kusipää 2010 tuo sun "Varaa" nimitellä on aikaisemminkin luettu ja sinullahan kertomasi mukaan on "Varaa" koska olet varakas atleetti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuules kusipää 2010 tuo sun "Varaa" nimitellä on aikaisemminkin luettu ja sinullahan kertomasi mukaan on "Varaa" koska olet varakas atleetti.
Sitä saa mitä tilaa.. korkojen kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla kun on tuo lukihäiriö ja luetun ymmärtämishäiriö, etkä kykene muodostamaan kokonaisuuksia vaan takerrut yksittäisiin sanoihin ja lasuseisiin niin kaikki on väännettävä sinulle rautalangasta. Siinä on aikanaan ollut huoltajasi pulassa kun mikään viesti ei mene perille millään.
Olen ajanut itse hirveässäkin kännissä Pattayalla ja kaatunutkin kännissä pari kertaa. Kerran olin niin kännissä ettei ajamisesta tullut mitään vaan olin viiden metrin välein kyljellään. Kiitettävä Luojaa ettei pahempaa tapahtunut. Lopetin sen kännissä ajelun kerralla 2015 vuonna.Morjens Kymppi.
Erittäin hyvä kirjoitus, kiitos. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hienoa kun taas näet minut siellä missä en edes ole ollut, en ole ottanut mitään kantaa avauksen juttuihin, pidän ihmistä hyvin pitkälle alkoholisoituneena jos hän lähtee edes kerran ajamaan humalassa autoa tai mitä tahansa ajoneuvoa jossa on moottori, en ole koskaan ajanut enkä aja, minulla on aina varoja sen verran että otan taxin tai tuktukin jos olen ollut liikenteessä ja juonut enemmänkin kuin yhden oluen.
Otan hieman kantaa sinun ns. ammattitaitoosi, jos olisit mies olisit laittanut minulle kaveripyynnön faceen, mutta kun sinä selvästi pelkäät, olisit huomannut että minulla siellä kaverina suomen kovimmat talousrikolliset sekä ainakin kolmen suuren rakennusliikkeen korkeinta johtoa, ihan sisäpiirissä, mutta kuin pelkäät minkä voin.
Tiedän tarkalleen minkälaisen riskin otat dokaamalla ja ajamalla täällä thaimaassa, viime vuonna sakemanni ajoin kaksi pentua hengiltä autollaan huomattavalla ylinopeudella, todella paljon promilleja veressä, uskon että kun olen vieraalla maalla ulkomaalaisena, minun on syytä noudatta kaikkia määräyksiä pilkulleen.
Joudun lähteä viemään vaimolle jotain romppeita, joten palataan asiaan.
By NumBall HHN 62v.
ps. olin eilen kavereiden ja vaimoni kanssa juhlimassa täällä synttäreitäni, 62v."Otan hieman kantaa sinun ns. ammattitaitoosi, jos olisit mies olisit laittanut minulle kaveripyynnön faceen, mutta kun sinä selvästi pelkäät, olisit huomannut että minulla siellä kaverina suomen kovimmat talousrikolliset sekä ainakin kolmen suuren rakennusliikkeen korkeinta johtoa, ihan sisäpiirissä, mutta kuin pelkäät minkä voin."
Huh huh mitä uhkailua!
Senssu hei, onko tämä ihan terveen 62v. ihmisen kirjoittamaa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Otan hieman kantaa sinun ns. ammattitaitoosi, jos olisit mies olisit laittanut minulle kaveripyynnön faceen, mutta kun sinä selvästi pelkäät, olisit huomannut että minulla siellä kaverina suomen kovimmat talousrikolliset sekä ainakin kolmen suuren rakennusliikkeen korkeinta johtoa, ihan sisäpiirissä, mutta kuin pelkäät minkä voin."
Huh huh mitä uhkailua!
Senssu hei, onko tämä ihan terveen 62v. ihmisen kirjoittamaa?Muistanko oikein että tämä monen danin sensei uhkaili että lentokentällä on liivimiehet vastassa pesäpallomailojen kanssa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistanko oikein että tämä monen danin sensei uhkaili että lentokentällä on liivimiehet vastassa pesäpallomailojen kanssa?
Vai että oikein uhkailua talousrikollisilla tai rakennusyhtiöiden pomoilla, kaikkea resupeppu keksiikin...
- Anonyymi
Länsimaista vapautta ajaa ilman kypärää.
- Anonyymi
Oli vastikään uutinen kun Miamissa tunnettu kypäräpakon vastustaja kolaroi HD:nsä ja menehtyi päävammaan naisystävänsä kanssa. Fiksu kaveri. Sanoikohan viimeiseksi että freedom!?
- Anonyymi
Kyse yksilöautonomiasta ja god given rights.
- Anonyymi
Jos joi, niin olisi ehkä vielä hengissä, ellei olisi juonut.
Mulla tuli auto vastaan pimeellä ilman minkäänlaisia valoja. 🤣 Vauhtia ehkä 80 - 100. Lähellä kävi. Tiet on Ok kunnossa mutta paikallisten pää ei.
- Anonyymi
Timmyy kirjoitti:
Meikeläisen kaistalla..
Thaimaa on tilastollisesti maailman vaarallisimpia maita, täällä kuolee 12x enemmän ihmisiä tielliikenteessä suhteutettuna väkilukuun, kuin suomessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Thaimaa on tilastollisesti maailman vaarallisimpia maita, täällä kuolee 12x enemmän ihmisiä tielliikenteessä suhteutettuna väkilukuun, kuin suomessa.
Sitte vielä rakkaat rattijuopot änkee itsensä kaatuilemaan viiden metrin välein mopoillaan kun mopoilee täysin tietoisena räkälään ryyppäämään, eli tekee päätöksen känniajeluilleen jo ollessaan selvinpäin.
Anonyymi kirjoitti:
Juu, jotenkin noin oon ymmärtänyt. Kunnon pusu oli suht lähellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitte vielä rakkaat rattijuopot änkee itsensä kaatuilemaan viiden metrin välein mopoillaan kun mopoilee täysin tietoisena räkälään ryyppäämään, eli tekee päätöksen känniajeluilleen jo ollessaan selvinpäin.
Rattijuoppoja on monenlaisia. On kokeneita kuskeja jotka on miltei aina kännissä, jolloin se ei poikkea heidän normitilastaan. He ajaa varovasti ja suunnilleen siten kuin muutkin.
Nuoriso taas ei kännissä tunne kuolemanpelkoa eikä vastuuntuntoa muista ja arvelevat olevansa voittamattomia ässiä liikenteessä Fast & Furious- tyyliin. Kaikki kaverit kyytiin ihailemaan kuljettajan nopeutta ja ajotaitoa.
Vielä pahempia kuin nuo on ne jotka juo harvoin. Esim pikkujouluista lähdetään silleen kotiin että avain menee virtalukkoon vasta seitsemännellä yrityksellä. Kontrolli on poissa kokonaan.
Itse en ole koskaan kaahannut kännissä ja koettanut etsiä hiljaisia reittejä kotiin. Se on joskus 2013 kun viimeksi olen ajanut kännissä. En ole ikinä kaatunut kaksipyöräisellä mopoiän jälkeen ja ainoa autokolarini oli vuonna 1988, joka oli oma aiheuttamani. Onneksi siinä ei tullut henkilövahinkoja eikä vammoja.
Viiden vanhana olin isän kanssa rattijuopon kyydissä, joka innostui kaahaamaan Simcalla. Isä varoitti kuskia 200 metriä ennen onnettomuutta. 5-6 kertaa katon kautta ympäri ja lensin ikkunasta savipellolle.
Ei naarmun naarmua. Kuskilta lähti korvat ja isältä taju. Kun ambulanssi tuli, istuskelin katollaan olevan auton pohjan päällä ja lämmittelin käsiä pakoputkessa.
Kyllähän se on aivan hölmöläisen hommaa ajella kännissä kuin myös väsyneenä. Aikoinaan kun Lahdesta lähdettiin puoli kuusi kohti stadia, niin silmä luppasi miltei joka aamu ja piti käydä antamassa itselleen lumipesuja virkistykseksi.
Volyymiin nähden Pattayalla sattuu yllättävän vähän kuolemaan johtaneita kännikolareita. Huomattavasti enemmän näkee nuoria naisia ja poikia onnettomuuksissa selvinpäin. Tytöt siksi etteivät osaa ajaa ja pojat siksi että kaahaa keskustassa.
90- 00- luvun alussa kaikki ajoi kännissä suomalaisistakin. Nykyään aniharva.
2010
PS: Saaripasasen ei kannata asiaa sen kummemmin kommentoida, kun kokemusta on vain nettilehdistä, etkä ymmärrä siitäkään mitä niissä lukee.
PPS: Räkälöistä pöliset, vaikka omana suurena haaveenasi on ollut kellohamebaari tavallisille prosenttiliivijengiläisille, jotka ajelee amerikkalaisilla mopedeilla jotka on valmistettu korealaisista osista.
Pattayalla on erinomaisia suomibaareja. Aikuiseen makuun omia suosikkejani on Helmi ja Pineapple sport bar. Ne eivät ole räkälöitä eikä ilotaloja, kuten Saaripasanen kuvittelee. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rattijuoppoja on monenlaisia. On kokeneita kuskeja jotka on miltei aina kännissä, jolloin se ei poikkea heidän normitilastaan. He ajaa varovasti ja suunnilleen siten kuin muutkin.
Nuoriso taas ei kännissä tunne kuolemanpelkoa eikä vastuuntuntoa muista ja arvelevat olevansa voittamattomia ässiä liikenteessä Fast & Furious- tyyliin. Kaikki kaverit kyytiin ihailemaan kuljettajan nopeutta ja ajotaitoa.
Vielä pahempia kuin nuo on ne jotka juo harvoin. Esim pikkujouluista lähdetään silleen kotiin että avain menee virtalukkoon vasta seitsemännellä yrityksellä. Kontrolli on poissa kokonaan.
Itse en ole koskaan kaahannut kännissä ja koettanut etsiä hiljaisia reittejä kotiin. Se on joskus 2013 kun viimeksi olen ajanut kännissä. En ole ikinä kaatunut kaksipyöräisellä mopoiän jälkeen ja ainoa autokolarini oli vuonna 1988, joka oli oma aiheuttamani. Onneksi siinä ei tullut henkilövahinkoja eikä vammoja.
Viiden vanhana olin isän kanssa rattijuopon kyydissä, joka innostui kaahaamaan Simcalla. Isä varoitti kuskia 200 metriä ennen onnettomuutta. 5-6 kertaa katon kautta ympäri ja lensin ikkunasta savipellolle.
Ei naarmun naarmua. Kuskilta lähti korvat ja isältä taju. Kun ambulanssi tuli, istuskelin katollaan olevan auton pohjan päällä ja lämmittelin käsiä pakoputkessa.
Kyllähän se on aivan hölmöläisen hommaa ajella kännissä kuin myös väsyneenä. Aikoinaan kun Lahdesta lähdettiin puoli kuusi kohti stadia, niin silmä luppasi miltei joka aamu ja piti käydä antamassa itselleen lumipesuja virkistykseksi.
Volyymiin nähden Pattayalla sattuu yllättävän vähän kuolemaan johtaneita kännikolareita. Huomattavasti enemmän näkee nuoria naisia ja poikia onnettomuuksissa selvinpäin. Tytöt siksi etteivät osaa ajaa ja pojat siksi että kaahaa keskustassa.
2010
PS: Saaripasasen ei kannata asiaa sen kummemmin kommentoida, kun kokemusta on vain nettilehdistä, etkä ymmärrä siitäkään mitä niissä lukee.
PPS: Räkälöistä pöliset, vaikka omana suurena haaveenasi on ollut kellohamebaari tavallisille prosenttiliivijengiläisille, jotka ajelee amerikkalaisilla mopedeilla jotka on valmistettu korealaisista osista.
Pattayalla on erinomaisia suomibaareja. Aikuiseen makuun omia suosikkejani on Helmi ja Pineapple sport bar. Ne eivät ole räkälöitä eikä ilotaloja, kuten Saaripasanen kuvittelee.Monenlaisia rattijuoppoja, kyllä niitä on vain yhdenlaisia joiden alkoholin käyttö on lähtenyt lapasesta, ja ovat näin ollen alkoholisteja, jokainen terve ihminen tajuaa riskin mikä asiaan liittyy, olet vaaraksi itsellesi mutta myös muille.
Thaimaan kaaosmainen liikenne johtuu, siitä että liikennesäännöistä ei tajuta mitään, autokouluja ei ole, tai jos on taso on surkea, kortin voit ostaa rahalla,eikä ihan vähäistä ole luulo omista taidoista.
Ei kai siellä maaseudulla ole asiasta ongelmia, voin vakuuttaa että hua hinissä on, ja aika paljon, jopa minulle sattuu vaaratilanteita lähes päivittäin, kun olen mopolla liikkeellä, pahin on ohittaminen vasemmalta puolelta, niitä näkee joka päivä, toinen ikävä virhe on se että kaistat valitaan väärin, mennäänkin suoraan ajavan kaistalla mutta käännytäänkin, jolloin ajolinjat voivat leikata.
Näen täällä vuodessa enemmän kolareita kuin olen suomessa nähnyt 50 vuoden aikana, onneksi suurin osa on peltiä ryttyyn, tai mopo paskaksi, mutta sairaala keikka on mopokuskilla lähes varmasti edessä kun kypäräkin on jäänyt kotiin, minä en itse aja ilman kypärää metriäkään eikä vaimonikaan.
By NumBall HHN 62v. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
2010
Pattayalla on erinomaisia suomibaareja. Aikuiseen makuun omia suosikkejani on Helmi ja Pineapple sport bar. Ne eivät ole räkälöitä eikä ilotaloja, kuten Saaripasanen kuvittelee.Alkoholisti pitää aina omia tekojaan oikeutettuna ja vähättelee vakavia asioita ymmärtämättä että on ihmiskunnan pohjasakkaa, ei ole kaahannut, joo no siinäpä puolustus, ei ole kaahannut, niin ja vain hiljaisia reittejä maailman metropolissa.
Eikö sitä skootteria hyvänen aika voi jättää hotellin parkkipaikalle kun lähtee ottamaan päivän pakollista känniä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alkoholisti pitää aina omia tekojaan oikeutettuna ja vähättelee vakavia asioita ymmärtämättä että on ihmiskunnan pohjasakkaa, ei ole kaahannut, joo no siinäpä puolustus, ei ole kaahannut, niin ja vain hiljaisia reittejä maailman metropolissa.
Eikö sitä skootteria hyvänen aika voi jättää hotellin parkkipaikalle kun lähtee ottamaan päivän pakollista känniä?Kyllä se narsismi tuottaa kaikenlaista, narsisti on aina oikeassa eikä näe omassa toiminnassa mitään moitittavaa, aina on tekosyy alkoholismiin, osakaslainoihin yms.
- Anonyymi
Muistan, kun vuosituhannen alkupuolella tuo, silloin nuori mies Champion a Go Go:ssa koko ajan pyysi DJ:ltä Rasmuksen musiikkia, jota ihme kyllä löytyikin soittolistalta.
Tuo kypätä on sellainen asia mistä ei Thaimaassa ajaessa tuli ikinä kyllä laistettua, oli alla sitten skootteri taikka isompi pyörä. Itselläni itseasissa kulkee sopiva laadukas kypärä (joko avokypärä taikka avattava umpikypärä, ajosuunnitelmista riippuen) aina mukaan Thaimaaseen ja takaisin, kun harvoin noista vuokraamojen kypäristä itselle mieleistä löytyy ja en oikein luota noihin markettien halpakypäriinkään, niin olen päätynyt siihen että kuljettelen omaa kypärää aina laukussa mukana.
- Anonyymi
Järkevästi toimit Santtu eikä kypäräsi sinänsä paljoa tilaa kassistasi verota, kun sen sisään voi laittaa muuta kassisi sisältöä.
Oma kypärä on aina parempi ja istuvampi, sekä varmuudella turvallisempi.
$
- Anonyymi
Rumpali mopoilee tällä hetkellä taivaallisella valtatiellä ilman huolen häivää. Kevyet mullat hänelle.
- Anonyymi
Laitoin kerran kattilan päähäni.
$- Anonyymi
Ai kerran... mulla on aina kattila päässä. En tunne itseäni peilisdä ilman kattilaa.
https://aijaa.com/dcfhMB
By NumBaII, 62 kattilaa ja myös kukka kattilaa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai kerran... mulla on aina kattila päässä. En tunne itseäni peilisdä ilman kattilaa.
https://aijaa.com/dcfhMB
By NumBaII, 62 kattilaa ja myös kukka kattilaaIT-neroksi itseään kutsuva pasanen ei usko, että tuosta kuvasta voi nähdä kaulan alla olevan sotun loppuosan. Kokeilepas seuraavaa: -Avaa kuva nykyaikaiselle näytölle tai telkkarin näytölle. Katso kännykän kameran kautta kuvaa leuan alta noin 15cm etäisyydeltä, etsi sopiva etäisyys. Kuvaan tulee aivan selkeästi näkyviin kyseiset numerot.
Nykyisissä kännyköissä on kuvanparannusohjelmat, jotka paikkaavat puuttuvat pikselit automaattisesti. Katsellessa kännykän kautta numerot näkyy selvästi, mutta kuvaa ottaessa kännykkä zoomaa siten että kuva ei onnistu, mutta katselu onnistuu.
Tuo Pasasen kuva oli muutenkin feikki. Kuvannut sen Suomessa, liittänyt siihen vaimon lähettämän kuitin ja toisesta kuvasta hedelmän. Pasanen on Suomessa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
IT-neroksi itseään kutsuva pasanen ei usko, että tuosta kuvasta voi nähdä kaulan alla olevan sotun loppuosan. Kokeilepas seuraavaa: -Avaa kuva nykyaikaiselle näytölle tai telkkarin näytölle. Katso kännykän kameran kautta kuvaa leuan alta noin 15cm etäisyydeltä, etsi sopiva etäisyys. Kuvaan tulee aivan selkeästi näkyviin kyseiset numerot.
Nykyisissä kännyköissä on kuvanparannusohjelmat, jotka paikkaavat puuttuvat pikselit automaattisesti. Katsellessa kännykän kautta numerot näkyy selvästi, mutta kuvaa ottaessa kännykkä zoomaa siten että kuva ei onnistu, mutta katselu onnistuu.
Tuo Pasasen kuva oli muutenkin feikki. Kuvannut sen Suomessa, liittänyt siihen vaimon lähettämän kuitin ja toisesta kuvasta hedelmän. Pasanen on Suomessa.Suomessahan tuo saarikyrvånsyylä on ollut jo pitkän aikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomessahan tuo saarikyrvånsyylä on ollut jo pitkän aikaa.
Sensukalla on ollut kamera tiltissä ja kuksa hukassa jo vuosia ja Pasasella kesäkuusta lähtien. Kuvia ei tule sen enempää Chiang Maista kuin Hua Hinistakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sensukalla on ollut kamera tiltissä ja kuksa hukassa jo vuosia ja Pasasella kesäkuusta lähtien. Kuvia ei tule sen enempää Chiang Maista kuin Hua Hinistakaan.
Mitä muuta sun elämään kuuluu näin aloituksen alla jossa ilmoitetaan henkilön menehtyneen liikenneonnettomuudessa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä muuta sun elämään kuuluu näin aloituksen alla jossa ilmoitetaan henkilön menehtyneen liikenneonnettomuudessa?
Mitä sä invahåmo tavoittelit tuon aloituksesi alle jossa ilmoitit henkilön menehtyneen liikenneonnettomuudessa?
- Anonyymi
Eipä ole vuosiin enää viitsinyt skootteria Thaimaassa vuokrata, on tuo liikenne niin järjetöntä että parempi vaan kulkea muiden kyytissä jos tarvii johonkin lähteä.
- Anonyymi
Paraneeko Thaimaan liikenne, kun kulkee muiden kyydissä? Taitaa kyse olla kuitenkin siitä että oma ajotaitosi on heikentynyt heikon terveytesi vuoksi.
En ole vuosiin törmännyt järjettömyyksiin Thaimaan liikenteessä, vaikka onnettomuustilastot ovat pysyneet korkealla. Isoille teille tuli selkeämpiä varoituksia ja myös nopeuden mittausta, joskus 2016 ja se kyllä hiljensi vauhtia.
Pattayalla tyypillisin kolari johtuu skootterilla kaahailusta, mutta sitäkään harvemmin näkee omilla silmillään. Kaikkien Pattayan talvien jälkeen muistan kaksi pahaa onnettomuutta, jotka oli jo tapahtuneet kun ajoin ohi. En nähnyt itse onnettomuuksia.
Ajelin kuitenkin miltei joka päivä jollakin vehkeellä ja jalan liikuin varmuudella joka ikinen päivä Pattayalla.
Ajan itse aina paljon mieluummin kuin että olisin kyydissä. Tiedän ammattikuskeja täältäkin, joiden kyytiin en lapsiani laittaisi. Kaasunpumppaajia jotka ohjaa autoa koko ajan suorallakin tiellä.
Tästä on pari vuotta kun tällä kylällä on onnettomuus nähty. 13 vuotias poika varasti ensikännissä auton ja ajoi sen ojaan. Jalka oli kipsissä, mutta muulta vauriolta välttyi hän ja sai sellaista runtua kotonaan että otti opikseen.
Minusta paras lääke voisi olle thaimaalaisten heikkoon ajotaitoon kunnollinen autokoulu, jossa olisi vähintään 20 ajotuntia ja saman verran teoriaa.
Osa ei vaan tiedosta kaikkia riskejä ja ajelee tuurin varassa, mutta kuten sanoin, eipä tuo omaan liikennekäyttäytymiseen ole vaikuttanut eikä kovin kummoisesti silmiinkään osunut.
Chachoengsaon läpi ajellessa näin 2019 kolarin jossa koulubussin kuljettaja jyräsi keskellä päivää kaupunkialueella valoissa seisseet mopoilijat. En tiedä kuoliko siinä ketään mutta poliisimopoilijalta oli irronnut jalka.
Ajelen edelleen mielelläni Thaimaassa, usein huvikseenkin koska tykkään ajella. Parhaita pikku retkiä kun ottaa perheen kyytiin ja ajelee spontaanisti jonnekin, ostaa jätskit ja kaivaa viltin peräkontista jonnekin kivaan paikkaan.
Maleksimisesta en sen sijaan tykkää yhtään.
Niin ja Pattayalla skootterin vuokraaminen on suht turvallista, kun ei ala yli taitojensa ja hoksottimiensa pujottelemaan liikenteessä. Vauhdit harvemmin kasvaa yli 30kmh kun ei mene Sukhumvitille pärräämään. Vasenta kaistaa ja autojen perässä, jos pelottaa.
2010 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paraneeko Thaimaan liikenne, kun kulkee muiden kyydissä? Taitaa kyse olla kuitenkin siitä että oma ajotaitosi on heikentynyt heikon terveytesi vuoksi.
En ole vuosiin törmännyt järjettömyyksiin Thaimaan liikenteessä, vaikka onnettomuustilastot ovat pysyneet korkealla. Isoille teille tuli selkeämpiä varoituksia ja myös nopeuden mittausta, joskus 2016 ja se kyllä hiljensi vauhtia.
Pattayalla tyypillisin kolari johtuu skootterilla kaahailusta, mutta sitäkään harvemmin näkee omilla silmillään. Kaikkien Pattayan talvien jälkeen muistan kaksi pahaa onnettomuutta, jotka oli jo tapahtuneet kun ajoin ohi. En nähnyt itse onnettomuuksia.
Ajelin kuitenkin miltei joka päivä jollakin vehkeellä ja jalan liikuin varmuudella joka ikinen päivä Pattayalla.
Ajan itse aina paljon mieluummin kuin että olisin kyydissä. Tiedän ammattikuskeja täältäkin, joiden kyytiin en lapsiani laittaisi. Kaasunpumppaajia jotka ohjaa autoa koko ajan suorallakin tiellä.
Tästä on pari vuotta kun tällä kylällä on onnettomuus nähty. 13 vuotias poika varasti ensikännissä auton ja ajoi sen ojaan. Jalka oli kipsissä, mutta muulta vauriolta välttyi hän ja sai sellaista runtua kotonaan että otti opikseen.
Minusta paras lääke voisi olle thaimaalaisten heikkoon ajotaitoon kunnollinen autokoulu, jossa olisi vähintään 20 ajotuntia ja saman verran teoriaa.
Osa ei vaan tiedosta kaikkia riskejä ja ajelee tuurin varassa, mutta kuten sanoin, eipä tuo omaan liikennekäyttäytymiseen ole vaikuttanut eikä kovin kummoisesti silmiinkään osunut.
Chachoengsaon läpi ajellessa näin 2019 kolarin jossa koulubussin kuljettaja jyräsi keskellä päivää kaupunkialueella valoissa seisseet mopoilijat. En tiedä kuoliko siinä ketään mutta poliisimopoilijalta oli irronnut jalka.
Ajelen edelleen mielelläni Thaimaassa, usein huvikseenkin koska tykkään ajella. Parhaita pikku retkiä kun ottaa perheen kyytiin ja ajelee spontaanisti jonnekin, ostaa jätskit ja kaivaa viltin peräkontista jonnekin kivaan paikkaan.
Niin ja Pattayalla skootterin vuokraaminen on suht turvallista, kun ei ala yli taitojensa ja hoksottimiensa pujottelemaan liikenteessä. Vauhdit harvemmin kasvaa yli 30kmh kun ei mene Sukhumvitille pärräämään. Vasenta kaistaa ja autojen perässä, jos pelottaa.
2010Jatkan sen verran että pikku kolhuja näin Pattayalla usein, usein vain sellaisia että polveen tuli naarmu ja puskuriin lommo.
Kerran istuttiin kakkosella kadunvarressa kahvilla, kun autot pysähtyi valoihin. Juuri meidän kohdalle pysähtyi valkoinen Toyota.
Sieltä tuli sitten vauhdilla takaa nuori pulleaposkinen noin neljääkymppiä punapäinen pisamanaamainen, selvästi brittipoika PCX:llä ja päräytti Toyotan kannikkaan.
Lensi tyylipuhtaasti auton yli edelleen ajoasennossa, putosi konepellille ja kierähti maahan. Ei ollut puolta sekuntiakaan maassa kun ryntäsi hakemaan skootteriaan ja kaasutti karkuun etupyörä solmussa muovinkappaleita putoillen, ennenkuin auton kuski ehätti ulos.
Poikaparka varmaan pikku shokissa pakeni paikalta, mutta suoritus oli hieno kuin stuntmanin tekemänä. Varmasti kopsahti reidet sarviin ennen lentoa ja se poika ei seuraavana päivänä varmaankaan kävellyt. Kannattaisi käydä sairaalassa tuollaisen jälkeen sillä ruhjeet voi aiheuttaa sisäisiä vuotoja ja hyytymiä.
2010 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
2010No johan oli taas kommentti kommentille, jossa kommentoija 1 toteaa itse mieluummin olevan kyydissä maassa jossa pelti paukkuu ja henget lähtee ... Paraneeko Thaimaan liikenne, kun kulkee muiden kyydissä?
Pelkästään tuo aloituslausahdus osoittaa että ... Tuut tuut ja .... no antaas olla.
Ai että nyt ajo-opetus olisikin hyvä, joo onhan sitä tullut opetettua, että aivan kaikki thaimaalaiset ei olisi pääartistin tapaisia, että hoksaa vahingossa miten mobedia ohjataan.
$ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
2010Resupekka kannattaa hieman lukea virallisia tilastoja Thaimaan tieliikenne kuolemista, ennen kuin taas yrität päteä, milloin muuten ryhdyt mieheksi ja kannat vastuun teoistasi...
Anonyymi kirjoitti:
No johan oli taas kommentti kommentille, jossa kommentoija 1 toteaa itse mieluummin olevan kyydissä maassa jossa pelti paukkuu ja henget lähtee ... Paraneeko Thaimaan liikenne, kun kulkee muiden kyydissä?
Pelkästään tuo aloituslausahdus osoittaa että ... Tuut tuut ja .... no antaas olla.
Ai että nyt ajo-opetus olisikin hyvä, joo onhan sitä tullut opetettua, että aivan kaikki thaimaalaiset ei olisi pääartistin tapaisia, että hoksaa vahingossa miten mobedia ohjataan.
$Niin, ensinhän tulee mollata toisen mielipide oli se siten mikä tahansa ja sitten todeta sairaaksi ym. jonka jälkeen minä, minä, minä, minä, minä, minä, minäääÄÄÄÄÄäääää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, ensinhän tulee mollata toisen mielipide oli se siten mikä tahansa ja sitten todeta sairaaksi ym. jonka jälkeen minä, minä, minä, minä, minä, minä, minäääÄÄÄÄÄäääää.
Sama kaava toistuu vuodesta toiseen, selvä narsisti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Resupekka kannattaa hieman lukea virallisia tilastoja Thaimaan tieliikenne kuolemista, ennen kuin taas yrität päteä, milloin muuten ryhdyt mieheksi ja kannat vastuun teoistasi...
By NumBall HHN 62v.Arvasin että asialla kommentissa oli Saaripasanen.
Mies jolla piti olla tarinan mukaan kolme moottoripyörää, kaksi autoa, Navara ja Camry Hybridi sekä Rolls Royce.
Nyt hän sitten kulkeekin jo 62 vuotiaana muiden kyydissä kun liikenne pelottaaa. Muutama vuosi sitten kerroit kuinka ajat 200 tuhatta kilometriä autolla joka vuosi ja 50 tuhatta kilometriä mopolla siihen päälle.
Ristiriidassa oli jo silloin se että sanoit kulkevasi bussilla joka paikkaan ja kerroit että vasemmanpuoleinen liikenne on mahdotonta oppia. Olet vaan niin tolkuttoman tyhmä että kenkien oikeisiin jalkoihin laittaminenkin on sinulle haaste, johtuu osittain lihavuudestasi,
Mikäs tämä "vastuu"hommeli nyt on, jota jankkaat Jorvissa? Sitäkö että pilasin hyvät lentäjän ja upseerin tarinasi sen jälkeen kun halusit nimesi paljastettavan täällä ja laitoit puoli nimeä näkyviin, tollo?
Sihteerisankari kertoilee tarinoita joissa vaimo ajaa polvi maassa Harleylla hurjaa vauhtia liikenteessä ja poika radalla, mutta nyt sitten kuljetaankin toisten kyydillä mieluiten. Niin se mieli muuttuu.
2010 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Arvasin että asialla kommentissa oli Saaripasanen.
Mies jolla piti olla tarinan mukaan kolme moottoripyörää, kaksi autoa, Navara ja Camry Hybridi sekä Rolls Royce.
Nyt hän sitten kulkeekin jo 62 vuotiaana muiden kyydissä kun liikenne pelottaaa. Muutama vuosi sitten kerroit kuinka ajat 200 tuhatta kilometriä autolla joka vuosi ja 50 tuhatta kilometriä mopolla siihen päälle.
Ristiriidassa oli jo silloin se että sanoit kulkevasi bussilla joka paikkaan ja kerroit että vasemmanpuoleinen liikenne on mahdotonta oppia. Olet vaan niin tolkuttoman tyhmä että kenkien oikeisiin jalkoihin laittaminenkin on sinulle haaste, johtuu osittain lihavuudestasi,
Mikäs tämä "vastuu"hommeli nyt on, jota jankkaat Jorvissa? Sitäkö että pilasin hyvät lentäjän ja upseerin tarinasi sen jälkeen kun halusit nimesi paljastettavan täällä ja laitoit puoli nimeä näkyviin, tollo?
Sihteerisankari kertoilee tarinoita joissa vaimo ajaa polvi maassa Harleylla hurjaa vauhtia liikenteessä ja poika radalla, mutta nyt sitten kuljetaankin toisten kyydillä mieluiten. Niin se mieli muuttuu.
2010PS: Jos luit kirjoitukseni, mainitsin myös tilastot.
2010 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
2010Niinhän ne katosi ne sensukan viisi pariskuntaakin Suomesta jotka tuli kylään ja sensukka lykkäsi niille kaikille moottoripyörät alle kysymättä heidän ajotaitojaan Thaimaan vaarallisessa liikenteessä jossa kuuluu Pasasen mukaan kulkea toisten kyydillä.
Tuo oli erinomaisen hyvä kysymys että muuttuuko kyyti turvallisemmaksi jos kulkee toisten kyydillä Thaimaassa. Pasanen ei tietenkään siihen kysymykseen pysty vastaamaan koska samalla paljastaisi omat surkeat ajotaidot ja kunnon. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
2010Luuseri milloin kannat vastuun tekemistäsi, vai aiotko huudella puskista vielä kauankin, minä ajan skootterilla joka päivä hua hinissä, tiedän tarkalleen millainen liikenne täällä on, ja mitkä riskit siihen liittyy, joten sinun ei tarvitse päteä asiassa tämän enempää.
Autolla en juurikaan aja, vaan sen hoitaa vaimo sekin siksi että saa niin paljon kuin mahdollista harjoitusta, minä olen ajanut elämäni aikana aivan tarpeeksi, myös muillakin kuin ladalla, voin vakuuttaa..
Sinä paljastit nimeni, kuviani ja vaimoni pojan kuvan palstalla, joten vastaa siitä kuten miehen kuuluukin tehdä, virheitä ihmisille sattuu, mutta niistä pitää kantaa vastuu, äläkä yritä syytää vastuuta minulle tai Sensulle sinä olet yksi vastuussa.
Enkä ota edelleenkään kantaa Senssun juttuihin.
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän ne katosi ne sensukan viisi pariskuntaakin Suomesta jotka tuli kylään ja sensukka lykkäsi niille kaikille moottoripyörät alle kysymättä heidän ajotaitojaan Thaimaan vaarallisessa liikenteessä jossa kuuluu Pasasen mukaan kulkea toisten kyydillä.
Tuo oli erinomaisen hyvä kysymys että muuttuuko kyyti turvallisemmaksi jos kulkee toisten kyydillä Thaimaassa. Pasanen ei tietenkään siihen kysymykseen pysty vastaamaan koska samalla paljastaisi omat surkeat ajotaidot ja kunnon.Jepjep ja tässäpä viikon aihe, meidän vieraamme ja koska suomalainen turisti lomallaan ei katso olevansa yhtä hyvä kuski kuin pääartisti klooneineen, niin hän on sairas kun on päättänyt että ei enää vuokraa moppea.
Minä tiedän vieraitteni ajokyvyt niin ja sinähän tiedät mitä minä olen kysellyt ja mitä en.
En tiedä kommentoijaa eikä hän maininnut olevansa mopon kyydissä, koska on muitakin ajopelejä.
Toisekseen on kyllä turvallisempaa olla sellaisen kyydissä jolla on paremmat ajotaidot ja ehkä jopa enemmän kokemusta paikallisesta liikenteestä.
Pääartisti katsoo olevan välttämätöntä antaa teoriaopetusta ja siihen kuuluu paljon, mutta Dille kokee että se on tarpeen vain paikallisille, ei siis turrelle joka pemahtaa paikalle ja vuokraa moppen täsmälleen samaan liikenteeseen.
Mutta ihan ok, nyt onkin viikon aihe selvillä, jatkappa siitä.
Ps. Minusta tuli sitten tuktukin omistaja.
$ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jepjep ja tässäpä viikon aihe, meidän vieraamme ja koska suomalainen turisti lomallaan ei katso olevansa yhtä hyvä kuski kuin pääartisti klooneineen, niin hän on sairas kun on päättänyt että ei enää vuokraa moppea.
Minä tiedän vieraitteni ajokyvyt niin ja sinähän tiedät mitä minä olen kysellyt ja mitä en.
En tiedä kommentoijaa eikä hän maininnut olevansa mopon kyydissä, koska on muitakin ajopelejä.
Toisekseen on kyllä turvallisempaa olla sellaisen kyydissä jolla on paremmat ajotaidot ja ehkä jopa enemmän kokemusta paikallisesta liikenteestä.
Pääartisti katsoo olevan välttämätöntä antaa teoriaopetusta ja siihen kuuluu paljon, mutta Dille kokee että se on tarpeen vain paikallisille, ei siis turrelle joka pemahtaa paikalle ja vuokraa moppen täsmälleen samaan liikenteeseen.
Mutta ihan ok, nyt onkin viikon aihe selvillä, jatkappa siitä.
Ps. Minusta tuli sitten tuktukin omistaja.
$Millä ehdoilla aijaat kuvan tuktukistasi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luuseri milloin kannat vastuun tekemistäsi, vai aiotko huudella puskista vielä kauankin, minä ajan skootterilla joka päivä hua hinissä, tiedän tarkalleen millainen liikenne täällä on, ja mitkä riskit siihen liittyy, joten sinun ei tarvitse päteä asiassa tämän enempää.
Autolla en juurikaan aja, vaan sen hoitaa vaimo sekin siksi että saa niin paljon kuin mahdollista harjoitusta, minä olen ajanut elämäni aikana aivan tarpeeksi, myös muillakin kuin ladalla, voin vakuuttaa..
Sinä paljastit nimeni, kuviani ja vaimoni pojan kuvan palstalla, joten vastaa siitä kuten miehen kuuluukin tehdä, virheitä ihmisille sattuu, mutta niistä pitää kantaa vastuu, äläkä yritä syytää vastuuta minulle tai Sensulle sinä olet yksi vastuussa.
Enkä ota edelleenkään kantaa Senssun juttuihin.
By NumBall HHN 62v.En ole tulossa Suomeen ennenkuin ehkä maaliskuussa ja silloinkin kaiketi suoraan lentoasemalta Lappiin, joten en voi läpsiä sinun läskiä päätäsi ennen sitä. Opetan sinulle samalla vastuullista kielenkäyttöä.
Malttia ystäväiseni malttia. Sinä ehdit saada myöhemminkin sitä mitä olet vuosia kerjännyt ja tiedän että sihteerisi saa siinä samalla, koska hän asuu siellä sinun kattilassasi.
Älä pelkää, en minä mitään mielenterveyspotilasta ala pahastu nuijimaan. Läpsyttelen vain sen verran että opit hieman herranpelkoa.
Senssua ei ole olemassakaan, ei siis ole olemassa mitään huvilaa, ei hänen vieraita eikä moottoripyöriä. Mielikuvitusolentojen mielikuvitusvierailta ei tarvi mitään ajotaitoja kysellä.
Kuksa ei pääse tänäkään vuonna "hesaa" pidemmälle. Harmittaa vaan hoitajien puolesta kun kattilapää on siellä harminaan yhteiskunnan kustannuksella.
Täytyy ihmisen olla vakavasti sairas, jos ajokyky on jo mennyt 62 vuotiaana. Pattayalla papat painaa reilusti yli 70 vuotiaina vielä menemään ja hoitelevat lentokenttäkyytejä.
2010 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä ehdoilla aijaat kuvan tuktukistasi?
Viinakauppa aukesi tänään niin sensukka hankki tuktukin jota ei tulla näkemään kuksan kanssa, eikä minkään muunkaan kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole tulossa Suomeen ennenkuin ehkä maaliskuussa ja silloinkin kaiketi suoraan lentoasemalta Lappiin, joten en voi läpsiä sinun läskiä päätäsi ennen sitä. Opetan sinulle samalla vastuullista kielenkäyttöä.
Malttia ystäväiseni malttia. Sinä ehdit saada myöhemminkin sitä mitä olet vuosia kerjännyt ja tiedän että sihteerisi saa siinä samalla, koska hän asuu siellä sinun kattilassasi.
Älä pelkää, en minä mitään mielenterveyspotilasta ala pahastu nuijimaan. Läpsyttelen vain sen verran että opit hieman herranpelkoa.
Senssua ei ole olemassakaan, ei siis ole olemassa mitään huvilaa, ei hänen vieraita eikä moottoripyöriä. Mielikuvitusolentojen mielikuvitusvierailta ei tarvi mitään ajotaitoja kysellä.
Kuksa ei pääse tänäkään vuonna "hesaa" pidemmälle. Harmittaa vaan hoitajien puolesta kun kattilapää on siellä harminaan yhteiskunnan kustannuksella.
Täytyy ihmisen olla vakavasti sairas, jos ajokyky on jo mennyt 62 vuotiaana. Pattayalla papat painaa reilusti yli 70 vuotiaina vielä menemään ja hoitelevat lentokenttäkyytejä.
2010Pistäppä Neito räpsäyttäen valokuva altaasi päästä talolle päin niin että tolppatalo näkyy jonka vieressä parkissa avomeba.
Lähempänä kameraa sinä, vaimosi ja kaksi lastasi kasvot peittämättä koska olet heidät jo kasvokuvin julkaissut erikseen vaan et koskaan yhdessä kanssasi.
Lupaan, saat vastineeksi minulta valokuvan, jossa olen itse kasvot peittämättä vaikka istuen inkkarin satulassa ja taustalla meidän talomme ja uima-altaamme.
Myös aijaan sinulle valokuvan jossa olen Kuksa kädessäni ja selkeästi joku tämän päivän ostoksien kuiteista.
$ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pistäppä Neito räpsäyttäen valokuva altaasi päästä talolle päin niin että tolppatalo näkyy jonka vieressä parkissa avomeba.
Lähempänä kameraa sinä, vaimosi ja kaksi lastasi kasvot peittämättä koska olet heidät jo kasvokuvin julkaissut erikseen vaan et koskaan yhdessä kanssasi.
Lupaan, saat vastineeksi minulta valokuvan, jossa olen itse kasvot peittämättä vaikka istuen inkkarin satulassa ja taustalla meidän talomme ja uima-altaamme.
Myös aijaan sinulle valokuvan jossa olen Kuksa kädessäni ja selkeästi joku tämän päivän ostoksien kuiteista.
$Kaikenlaista olet luvannut, mikään ei ole toteutunut. Viisi vuotta lupauksia. "Kun laitat varpaat altaalle niin sitten".. laitoin, vaan mitään ei koskaan tapahdu.
"Kun kuvaat perheesi Chiang Mai- kyltin alla niin sitten".. laitoin, vaan mitään ei koskaan tapahdu.
"Kun laitat traktorista kuitin niin sitten".. laitoin, vaan mitään ei koskaan tapahdu.
"Kun kuvaat rokotustodistukset passien kanssa niin sitten".. laitoin, vaan mitään ei koskaan tapahdu.
"Kun kuvaat tabien baanit passien ja ID-kortin kanssa niin sitten".. laitoin, vaan mitään ei koskaan tapahdu.
"Kun laitat kuvan Suomesta jossa mukana vaimo niin sitten".. laitoin, vaan mitään ei koskaan tapahdu.
"Kun laitat vesipumpuista kuvan niin sitten"..laitoin, vaan mitään ei koskaan tapahdu.
"Kun laitat lentilipuista business- luokasta kuvan niin sitten".. laitoin, vaan mitään ei koskaan tapahdu.
"Laitapa paluulipusta kuva niin sitten".. laitoin, vaan mitään ei koskaan tapahdu.
Arviolta noin sata kuittia Nangrongista, osassa passi mukana, viestilappuja ja passi autossa, Ducatin päällä jne jne jne.
Ei yhtäkään luvattua vastakuvaa vaan ainoastaan lisävaatimuksia. Ai niin anteeksi unohdin että sinulla on kamera tiltissä ja omalaatuiset vedot velvoittaa sinua.
Kuksa on Suomessa ja pysyy.
2010 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikenlaista olet luvannut, mikään ei ole toteutunut. Viisi vuotta lupauksia. "Kun laitat varpaat altaalle niin sitten".. laitoin, vaan mitään ei koskaan tapahdu.
"Kun kuvaat perheesi Chiang Mai- kyltin alla niin sitten".. laitoin, vaan mitään ei koskaan tapahdu.
"Kun laitat traktorista kuitin niin sitten".. laitoin, vaan mitään ei koskaan tapahdu.
"Kun kuvaat rokotustodistukset passien kanssa niin sitten".. laitoin, vaan mitään ei koskaan tapahdu.
"Kun kuvaat tabien baanit passien ja ID-kortin kanssa niin sitten".. laitoin, vaan mitään ei koskaan tapahdu.
"Kun laitat kuvan Suomesta jossa mukana vaimo niin sitten".. laitoin, vaan mitään ei koskaan tapahdu.
"Kun laitat vesipumpuista kuvan niin sitten"..laitoin, vaan mitään ei koskaan tapahdu.
"Kun laitat lentilipuista business- luokasta kuvan niin sitten".. laitoin, vaan mitään ei koskaan tapahdu.
"Laitapa paluulipusta kuva niin sitten".. laitoin, vaan mitään ei koskaan tapahdu.
Arviolta noin sata kuittia Nangrongista, osassa passi mukana, viestilappuja ja passi autossa, Ducatin päällä jne jne jne.
Ei yhtäkään luvattua vastakuvaa vaan ainoastaan lisävaatimuksia. Ai niin anteeksi unohdin että sinulla on kamera tiltissä ja omalaatuiset vedot velvoittaa sinua.
Kuksa on Suomessa ja pysyy.
2010Kyllä, vuosien varrella ja sinä aloitit esittämällä vedonlyönnin jonka minä hyväksyin ehdolla että osoitat uskottavuutesi.
Ei ole tapahtunut.
Nyt esitin reilun ehdotuksen joka ei nyt ole sidonnainen vedonlyöntiisi.
Tiesin palautteesi, koska et kykene ja olet pelkkä feikki.
Joten jatka Dille sanailuas klooneinesi, ei haittaa minua.
$ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, vuosien varrella ja sinä aloitit esittämällä vedonlyönnin jonka minä hyväksyin ehdolla että osoitat uskottavuutesi.
Ei ole tapahtunut.
Nyt esitin reilun ehdotuksen joka ei nyt ole sidonnainen vedonlyöntiisi.
Tiesin palautteesi, koska et kykene ja olet pelkkä feikki.
Joten jatka Dille sanailuas klooneinesi, ei haittaa minua.
$Jatkan hieman.
Alussa olisit saanut vedonlyöntisi finaaliin aijaamalla tinderin passileimat juhannukselta, mutta ei ja passi roskiksessa.
Kun laitat varpaat altaalle .... niin mitä?
Kun laitat passin puuhun, niin mitä?
Perhe ei ollut kyltin alla, vaan nainen joka ei ole väittämäsi vaimo ja toinen lapsista puuttui.
En minä ole pyytänyt mitää traktorokuitteja enkä erinäisiä kanseja ja kortteja, enkä rokotusjuttuja.
Vaimostasi ei ole kuvaa suomessa.
Paineettomat vedensuodattimet on vitsi.
Mitä tekemistä asiassa on lentilipullasi?
Sun kuittis ja passi siellä sun täällä on huuhaa.
Mutta kuten sanottu sanoja sulla riittää ja saat aikaiseksi varsin oivasti Savolaisen sopan yhdistelemällä minua, Numbaa ja meidän molempien puolesta klooneilevien kirjoituksia ladaten kaiken yhdeksi ja samaksi.
Ole hyvä ja jatka aivan miten lystäät sanoillasi .... niin ja TT voikin tästä jatkaa että on ollut kolme kertaa luonasi, eli todisteellinen totuus on ehdoton.
$ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jatkan hieman.
Alussa olisit saanut vedonlyöntisi finaaliin aijaamalla tinderin passileimat juhannukselta, mutta ei ja passi roskiksessa.
Perhe ei ollut kyltin alla, vaan nainen joka ei ole väittämäsi vaimo ja toinen lapsista puuttui.
En minä ole pyytänyt mitää traktorokuitteja enkä erinäisiä kanseja ja kortteja, enkä rokotusjuttuja.
Mutta kuten sanottu sanoja sulla riittää ja saat aikaiseksi varsin oivasti Savolaisen sopan yhdistelemällä minua, Numbaa ja meidän molempien puolesta klooneilevien kirjoituksia ladaten kaiken yhdeksi ja samaksi.
Ole hyvä ja jatka aivan miten lystäät sanoillasi .... niin ja TT voikin tästä jatkaa että on ollut kolme kertaa luonasi, eli todisteellinen totuus on ehdoton.
$"Nyt esitin reilun ehdotuksen"
-Kuten olet esittänyt ennenkin ilman toimenpiteitä. Tässä se on se teidän jengi tyylikkäät höyrypadat päässä vaan kuksa ei pääse koskaan Thaimaaseen https://aijaa.com/6nCqtS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Nyt esitin reilun ehdotuksen"
-Kuten olet esittänyt ennenkin ilman toimenpiteitä. Tässä se on se teidän jengi tyylikkäät höyrypadat päässä vaan kuksa ei pääse koskaan Thaimaaseen https://aijaa.com/6nCqtSMies ilman kaulaa.
Anonyymi kirjoitti:
Mies ilman kaulaa.
Nuorempana Pasanen oli melkoinen naistenmies, jopa miestenmies! https://aijaa.com/XTeRkf
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
PS: Jos luit kirjoitukseni, mainitsin myös tilastot.
2010Suomessa kuolee lihavuuteen enemmin ihmisiä kuin liikenneonnettomuuksiin.
Näin kuulin ja tämä on kuulemma tieteellinen tosi.
Miettimään jäin, että meneeköhän tämä näin, täällä thaimaassa?
Täällä jotkut pilkkaavat ihmisiä lihavuudestaan haluten heidän voivan huonosti.
Katselin tämän https://www.youtube.com/watch?v=emNhbDLCHzU videon ja, totesin että ähäkutti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jatkan hieman.
$Sinähän se täällä olet puskajussi ja jatkat, jatkat jatkat...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomessa kuolee lihavuuteen enemmin ihmisiä kuin liikenneonnettomuuksiin.
Näin kuulin ja tämä on kuulemma tieteellinen tosi.
Miettimään jäin, että meneeköhän tämä näin, täällä thaimaassa?
Täällä jotkut pilkkaavat ihmisiä lihavuudestaan haluten heidän voivan huonosti.
Katselin tämän https://www.youtube.com/watch?v=emNhbDLCHzU videon ja, totesin että ähäkutti.Hieno ihminen tuossa videolla.
Tervetuloa tänne Pattayalle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hieno ihminen tuossa videolla.
Tervetuloa tänne Pattayalle.PS. Älä mene Hua Hiniin. Paskapaikka kaikkinensa siellä asuu kovakuntoinen lentokapteeni jolla ollen mielikuvitusystävä Chiang Maissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
PS. Älä mene Hua Hiniin. Paskapaikka kaikkinensa siellä asuu kovakuntoinen lentokapteeni jolla ollen mielikuvitusystävä Chiang Maissa.
Kannahan vastuusi resupeppu.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2354400- 1242194
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi2151831Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill641794- 1801650
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1861506- 541364
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751281- 611278
- 1191161