Yöuinnit

Laavalasti

Meidän tulee lähdettyä miehen kanssa melko harvoin juhlimaan, sillä juhlatapamme ovat varsin erilaiset. Mies seisoskelisi mieluiten hämärillä rock-klubeilla tuoppi kädessä, itse taas tykkäisin tanssia. Yleensä myös juomatahtimme ovat sen verran erilaiset, että jään loppuillasta holhoojaksi.
Olimme liikkeellä ensi kertaa vuosiin, kun mieheni suostui lähtemään kurssini valmistujaisten kymmenvuotisjuhlallisuuksiin. Päivä oli ollut vauhdikas ja ilta hauska, mutta tavanomaiseen tapaan porukka oli levinnyt pitkin kaupungin yökerhoja. Olimme päätyneet mieheni ja muutamien tuttujen kanssa kaupungin kaksikerroksiseen bailutaivaaseen. Mieheni oli kadonnut yläkertaan jorisemaan puolituttujen kanssa, itse jäin alakerran tanssilattialle.
Väkeä oli liikkeellä julmetusti, mutta tunsin itseni hieman vanhaksi nuoren tanssivan massan keskellä. Olimmehan pari vuotta sitten ylittäneet jo 30 vuoden rajapyykin ja lapsetkin olivat kouluiässä. Ympärillä pyörivät olivat vasta hakemassa puoliskoa, jonka kanssa perustaa perhe.
Ilmapiiri oli jotenkin vapautunut. Miehenikin ilmestyi välillä tanssilattialle, ei tosin tanssiakseen, vaan kertoakseen, että hän jaksaisi kyllä vielä, että ei kai ole mikään kiire kotiin. Ja häipyi sitten taas yläkertaan tuopit käsissään.
En ollut hetkeen nähnyt muita tuttuja, ja oletin että he olivat jo luovuttaneet ja lähteneet nukkumaan. En antanut sen häiritä, vaan tanssin, kun kerrankin oli siihen tilaisuus.
En ole erityisemmin hitaiden ystävä, koska mieheni ei tanssi. Mutta kun rytmi välillä rauhoittui, en pannut pahakseni, kun nuoret ja komeat miehet tulivat hakemaan tanssiin. Eikä tiukkaan ja lyhyeen mekkoon sonnustautuneen leidin tanssittaminen tuntunut olevan lainkaan vastenmielistä nuorukaisille.
Minusta tanssi on varsin eroottista ja jalkovälissä tuntuu yleensä saman tien kutkuttavaa nihkeyttä, kun saa painautua sopivan miehekästä partneria vasten. Pariin viimeiseen tanssiin minua hakenut tummahiuksinen nuorukainen erityisesti oli aiheuttanut tällaisia oireita. Nännini olisivat nöpöttäneet irstaasti, jos minulla ei olisi ollut pieniä, terhakoita rintojani korostavia ?vuorattuja? liivejä ylläni.
Melkein odotin, että samainen kavaljeeri ilmaantuu jälleen herrasmiehen elkein luokseni, kun välke jälleen hiljeni ja hidas kappale alkoi. Tunsin, kuinka joku tarttui määrätietoisesti lanteiltani ja ohjasi minut lattialle. Painauduin nauraen häntä vasten ja tiesin, että tanssittajani oli jälleen saapunut.
Olimme jutelleet vain niitä näitä kaupungin oppilaitoksista, kurssijuhlistani ja koulusta, jossa hän opiskeli. Emme olleet edes esittäytyneet toisillemme, mutta se ei ollut tarpeen. Jotenkin nuorukaisen kanssa oli luonnollista olla.
Sain liihottaa hänen käsivarsillaan kaksi kappaletta, kunnes mies pyysi minua pöytäänsä. Oman pöytäni näytti vallanneen joku seurue, enkä kieltäytynyt kutsusta.
Isossa loosissa oli kolme tanssittajani ikäistä, hauskan oloista nuorukaista. He yrittivät kuumeisesti tehdä vaikutuksen kahteen vaaleaan tyttöön, jotka kuitenkin tuntuivat enemmän kiertävän keskenään ja nauttivan saamastaan huomiosta.
Tanssittajani ohjasi minut lanteilta istumaan ja tunsin itseni melkein prinsessaksi. Miehet nousivat kohteliaasti esittäytymään ja samalla huomasin vasta ensimmäisen kerran kertovani nimenikin.
Ilmapiiri oli hilpeä ja juttelin seurueen kanssa niitä näitä. Anssiksi esittäytynyt tanssittajani ei yrittänyt omia minua, vaan pöydän mieskolmikosta kaksi otti minut kohteekseen. He aloittivat toivottoman läpinäkyvän iskuyrityksen.
Viittoilin tarjoilijaa luokseni, kun paikalle viiletti mieheni. Hän sovitti takapuoltaan vastapäiselle penkille ennen kuin ehti edes kysyä, olisiko pöydässä tilaa. Sankarilla tuntui olevan vauhti päällä. Saman tien alkoi illalla pelatun jalkapallomaaottelun ruotiminen, johon pöydän miesseuruekin innolla osallistui.
Koko porukka hekotti mieheni hulvattomille luonnehdinnoille suomalaispalloilijoista. Minä ja blondikaksikko olimme jäämässä sivuosiin, kunnes tiskijukka kuulutti illan viimeiset hitaat. Tanssittajani kääntyi herrasmiehen elkein puoleeni ja pyysi tanssimaan. Vilkaisin miestäni, mutta hän oli enemmän syventynyt äijäporukan juttuihin.
Tanssittajani painautui entistä uskaliaammin minua vasten. Hänen kätensä tunnustelivat varovasti takapuoltani, enkä tehnyt elettäkään hillitäkseni hänen intoaan, sillä olimme pöytämme katseilta hyvin suojassa. Ja se tuntui ihanalta.
En ollut koskaan pettänyt miestäni, mutta tiesin, että jos olisin ollut yksin liikkeellä, kiusaus olisi suuri. Tilanteen kutkuttavuutta tosin lisäsi se, ettei kukaan pöydässämme ollut edes tajunnut, että mieheni oli liittynyt seurueeseen. Eikä sitä voinut edes päätellä sormuksista, sillä mieheni ei sitä käyttänyt. Minulla sen sijaan kimalteli kaunis kultasormus nimettömässä toisin kuin kenelläkään muulla pöytäseurueessamme. Niin olin havainnut.
Kaikki hyvä loppuu aikanaan ja niin myös ihanan eroottinen tanssimme. Tanssittajani ohjaili minua käsipuolesta pöytäämme, jossa meidät toivotettiin tervetulleiksi raikuvin ?jatkot, jatkot? -huudahduksin.
Mieheni tuntui olevan huutojoukon kantavia voimia. Alkoi mahdoton setvintä, kun mieskolmikko alkoi seuloa mahdollisia paikkoja läpi. Minä istahdin pöydän äärelle ja tunsin, kuinka tanssittajani varovasti hyväili puoliksi mekon alta paljastuneita stay up -sukkieni saumoja. Se tuntui äärettömän kiihottavalta, ja siksi jäin hänen kanssaan sanattomana kuuntelemaan, kuinka muu seurue päätyi siihen, että lähtisimme Jereksi esittäytyneen miehen luokse. Hänellä kun olisi kuulemma Tallinnan-tuliaisia ja varsinainen erikoisuus: kerrostalon alakerrassa ei ollut pelkästään yhteissauna, vaan myös uima-allas.
Hilpeä seurueemme lähti määrätietoisesti narikalle. Mieheni remmelsi hengenheimolaiseksi kolmikosta paljastuneen kaverin kanssa ja tanssittajani sai rauhassa auttaa takin ylleni. Jalkakäytävän täyttänyt, äänekäs seurueemme lähti puolen kilometrin vaellukselle kohti keskustan tuntumassa olevaa jatkopaikkaa.
Mieheni huvitti muuta seuruetta tekemällä erikoisia spurtteja ja tasapainoilemalla sillan kaiteella. Blondikaksikko kulki vieretysten ja mieskolmikko piiritti heitä innokkaana. Tanssittajani kulku haluttavan herrasmiehen elkein rinnallani. En oikein tiennyt, mihin olimme menossa tai ryhtyneet, mutta kaikilla tuntui olevan hauskaa.
Erään korttelin päässä Jere ilmoitti, että kaikkien olisi parasta olla hiljaa, jos aioimme mennä yöuinnille. Talossa kuulemma oli enimmäkseen iäkkäitä asukkaita, jotka pilaisivat pian riemun, jos herättäisimme he.
Hiivimme kikattaen ovelle, jonka Jere avasi koodillaan. Hän opasti meidät rappukäytävän perällä olevalle ovelle, jonka avasi avaimellaan. Se johti pukuhuoneeseen, josta lehahti ihana puun tuoksu.
?Ei muuta kun uimaan?, mieheni yllytti ja alkoi riisua paitaansa. Blondikaksikko jäi arkana ovensuuhun ja heidän vonkaajistaan kaksi pidemmälle päässyttä kävi innostamaan heitä. Sen sijaan tanssittajani ja Jere seurasivat mieheni esimerkkiä ja alkoivat heitellä vaatteita myttyyn.
Katselin hieman epäröiden, kun molemmat paljastivat lihaksikkaat käsivarret sekä litteät vatsansa ja alkoivat kuoriutua farkuistaan. Ajattelin, etten voisi jäädä sivusta katselemaan, ja aloin availla takkini nappeja. Blondit sen sijaan vetäytyivät kiherrellen takaisin käytävään mieskaksikko perässään.
Mieheni kuoriutui jo boksereistaan ja minulle vieraan nuorukaiset laskivat farkkujaan. Pujottauduin ulos takistani ja ripustin sen naulaan. Seuraavasta huoneesta kuului jo molskahdus, kun bokserinsa vauhdissa nakannut mieheni loiskautti veteen. Jere hekotti ja riisui myös minuun selin viimeisetkin vaatekappaleet. Leveässä selässä ja tiukassa pepussa olisi riittänyt ihailtavaa pidemmäksikin aikaa, mutta hän viiletti mieheni perässä altaalle.
Tanssittajani Anssi saavutti saman vaiheen ja laski minuun selin viimeisetkin housunsa. Olin kyyristynyt riisumaan korkokenkiäni, mutten voinut olla ihailematta sivusilmällä hänen komeaa vartaloaan.
Tanssittajani kääntyi minuun päin ja näin, kuinka hänen muhkea elimensä oli ottamassa asentoa. Se heilahteli uhkaavana ja muhkeana lihaksikkaiden reisien välissä.
?Annahan, kun autan?, hän sanoi ja tarttui hellin käsin mekkoni helmasta. Hän pujahti taakseni ja avasi sieltä muutaman napin. Samalla tunsin kaulallani kuumat huulet ja ihanan henkäyksen. Mies nosti mekon määrätietoisesti yltäni ja heitti sen kaaressa penkille. Hänen kädet vaelsivat vaativana uumillani ja hyväilivät rintojani topattujen liivien läpi. Pudotin ne nopeasti itse, jotta sain tuntea ihanat kädet kiiman kovettamilla nänneilläni.
Anssi kuori varovaisesti sukkiani ja suukotteli niskaani ja kaulaani. Olin täysin hänen vallassaan ja olisin antanut hänen tehdä mitä vain. Pian olin kuorittu sukistani ja mies riuhtaisi tangani nilkkoihini. Astuin niistä ulos ja käännyin miestä vasten. Huulemme kohtasivat ensi kertaa, ja olin kuin huumattu.
Miehen kädet seikkailivat jalkovälissäni. Tiesin, että paljaana se olisi houkuttava, mutta tällaista kimalaista en ollut ennen kohdannut. Hän suorastaan hyökkäsi kapeaa kolmiota lukuun ottamatta paljaan häpyni kimppuun ja ahmi sitä kostein huulin. Levitin huokaillen jalkojani rakastajalleni. Hän tarttui molemmin käsin takapuolestani ja lipoi koko illan huomiota kerjännyttä klitoristani.
Mies oli hieman liiankin innokas ja alkava parransänki raapi hieman herkkiä paikkojani. Työnsin hänet hieman etäämmälle ja tartuin kivikovana seisovaan turpeaan patukkaan. ?Vedin? rakastajaani leikkimielisesti perässäni ja istutin allashuoneen ovensuun penkille. Oven takaa kuului hekotus ja loiske, kun mieheni ja Jere polsikivat.
Laskeuduin miehen jalkoväliin ja ohjasin touhutipoista liukkaan melan huulieni väliin. Sain maisteltavakseni ryhdikästä ja paksua laatutavaraa, josta moni tyttö joutuu vain haaveilemaan.
Tunnustelin terskaa ensin hellin liikkein ja sovittelin sitten huimat mitat saanutta elintä syvemmälle suuhuni. Samalla hyväilin sen tyveä käsin. Anssi huokaili ja puristeli pakaroitaan, kun tein tuttavuutta hänen kanssaan.
Samassa ovi käytävään levähti auki ja pöytäseurueemme mieskaksikko astui sisään. Ponnahdin salamannopeasti rakastajani jalkovälistä sillä seurauksella että kivikova elin mätkähti läiskähtäen lihaksikkaaseen vatsaan saakka. ?Taidan lähteä jo uimaan?, huikkasin muka huolettomasti ja pujahdin allashuoneen puolelle.
Siellä mieheni esitti juuri yksimiehiselle Jeren arvosteluraadille volttia. Sukelsin mahdollisimman nopeasti hieman viileään veteen, mutta silti Jereltä jäi hyppy arvostelematta. Hänen katseensa oli nauliutunut minuun.
?No johan sieltä alkavat tulla muutkin?, mieheni korisi vedessä.
?Oliko teillä omat kimppakivat siellä?? Jere säesti altaan reunalla.
Vetelin pitkiä vetoja pinnan alla ja ponnahdin pintaan vasta toisessa päässä.
Allashuoneessa raikui jo, kun rakastajani loiskautti juoksujalkaa veteen. Olen varma, että myös mieheni ja Jere näkivät, missä tilassa hän kauhoi minua kohti.
Samassa myös meidät keskeyttänyt kaksikko kirmasi altaalle munasillaan.
?Missäs leidit viipyy?, Jere tivasi.
?Pelästyivät kun näkivät Anssin tositoimissa?, toinen miehistä hekotti.
Olin siis yksin mieheni ja neljän ventovieraan miehen kanssa tuntemattomalla uima-altaalla. Samassa takanani nousi pintaan Anssi, jonka kova elin painautui vasten takapuoltani.
?Ei hitto, saisiko tuota saunaa lämpenemään?, mieheni kysyi.
Myös Jeren huulet olivat jo melko siniset ja viileydestä kertoi myös pieneksi vetäytynyt elin siistin karvapehkon keskellä. Jere selosti, että sauna toimisi vain ajastimella, joten ainoa keino lämmitellä olisi suihku.
Anssi hyväili vaivihkaa takapuoltani ja pyöritteli kovaa elintään pitkin peppuvakoani. Altaalle ehtinyt mies katsoi meitä ja huikkasi muille.
?Ei ole kohteliasta ruveta nussimaan porukassa. Kaikki saa tai sitten ei ketään,? hän vaati.
Mies oli melko humalassa, mutta muiden tila taisi olla sama. Anssi yritti saada minut jättämään huutelut omaan arvoonsa ja alkoi hyväillä ihanin liikkein rintojani. Toinen käsi tutki vaativan avointa häpyäni.
Tilanne oli riistäytynyt täysin käsistäni ja olin rakastajani vapaasti pyöriteltävä pelinappula. Täysin sula vahaa hänen käsissään.
Mies työnteli sormeaan viileässä vedessä sisääni ja olin tulla jo siihen. Ympärilleni kerääntyvä yleisö patosi kuitenkin vielä vyöryä sisälläni. En ollut kiimassani ja humalassani lainkaan tässä ajassa ja paikassa.
?Nyt mennään?, mieheni ja muut kannustivat ympärilläni.
Koko seurue nousi vedestä ja Anssi ohjasi minut kuuman suihkun alle. Huomasin, että jokaisella oli melkoinen kohokki, kun miehet ilmestyivät ympärilleni. Kaikkein komeimmin seisoin omalla miehelläni, joka tuntui käyvän todella kuumana. Vaikka Anssi hyväili minua valuvan veden alla, hän kävi kyrpä sojottaen rintojeni kimppuun. Esimerkin innoittamana pitkin vartaloani seikkaili pian lukematon määrä käsiä ja huulia.
Käsi- ja huulimeressä olisi varmaan syttynyt sota, jos mieheni ei olisi ottanut ohjia käsiinsä. Hän ilmoitti, että seuraavaksi jatkoilla tarvitaan juomaa ja on aika siirtyä yläkertaan. Porukka irtaantui vähitellen ympäriltäni ja jäin yksin Anssin syliin. Hänen kuuma elimensä oli jo monta kertaa etsinyt tietä sisääni ja nyt mies seivästi minut takaa seinää vasten. Työnsin kuitenkin pientä väkivaltaa käyttäen Anssin irti, vaikka olisin kaivannut juuri nyt kaikista eniten hänen kuumaa lastiaan syvälle sisuksiini.
Sipsutin perässä pukuhuoneeseen ja sain mieheni paidan pyyhkeeksi, johon kuivasin enimmät vedet. Joukkomme lähti jo vaatemytyt kainalossa kipuamaan kohti yläkertaa. Jokainen koitti peitellä seisokkiaan parhaansa mukaan, mutta tiesin, että ympärilläni kulki monta räjähdysaltista miestä.
Jere avasi kuiskien oven, joka johti tyypilliseen opiskelijakämppään.
?Nyt meidän pitää sopia pelisäännöt. Jokainen saa kokeilla vuorollaan, mutta eka joka laskee mällit, saa nuolla kaikkien lastit ennen seuraavaa?, mieheni julisti.
?Kannatetaan?, huusivat kaikki muut yksi toisensa jälkeen.
?Ja minä aloitan rauhoittavalla juomalla. Että missäs teidän baarikaappi on?? mieheni kysyi.
Jere ja mieheni häipyivät keittiöön ja kaiken aikaa minuun liimautuneena, kyrpä pystyssä kulkenut Anssi hiipi taakseni. Hän kaappasi minut syliinsä. Levitin jalkani hänen ympärilleen ja ohjasin sisuksiini jo lähtemättömän vaikutuksen tehneen nuijan takaisin sisuksiini. Ratsastin miestä vasten, kun hän kannatteli minut olohuoneeseen ja lysähti sohvalle. Jatkoin kiivasta ratsastusta, kunnes Anssi kierähti sisältäni.
?Ei niin kovaa, mä en kestä.?
Se ei ollut mikään ongelma, sillä samalla takaa sisälleni tunkeutui uutta täytettä.
Alkoi käsittämätön kisa. Minä laukkasin ja revin miehiä sisääni ja he yrittivät pidätellä itseään. Tiesin, etten voisi tulla, ennen kuin joku purkautuisi sisuksiini, mutta rakastaja jalkovälissäni, asennot ja huoneet vaihtuivat tasaiseen tahtiin. Olin yltä päältä hiessä, kun minua riepoteltiin sylistä toiseen, sohvalta matolle ja selältään mahalleen.
Miehet kävivät vuorollaan nussimassa minua hirmuisella innolla, kunnes viime hetkellä vetäytyivät sivummalle kannustamaan, innostamaan ja kiusoittelemaan lasi kädessä toisia. Hamusin ympäriltäni kyrpiä suuhoitoon ja hyväilin niitä ahnain käsin, mutta miehet olivat päättäneet voittaa kisailun.
Nussiminen alkoi saada melkein väkivaltaisia muotoja, sillä janosin kyrvästä purkautuvaa nestettä, joka vapauttaisi minut ja lopettaisi panomaratonin. Heikoimmaksi lenkiksi osoittautui Jere, jonka sain kellistettyä matolle alleni ja pääsin vispaamaan peppuani häntä vasten hirmuisella vauhdilla. Mies jännittyi kaarelle ja purkautui vyöryen sisuksiini mahtavin sykäyksin. Ne käynnistivät sellaisen orgasmin, jota en ehkä koskaan enää halua tuntea. Ulvoin, raavin ja sätkin kuin mielisairas miestä vasten ja imin joka pisaran syvälle sisuksiini.
Jere vapisi vielä allani, kun minut kellistettiin kyljelleni ja sisuksistani valahtaneen purkautuneen elimen paikan otti kuuma ja kova kyrpä. Spermaa pursusi matolle tirskahdellen, kunnes valtava laavalasti täytti jälleen sisukseni. Se vain jatkoi syvää, loputonta tulemistani.
Sain vielä kolmannen satsin melkein väkivalloin sisääni, kunnes lattialla retkotti epämääräinen raajakasa lätäkön keskellä. Olin vielä täysin muissa maailmoissa, kun tunsin, että jalkojani levitettiin jälleen. Tunsin huulet pilluani vasten ja tajusin, että Jere oli ryhtynyt lunastamaan ?kilpailun palkintoa?. Hän alkoi varovaisesti nuolla spermaa pursuavaa vakoani.
Irstas toimitus sai minut jälleen vavahtelemaan ja painoin itseäni miestä vasten. Se innosti hänet uuteen laukkaan ja alkoi loputon kierros, jonka keskeytti vain hetkeksi välillä herkkiä poimujani tunnustelleet huulet. Jere puhdisti spermalastin toisensa jälkeen sisuksistani, mutta tilalle tulvahti aina vain uusia. Miehet olivat täysin kyltymättömiä, eikä kukaan nukkunut koko yönä silmäystäkään. Miehet söivät, joivat ja naivat tauotta puolille päivin saakka. Myös itse olin kuolla nälkään, mutta väsymys vei voiton ja nukahdin sperman tahrimaan sänkyyn.
Parin tunnin tauon jälkeen sain herätä kiihkeän nussimisen tahtiin. Päivän aikana miehet antoivat minulle vain hetken ruokatauon, kunnes uskomaton sänkypaini jatkui jälleen. Jokainen osasi jarrutella sopivasti ja tehdä tilaa seuraavalle niin, että jaksoi tunkeutua syvälle sisuksiini loputtoman moneen kertaan. Myöhään iltapäivällä olin saanut kokea kaiken, mitä miehen ja naisen välillä saattoi kokeilla. Minut oli öljytty, olin saanut yhtä aikaa kolmeen reikään, olin tullut kuorrutetuksi spermalla ja nussittua täysin turvoksiin.
Illalla kun jätimme asunnon, en voinut ajatellakaan laittavani pikkuhousuja kurttaantuneen mekon alle. Jopa kävely oli hankalaa ja reisille valahteli sisuksistani kuumaa spermaa, vaikka Jere oli uutterasti hoitanut velvollisuuksiaan muiden kannustamana pitkin päivää.
Miehet yrittivät kysellä yhteystietojani uusintasessiota varten, mutta tiesin, että tällaista vain harvat voisivat kokea vain kerran elämässään. Mieheni ei ollut asiasta lainkaan samaa mieltä, sillä hän hääri kimpussani jo samana iltana ja hekumoi ääneen näyllä, jossa otin tissit tärähdellen vastaan miehen toisensa jälkeen.

2

15481

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Player#23

      Tarinasi oli ällistyttävän hieno. Erinomainen taustoitus, mielenkiintoinen juonen kehittely, monimerkityksinen otsikko ja niin edelleen.

      Vähinä negatiivisinä seikkoina voisi mainita päähenkilön aviomiehen hieman suppean roolin sekä lopun ontuvuuden. Jos loppua kohti vauhtisi hiipui, olisit voinut jättää lopun lukijan mielikuvituksen varaan taikka jatko-osaan ylimalkaisten toteamusten sijaan.

    • Mukaansa tempaava

      Olipa mukaansa tempaava juttu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      413
      4395
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      241
      2171
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1600
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      158
      1411
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      266
      1190
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1097
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      137
      1054
    8. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1045
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      54
      959
    10. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      943
    Aihe