Suhtautuminen trans ihmisiin

Anonyymi-ap

Hei, elikkä oletteko muuut huomanneet samaa ja mikä on teidän mielipide?
Yhdessä keskustelussa joku käski minun tappaa itseni, koska olen trans ja olen nyt alkanut nähdä videoita ja kuulla vihamielistä tekstiä transihmisiä vastaan.
Minusta on alkanut tuntua, että jopa honot nykyjään jollain tavalla hyväksytään, mutta trans ihmisillä ei ole ihmisarvoa , mutta uskaltaako enään kadulla liikkua, jos joku hakkaa minut sen vuoksi.
Haluaisin muistuttaa, että kaikki trans ihmiset eivät halua muuttaa lakeja ja jos kaikki olisi sukupuoletonta niin eihän silloin kukaan tarvitsisi sukupuolenkorjausta, mutta moni sen kuitenkin tekee itsensä vuoksi ja sitten haluan lisätä, että moni kyllä tajuaa sen, että omat kromosomit eivät muutu ja tarkoitus ei ole muuttaa biologiaa vaan ulkonäköä vastaanaan sitä kokemusta mitä sisällä tuntee ja se ei ole päätös. Eihän kukaan cic ihminenkään päätä olevansa mies tai nainen se on vain tunne joka joko on tasapainossa sen kanssa mitä peilistä näkee ja miten muut sinuun suhtautuu tai sitten ei.

Ja senkin haluan sanoa ettei periaatteessa ihme, että kansa kääntyy vastaan , kun transihmisistä lähinnä näytetään videoita ihmisistä jotka ovat vasta menossa prosessiin tai sen alussa tai näyttävät alieneilta ja sanovat olevansa muunsukupuolisia joka kuitenkin on vielä pienempi vähemmistö kuin tse transihmiset ja lisäksi suomessa on edelleen se laki voimassa, että pelkällä sukupuoliidentiteetin häiriöllä ei saa hormoni hoitoja niin, koska miksi haluaisit olla maskuliinen jos et koe olevasi maskuliininen ja toisinpäin.
Luulenpa, että moni teistä on jo kohdannut transihmisen josta ei huomaa, että on trans , koska yleensä trans ihmiset eivät huuda olevansa transsukupuolisia ja näyttävät aivan normaaleilta.
Minustakaan ei välttämättä näe, mutta onko transihmiset vaarassa ja onko suhtautuminen muuttunut vaarallisen agressiiviseksi? Ja onko jengi oikeesti sitä mieltä , että koska minulla on ns. " mielenterveys ongelma " minun pitää tappaa itseni tai tulla tapetuksi

1

85

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja sitten sekin asia, kun lehdessä puhuttiin siitä, että jos translaki muuttuu sitten kuka vain mies voi mennä vessaan ja sanoa olevansa nainen ja sitten naiset ovat vaarassa tai pukukoppiin siis öö.. eihän siellä vessan ovella ole nytkään mitään ovimiehiä varmisamassa sukupuolta ja eihän siinä myöskään ole mitään näkymätöntä taika seinää joka päästää naisten vessaan vain naisia .

      60' luvulla pelättiin homojen raiskaavan yleisissä vessoissa ja homostelevan julkisesti kadulla, jos homoudesta tulee laillista.
      No en ole tähänpäivään mennessä nähnyt kahduilla homoseksiä, mutta heteroseksiä olen puistossa kerran nähnyt, mutta mikä teillä cic ihmisillä on pelko noita vessoja kohtaan?! Siis herääkö teillä itsellä aina haluja vessoissa sitten ja pyöriikö teidän maailma todella noin seksin ympärillä? Itse olen aina rakastanut ihmiseen ja seksi tulee myöhemmin, mutta olen elänyt myös seksittömässä parisuhteessa vuosia .
      Minä tavallaan säälin cic ihmisiä kun he eivät saa parisuhdetta toimimaan ilman seksiä , kun minä olen perusläheisyydellä pärjännyt .
      Seksi ei ole muuta kuin tapa lisääntyä ja minun tapauksessa se ei edes onnistu.
      Ja niin olen silti tätä uutta translakia vastaan, mutta en sen takia että joku voisi käyttää sitä lakia rikokseen vaan sen takia, että se on sairaus .
      Eihän kukaan duagnosoi itselleen diabedestäkään ja mene sitten lääkitsemään sitä ominpäin tai kukaan ei diagnosoi itselleen ADHD:tä .
      Mitä jos voisi iitselleen vain diagnosoida ADHD ja sitten saisi esiemekiksi vammaistukea

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      112
      8721
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2613
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      128
      2351
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1989
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1736
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1540
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1487
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1427
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1296
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1219
    Aihe