Turpaannoita parveketupakoitsijoita tai sellaisiamulkkuja jotka sytyttää röölin rappukäytävässä tai puhaltelee at viimeiset savut rappukäytävään kun tulevat sisälle. Joku päivä kyllä työnnän postilaatikosta kasanpaskaa sisälle.
Tekisi niin mieli vetää
42
76
Vastaukset
- Anonyymi
Kerrankin asiaa. En paljon kirjoittele näillä palstoilla, mutta tällaisia aloituksia pitäisi olla enemmän.
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17647463L
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Eikö suomalaisissa kouluissa enää opeteta kielioppia? Surkeita kirjoitusvirheitä sepustukset täynnä.
- Anonyymi
Yheksän viikon jälkeen tulee uusi kiusaus.
- Anonyymi
Hyvä että vain unelmissas, hähäää.
- Anonyymi
No vedä hiiri turpaan eläkä netissä ulise! Jos ei ole tupakointikieltoa niin silloin saa polttaa. Rapussa sytyttäjät ovat hölmöjä. Valittajia on ihan liikaa!
- Anonyymi
Jointti huuleen kyllä se siitä
- Anonyymi
Missä päin vielä saa tupakoida *omin luvin*
- Anonyymi
No voi mennä metsään vetämään posket lommolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No voi mennä metsään vetämään posket lommolla.
Varsinkin sinä reppana
- Anonyymi
Samaa mieltä! Tiesitkö muuten, että nykyisin parveketupakoitsijalla on velvollisuus huolehtia siitä ettei tupakansavunsa kulkeudu muihin asuntoihin.
Asiaan tulee muutos, kun ihmiset uskaltautuvat alkaa antamaan parveketupakoitsijoille suoraa palautetta ja kertomaan heille suorasanaisesti että ei enää. Tiukka linja ja suora paheksunta. Jos kukaan ei uskalla sanoa, tupakoitsijoilla ei tapahdu mitään aviotoimintaa sen suuntaan, että edes hetken pohtisivat mitä muille aiheuttavat.
Tupakka on luokiteltu tupakkalaissa jo myrkyksi. Se kertoo jo paljon.- Anonyymi
Mitäs se viina on??
Kerrostaloissa alkon käyttö kielletty jos ei osata olla yöllä hiljaa !!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs se viina on??
Kerrostaloissa alkon käyttö kielletty jos ei osata olla yöllä hiljaa !!!sepä se, kun osaisivat alkoholiakin käyttää oikein.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sepä se, kun osaisivat alkoholiakin käyttää oikein.
Kerrostalossa ei ole viinanjuonti kielletty öisin. Päinvastoin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerrostalossa ei ole viinanjuonti kielletty öisin. Päinvastoin
ei niin, enkä niin väittänytkään. Usein kuitenkin viinan vetämiseen liittyy möykkä ja hyvin useissa taloissa on öiseen aikaan hiljaisuussääntö.
- Anonyymi
Turpaan vetoja saisi ollakin enemmän. Kerrostalon säännöt kieltää turpaan vedot, mutta tupakalla ja viinalla saa naapureita kiusata mielin määrin. On myös täysin raittiita asukkaita kerrostaloissa, kuten minä ja monet lestadiolaiset. Lestadiolaiset jonkun verran polttaa edelleen tupakkaa, mutta Jumalan tahtoa pitäisi ihmisten noudattaa. Tosin Raamattu kieltää osittain turpaan vedotkin.
- Anonyymi
Missä kohdassa se kieltää turpaanvedon? Olen lukenut sen perinteisen kuten mustankin version, eikä niissä ole moista kielletty. Siksi olen vedellyt pataan kaikkia jotka ovat sen ansainneet.
- Anonyymi
Itse koen, että, jos joku pakottaa minut tupakoimaan passiivisesti enkä halua sitä tehdä, niin silloin on tapahtunut pahoinpitely. Se loukkaa ruumillista koskemattomuutta. Kukaan ei saa tunkeutua kehooni ilman minun lupaa, ei omalla kehollaan eikä millään apuvälineellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse koen, että, jos joku pakottaa minut tupakoimaan passiivisesti enkä halua sitä tehdä, niin silloin on tapahtunut pahoinpitely. Se loukkaa ruumillista koskemattomuutta. Kukaan ei saa tunkeutua kehooni ilman minun lupaa, ei omalla kehollaan eikä millään apuvälineellä.
Oohh ota jointti huuleen ja elämä hymyilee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä kohdassa se kieltää turpaanvedon? Olen lukenut sen perinteisen kuten mustankin version, eikä niissä ole moista kielletty. Siksi olen vedellyt pataan kaikkia jotka ovat sen ansainneet.
Jeesus sanoi: Matt. 5:39 Mutta minä sanon teille: älkää tehkö pahalle vastarintaa. Jos joku lyö sinua oikealle poskelle, käännä hänelle vasenkin.
Ei Raamattu ei siis kiellä turpaan vetoa. Eli jos ajatellaan, että tupakan polttaja on hyvän tekijä, niin hänen pitäisi kääntää toinenkin poski lyöntiä varten. Mutta eihän tupakoija mielestäni ole hyvän tekijä, minä en oikein ymmärrä tätä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täysin turhaa puhetta. Vedät katupölyä keuhkoihisi niin paljon ettet huomaakkaan. Tupakansavusta aiheutuu vain hetkellinen hajuhaitta. Katupöly se sinut tappaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja varsinkin vanhan testamentin puolella. Siellä lentelee turpaanvedon lisäksi kivetkin.
Roisia meninkiä uskovaispiireissä
- Anonyymi
Teidät suvakki valikit pitäisi jonkun ohjata hoitoon, keskitytte muiden puuhiin, kuten narsistit, vain terve ihminen elää sitä omaa elämäänsä vainoamatta muita.
Teitä valikkeja on aivan joka alalla. Usein siten vielä, että olette vähemmistö jonka pitää pakonomaisesti ohjailla muiden elämää.- Anonyymi
kukaan ei kiellä teitä tupakoitsijoita tupakoimasta, teitä vain kielletään tupakoimasta siten, että pahoinpitelette toisia niillä savuillanne. Ei ole ongelma eikä mikään mennä kotoaan ulos tupakoimaan. Jos siihen ei kykene, on syytä lopettaa se tupakanpoltto. Jos siis toivoo loppuelämänsä kulkevan jotenkin muuten kuin happipullon kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kukaan ei kiellä teitä tupakoitsijoita tupakoimasta, teitä vain kielletään tupakoimasta siten, että pahoinpitelette toisia niillä savuillanne. Ei ole ongelma eikä mikään mennä kotoaan ulos tupakoimaan. Jos siihen ei kykene, on syytä lopettaa se tupakanpoltto. Jos siis toivoo loppuelämänsä kulkevan jotenkin muuten kuin happipullon kanssa.
Monet kaasuhitsarit kulkevat koko työuransa happipullon kanssa. Eläkkeellä sitten vodkapullon kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei siihen tupakkaa tarvita. Riittää kun joutuu haistelemaan autoilijoiden kaasuja. Niiden myrkyt kun ulottuvat ihan alhaalta ylöskin päin. Toivottavasti et myrkytä autoilulla kanssakulkijoitasi ha heidän keuhkoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei siihen tupakkaa tarvita. Riittää kun joutuu haistelemaan autoilijoiden kaasuja. Niiden myrkyt kun ulottuvat ihan alhaalta ylöskin päin. Toivottavasti et myrkytä autoilulla kanssakulkijoitasi ha heidän keuhkoja.
kukaan ei nykypäivänä pidä autojaan joutokäynnillä ja moni on vaihtanut sähköautoon, joten autoilu ei enää ole ongelma - etenkään parvrekkeilla. HArvan parvekkeen alapuolellakaan enää on mitään paikkoja kaasutella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kukaan ei nykypäivänä pidä autojaan joutokäynnillä ja moni on vaihtanut sähköautoon, joten autoilu ei enää ole ongelma - etenkään parvrekkeilla. HArvan parvekkeen alapuolellakaan enää on mitään paikkoja kaasutella.
Leviää se pakokaasu pitkälle kun eikä vaan ylöspäin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Leviää se pakokaasu pitkälle kun eikä vaan ylöspäin
Paljon pidemmälle, kun tupakantuoksut. Edelliseen viitaten häviävän pieni porukka ajaa sähköautoilla. Ja miten lie edes kannattava ostos, kun itävallassakin jo kielletään sähköautojen käyttö sähköpulan vuoksi. Valivalien vuoksi autoissa pitäisi olla suurin tekstein varoitus saastuttamisesta. Ja muutama kuvakin niiden aiheuttamista sairauksista. Kun todellisuudessa liikenne on se suurin saastuttaja ja tautien aiheuttaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljon pidemmälle, kun tupakantuoksut. Edelliseen viitaten häviävän pieni porukka ajaa sähköautoilla. Ja miten lie edes kannattava ostos, kun itävallassakin jo kielletään sähköautojen käyttö sähköpulan vuoksi. Valivalien vuoksi autoissa pitäisi olla suurin tekstein varoitus saastuttamisesta. Ja muutama kuvakin niiden aiheuttamista sairauksista. Kun todellisuudessa liikenne on se suurin saastuttaja ja tautien aiheuttaja.
kertaakaan ei ole kotiini tullut autojen päästöjä. tupakoitsijiden päästöjä sitten senkin edestä.
- Anonyymi
Vuan kyllä mualimaan kuasua mahtuu. Tohtisvatko kieltee pieremisenki? Miettikeepä miten paljon suolkuasuva vuorokauvessa levijää ilimaan.
- Anonyymi
Nykyisin on myös savuttomia kerrostaloja, sun täytyy muuttaa.
- Anonyymi
Ei kenenkään pidä muuttaa siksi, että tupakoitsija saisi oikeuden saastuttaa muita ihmisiä savuillaan. Tupakkalaki antaa jo nyt selvää signaalia siitä kumman on muutettava tottumuksiaan.
(eikä niitä savuttomia kerrostaloja ole niin paljon, että kaikki tupakoitsijoiden uhrit niihin mahtuisivat)
Tupakoitsija voi itse miettiä muuttaessaan, että onko asunto sellainen, jossa tupakoinnistaan ei tule haittaa tai että onko parveke sellainen, ettei savut kulkeudu muualle. Käytännössä se merkitsee sitä, että tupakoitsija muuttakoo ylimpään kerrokseen, rivitalon päätyhuoneistoon tai omakotitaloon (tai vaihtoehtoisesti opetelkoot tupakoimaan ulkona paikassa, jossa ei myrkkyjään levittele muiden ihmisten kehoihin). Tupakoitsijalla ei ole erioikeutta pahoinpidellä toisia ihmisiä vain siksi, että tupakoi.
- Anonyymi
Sitten on näitä pariskuntia jotka paukuttaa nussianiin että sänky hakkaa seinään ja akka huutaa kuin hyeena.
- Anonyymi
Kääkö katteeks toiset saa sinä et
- Anonyymi
Yleensä kyseessä on tumppumies, joka katselee filmiä volyymilla. Aivan kuten minäkin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yleensä kyseessä on tumppumies, joka katselee filmiä volyymilla. Aivan kuten minäkin!
wt-tupakoivat naiset ovat vieläkin pahempia
- Anonyymi
Mittas sina tukkaa minu ruokan tuoksutta.
- Anonyymi
Kamelin hiellehän tuo tuoksui, kuten sinäkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kamelin hiellehän tuo tuoksui, kuten sinäkin.
Oot sitten nuuhkinut kamelia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oot sitten nuuhkinut kamelia.
Vuosien ajan Egyptissä asuessani. Syönyt myös sen lihaa. Muuta en voinut tehdä, kun se on niin korkea!
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346