Mistähän löytäisi sähköasentajan asentamaan kattovalaisinta kattoon. Valmis paikka kattovalaisimelle löytyy normaali huonekorkeudessa olevasta katosta. Asennettava kattovalaisin löytyy valmiina asiakkaalta ja se on seuraavanlainen https://www.tokmanni.fi/plafondi-zeo-350-duo-ip20-18-w-830c-1100-lm-valkoi-6435200249104
Sähköasentaja
36
1707
Vastaukset
- Anonyymi
Lajuviks
- Anonyymi
Laitoin jo urakkamaailmaan ko.asiasta ilmoituksen kiitos kuitenkin kaikille jo tähän mennessä asiallisesti vastanneille avustanne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laitoin jo urakkamaailmaan ko.asiasta ilmoituksen kiitos kuitenkin kaikille jo tähän mennessä asiallisesti vastanneille avustanne.
Onko 160 Euroa liikaa ko.asennuksesta maksettuna?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko 160 Euroa liikaa ko.asennuksesta maksettuna?
On. Kyllä tuo malluaskilla pitäs hoituu kolmen minuutin homma.
- Anonyymi
https://stek.fi/sahkoturvallisuus/sallitut-sahkotyot/valaisinliitinpistorasian-asentaminen/
Kiinteää rasiaa ei saa itse asentaa peitelevyntilalle, hieman outo linjaus koska samalla lailla siihen piuhat tökätään kuin tuohon ei kiinteeseen minkä saa laittaa DIY. Itse varmistin töissä sähkäriltä ohjeet ja ruuvasi kattoon.- Anonyymi
Tuossa videollahan tuo asia onkin näköjään näytetty aika yksiselitteisellä tavalla.
- Anonyymi
Pitää olla johdonmukainen sähköasentaja.
- Anonyymi
Löysin paikallisen sähköasennusliikkeen sivut ja lähetin heille tätä asiaa koskien sähköpostiviestiä niin ehkä tämäkin asia tulee elämässäni tulevaisuuden osalta kuntoon.
- Anonyymi
Jos siellä on sokeripala niin sillon tarviit siihen välikappaleen johon saa plafondin pistokkeen kinni. Sen saa asentaa vain sähkömies
- Anonyymi
Höpö höpö.
- Anonyymi
Kyllä siellä nimenomaan on tällä hetkellä sokeripala sekä sen lisäksi kolme johtoa irrallaan roikkumassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä siellä nimenomaan on tällä hetkellä sokeripala sekä sen lisäksi kolme johtoa irrallaan roikkumassa.
Katso tuo yllä oleva stekin linkki.
- Anonyymi
Mie mistään mitään ymmärrä mutta olen kytkeny kaikenlaista meisseli mutkalla,
- Anonyymi
Millä tavalla tämä kommenttisi liittyi itse aloitukseen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä tavalla tämä kommenttisi liittyi itse aloitukseen?
Löysin asentajan, joka tekee työn 160 Eurolla. Kiitos kaikille asiallisia neuvoja ja kommentteja antaneille keskustelijoille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Löysin asentajan, joka tekee työn 160 Eurolla. Kiitos kaikille asiallisia neuvoja ja kommentteja antaneille keskustelijoille.
on helvetin kallis sähkömies
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
on helvetin kallis sähkömies
Tuntui tuota asentajaa etsiessä siltä, että ei kovinkaan monia asentajia tuntunut kiinnostavan ruveta tekemään asiakkaalle tällaista näin pienimuotoista työtä joten olen todella kiitollinen, että edes yksi asentaja lopulta monista suostui tämän työn minulle tekemään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuntui tuota asentajaa etsiessä siltä, että ei kovinkaan monia asentajia tuntunut kiinnostavan ruveta tekemään asiakkaalle tällaista näin pienimuotoista työtä joten olen todella kiitollinen, että edes yksi asentaja lopulta monista suostui tämän työn minulle tekemään.
Kiinnostaisi tietää mistä tuo 160€ muodostui, mitä kuitissa luki?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiinnostaisi tietää mistä tuo 160€ muodostui, mitä kuitissa luki?
Matkoja varmaan 100km
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Matkoja varmaan 100km
Matkakuluja oli toki mukana kun ei paikallisia sähköasentajia kiinnostanut työtä suorittaa.
- Anonyymi
Toiset on niin hirmu hauskoja ja nokkelia. Eikö voi vaan asiallisesti vastata asialliseen keskustelun aloitukseen ja jos ei itseltä löydy vastausta niin jättää turhat länkytykset pois
- Anonyymi
En tiiä mut sähkäri sais käydä imatran paikallisliikenteen bussien ajovalot läpi kun ei selvästikkään kuljettajilta VAADITA minkäänlaista ajoonlähtötarkastusta.
Joka toisessa toinen lamppu pimeänä! Ja ollu PITKÄÄN.- Anonyymi
Siellä täytyisi varmaan tehdä samalla periaatteella kuin moni vastaantuleva autoilijakin, kun valot näyttää päin v:ua "Vaihoin ite... säästin".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siellä täytyisi varmaan tehdä samalla periaatteella kuin moni vastaantuleva autoilijakin, kun valot näyttää päin v:ua "Vaihoin ite... säästin".
I Do It Myself
- Anonyymi
Lajulta onnistuu kaikki työt jos ei välitä lopputuloksesta ja toimivuudesta.
- Anonyymi
Ou Jee Ou Jee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ou Jee Ou Jee
Keskellä yötä kirjoitellaan "fiksuimmat" kommentit...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keskellä yötä kirjoitellaan "fiksuimmat" kommentit...
JEES
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
JEES
Ou Jee
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123690MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar721934Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421598Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811224Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671057Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33988Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60853- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3778