"Toivon kiusaajilleni kaikkea pahaa elämässään"-linkki

Anonyymi-ap

6

154

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Muista, että elämä on epäreilua ja se on asia jolle ei voi mitään. Sillä minun osa kiusaajistani menestyi elämässä, yksi lähti lukemaan psykologiaa, toisesta tuli lakimies jne. Itse olen edelleen sairaslomalla

• Anonyymi

Henkisen väkivallan uhri olin ihan oman sukuni kautta koko aikuisikäni.Ilman miestä,miehen tukea.Pahin harjoittaja siinä ja selkään pukkotajan oli oma vanhempi vakavarainen siskoni. Koska syvin syy hän ylipainoinen, minä en.Kävin lyhyt terapia noin 2 vuotta sitten.Sain työkalut asialleni. En kohtaa häntä,en pidä kontakti. Ainoa asia joloin ei voi horjutaa mietäni kun ei kontaktia. Ihan sama mitä kakka jauhaa minusta.En tiedä en kuntele sanan satajia. Eli en kontaktissa sukuni.En kanna kaunaa.Olen Anteksi antanut. Muistan kyllä.Jatkannut elämää.Kenekän ei pidä muiden takia vihata ketän ja myrkytää omaa elämää.Elämä ei todella ole tasa arvoinen.Ninkuin joku kirjotti.Mutta älä vihaa. Menen puhuu asiantuntioille vihasi pois.Halit.itä Helsingistä.

• Anonyymi

Ja siitä en hyväksy tätä asia ollenkaan! En yhtään! Miksi juuri tämä ongelma?

• Anonyymi

🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

🍑 ­N­­y­m­­f­­o­­m­­a­­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17647340H

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Elä ymmärrä väärin mut sil kiusaajal oli Oláh ongelmat joita se purki suhun . Kiusaaja ei oo paha van joko kasvatukseen tai epävarmuuden takia sen käytös oli mitä oli se todennäköisesti ei voinu sille paljoakaan itse vaikka ei haluis satuttaa kerää . Ei koskee tietenkää kaikii

• Anonyymi

Minäkin toivon monelle pojalle kuolemaa ja tuskaista elämää. 1 kiusaaja jo kuollut. 19 enää jäljellä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      30
      3561
    2. Kukka ampu taas Kokkolassa?

T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs
      Kokkola
      9
      1608
    3. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      113
      1483
    4. Milli-helenalla ongelmia

Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      1290
    5. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      133
      906
    6. Kun näen sinut

tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain
      Ikävä
      34
      903
    7. Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.

Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht
      Maailman menoa
      242
      893
    8. Yhdelle miehelle

Mä kaipaan sua niin paljon. Miksi sä oot tommonen pösilö?
      Ikävä
      60
      879
    9. Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni

Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ
      Sysmä
      66
      864
    10. Löydänköhän koskaan

Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲
      Ikävä
      98
      829
    Aihe