Minusta on järkyttävää yhteiskunnan varojen haaskausta

Anonyymi-ap

ja typerää holhousta, että koulussa järjestetään erikoistilanteita uskonnon opetukseen VANHEMPIEN uskonnon mukaan. Me eletään yhteiskunnassa ja monessa asiassa mennään enemmistön mukaan. Tekisi monen höyryuskovaisen perheen lapsille vaan hyvää osallistua toistenkin uskontojen tunnille.

Lopettakaa poliitikot turha holhous ja koittakaa keksittyä olennaiseen. Kukaan ei mene pilalla siitä, että astuu välillä oman kuplansa ulkopuolelle. Suvaitsevaisuus on paljon hyödyllisempi taito kuin ihmisten lokerointi. Ihmiset eivät ole sokerista ja jokaisen pitää joskus joustaa.

Lapset oikeasti kärsivät vanhempiensa valinnoista. Lapsi haluaa vain kuulua porukkaan.

T. Ateisti

4

135

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Samoin on todella järkyttävää, että lapsia pakotetaan opettelemaan Ruotsin kieltä, siis Suomalaisia lapsia pakotetaan opettelemaan Ruotsinkieltä ? ?

Tämä on todellä järkyttävää, ja eletään jo vuotta 2022, ja pakotetaan Lapsia ! ? ! ?

• Anonyymi

Mikäli ei joissain asioissa olisi pakkoja, niin osa porukasta luistelisi koulun läpi oppimatta mitään. Olisiko se hyvä lopputulos, että 16-vuotias ei osaisi kunnolla lukea tai ei osaisi mitään muuta kieltä?

• Anonyymi

Lopetetaan koko uskonto ois parempi

• Anonyymi

Uskonnolliset asiat pitäisi pitää koulun ulkopuolella ! Nehän on henkilökohtaisia valintoja elämässä.
      Lasten tulisi saada elää ilman mitään pakko uskontoa siis vaan lapsina,sitten voivat itse aikuisena päättää oman suuntansa elämässä ä
      Joten moni lapsi on saanut traumoja aikuistuessaan kun heidät on pakotettu elämään vanhempiensa uskollisen suuntauksen mukaisesti .
      Ei tällä vuosi tuhannella enää pitäisi olla näitä juttuja tapeetilla

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      86
      3470
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      25
      3073
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      51
      2972
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      59
      2823
    5. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      54
      2667
    6. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      58
      2628
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      54
      2379
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      2251
    9. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2122
    10. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2118
    Aihe